Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 241 opinii

2.41 / 5

  • Cena/Jakość
    2.28
  • Obsługa klienta
    2.32
  • Oferta
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2022-06-08 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie nie dajcie się oszukać tej sieci od ponad 6 godzin brak wszystkich usług i jedna śpiewka ze technicy się tym zajmą nic nie robią a abonament trzeba płacić przechadzce do Virginmobile o wiele lepsza sieć w porównaniu do tej
  • ~Zawiedziony / 2022-06-07 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracuję 100-200 m od masztu z nadajnikami, wszyscy mają zasięg na maxa u mnie 1-2 kreski 0 (ZERO) zasiegu LTE.
    ZaletyNiska cena abonamentu, umowa od początku na czas nieokreślony
    WadyProblemy z zasięgiem, z internetem
  • ~Zawiedziony / 2022-06-07 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracuję 100-200 m od masztu z nadajnikami, wszyscy mają zasięg na maxa u mnie 1-2 kreski 0 (ZERO) zasiegu LTE.
    ZaletyNiska cena abonamentu, umowa od początku na czas nieokreślony
    WadyProblemy z zasięgiem, z internetem
  • ~Marcin / 2022-05-23 22:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem od roku całą rodziną w Premium Mobile. Wcześniej korzystałem z T-Mobile abonament. W premium Mobile jakość obsługi klienta przez infolinie jest o wiele lepsza niż w T-Mobile. Na wszystkie pytania szybko uzyskałem odpowiedz. Syn zgubił kartę sim to szybko dostał nową za symboliczną opłatą. Zasięg dobry, internet jest dobry. Nie mam na co narzekać a rachunki płacę o wiele niższe niż w t Mobile. W t Mobile za jednego użytkownika płaciłem tyle co w Premium Mobile za trzech.
    ZaletyWysoka jakość obsługi klienta przez telefon. Pomimo braku biur obsługa klienta jest super a w Katowicach jest kilka miejsc gdzie można sprawy załatwić.
    WadyBrak.
  • ~sebek / 2022-05-14 21:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w tej sieci od ponad roku i ani razu się nie zawiodłem. Internet śmiga 14-05-2022 godz. 21:00 ping 45 pobieranie 112.23 mb/s wysyłka 20.86 mb/s (speed test).Jestem bardzo zadowolony z ich usług kilka minusów to ,ze mają ubogą stronę internetową , brak możliwości śledzenia na bieżąco rozmów i kosztów.Kontakt z infolinią ograniczony godzinowo i na dodatek płatny. Ogólnie polecam ale już znalazłem lepsze oferty innych operatorów , dla tego podziekuje za współpracę na którą na prawdę nie mogę narzekać.
    Zaletydobry zasięg, szybki internet
    Wadykontakt z infolinią która jest płatna, brak elastyczności w propozycji przedłużenia współpracy, brak roamingu.
  • ~Klaudyna / 2022-04-29 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Smutne ale to zwyczajni oszuści. Dzwonią do "klienta" który nigdy nie korzystał z ich usług i pytają o chęć PRZEDŁUŻENIA UMOWY która nigdy nie została podpisana nie znając danych adresata oferty. Na wszelkie pytania o sytuację odpowiadają beznamiętnymi formułkami. Proponuję ostrożność.
    WadyPróba wprowadzenia w błąd celem pozyskania nowego klienta któremu wmawia się przedłużanie nieistniejącej umowy
  • ~Marianie / 2022-04-22 07:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnuję. Mam dość płacenia nie wiadomo za co. Każda następna faktura ponosi większe koszty. Przy tym że roaming był wyłączony i tak zdjęli pieniędzy. Jakiś dodatkowe usługi wliczone na fakturę, nic nie wytłumaczone. Nie ma taryf za granicą dzwonić. Słabo.
    ZaletyNie ma ich
    WadySłaby internet.
    Nie ma akcji do wyboru.
