Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4661 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mia / 2023-06-30 18:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Nigdy więcej play od wielu lat -9 jestem klientem play rachunki mam po 520 zł w kwietniu zawarlam nową umowę nankeden z numerów Miało być taniej rachunki miały być za wszystko po 490 zł a okazuje się że będę płacić po 640 zł. Właśnie złożyłam reklamację
    Szok
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko
  • ~Michało / 2025-05-28 21:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Na początku wszystko było super , korzystałem z pakietu za 35 zł Internet super ale nie których regionach Polski były problemy np. czasie podróży pkp , mniejszych miastach.

    Denerwujący jest cykliczny pakiet ,pobierają pieniądze 28 maja a data odnowienia jest 9 czerwca
    - problem tym że te pieniądze nie są bezpieczne , nie informują że zostało pobrane 5 zł, jeśli za wcześnie zużyje się Internetu

    z tego powodu nie ma mowy odnowieniu pakietu, musisz dopłacić 5zł lub wybrać tańszy pakiet !

    Resta jest miarę fajna nawet za granicą w tym pakiecie kiedy się dzwoni , nic nie pobierali za rozmowę , nawet spoko

    Ale mimo tych zalet pół roku się zastanawiam o przeniesieniu się do innej sieci , chyba że poprawią ten cykliczny pakiet bo ile można go wyłączać i włączać niszy !
    ZaletyPodróż za granicą też zależy gdzie bo nie wszędzie jest zasięg, nie limitowane rozmowy
    Wadyza wcześnie pobiera pieniądze, brak infa o pobraniu , nie których miejscach brak zasięgu
  • ~Opiniodawca / 2022-04-05 14:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Ze wszystkich usług Play jestem zadowolony, za wyjątkiem dwóch narzuconych mi z góry, a z których to usług - z niewiadomych nikomu przyczyn - nie jestem w stanie zrezygnować. Chodzi o usługi "już w zasięgu" oraz "notka sms". Pierwsza usługa powiadamia wszystkie osoby, które próbowały się do mnie dodzwonić o mojej dostępności w sieci po włączeniu telefonu albo wyjściu z trybu samolotowego, druga zaś powiadamia te same osoby o zakończeniu połączenia. Pierwsza usługa może zostać wyłączona jedynie na infolinii, druga usługa również za pośrednictwem smsa. Problem polega na tym, że w moim wypadku sieć automatycznie przywraca je jako aktywne po ich wyłączeniu, co skutkuje koniecznością odbycia co najmniej kilku rozmów telefonicznych dziennie po włączeniu telefonu służbowego, co bywa bardzo irytujące, gdyż kolejni ludzie dzwonią w zasadzie sekundę po włączeniu telefonu albo po zakończeniu poprzedniej rozmowy.
  • ~Roger / 2023-09-24 19:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam,
    mieszkam w terenie gdzie nie ma internetu kablowego i zmuszony bylem do podłączenia internetu bezprzewodowego a że trzy kilometry od mojego domu Play postawił antenę przekaźnikową postanowiłem skorzystać z ich usługi początek był satysfakcjonujący o parametrach 75000 Download/Upload-32000 jednak po jakimś czasie, co raz gorsza obecnie nie przekracza 5000-Download/Upload-12000 mimo nowego Routera i anteny zewnętrznej,Telefonia Komórkowa również w Play osiąga w porywach dwie kreseczki. Katastrofa jest przy gorzej pogodzie nie ma już szans na telefonowanie ale ze najprawdopodobniej nie ma zbyt wielu użytkowników w okolicy zasięg nadajnika jest redukowany dla oszczędności energii.
    Na to motto podpiszcie umowę a potem się bujajcie.
  • ~Shokz / 2018-10-02 13:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Środa, 26 września 2018. Odwiedziłem salon Play w Gdynia Riviera celem zakupu słuchawek Afterskokz Air. Play miał cenowo najkorzystniejszą ofertę – 630 zł. Pani w salonie sprawdziła dostępność, cenę, najkorzystniejszą opcję zakupu itp. Wahałem się co do koloru więc Pani dała mi swoją wizytówkę abym zadzwonił jak podejmę decyzję. Zapomniała powiedzieć, że Play sprzedaje je tylko w jednym kolorze – szarym. 15 minut później dzwonię, kilkukrotnie, nikt nie odebrał. Napisałem SMS bo wiem, że Pani będzie miała profit ze sprzedaży. Bez odpowiedzi.

