Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4152 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lukasz / 2023-06-02 07:26
    Ocena: 3.67 / 5
    trochę droższe mają taryfy i połączenia Play niż inni
    ZaletyQwer
    Wadydoładowanie w Play na 30 dni a nie na 31
  • ~Natalia / 2023-09-23 15:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Dramat. Po montażu światłowodu internet najpierw miał działać po 15min, później się okazało ze jest usterka w play, która potrwa cały dzień, później powiedzieli ze trzeba odczekać 24h a później ze 48h jednak i dzwoniłam trzeci raz to powiedzieli ze jak będzie nasza kolej to naprawią usterkę ;_;
    WadyNie ma internetu, usterka, złe informacje
  • ~Rafał / 2019-02-27 09:41
    Ocena: 3.67 / 5
    2019.02.27
    Brak Internetu
    Brak zasięgu.
    Miechów małopolska.
    ZaletyDobra obsługa
    WadyBrak Internetu itp.
  • ~Rena / 2021-07-26 08:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Coraz gorszy zasięg okolice Suwałk nigdzue dodzwonić się nie można
  • ~SK / 2022-07-01 13:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem klientką od wielu lat, ogólnie ceny są dobre, obsługa klienta też w porządku. Ale zasięg to jest jedna wielka katastrofa. Odechciewa mi się jakichkolwiek rozmów przez telefon. Słyszę co drugie słowo. Trzeba stać przy oknie albo wychodzić na zewnątrz, żeby się dogadać. XXI wiek, a żeby zasięg był tylko w większych miastach, no ludzie moglibyście w końcu coś z tym zrobić, bo jest coraz gorzej.
    WadyZasięg
  • ~Udobruchany klient / 2023-10-06 10:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Play zrehabilitowany. Jeśli rezygnujecie z tej sieci, dopytajcie o wszystkie szczegóły, żeby się nie zdziwić kosztami.
    Zaletywystawia korekty faktury
    WadyNiestety robi to po czasie
  • ~Wkurzona klientka / 2022-03-07 10:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Posiadam abonament na internet stacjonarny od roku, podpisałam nowa umowę na internet z telewizją. W lutym miał być nie pełny okres starej umowy i zacząć się nowy okres nowej umowy. Niestety play próbuje na wszystkie sposoby oszukać swoich klientów. Podczas podpisywania umowy oczywiscie dostalam informacje ze faktura będzie wyższa, ale oni po za tym że naliczyli mi za niepełny okres starej umowy plus nowa umowa z aktywacja to doliczyli mi za kolejny okres starej umowy gdzie już jej nie ma a urządzenie zostało oddane jeszcze wczensiej. Jest tylko Gatka miesięczny okres wypowiedzenia, to w takim razie dlaczego pracownik zamiast zaproponowac rozpoczęcie umowy po okresie wypowiedzenia rozpoczął ją w momencie wygaśnięcia tej starej. Termin płatności 8.03 jak nie zapłacę pełnej kwoty mimo fałszywych naliczen to zostanie doliczona mi kara w wysokości 5zl za nie terminowa płatność, taka informacje dostałam na infolini. Z jakiej racji mam płacić kary skoro play sam popełnił błąd. Co mi z tego że jeśli bym wpłaciła całą kwotę to moooże dokonają korekty następnej faktury o tą kwotę. Nie ukrywając play to potężna firma która pławi się w pieniądzach i naiwności swoich klientów, a ja jako taki mały człowiek który dla nich nie ma znaczenia nie mam możliwości opłacenia tak dużych pieniędzy na raz, co z resztą ich nie interesuje
  • ~Magda / 2023-12-15 14:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana usługami Play!!!Instalacja internetu oraz telewizji nie może się odbyć przez 1.5 tygodnia od podpisania umowy nie z powodu braku dostępności lub innych utrudnienień tylko osoba która to zakłada nie przychodzi w umówionych prze firmę dniach. Trzeci raz zostałam oszukana i nie potrzebnie brałam wolny dzień w pracy ponieważ nikt się nie zjawił zachowują się jakby to było za darmo i łaskę ktoś zrobi że przyjdzie i podłączy.Wstyd dla takiej dużej firmy????????????
    ZaletyJak na razie brak
  • ~Aga / 2020-03-24 20:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Ja mam jeszcze gorsze doświadczenie z Play, w Krakowie.
    Po zwrocie telefonu i umowy, okazało się /ba! chyba po trzech miesiącach!/ że telefon gdzieś zaginął - podobno nie dotarł z Poczty Polskiej do biura Play, czy do magazynu.

    Telefon i umowę zwróciłam, gdyż okazało się, że warunki umowy są inne niż wynikało to z rozmowy z konsultantem.

    Teraz Play domaga się ode mnie zwrotu za zaginiony rzekomo telefon .

    W najgorsze apogeum koronawirusa pan z firmy windykacyjnej wydzwania do mnie i wydzwania.

    Trzeba powiedzień stanowcze "nie" nieuczciwym praktykom. Pod ten e-mail mogą pisać osoby , które znalazły się w podobnej sytuacji. agatkasameszosyki@gazeta.pl

    ZaletyTelefon faktycznie był piękny, nierozpakowany; niebieskie pudełko; może ktoś widział na Poczcie Polskiej przy ul. Dobrego Pasterza. W Play nigdy nie dublują się sms-y, ani nie naliczane są pieniądze za niewiadomo za co - miałam kiedyś i korzystałam.
    WadyNie liczą się z klientemm.
  • ~ALFATRANS - BARCZYŃSKI / 2023-02-09 02:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta i obsługa w stopniu średnim. Lecz nie najgorzej. Problem jest jednak z jakością zasięgu na Terenie Francji. Wiecznie znika zasięg. I to z niewiadomych przyczyn, w innych krajach Unii Europejskiej zasięg i Internet działa poprawnie
    ZaletyOferta dla Firm
    WadyZanik zasięgu na terenie Francji
  • ~Antoni / 2022-04-10 18:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Każdemu co ceni sobie zdrowie i czas odradzam ta złodziejska organizacje
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie Play
  • ~Artur / 2023-06-07 11:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Jakość połączeń i internetu to dno.
    Uciekam z tego szamba.
    ZaletyOferty
    WadyJakość połączeń
  • ~Bob / 2024-02-25 23:34
    Ocena: 3.33 / 5
    Na mobilnym masz 15 mega i to nie wystarcza? Pornosy w 4K oglądasz??? Żenada.
  • ~Byku / 2023-11-15 14:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ustaw ręczny wybór sieci na Orange. A jeśli i Orange ma do bani zasięg, to znaczy, że mieszkasz w bunkrze. Pozamiatane.
    Zaletyroaming krajowy
  • ~Darek / 2023-10-23 20:40
    Ocena: 3.33 / 5
    Skandal, już dwukrotnie monter nie pojawił się na montaż internetu światłowodowego, nawet nie byli wstanie zadzwonić i powiadomić o tym. Kolejny termin za tydzień. Żenada!!!
    WadyKpina, żenująca obsługa klienta. Odradzam
  • ~GK / 2021-11-11 16:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Używam tel w tej sieci, ale przy kolejnym przedłużeniu umowy rozejrzę się wśród konkurencji. Irytuje mnie obojętność sieci i brak reakcji na skandaliczne zachowania „twarzy” promujących markę.
    Wpływa to bardzo negatywnie na ogólny obraz tej firmy. Trochę mi wstyd kiedy ktoś mnie pyta w jakiej sieci mam telefon!
  • ~Jan / 2021-06-01 18:12
    Ocena: 3.33 / 5
    No niestety ale internet działa wyśmienicie przez 3 miesiące po podpisaniu umowy potem masakra i znowu 3 miesiące przed końcem umowy by tylko zachęcić do przedłużenia.
  • ~Jarek / 2021-12-09 12:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Ale sie dałem wy.bać : 03.12.2021 konczyla mi sie umowa , przenuoslem nr do onnego operatora ale zadzwonili i zaproponowali nizszy abonament wiec sie zgodzilem i wycofalem zmiana : placilem 50zl yelefon + internet i 50 zl rata za telefon ktory splacilem. Przyszla teraz faktura na 85 zl , zadzwonilem i okazal9 sie ze abonament obnizyli mi o 10zl a internet podniesli o 45zl bo byl w pakiecie z poprzednia taryfa , mialo byc taniej a jest drozej o 35zl. Na szczescie umowa na net k9nczy sie w maju a na telefon jest z miesiecznym wypowiedzeniem .
  • ~Kacper / 2021-01-22 09:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Internet jakoś hula, zobaczymy jak telefon będzie działał. Może być lepiej.

    Co mi się nie podoba? Że w salonie słyszę ze jestem poza zasięgiem netboxa, a na stronie dostaje propozycje netboxa pod tym samym adresem. Czyli nabić sprzedaż, nieważny klient

    Druga sprawa telefon zamówiony, o 12 w dzień roboczy, na następny dzień rano przychodzi wiadomość że paczka została wysłana, ale nie została, bo została nadana, a kurier jej jeszcze nie wziął więc jakim prawem kłamiecie ludzie że coś już jedzie skoro nie jedzie.

    Ogólnie gdyby nie właśnie takie detale złośliwe typowe dla firm z zarządem z lat istnienia innego czerwonego ustroju mają takie brudne zagrywki i gdyby nie to pewnie z czystym sumieniem poleciłbym
    ZaletySzeroka oferta
    Blondynki w obsłudze
    WadyBrak szczerości
    Wprowadzanie w błąd
    W salonie zawarte umowy są nie do rozwiązania, przez internet można rozwiązać, ale prosze jak to działa trzeba czekać kilka dni a do salonu Ci zamówią w pół dnia bylebyś nie mógł zrezygnować, a jak chcesz zrezygnować to musisz czekać
  • ~Kacper / 2023-10-27 22:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem roszczarowby że nie potrafią upilnować anteny e Wejherowie bardzo tego nie lubię wygląda to tak jak bym kupił najgorszy internet i z niego korzystał nic nie mogę zrobić pograć po oglądać filmy tylko dla tego że nie da się wtedy z tego korzystać ????????????
    WadyNie potrafią upilnować anteny
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179