  • ~YACHU / 2022-04-06 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM OPROSTU TRAGEDIA , INTERNET TO JAKAS POPROSTU PORASZKA , ZERO ZASIĘGU
    ZaletyNIE MA
    WadyTRAGICZNY INTERNET I ZAISĘG
  • ~Dawid / 2022-04-05 21:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka ,zasięg tragedia,internetu praktycznie w ogóle nie ma
    WadyZasięg, internet
  • ~Mila / 2022-03-29 18:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem u nich 2019-2022 próbowałam parę razem przenieść się do innej sieci nie udało się z zachowaniem numery . Jeżeli jesteś obcokrajowcem i masz wyłącznie paszport to jest nie możliwe muszę być PESEL a przy rejestracji jego nie było wprowadzono i inna siecz nie mogę ciebie przenieść do siebie. Teraz nie ma z tym problemy. Zasięg internetowy słaby. Rozmowy SMS to jak wszędzie. Odpłatne telefony lub zamówienie dodatkowo internetu przez operatora ODPŁATNE . Załatwienie jakikolwiek zmian osobiście w Warszawie po wcześniejszym umówieniu elektronicznie. Rozwiązanie umowy natychmiastowego nawet odpłatnego nie istnieje. Rozmowy darmowe i podpisanie umowy przez kuriera wyłącznie pierwszy raz potem jedź do nas wszystko załatwimy.
    ZaletyPierwsza rozmowa wstępna.
    WadyBrak komunikacji z obsługą klienta za darmo. Trudności z przeniesieniem numeru do innej sieci. Złu zasięg internetowy. Osobiście stawienie w biurze Warszawy po podpisaniu umowy dla dokonania zmian.
  • ~Piotr / 2022-03-23 09:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwsza uwaga opinie pozytywne piszą chyba pracownicy premium mobile.

    Jestem w tej firmie od sierpnia 2018 roku,skusiła mnie cena za pakiet, oraz możliwość rozwiązania umowy w dowolnym czasie. Na początku wszystko było ok, ale po ok dwóch miesiącach pojawił się problem z internetem, słaby zasię lub całkowity brak, rzadko kiedy pojawia się LTE+ a jak jest to PING wynosi 1212 m/s całkowita porażka i nie mówimy w tym przypadku o jakiejś wiosce w Bieszczadach, tylko o mieście Krakowie. Dla porównania w orange internet mobilny w tym samym urządzeniu to PING 32 m/s. Kilkukrotnie wysyłałem reklamacje w tej sprawie, najpierw były odpowiedzi że działają na sieci PLUSA i zgodnie z informacją partnera technicznego zasięg i szybkość jest prawidłowa, po przesłaniu im print scr z wynikami speed testu przesłali informacje" Pakietowa transmisja danych nie gwarantuje stałej,dużej przepływalności danych. Polkomtel Sp.z o.o. udostępnia łącza o określonej ( maksymalnej) szybkości transmisji danych ale jej realna wartość zależy również od obciążenia danej stacji bazowej" i dalsze bzdury o ilości logujących się w danym okresie itp. Pragnę dodać że test był zrobiony o godz 5.15 rano. Od połowy 2019 roku zaczęły się też problemy z zasięgiem tel. Wielokrotnie nie było zasięgu, lub był bardzo słaby, zrywało połączenia itp. Cały czas opisuję sytuację w milionowym mieście w Polsce. Po kolejnej reklamacji gdzie poinformowałem iż skierowałem pismo informujące o całej sytuacji do rzecznika mediów elektronicznych, oraz do federacji konsumentów, zaczęły się blokady połączeń wychodzących za rzekome nie terminowe płacenie faktur, pomimo iż faktury są przesyłane e-mailem, i były płacone w dwa do trzech dni po ich otrzymaniu, co najmniej 10 dni przed terminem zapłaty. Po kontakcie i przesłaniu potwierdzenia, okazywało się że albo ktoś nie zaksięgował na czas, albo się pomylił.

    Całkowita porażka nie polecam.
    Od miesiąca nie jestem już klientem tej wydmuszki.
    ZaletyNiska cena
    WadyNiska jakoś internet i slaby sygnał dla połączeń.
    Kiepska obsługa klienta.
  • ~. / 2022-03-16 20:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakieś 3 miesiące temu internet po 20-50mb/s od jakiegoś miesiąca w tym samym miejscu 1-5mb/s. NIE POLECAM
  • ~Marzena / 2022-03-10 08:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Na początku się starali, teraz klientów mają gdzieś. W grudniu mieli mi zablokować nr premium nie zrobili tego a w marcu dostałam fakturę powiększona że niby był w lutym wysyłany sms premium tylko że w wysłanych nic nie ma. Oczywiście reklamacja nie uznana. Wątpię żeby pracujący tam w ogóle cokolwiek czytali. Dno
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa klienta
  • ~Wojtek / 2022-03-09 16:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Właśnie operator, bez uprzedzenia, wyłączył mi telefon.
    Po zalogowaniu się na konto okazało się, że po prostu zapomnieli dosłać faktury za poprzedni okres rozliczeniowy, chociaż stawkę podstawową zapłaciłem, z automatu, w terminie. NIE zostało to na fakturze uwzględnione. Kończę z taką nędzną obsługą i po rozliczeniu - wypowiadam umowę. Nikomu nie polecam
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyOpisałem powyżej
  • ~An / 2022-03-09 15:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam Internet mobilny 100 +200 od kilku miesięcy i wszystko działa jak trzeba, nie mam problemu z zasięgiem , nic mi też nie zamula, bardzo polecam.
    ZaletyNiska cena
    Elastyczna umowa
    WadyBrak
  • ~brawo102 / 2022-03-03 19:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam.
    Chciałem opisać moją przygodę z Premium Mobile.
    Jestem ich abonamentem od ponad dwóch lat i jak przebywałem w Polsce wszystko ok.Ewentualnie można narzekać na zasięg w małych miejscowościach o ile inny operator miał zasięg bez problemu to z premium mobile bywało różnie miałem przy sobie dwa tel do porównania.Problem pojawiał się po przekroczeniu granicy choćby do sąsiadów i tam o ile był zasięg to nie działał wogule internet chociaż choćby do nawigacji w telefonie. Po mimo różnych ustawień telefonu o internecie mogłem zapomnieć.
    Problemy zaczęły się teraz w styczniu kiedy miałem przyjemność lecieć samolotem do Egiptu. Po przylocie na miejsce i zakwaterowaniu się w hotelu to było około trzech godzin od lądowania przyszły mi trzy smsy Pierwszy że wykorzystałem 50zł z 250zł internetu mobilnego. Drugi że wykorzystałem 150zł z 250zł internetu mobilnego i trzeci że wykorzystałem 250zł z internetu mobilnego.Po powrocie do kraju jeszcze okazało się że mam zablokowany nr tel. Po zadzwonieniu do BOK i rozmowie został mi odblokowany nr tel pani powiedziała żeby poczekać na rachunek tel i zobaczyć czy zostanie naliczona ta kwota 250zł.I jeżeli ją naliczą to złożyć reklamację od kwoty rachunku.Niestety rachunek przyszedł prawie na kwotę 300zł to napisałem reklamację od tej kwoty. No i niestety nie uwzględnili mi mojej reklamacji i że jest bez podstawna.A w uzasadnieniu napisali.
    Uprzejmie informujemy, iż wszystkie stacje bazowe operatorów telekomunikacyjnych, tworzące sieć telekomunikacyjną, mają określoną moc sygnału, pokrywającą określony obszar terytorialny. Wpływ na pokrycie danego obszaru przez sygnał stacji bazowej ma wiele czynników, takich jak np. ukształtowanie terenu, zalesienie, gęstość i typ zabudowy czy aktualnie panujące naturalne warunki propagacji fal radiowych. Do czynników mających wpływ na zasięg stacji bazowych nie mają jednak wpływu granice państwowe. Oznacza to, iż na przykład stacja bazowa umieszczona na terenie jednego kraju w stosunkowo bliskiej odległości od granicy, może swym zasięgiem obejmować terytorium drugiego kraju. Co więcej, jeżeli moc sygnału takiej stacji bazowej jest większa od mocy sygnału stacji bazowej na terenie kraju sąsiadującego, to sygnał ten może być sygnałem dominującym na terenie kraju, w którym przebywamy. W celu ograniczenia występowania wyżej wskazanej sytuacji, na podstawie umów międzypaństwowych moc sygnałów stacji bazowych znajdujących się w stosunkowo niewielkiej odległości od granic państwowych jest zmniejszana, jednakże nie ma technicznych możliwości, aby sygnał ten skonfigurować w taki sposób, aby nie przekraczał granic państwowych, które cechują się nieregularnością kształtów.
    A ja leciałem 11000m nad ziemią. Gdzie w samolocie nie ma żadnego zasięgu
    Po napisaniu jeszcze raz do nich że wypowiadam umowę i całą sprawę opiszę w mediach społecznościowych i że zgłoszę całą sprawę do wydziału spraw konsumentów to odpisali mi że redukują mi rachunek o 50zł śmiechu warte. Po odpowiedzi że nie akceptuję jej to dostałem jeszcze taką odpowiedź.