    Tego samego dnia wieczorem próbuję zamówić słuchawki poprzez stronę Play. Wypełniałem formularz 7 razy (w różnych wariantach bo myślałem, że robię coś nie tak) i za każdym razem w momencie próby przejścia do płatności wyrzucało mnie z powrotem do wypełniania danych osobowych. Próbowałem z telefonu to znowu nie pojawiało się pole do wpisania danych do faktury. 1 raz się pojawiło ale wyskoczył inny błąd. Straciłem cierpliwość. Postanowiłem zadzwonić na infolinię.

    Po ok. 5 minutowej rozmowie Pan stwierdził, że jest to zakup poza abonamentem i przełączy mnie do kolegi. Kolejny sprzedawca, po kolejnych 5 minutach stwierdził, że on nie może mi ich sprzedać – przełączy mnie… Ten trzeci stwierdził, że on też nie może – mam zamówić słuchawki przez chat.

    Zamawiam przez chat, Pan twierdzi, że ma ten sam błąd co ja, więc nie może mi pomóc. Zrobił zgłoszenie awarii strony + dyspozycja do dodania większe ilości sztuk słuchawek aby nie zabrakło. Mam spróbować następnego dnia. To była godzina ok. 22:00 Ok. godziny 8:00 następnego dnia próbuję ponownie zamówić słuchawki na chacie. Pan sprzedawca z kolei stwierdził, że słuchawek nie ma na stanie. Mówię mu, że ich obecność na stanie potwierdziła mi Pani w salonie, 2 sprzedawców telefonicznych, sprzedawca na chacie. On twierdzi, że mają różne magazyny i on nie widzi….

    Próbuję przez stronę – miała już działać. Owszem udało się zamówić, przekierowanie na Bluemedia, płatność. Na reszcie zamówione. Informacja od Play, że na wpływ pieniędzy czekają 2 dni. To był piątek rano. W sobotę rano otrzymuję email – zamówienie anulowane ze względu na brak płatności…
    Dzwonię na infolinię, po 15 minutach rozmowy Pani stwierdza, że nie może mi pomóc – przełączy mnie. Pani, która odebrała miała taki głos, że z góry wiedziałem, że trafiłem spod deszczu pod rynnę. Po 10 minutach rozmowy nie wie jak mi pomóc, podaję jej zatem numer zamówienia. Ona twierdzi, że nie widzi takiego zamówienia w systemie. Mówię, że z pozycji klienta mnie nie interesuje co ona widzi, interesuje mnie żeby otrzymać zamówiony i zapłacony towar. Pani mówi „proszę jeszcze chwilkę” po czym bez słowa rozmowa się urywa – zostałem przekierowany do innej osoby. Szok. Akurat trafiłem na prawie kompetentną osobę. Po kolejnych 10 minutach tłumaczenia Pani przyjęła reklamację, spytała czy chcę zwrot pieniędzy czy jednak zamówiony towar. Odpowiadam, że zamówione słuchawki bo to mój prezent urodzinowy. OK, ktoś zadzwoni do mnie w tej sprawie wkrótce.

    Następnego dnia zadzwoniła Pani, kompetentna, powiedziała że ze względu na anulowanie zamówienia tak czy inaczej muszą mi być zwrócone pieniądze, jeśli chce te słuchawki muszę je zamówić jeszcze raz. Na razie od kilku dni czekam na zwrot pieniędzy – przewiduję, że tu też będą problemy.

