Nie można się połączyć z konsultantem bo co chwilę robot przerywa to śmiech na sali
ZaletyNie ma żadnych tylko utrudnianie
WadyNie ma żadnych
~Sztos / 2025-10-22 00:47
Ocena: 3.33 / 5
DO PONIŻSZEJ WYPOWIEDZI: PRZECIEŻ MASZ DO 14 DNI NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY BEZ KARY UMOWNEJ. JPRD CO ZA LUDZIE BEZ ZNAJOMOŚCI PODSTAWOWYCH SWOICH PRAW.CIEMNOGRÓD.
~Kwk / 2025-10-21 16:32
Ocena: 1.00 / 5
Firma nastawiona jest na złapanie duszy, konsultanci kłamią i manipulują a przy tym są bezkarni. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tak manipulacyjnej firmy. Zainteresowani są tylko do momentu zawarcia umowy, a później giną i brak odpowiedzialnych. Zawarłam umowę przez Internet i zostałam oszukana, nikt rozmów nie nagrywa, nie ma z kim rozmawiać.
ZaletyBRAK
WadyNiskie kompetencje osób zatrudnionych w infolinii.
~Wojtek / 2025-10-21 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Zasieg kiepski infolinia i pomoc techniczna nic z tym nie robi
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Marcin Mazur / 2025-10-19 23:05
Ocena: 5.00 / 5
Konsultant Pan Dariusz Zwierz to osoba na swoim miejscu.Konkretny,rzetelny,dobrze doradził i jako jedyny w sieci Plus połapał się w moich rachunkach.Takich ludzi na rękach nosić.Oby plus zatrudniał tylko takie osoby
~Dunga87 / 2025-10-19 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze tylko rok i ani dnia dłużej.
Żeby nawet za darmo dawali, nie wezmę.
ZaletyBrak
WadySłaby zasięg. Ciągły brak internetu.
~MATIX74 / 2025-10-15 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć
Internet światłowód cały czas problemy, połączenie z konsultantem graniczy z cudem,
Nie polecam
ZaletyBrak
WadySłaby zasięg, kontakt z konsultantem beznadziejny po połączeniu albo po chwili występuje jakiś błąd i się rozłącza albo trzeba czeka bez konca
~Jarosław / 2025-10-13 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Tylko Pan Paweł z salonu zasługuje na 5 gwiazdek. Reszta to dno. Podążając za instrukcjami obsługi technicznej , kontakt spowodowany wolnym internetem mobilnym, całkowity brak internetu, nie znają się na sprzęcie który jest w sprzedazy , internet mobilny porażka, od wakacji lepiej dziala internet w telefonie (inna sieć). Omijajcie szerokim łukiem
ZaletyPan Paweł z salonu sprzedazy
WadyInternet mobilny, pomoc techniczna
~Kurzy22 / 2025-10-12 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Zła obsługa internet fatalny tak jak telewizja cały czas ścina masakra
ZaletyBrak
WadyWszystkie a szczególnie internet i obsługa klienta
~Jutom / 2025-10-10 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć na świecie nie polecam godzinę ładuje się głupia strona omijać szerokim łukiem nawet dodzwonić nigdzie się nie idzie
~Angelika / 2025-10-10 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Zawarłam umowę na internet światłowodowy z Plus na początku września. Mamy już prawie połowę października, a instalacja wciąż nie została wykonana. To, co dzieje się w kwestii umawiania terminów montażu, to absolutna katastrofa i brak szacunku dla klienta.
Byłam już około sześć razy umawiana na montaż. Za każdym razem otrzymuję potwierdzenie terminu, przygotowuję mieszkanie, ktoś jest obecny w domu w wyznaczonych godzinach — najczęściej w przedziałach typu 12:00–16:00, 14:00–18:00, a ostatnio nawet 8:00–12:00. I za każdym razem, chwilę przed końcem planowanej wizyty, dostaję informację, że instalatorzy jednak nie przyjadą.
Jestem w stanie zrozumieć, że czasem trzeba poczekać na instalację, że mogą zdarzyć się opóźnienia czy problemy techniczne. Ale to, że Plus ciągle umawia wizyty, po czym je odwołuje — jakby żartując sobie z człowieka — jest po prostu absurdalne i nie do zaakceptowania.
Dodatkowo kontakt z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za montaż jest niemożliwy, ponieważ numer, pod który można się z nimi skontaktować, jest zablokowany. W tej sytuacji trzykrotnie kontaktowałam się bezpośrednio z obsługą Plusa, jednak za każdym razem słyszałam jedynie, że mam czekać na nowy termin. Żadnego realnego wsparcia, żadnego zainteresowania sprawą — wygląda to tak, jakby dla Plusa ciągłe przekładanie terminów nie stanowiło żadnego problemu.
To jest niezwykle uciążliwe, stresujące i zwyczajnie niepoważne. Człowiek musi dostosować swój dzień, zwolnić się z pracy, przygotować wszystko w domu — i za każdym razem czeka na darmo. Sytuacja powtarza się od tygodni, a nikt nie potrafi podać konkretnego terminu realizacji umowy.
Nie spodziewałam się, że w tak dużej firmie proces podłączenia światłowodu może wyglądać w tak chaotyczny i niekompetentny sposób. Mam nadzieję, że ktoś z Plusa w końcu zwróci uwagę na sposób organizacji montażów i komunikację z klientami, bo na ten moment jest to doświadczenie skrajnie negatywne i rozczarowujące.
~Rumcajs / 2025-10-09 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Zasięg to DNO I METR MUŁU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DRAMAT I KPINA Z KLIENTA. ŻAŁOSNA SIEĆ... PRZEZ PONAD PÓŁ DNIA BRAK ZASIĘGU
ZaletyBRAK
WadyZA MAŁO MIEJSCA, ŻEBY OPISAĆ WSZYSTKIE
~Szorti / 2025-10-09 00:18
Ocena: 3.67 / 5
Mimo stagnacji Plus nadaje swoje 5G na 2600 MHz oraz 2100 MHz.
Zalety5G na 2100 MHz
Wadybrak 5G na 3500 MHz
~Mateusz nowak / 2025-10-08 20:35
Ocena: 2.00 / 5
Internet tragedia zasięg tragedia do końca umowy i dziękuję tej patoligi
ZaletyZadnych
WadySłaby internet słaby zasieg
~MM / 2025-10-07 20:32
Ocena: 1.00 / 5
ODNOŚNIE STRONY PLUS. Konto klienta na Plus.pl jest tragiczne. Mało intuicyjne, ograniczone w informacje, problemy z wylogowywaniem, po dwóch próbach kontaktu z konsultantem nagle zniknęła możliwość ponownego kontaktu (nie wiem czy mogą w jakiś sposób uniemożliwić/wyłączyć możliwość czatu z obsługą Plusa).
~JEBACZPLUSA / 2025-10-07 17:28
Ocena: 1.00 / 5
NAJWIEKSZY GUWNO ZERO INTERNETU W JAKICH KOLWIEK POMIESZCZENIACH A NA DWORZU PRAKTYCZNIE TEZ WOGULE
ZaletyXD
WadyWSZYSTKO
~Krzysztof / 2025-10-06 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Jako wieloletni klient tej firmy jestem naprawdę zawiedziony. Mój zegarek, reklamowany jako wodoodporny, zepsuł się dosłownie chwilę po upływie dwuletniej gwarancji. Tymczasem wciąż muszę spłacać raty przez trzy lata, mimo że zegarek już nie działa. Serwis całkowicie mnie zbywa i nie chce zaproponować żadnego rozwiązania, choć przez lata ufałem tej marce. Nie polecam.
~Radek / 2025-10-06 13:40
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia z zasięgiem i szybkością internetu.
Zdecydowanie nie polecam, jedynie Play trzyma jakość dostarczanych usług.
~:) / 2025-10-05 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Od ponad dwóch tygodni nie mam nigdzie zasięgu, co za tym idzie nie mam też internetu wychodząc z domu, nie mogę nigdzie się dodzwonić ani nikt do mnie. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta i Pan łaskawie sprawdził że w mojej okolicy nie było i nie ma żadnych awarii więc możliwe że po prostu urządzenie jest do wymiany, akurat w momencie kiedy za miesiąc wygasa mi umowa której oczywiście przedłużać nie zamierzam! A urządzenie do tego czasu działało bez zarzutu i nie stało się nic w międzyczasie co mogłoby to zmienić. Nie wspomnę już nawet o tych śmiesznych opłatach ( 1,49 ) za opłacenie abonamentu blikiem. Nie polecam!!!
~Niczyja_sprawa / 2025-10-03 14:40
Ocena: 2.00 / 5
Chciałem zapłacić - nie mogłem. Dlaczego? Bo umowa jest na brata. Nie chciałem szczegółów, chciałem dokonać jednorazowej wpłaty. Nawet wiedziałem ile, ale Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie dokonam tej czynności, ponieważ nie jestem właścicielem abonamentu. Hit. Pierwsza infolinia - podejrzewam, że biuro obsługi klienta - w porządku, bardzo miła Pani, jednak dział rozliczeń, czy tez rachunków to dramat. Osoba na infolinii niemiła, chamska i wyniosła. Nie wiem, czy to prawo tak reguluje, czy ich wewnętrzny regulamin, bo nie uzyskałem odpowiedzi na to pytanie. Dobrze, że sam mam w innej sieci.