Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 241 opinii

2.41 / 5

  • Cena/Jakość
    2.28
  • Obsługa klienta
    2.32
  • Oferta
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~End / 2021-11-16 05:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Po 3 latach pełnego zadowolenia, przeniesienia 7 numerów rodziny do premium i dobrej oferty za niska cenę przyszedł 2021 rok i feralny wyciek danych. Od tego czasu obsługa klienta się zacięła na 3 standardowych komunikatach na reklamację. Pomocy brak a podstawowy internet w Warszawie tam gdzie zawsze działał nagle padł z zasięgiem. Co i raz nie można wykonać połączeń lub wysłać zwykłych sms. Premium wybitnie coś ukrywa, nie daje przepustowości. Zaczynam myśleć o płaceniu więcej u kogo innego lecz mam nadzieję że jednak premium zmądrzeje i posłucha klientów. Na wsiach nie oczekuje za tą cenę dobrej jakości ale w Warszawie.. wstyd premium !
    Zalety Cena abonamentu
    WadyJakość internetu i zasięgu w miescie
  • ~Panew / 2021-11-13 19:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Brak jakiś problemów. Sieć działa tam gdzie plus , tanio , łatwa dostępność do konta online , polecam
    WadyBrak
  • ~Agata / 2021-11-09 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Moim zdaniem jedna z najgorszych sieci, miałam abonament w play i słaby zasieg wiec stwierdziałam, że czemu nie skorzystać - przecież mają zasięg plusa... I tu popelniłam bląd w sieci praktycznie wg nie dziala internet na wioskach w miejscach oznaczonych na macie jako pełny zasieg, w mieście również - Rzeszów, Katowice, wszędzie tragedia. Brak aplikacji zeby sprawdzac wydatkii rozliczenia, bardzo niekompetente osoby an obsludze klienta, nie pomagające. Kilka razy w miesiacu zdarza się ze wg nie mam zasięgu i nie mogę dzwonic, co jest niedopuszczalne w 21 wieku.
    TRAGEDIA! Nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasieg internetowy, znikajacy zasieg komórkowy, brak kompetentnej obsługi klienta i brak jakiejkolwiek checi pomyc, już nie wspominają co pomocy.
  • ~Kobra / 2021-10-31 01:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Zrezygnowałam z tej sieci-ciągłe wyłączenia internetu,często kłopoty z zasięgiem.Pomimo,że wszystko opłacałam w terminie okazało się,że mam windykację na kwotę -uwaga 5,31zł !!!!Nie jestem ich klientem od 2 miesięcy!Tyrtają mailami i pogróżkami sądowymi-nie wiem czy śmiać się czy płakać.Wysłałam im te 5zł31gr....nigdy więcej tej firmy
    Zaletyniska cena
    Wadysłaby zasięg,słbo z internetem,problemy z rozwiązaniem umowy
  • ~Aga / 2021-10-29 20:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Moja oferta, z której skorzystałam to FREEDOM 3-w tym 30 GB INTERNETU. Okazuje się, ze to bzdura i naciąganie klienta. Oszustwo pierwsza klasa! W październiku 2021( w połowie okresu rozliczeniowego) otrzymałam sms o wykorzystaniu Internetu w 80 % i jednocześnie informację, że mam jeszcze 10 GB i nagle Internet mi wyłączono. Dlaczego?? A poza tym nie korzystam tylko i wyłącznie z Internetu od PM. Bardzo dużo, wręcz więcej niż z własnego, korzystam z innego dostępu do WiFi. Złożyłam oczywiście reklamację wysyłając maile, smsy - i co? Nic, zero zainteresowania od operatora. Ciekawe dlaczego?? Zadzwoniłam do konsultanta, który obiecał przekazać informację odpowiedniej osobie, która oczywiście nie zadzwoniła. Po co? Lepiej zlekceważyć klienta. Jak nie ten to inny się trafi. Reklama dźwignią handlu i przy okazji wykorzystywanie klienta, w ten czy inny sposób. W sumie w dzisiejszych czasach to normalne. Przykre to, że PM nie szanuje, lekceważy i okłamuje klienta. Być może te dane w umowie dotyczące ilości GB to szacunkowe dane. Nie spotkałam się jednak z czymś takim. Ale, jeżeli tak miałoby być, to klient ma obowiązek o tym wiedzieć. Internet zacina się i bardzo długo ładuje. Porażka. Jest to moja druga poważna reklamacja z tego samego powodu. Jestem w PM od stycznia 2021-w połowie pierwszego m-ca rozliczeniowego wyłączono mi net i nieopatrzne dokupiłam GB. Teraz, w październiku powtórka, ale już bez dokupienia. Ponadto fakt, iż mam płacić za łączenie się z infolinią czyli w pewnym sensie być karaną jest dodatkowo oburzający. Nie polecam PM, uważając ich za niesolidnych! Nie wiem jak z funkcjonowaniem z zagranicą czy małych miastach, wsiach.