    Reasumując: awaria na stronie, niekompetentni pracownicy infolinii, czatu

    Efekt: brak prezentu urodzinowego, strata pieniędzy, strata czasu, żal

    Od Pani na końcu usłyszałem „przepraszam” ale czy to mi wróci prezent, czas i pieniądze ?
    Zaletymało
    Wadydużo
  • ~Styron / 2024-02-12 06:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: dać małpie brzytwę. Gościu jakie masz IQ?
  • ~Uzytkownik / 2025-03-23 14:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Mialem uslugi w Play. Mialem tez w prawie wszystkich innych sieciach uslugi i moge wydac ogolne opinie o nich w skalach porownawczych: Orange 1, T- Mobile 0, Plus 0, Play 3, Lajt Moboile 5. Jestem obecnie w Lajt Mobile.
    ZaletyW miare uczciwi
    WadySlaby zasieg internetu
  • ~Wojtek / 2024-12-10 14:59
    Ocena: 3.33 / 5
    O czym Play nie uprzedza - po wymuszonej wymianie dekodera daje sobie do 48 h na uruchomienie usługi. Podobno jak się ma dużo szczęścia to wyłącza telewizję "tylko" na 20 godzin.
    Kłopot z tym, że UPC wyznaczył poziom usługi, jakiego jego nabywca (Play) stara się nie osiągać
    Zaletyniby szeroka oferta
    Wadyproblemy, które w UPC załatwiane były jednym telefonem, tutaj urastają za każdym razem do PROOOBLEMU niemal nie do rozwiązania. Zaczynam sprawdzać oferty innych firm, bo rozumiem że na poprawę nie ma nadziei
  • ~Zyga / 2020-04-26 09:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie mam uwag do połączeń ani internetu,wszystko chodzi sprawnie.Ostatnio ceny abonamentu nie są konkurencyjne,mam stary abonament sprzed 4 lat, ale na dzisiaj jest za mało internetu i brak SMS/MMS,inni oferują lepsze warunki,dlatego przenoszę nr.do innej sieci i zobaczę co z tego wyjdzie??.
    Zaletydobra łączność i zasięg
    Wadymało internetu i brak SMS/MMS nie limitowanych
  • ~Adam / 2019-11-24 22:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Usiłowałem jako firma przejść z Orange do Play (przenieść Internet i telefon).
    Pierwsze podejście - po 40 minutach czatu przez Internet z konsultantem "błąd systemu": "jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w 24 godziny, spróbuj jeszcze raz." Zdarza się.
    Drugie podejście po 24 godzinach - po 40 minutach zamówieni przyjęte, mam czekać na kuriera. Niestety następnego dnia informacja, że niekompetentny konsultant nie zauważył "Sp z o.o." w nazwie firmy i zamówienie jest jak dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą (jest jakaś różnica), zamówienie anulowano.
    Trzecie podejście następnego dnia - po 40 minutach czatu informacja, że "weryfikacja mówi, że nie może dać urządzenia" (a więc i Internetu). Zamówienie nie dochodzi do skutku. Konsultant nie potrafi powiedzieć nawet co to jest ta "weryfikacja" ani dlaczego to ograniczenie. Sugestia "może jakieś rachunki niezapłacone" - firma z nieposzlakowaną opinią, działa od 2002 roku, bez zaległości jakichkolwiek, ale oczywiście nie ma z kim rozmawiać, bo jedyny kontakt z Play jest przez czat albo telefon do tych samych orłów, którzy trzy razy już mnie spuścili.
    ZaletyInternet z zewnętrzna anteną - pewnie lepszy zasięg niż inne. Nie miałem szansy sprawdzić.
    WadyŻałośnie niekompetentna obsługa klienta (przez czat w każdym razie).