    Uprzejmie informuję, że po stronie Premium Mobile nie stwierdzono nieprawidłowości. Wiadomość SMS z informacją o zalogowaniu się do operatora zagranicznego została wysłana do Państwa w dniu 20-01-2022 o godzinie 17:48. Pierwsza pozycja dotycząca transmisji danych w roamingu pochodzi z godziny 18:23, więc odpowiednio wcześnie zostali Państwo poinformowani o zalogowaniu się do operatora zagranicznego.
    Tylko w tym sęk że w czasie lotu nie dostałem żadnego smsa że mam sobie wyłączyć telefon.
    Tak chciałem przestrzec abonentów tej firmy żeby w czasie lotu wyłączali całkiem telefony jeżeli nie chcą płacić astronomicznych rachunków.
    Wadybrak internetu w Unii Europejskiej Słaby zasię w małych miejscowościach.
  • ~Cześ / 2022-03-02 23:56
    Ocena: 2.00 / 5
    POPROSTU mnie wykantowali ,miało być cudownie a tu:1- dałem im pełnomocnictwo na przeniesienie nr!!!!,a tu przychodzi"NAGRODA" ze starego operatora(dałem się durny namówić nawijaczowi ,gdyż internet) na 910 zł 2- opłaciłem pierwszą f-rę za abonament + aktywacja na kwotę ok.49zł -oky ,a tu dziś druga faktura na chyba 42zł w tym 19,99zł -abonament -o,ky + usługi pozaabonentowe,co to TAKIEGO więc dzwonię (OCZYWIŚCIE ROZMOWA PŁATNA) okazuje sie ze to są rozmowy z nr STACJONARNYMI .Bez namysłu za takie szpasy rozwiązałem umowę.10 nie przepraszam nie zastanawiajcie się od njch z bardzo daleka!!!!
    ZaletyBRAK,pania ,przepraszam jedna Pani jakby przejęla sie kantem na mojej personie i jakby podjęła ()dziś) pewne działania ,a nuż coś wyjdzie .
    WadyPatrz wyżej dostałem NAGRODĘ W WYS.910 zł,wiać jak najdalej . PS dlaczego u nas ten nowy (stary) ustrój ma polegać w głownej mierze na kancie.
  • ~Jan / 2022-03-02 08:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie przesyłają terminowo dokumentów do Urzędu Skarbowego przez co narażają klientów na nieprzyjemności. Arogancka i niekompetentna obsługa.
    Zaletyniska cena
    Wadykatastrofalnie niska jakość usług
  • ~Flam / 2022-03-01 22:28
    Ocena: 1.33 / 5
    (Moja opinia o świadczonych usługach z okresu 05-2018 - 03.2022)

    Porażka. Jestem w tej sieci ponad 3 lata i szczerze trzymają mnie tu tylko niskie ceny… Co miesiąc są mi nagle blokowane rozmowy i SMS, problem był zgłaszany praktycznie co miesiąc a jedyne wytłumaczenie to „problem techniczny na Pańskim numerze, zresetowalismy usługi”. Obsługa fatalna jeśli nie tragiczna. Wszystkie problemy tłumaczą „błędem technicznym” bez względu na to jaki by on nie był. Prosiłem niejednokrotnie o podanie mi dokładnej przyczyny zablokowania SMS i połączeń to od dwóch lat słyszę jedną i tą samą śpiewkę. Jeśli ktoś się zastanawia dlaczego mają tak niskie ceny to szczerze informuje, że jest tu akurat dokładny stosunek jakości do ceny. Ceny niskie tak samo jak jakość usług i obsługi. Szczerze nie polecam.
    ZaletyChyba jedyna zaleta to ceny
    WadyFatalna obsługa klienta,
    Blokowanie usług co miesiąc tłumaczone błędem technicznym,
    Brak jakichkolwiek informacji na temat blokad,
    Ciagle powtarzające się problemy przez długi okres czasu,
    Słaby zasięg w mieście,
    Wolny internet,
    Konsultanci na poziomie AI,
    I wiele wiele więcej.
  • ~piocze / 2022-02-22 15:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakiś koszmar. Próbowałem przenieść numer od innego operatora. Otrzymałem sms, że jest w załatwianiu. Po miesiącu okazało się, że nadal cisza, więc po interwencji dostałem kolejny sms, że jest w załatwianiu. Czekałem następny miesiąc bezskutecznie, więc poszedłem do dotychczasowego operatora i tam dowiedziałem się, że w ogóle nie otrzymali zlecenia na przeniesienie numeru, a smsy nie mówiły prawdy. Osoba odpowiedzialna za to powinna wylecieć z roboty, czego jej życzę. z usługi zrezygnowałem.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1952
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179