    ZaletyTylko i wyłącznie cena przy niby dużej ilości Internetu.
    WadyWyłączanie Internetu, mimo jeszcze dużej ilości GB do wykorzystania.
    Niekompetencja konsultantów.
    Lekceważenie klienta-brak reakcji na problem.
    Wolny Internet, zawieszający się, rozłączający.
    Naciąganie klienta niezłą reklamą.
  • ~PrezesPIS / 2021-10-17 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Pemium mobile..kiedys podpisalem abonament potem wyjechałem do Holandii nie oplacałem..poszla jako wierzytelność do Syndyka masy upadlosciowej..Wczesniej zanim nieogloszono upadlosci konsumenckiej wisiałapewnie u Komornika..mam plusa..i otvarta i nie narzekam..co premium mobilew ma> abonament w plusie mam 23
    Zaletybrak
    Wadybark
  • ~Marcin / 2021-10-13 16:32
    Ocena: 4.67 / 5
    Od ponad 2ch lat jestem w premium mobile. Żadnych problemow
    ZaletyCena
    WadyBrak
  • ~krzychu / 2021-10-10 08:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Walka o klienta. przypuszczam, że 90% opinii tworzy konkurencja żeby przejąć rynek. Umowa którą można zerwać w dowolnym momencie zawsze pozwala wycofać się a duże sieci często 2 lata bez prawa głosu. W dużej sieci ma służbowy i ciągle problemy z zasięgiem jakieś dziwne awarie. Premium Mobile mam prywatny i jedyna różnica jest taka ze jest o połowę tańszy.
  • ~xyz / 2021-10-09 16:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej Premium Mobile. PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Naiwny klient / 2021-10-07 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa Klamia w sprawie internetu internet 100 GB wystarcza na tydzień 3 odcinki filmu na Netflix ( Orange 40 GB cały miesiąc bez problemu )
    Gdy zakupiłem dodatkowo 10 GB obejrzałem jeden odcinek masakra wystarczyło na 1,5 godziny
    Nie polecam rezygnuje z wszystkich abonamentów i z neta
    Nie polecam !!!!!!
    ZaletyKłamcy i oszuści
    WadyWszystko
  • ~nightdriver / 2021-10-06 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalne dno! Bardzo słaby zasięg i problemy z internetem,a mieszkam w dużym mieście. Bezczelni i chamscy konsultanci na infolinii. Pora skończyć z tą farsą złożyłem już wypowiedzenie i przechodze do innego operatora
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySłaby zasięg
    Słaby internet
    Pracownicy infolinii to bezczelna swołocz a nie kompetentni ludzie do tej pracy
  • ~Lolek / 2021-10-06 14:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna kupa zapłaciłem 2x za jeden miesiąc pomyłka Teraz dostaje smsa że zalegam z płatnościami aby wyjaśnić sytuację słyszę opłata za połączenie z operatorem wynosi 0.29gr za SEKUNDĘ zwykle złodziejstwo Z zasięgiem różnie a nie mieszkam w dziupli ani w lesie Nie polecam kicha totalna Wszystkie połączenia darmowe a do złodzieja 29.gr za sek.
    ZaletyKucha
    WadyZlodziejstwo
  • ~Buszi / 2021-10-06 10:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w tej sieci od ponad dwóch miesięcy. Zasięg tragedia,(ja nie mieszkam w mieście), problem z wysłaniem sms. A co do Internet, dzięki temu że mam w domu wi-fi po kablu, tylko dlatego mam internet. W mojej poprzedniej sieci, nie miałem problemów. Czyli cena równa się jakość, a jakość jest słaba w tej sieci. Odradzm.
    ZaletyNiska cena.
    WadyWszystko, jeśli nie mieszkasz w Warszawie.
  • ~Joanna / 2021-10-04 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieńcie co niektórych konsultantów, w piątek 1 września br. godz. 21.00, dzwoni gość z pytaniem czy możemy porozmawiać, odpowiedziałam, że trochę późno na takie rozmowy i że mam dosłownie 2 minuty, bo byłam zajęta, po czym zapytałam czy to długo zajmie, a on na to, że już byśmy skończyli i się rozlączył!!! Co za szczyt bezczelności!!! Zastanawiam się nad zmianą operatora, bo nie życzę sobie takich tekstów, z całym szacunkiem, ale konsultanci z innych sieci mają o wiele więcej klasy niż jakiś tam pan, któremu się dzień nie udał, proponuję mu zmianę pracy, bo do tej aaie nie nadaje!!!
  • ~Basket / 2021-09-28 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem przenieść numer do premium mobile,co się okazało kurier nie zabrał wszystkich podpisanych dokumentów.Po interwencji na BOK Pani obiecała że kurier będzie następnego dnia.Mija już pełny tydzień ani widu ani słychu kuriera czy kogoś kompetentnego z Premium mobile .....ostatni tydzień czekam i przeniosę numer do innego operatora.
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie abonentów
  • ~Justyna / 2021-09-24 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 dni mam zablokowany numer razem z córkami.Pomimo dzwonienia i wysyłania meila z dowodem zapłaty rachunku.Dalej telefony mamy nie aktywne.21.09.21r został zapłacony rachunek jak co miesiąc mimo tego w tym samym dniu zablokowali nam telefony bez powodu. Dzieci nie mają ze mną kontaktu idąc do szkoły co naraża mnie jak i ich na stres.Pisałam im że jedna z córek jedzie na wycieczkę szkolną i nie będę miała z nią kontaktu,nawet Gnoje nie odpisali.Nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta.Rezygnujemy z usług tych oszustów.
    ZaletyZaletą będzie jak ich firma zniknie z rynku.
    WadyZero kontaktu,blokowanie połączeń bez powodu,naliczanie dodatkowych opłat.ogólny SYF
  • ~Jaś / 2021-09-21 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych sieci w której miałem abonament. Wielokrotnie naliczania roamingu którego nie używałem i mimo, że i tak miałem wyłączoną sieć za granicą opłaty się naliczały, ciągłe problemy z fakturami kwotę abonamentu która miała wynosić 24,70 zapłaciłem tylko raz w ciągu 6 m-ce, normą jest doliczanie 10,15 zł a to za usługi premium (wyłączone w pierwszym m-ce) a to za roaming z którego nie korzystałem. Po 6 m-ce męczarni zmieniłem na konkurencji, nie podaję nazwy żeby uwiarygodnić opinię zwykłego konsumenta i jest niebo a ziemia i taniej i lepszy zasięg i internet lepszy i roaming w abonamencie jednym słowem wszystko co potrzeba. Mimo iż przeniosłem numer to oczywiście jeszcze za cały kolejny miesiąc wystawili fakturę i tu znów dział windykacji straszenie sądem za kwotę 29,29. Bardzo chętnie przyłączę się do jakiegoś pozwu zbiorowego i powtórzę TAK DRAMATYCZNEGO operatora nie miałem w całej swojej historii. Życzę żeby bardzo szybko konkurencja posprzątała tego pseudo operatora a myślę, że z takim podejściem stanie się to prędzej niż później. Z całego serca odradzam !
    ZaletyBrak
    WadyNaliczania dodatkowych opłat
    Brak internetu
  • ~Mirek / 2021-09-16 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Po dwutygodniowym pobycie w Egipcie, otrzymałem rachunek ponad 180,00 zł.za roaming.Nie byłoby w tym nic dziwnego,gdyby nie fakt ,że zaraz po zakwaterowaniu, włożyłem go do hotelowego sejfu,gdzie leżał nieużywany, aż do wyjazdu z Egiptu[korzystaliśmy z telefonu żony] Wi-Fi blue touch i lokalizacja były wyłączone.Reklamacje nie przyniosły żadnego rezultatu więc pora na zmianę operatora.
    ZaletyNiski abonament
    WadyNiejasny sposób naliczania opłat
  • ~Danuta / 2021-09-15 11:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Wydawało mnie sie że jest to dobry operator,więc przeszłam do niego od 2020 .Przy wyjazdach do Holandii jadac przez Niemcy nie odbiera innych operatorow.Włączenie gps jest NIEMOŻLIWE.Panie bo rozmawialam z kilkoma sugerowały błąd mojego aparatu.Robiłam różne konfiguracje i nic z tego nie było. Było to błędnym założeniem,gdyż aparat w Holandii działał.Premium mobile musi mieć mały zasieg w sieci/tak mi orzekły osoby znajace sie na Samsungach,lub nie podpisane umowy z innymi operatorami.Wiem że zmieniam sieć,za te pieniądze w T-mobile mam wiecej GB internetu i połączenia w Uni i działanie GPS.nigdy wiecej takich operatorów a ich sie rozmnożyło.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak dostępu sieci w niektórych krajaoch.
  • ~EDC / 2021-08-29 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Od połowy miesiąca nie działa skrzynka mailowa. Po zalogowaniu wyświetla komunikat "error". Ta sama skrzynka działa na u innego operatora i na kompie stacjonarnym.
    Jakość połączeń słaba lub bardzo słaba. Chyba pora zmienić sieć.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4160
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2442
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2539
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179