    Nie wspominając o tym, że z każdym rozmówcą zaraz są na "ty". Mam swoje lata i takie spoufalanie nie bardo mi się podoba.
  • ~adam / 2025-04-12 22:23
    Ocena: 3.00 / 5
    bardzo dobra oferta ,super obsługa ,na początku wszystko super dobra cena ale jak podpiszesz umowę to wszystko się kończy po podpisaniu umowy wrzucą w umowe dodatkowo gigabajty i twoja wina że nie doczytałeś w umowie nic nie można cofnąć i przez cały rok trzeba płacić za internet z którego się nie kożysta ,trzeba być bardzo czujnym przy podpisywaniu umowy nie polecam.
  • ~Aga / 2021-01-24 17:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy. Nie da się korzystać z internetu , cały czas rozłącza.
  • ~Aleksander / 2022-07-18 10:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam mam internet z play. Kupując spytano mnie gdzie będę użytkował sprawdzono i sprzedano. Internet przerywa na jakiś czas znika. Zgłosiłem to do obsługi klienta, teklamacje przyjęto. Odpowiedź była i tu proszę o skupienie NIEZASADNA. Nie można się doprosić naprawy, a czemu bo mają za mało przekaźników a klientów wciąż przybywa,internet dalej przerywa czasami zanika. PLAY to firma beznadziejna takie mam zdanie o niej i nie tylko ja jak widzę te opinie.prosze się zastanowić jak przekraczacie próg PLAY.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpisane
  • ~Andrzej / 2024-04-25 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Play podaje zły adres instalacji, po 1 godzinie rozmów, przełączany pomiędzy różnymi pracownikami biura obsługi klienta, dowiedziałem się, że nie mogę podpisać umowy niebiznesowej z instalacją Internetu w lokalu usługowym. Zmiana umowy na biznesową, ustalenie adresu instalacji i ponownie montażysta otrzymuje od biura obsługi zły adres instalacji. Żenada
  • ~Andżelika / 2020-04-25 09:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam wystawić tą opinię ponieważ, Play nie wywiązuje się z podanych warunków na umowie. Twierdzę tak ponieważ, na umowie mamy podany dzień każdego miesiąca gdzie powinnam dostać nowy pakiet internetowy i to jest dzień 21 jednak ,mamy dziś 25 dzień miesiąca a nowego pakietu internetowego nie ma. Taka sytuacja powtarza się każdego miesiąca od zawarcia umowy.
  • ~Anna / 2022-10-19 13:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Pod żadnym pozorem nie zawierajcie umowy przez telefon. Konsultanci najzwyczajniej w świecie kłamią. Mnie okłamano wczoraj drugi raz, po pierwszym razie dałam jeszcze szansę, że to niby pomyłka była. Wczorajszy drugi raz był ostatni, rozwiązuję umowę. Za pierwszym razem zamiast oferty, którą wybrałam włączono mi najdroższą jaka była i musiała odkręcać sprawę i udowadniać, że takiej nie wybrałam. Na szczęście nagrywam takie rozmowy i jak tylko o tym poinformowałam zaraz zmiękli i zmienili na to co faktycznie wybrałam. Wczoraj kobieta zadzwoniła z ofertą przedłużenia umowy. Poprosiłam o wysłanie mi warunków na maila, żebym mogła się na spokojnie zastanowić i dać dziś odpowiedź, kobieta powiedziała, że jasne, nie ma sprawy. Jakież było moje zdziwienie jak na maila otrzymałam gotową umowę z informacją, że przekazano ją kurierowi i jedzie do mnie do podpisania... To dla mnie za wiele, żegnaj Play...
    WadyOszustwa konsultantów telefonicznych
  • ~Anna / 2023-04-04 08:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zniesmaczona obsługą klienta infolinia/chat/punkt stacjonarny. Każdy pracownik mówi coś innego, każdy proponuje inną ofertę (jedni bardziej korzystną, inni mniej), więc wychodzi na to, że trzeba rozmawiać z kilkoma. A jak pojawia się pytanie, bo jednak od formalnej strony coś się w umowie nie zgadza, to nikt nie potrafi odpowiedzieć i nie proponuje wyjścia z sytuacji. Totalny brak profesjonalizmu, radzę sieci play przeszkolić swoich pracowników, bo to wypada mega słabo.
  • ~Antrykot / 2015-07-24 14:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Co do zasiegu to sie polepszylo zdecydowanie.kiedys byl problem ze zlapaniem uslugi w srodku miasta. Bardziej denerwujace sa telefony calymi dniami o ubezpieczenie telefonu,kota, psa i mieszkania. Oczywiscie lepsze traktowanie nowego Klienta od stalego, ale to chyba standard wszedzie..
    ZaletyCena
    WadyUpierdliwosc konsultantow
    2010
  • ~bbob / 2022-11-02 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Z konta nagle zniknęły środki. Po kontakcie okazało się że zostały skonfiskowane - konsultant który pomagał namierzyć problem nie był w stanie odpowiedzieć jaka była przyczyna. Na pewno nie był to brak aktywności czy doładowań. Konsultant otworzył mój wniosek w tej sprawie i jeszcze tego samego dnia dostałam telefon z powtwierdzeniem odzyskania pieniędzy, doliczono extra kwotę i wydłużony ważność środków za co oczywiście jestem wdzięczna ale co by było gdybym się nie zorientowała że z konta zniknęło ponad 100 zł??? .I dlaczego skonfiskowano pieniądze? Numeru uzywam sporadycznie i tylko czysty przypadek spowodowal, ze zorientowlalam sie ze cos jest nie tak Duzy plus za pomoc konsultanta ale sutyacja mocno podejrzana.
  • ~Bukalako / 2021-07-28 21:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg play w Polsce to jest jakiś dramat. Nie polecam.
    WadyBrak zasięgu w miastach i na trasach.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.91, ilość opinii: 1068
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186