strona 10 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Styron / 2024-02-12 06:38
Do poniższej wypowiedzi: dać małpie brzytwę. Gościu jakie masz IQ? -
-
~Wojtek / 2024-12-10 14:59
O czym Play nie uprzedza - po wymuszonej wymianie dekodera daje sobie do 48 h na uruchomienie usługi. Podobno jak się ma dużo szczęścia to wyłącza telewizję "tylko" na 20 godzin.
Kłopot z tym, że UPC wyznaczył poziom usługi, jakiego jego nabywca (Play) stara się nie osiągaćZaletyniby szeroka ofertaWadyproblemy, które w UPC załatwiane były jednym telefonem, tutaj urastają za każdym razem do PROOOBLEMU niemal nie do rozwiązania. Zaczynam sprawdzać oferty innych firm, bo rozumiem że na poprawę nie ma nadziei -
~Zyga / 2020-04-26 09:25
Nie mam uwag do połączeń ani internetu,wszystko chodzi sprawnie.Ostatnio ceny abonamentu nie są konkurencyjne,mam stary abonament sprzed 4 lat, ale na dzisiaj jest za mało internetu i brak SMS/MMS,inni oferują lepsze warunki,dlatego przenoszę nr.do innej sieci i zobaczę co z tego wyjdzie??. Zaletydobra łączność i zasięgWadymało internetu i brak SMS/MMS nie limitowanych -
~Adam / 2019-11-24 22:41
Usiłowałem jako firma przejść z Orange do Play (przenieść Internet i telefon).
Pierwsze podejście - po 40 minutach czatu przez Internet z konsultantem "błąd systemu": "jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w 24 godziny, spróbuj jeszcze raz." Zdarza się.
Drugie podejście po 24 godzinach - po 40 minutach zamówieni przyjęte, mam czekać na kuriera. Niestety następnego dnia informacja, że niekompetentny konsultant nie zauważył "Sp z o.o." w nazwie firmy i zamówienie jest jak dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą (jest jakaś różnica), zamówienie anulowano.
Trzecie podejście następnego dnia - po 40 minutach czatu informacja, że "weryfikacja mówi, że nie może dać urządzenia" (a więc i Internetu). Zamówienie nie dochodzi do skutku. Konsultant nie potrafi powiedzieć nawet co to jest ta "weryfikacja" ani dlaczego to ograniczenie. Sugestia "może jakieś rachunki niezapłacone" - firma z nieposzlakowaną opinią, działa od 2002 roku, bez zaległości jakichkolwiek, ale oczywiście nie ma z kim rozmawiać, bo jedyny kontakt z Play jest przez czat albo telefon do tych samych orłów, którzy trzy razy już mnie spuścili.ZaletyInternet z zewnętrzna anteną - pewnie lepszy zasięg niż inne. Nie miałem szansy sprawdzić.WadyŻałośnie niekompetentna obsługa klienta (przez czat w każdym razie).
Nie wspominając o tym, że z każdym rozmówcą zaraz są na "ty". Mam swoje lata i takie spoufalanie nie bardo mi się podoba. -
~Aga / 2021-01-24 17:22
Nie mogę się doczekać końca umowy. Nie da się korzystać z internetu , cały czas rozłącza. -
~Aleksander / 2022-07-18 10:45
Witam mam internet z play. Kupując spytano mnie gdzie będę użytkował sprawdzono i sprzedano. Internet przerywa na jakiś czas znika. Zgłosiłem to do obsługi klienta, teklamacje przyjęto. Odpowiedź była i tu proszę o skupienie NIEZASADNA. Nie można się doprosić naprawy, a czemu bo mają za mało przekaźników a klientów wciąż przybywa,internet dalej przerywa czasami zanika. PLAY to firma beznadziejna takie mam zdanie o niej i nie tylko ja jak widzę te opinie.prosze się zastanowić jak przekraczacie próg PLAY. ZaletyŻadnychWadyOpisane -
~Andrzej / 2024-04-25 12:33
Biuro Play podaje zły adres instalacji, po 1 godzinie rozmów, przełączany pomiędzy różnymi pracownikami biura obsługi klienta, dowiedziałem się, że nie mogę podpisać umowy niebiznesowej z instalacją Internetu w lokalu usługowym. Zmiana umowy na biznesową, ustalenie adresu instalacji i ponownie montażysta otrzymuje od biura obsługi zły adres instalacji. Żenada
-
~Andżelika / 2020-04-25 09:43
Chciałam wystawić tą opinię ponieważ, Play nie wywiązuje się z podanych warunków na umowie. Twierdzę tak ponieważ, na umowie mamy podany dzień każdego miesiąca gdzie powinnam dostać nowy pakiet internetowy i to jest dzień 21 jednak ,mamy dziś 25 dzień miesiąca a nowego pakietu internetowego nie ma. Taka sytuacja powtarza się każdego miesiąca od zawarcia umowy. -
-
~Anna / 2022-10-19 13:55
Pod żadnym pozorem nie zawierajcie umowy przez telefon. Konsultanci najzwyczajniej w świecie kłamią. Mnie okłamano wczoraj drugi raz, po pierwszym razie dałam jeszcze szansę, że to niby pomyłka była. Wczorajszy drugi raz był ostatni, rozwiązuję umowę. Za pierwszym razem zamiast oferty, którą wybrałam włączono mi najdroższą jaka była i musiała odkręcać sprawę i udowadniać, że takiej nie wybrałam. Na szczęście nagrywam takie rozmowy i jak tylko o tym poinformowałam zaraz zmiękli i zmienili na to co faktycznie wybrałam. Wczoraj kobieta zadzwoniła z ofertą przedłużenia umowy. Poprosiłam o wysłanie mi warunków na maila, żebym mogła się na spokojnie zastanowić i dać dziś odpowiedź, kobieta powiedziała, że jasne, nie ma sprawy. Jakież było moje zdziwienie jak na maila otrzymałam gotową umowę z informacją, że przekazano ją kurierowi i jedzie do mnie do podpisania... To dla mnie za wiele, żegnaj Play... WadyOszustwa konsultantów telefonicznych -
~Anna / 2023-04-04 08:20
Jestem zniesmaczona obsługą klienta infolinia/chat/punkt stacjonarny. Każdy pracownik mówi coś innego, każdy proponuje inną ofertę (jedni bardziej korzystną, inni mniej), więc wychodzi na to, że trzeba rozmawiać z kilkoma. A jak pojawia się pytanie, bo jednak od formalnej strony coś się w umowie nie zgadza, to nikt nie potrafi odpowiedzieć i nie proponuje wyjścia z sytuacji. Totalny brak profesjonalizmu, radzę sieci play przeszkolić swoich pracowników, bo to wypada mega słabo. -
~Antrykot / 2015-07-24 14:28
Co do zasiegu to sie polepszylo zdecydowanie.kiedys byl problem ze zlapaniem uslugi w srodku miasta. Bardziej denerwujace sa telefony calymi dniami o ubezpieczenie telefonu,kota, psa i mieszkania. Oczywiscie lepsze traktowanie nowego Klienta od stalego, ale to chyba standard wszedzie.. ZaletyCenaWadyUpierdliwosc konsultantow2010 -
~bbob / 2022-11-02 20:31
Z konta nagle zniknęły środki. Po kontakcie okazało się że zostały skonfiskowane - konsultant który pomagał namierzyć problem nie był w stanie odpowiedzieć jaka była przyczyna. Na pewno nie był to brak aktywności czy doładowań. Konsultant otworzył mój wniosek w tej sprawie i jeszcze tego samego dnia dostałam telefon z powtwierdzeniem odzyskania pieniędzy, doliczono extra kwotę i wydłużony ważność środków za co oczywiście jestem wdzięczna ale co by było gdybym się nie zorientowała że z konta zniknęło ponad 100 zł??? .I dlaczego skonfiskowano pieniądze? Numeru uzywam sporadycznie i tylko czysty przypadek spowodowal, ze zorientowlalam sie ze cos jest nie tak Duzy plus za pomoc konsultanta ale sutyacja mocno podejrzana. -
~Bukalako / 2021-07-28 21:49
Zasięg play w Polsce to jest jakiś dramat. Nie polecam. WadyBrak zasięgu w miastach i na trasach. -
~Chcieli mnie naciągnąć w play / 2019-01-04 09:56
Uwaga w Play naciągają na "rezygnację z umowy z dniem końca umowy" i przesyłają wtedy fakturę za każdy miesiąc do końca umowy!!! Trzeba zawsze udać się do salonu i złożyć "rozwiązanie przedwczesne umowy ze skutkiem natychmiastowym" - kara umowna zazwyczaj nie przekracza wartości 1 miesięcznego abonamentu.
-
~Cześia / 2021-01-16 11:25
Przerobiłam wszystkich operatorów . Na wsiach Play ma najlepszy zasięg. Natomiast w mieście trochę gorzej, ale i tak ok. ZaletyWsiowy zaśiegWadyW sumie brak -
~Daniel / 2019-09-14 10:30
Witam posiadam oferty mix Play oszukują ludzi wykupiłem pakiet dodatkowego internetu 20 GB które miał działać 30 a został wyłączony 15 dniach chociaż go nie wykorzystał oszuści omijać tego operatora szerokim łukiem wyobraźcie sobie państwo niech oszukują w ten sposób tylko 100 tys ludzi miesięcznie w ten sposób to daje piękna sumę miliona złotych można ? Można i to legalnie! ZaletyMiła obslugaWadyWszystko -
-
~Danny f / 2021-04-08 14:12
Tragedia, non stop zrywa połączenie, niesamowite gówno. ZaletySzybki jak działaWadyTraci często połączenie z serwerem -
~Darek / 2021-08-17 21:26
Do użytkownika "OPOLE". Musisz mieć chyba 10 osób w rodzinie i każdy ma telefon skoro zaproponowali ci 400 zł albo chcesz abonament z telewizorem. Piszesz bzdury reklamując konkurencję. Miałem Play i gdyby nie kłopoty z zasięgiem ich oferta była i jest dużo lepsza od pozostałych trzech operatorów w wielkiej czwórce. -
~Daria / 2022-09-06 18:52
Najgorszy operator play, internet 0, obsługa tragedia, powiedziałam dosyć chamstwa, byłam klientem 6 lat. Nie polecam. ZaletyNie polecamWadySłabo -
~Dawid / 2023-09-24 13:53
Czekam od 6dni na przywrócenie internetu na Baśniowej 11 w Lublinie,nowy budynek zalozyli a potem przestalo dzialac.i od 6dni nie potrafia mnie podlaczyc spowrotem(byl jeden serwisant powiedzial ze sygnal nie dochodzi do mieszkania i on nie pomoze ,i tyle w temacie obsługi tej firmy)
strona 10 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »