Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ktoś / 2019-07-27 15:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Co się dzieje ostatnio z tą siecią?! W zimę miałem download 7.82 mb/s upload 3.80 mb/s TERAZ MAM download 1.08 mb/s upload -100 mb/s mam abonament w Play już nigdy więcej nie podpisze z wami umowy WCALE NIE MA ZASIĘGU w Łukowie woj. Lubelskie przenoszę się do Plusa!
    WadySłaby zasięg, słaby internet
  • ~Lishme / 2021-04-10 20:43
    Ocena: 3.33 / 5
    21 wiek, a w żelbetonowym budynku na 1 piętrze bardzo słaby internet
  • ~m2marek / 2018-12-19 22:50
    Ocena: 3.33 / 5
    - Po zakupie telefonu LG, zanim go skonfigurowałem, ZEPSUŁ się i musiałem go oddać do naprawy - ekran zwariował> nieczytelny w paski. Po tygodniu otrzymałem go ZEPSUTEGO jak wcześniej z ekspertyzą, że wina nie leży po stronie użytkownika (o czym wcześniej informowałem). Cóż nie chcą naprawić poprosiłem o wymianę z tytułu rękojmi. Po kolejnym tygodniu otrzymałem znów ZEPSUTY jak wcześniej telefon z kolejną ekspertyzą, że uszkodzenie nie jest z winy użytkownika. Ponownie poprosiłem o wymianę na nowy z tytułu rękojmi. Miną tydzień ponownie wzywają po odbiór telefonu. Jakże się zdziwiłem, bo ekran działał dobrze. Niestety nie chciano wymienić go na nowy, bo jak KŁAMALI, WYUCZONĄ FORMUŁKĄ, że są tylko pośrednikiem (obsługa sklepu sklep w EŁKU).
    - Telefon mimo, że oddałem fabryczny komplet, łącznie z obwolutą i naklejką na ekran, wrócił zdekompletowany - bez kluczyka do otwierania tacki (trudno przewidzieć gdzie był bardziej potrzebny w serwisie LG, czy salonie PLAY). Ile trzeba wytrzymać bez telefonu za który się płaci.
    Na prośbę wyjaśnienia dlaczego jest wyższa opłata abonamentowa, zrezygnowali z doliczenia opłaty aktywacyjnej.
    - oferta dla mnie pasuje, ale w innych sieciach nie są gorsze.
    - zasięg dla mnie największą zaletą. Każdy ma jakiś niepełny, a Play ma ich sumę (choć inni też już współpracują).
    ZaletySuma zasięgów
    WadyObsługa wyuczana kłamstw.
  • ~Majka / 2023-09-13 16:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Niestety żałuję decyzji o przejściu do sieci Play. Internet nie działa tak jak powinien a na tym zależało mi najbardziej. Szkoda. Będę musiała pomyśleć o zmianie operatora bo tak nie może być.
    Zaletyoferta
    WadyBrak internetu i awarie
  • ~Martyna / 2020-12-28 22:41
    Ocena: 3.33 / 5
    Sieć jako taka-zła nie jest,lecz abonament jest dosc wysoki i niestety kwota abonamentu ciągle jest wyzsza niz w umowie.. Nie podoba mi się także jakość internetu.Jest poprostu słaby. Poza tymi rzeczami nie mam nic do zarzucenia
    Zaletydobra jakość połączeń i brak problemów z SMS,MMS.
    Wadysłaby zasięg internetu
  • ~meny / 2020-10-04 09:16
    Ocena: 3.33 / 5
    Na początku wszystko było Ok. Jednak teraz ładuję internet 15GB i nic. Kasa sciągnięta a internetu brak. Suport nic nie wie. Tak na dzien dzisiejszy na dwa numery to poszło ze 120pln w tydzień. Właśnie szukam innego dostawcy.
    ZaletyLatwość
    WadyBrak kontroli
  • ~Mercury / 2023-03-13 12:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeżeli chcesz kilkanaście razy logować się do konta i czasami przez wiele godzin bezskutecznie-to idealna oferta dla Ciebie!!!
    Gwarantowany brak internetu przez wiele godzin!!!!
    Oczywiście-NIE POLECAM!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Mia / 2023-06-30 18:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Nigdy więcej play od wielu lat -9 jestem klientem play rachunki mam po 520 zł w kwietniu zawarlam nową umowę nankeden z numerów Miało być taniej rachunki miały być za wszystko po 490 zł a okazuje się że będę płacić po 640 zł. Właśnie złożyłam reklamację
    Szok
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko
  • ~Opiniodawca / 2022-04-05 14:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Ze wszystkich usług Play jestem zadowolony, za wyjątkiem dwóch narzuconych mi z góry, a z których to usług - z niewiadomych nikomu przyczyn - nie jestem w stanie zrezygnować. Chodzi o usługi "już w zasięgu" oraz "notka sms". Pierwsza usługa powiadamia wszystkie osoby, które próbowały się do mnie dodzwonić o mojej dostępności w sieci po włączeniu telefonu albo wyjściu z trybu samolotowego, druga zaś powiadamia te same osoby o zakończeniu połączenia. Pierwsza usługa może zostać wyłączona jedynie na infolinii, druga usługa również za pośrednictwem smsa. Problem polega na tym, że w moim wypadku sieć automatycznie przywraca je jako aktywne po ich wyłączeniu, co skutkuje koniecznością odbycia co najmniej kilku rozmów telefonicznych dziennie po włączeniu telefonu służbowego, co bywa bardzo irytujące, gdyż kolejni ludzie dzwonią w zasadzie sekundę po włączeniu telefonu albo po zakończeniu poprzedniej rozmowy.
  • ~Roger / 2023-09-24 19:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam,
    mieszkam w terenie gdzie nie ma internetu kablowego i zmuszony bylem do podłączenia internetu bezprzewodowego a że trzy kilometry od mojego domu Play postawił antenę przekaźnikową postanowiłem skorzystać z ich usługi początek był satysfakcjonujący o parametrach 75000 Download/Upload-32000 jednak po jakimś czasie, co raz gorsza obecnie nie przekracza 5000-Download/Upload-12000 mimo nowego Routera i anteny zewnętrznej,Telefonia Komórkowa również w Play osiąga w porywach dwie kreseczki. Katastrofa jest przy gorzej pogodzie nie ma już szans na telefonowanie ale ze najprawdopodobniej nie ma zbyt wielu użytkowników w okolicy zasięg nadajnika jest redukowany dla oszczędności energii.
    Na to motto podpiszcie umowę a potem się bujajcie.
  • ~Shokz / 2018-10-02 13:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Środa, 26 września 2018. Odwiedziłem salon Play w Gdynia Riviera celem zakupu słuchawek Afterskokz Air. Play miał cenowo najkorzystniejszą ofertę – 630 zł. Pani w salonie sprawdziła dostępność, cenę, najkorzystniejszą opcję zakupu itp. Wahałem się co do koloru więc Pani dała mi swoją wizytówkę abym zadzwonił jak podejmę decyzję. Zapomniała powiedzieć, że Play sprzedaje je tylko w jednym kolorze – szarym. 15 minut później dzwonię, kilkukrotnie, nikt nie odebrał. Napisałem SMS bo wiem, że Pani będzie miała profit ze sprzedaży. Bez odpowiedzi.

    Tego samego dnia wieczorem próbuję zamówić słuchawki poprzez stronę Play. Wypełniałem formularz 7 razy (w różnych wariantach bo myślałem, że robię coś nie tak) i za każdym razem w momencie próby przejścia do płatności wyrzucało mnie z powrotem do wypełniania danych osobowych. Próbowałem z telefonu to znowu nie pojawiało się pole do wpisania danych do faktury. 1 raz się pojawiło ale wyskoczył inny błąd. Straciłem cierpliwość. Postanowiłem zadzwonić na infolinię.

    Po ok. 5 minutowej rozmowie Pan stwierdził, że jest to zakup poza abonamentem i przełączy mnie do kolegi. Kolejny sprzedawca, po kolejnych 5 minutach stwierdził, że on nie może mi ich sprzedać – przełączy mnie… Ten trzeci stwierdził, że on też nie może – mam zamówić słuchawki przez chat.

    Zamawiam przez chat, Pan twierdzi, że ma ten sam błąd co ja, więc nie może mi pomóc. Zrobił zgłoszenie awarii strony + dyspozycja do dodania większe ilości sztuk słuchawek aby nie zabrakło. Mam spróbować następnego dnia. To była godzina ok. 22:00 Ok. godziny 8:00 następnego dnia próbuję ponownie zamówić słuchawki na chacie. Pan sprzedawca z kolei stwierdził, że słuchawek nie ma na stanie. Mówię mu, że ich obecność na stanie potwierdziła mi Pani w salonie, 2 sprzedawców telefonicznych, sprzedawca na chacie. On twierdzi, że mają różne magazyny i on nie widzi….

    Próbuję przez stronę – miała już działać. Owszem udało się zamówić, przekierowanie na Bluemedia, płatność. Na reszcie zamówione. Informacja od Play, że na wpływ pieniędzy czekają 2 dni. To był piątek rano. W sobotę rano otrzymuję email – zamówienie anulowane ze względu na brak płatności…
    Dzwonię na infolinię, po 15 minutach rozmowy Pani stwierdza, że nie może mi pomóc – przełączy mnie. Pani, która odebrała miała taki głos, że z góry wiedziałem, że trafiłem spod deszczu pod rynnę. Po 10 minutach rozmowy nie wie jak mi pomóc, podaję jej zatem numer zamówienia. Ona twierdzi, że nie widzi takiego zamówienia w systemie. Mówię, że z pozycji klienta mnie nie interesuje co ona widzi, interesuje mnie żeby otrzymać zamówiony i zapłacony towar. Pani mówi „proszę jeszcze chwilkę” po czym bez słowa rozmowa się urywa – zostałem przekierowany do innej osoby. Szok. Akurat trafiłem na prawie kompetentną osobę. Po kolejnych 10 minutach tłumaczenia Pani przyjęła reklamację, spytała czy chcę zwrot pieniędzy czy jednak zamówiony towar. Odpowiadam, że zamówione słuchawki bo to mój prezent urodzinowy. OK, ktoś zadzwoni do mnie w tej sprawie wkrótce.

    Następnego dnia zadzwoniła Pani, kompetentna, powiedziała że ze względu na anulowanie zamówienia tak czy inaczej muszą mi być zwrócone pieniądze, jeśli chce te słuchawki muszę je zamówić jeszcze raz. Na razie od kilku dni czekam na zwrot pieniędzy – przewiduję, że tu też będą problemy.

    Reasumując: awaria na stronie, niekompetentni pracownicy infolinii, czatu

    Efekt: brak prezentu urodzinowego, strata pieniędzy, strata czasu, żal

    Od Pani na końcu usłyszałem „przepraszam” ale czy to mi wróci prezent, czas i pieniądze ?
    Zaletymało
    Wadydużo
  • ~Styron / 2024-02-12 06:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: dać małpie brzytwę. Gościu jakie masz IQ?
  • ~Zyga / 2020-04-26 09:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie mam uwag do połączeń ani internetu,wszystko chodzi sprawnie.Ostatnio ceny abonamentu nie są konkurencyjne,mam stary abonament sprzed 4 lat, ale na dzisiaj jest za mało internetu i brak SMS/MMS,inni oferują lepsze warunki,dlatego przenoszę nr.do innej sieci i zobaczę co z tego wyjdzie??.
    Zaletydobra łączność i zasięg
    Wadymało internetu i brak SMS/MMS nie limitowanych
  • ~Adam / 2019-11-24 22:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Usiłowałem jako firma przejść z Orange do Play (przenieść Internet i telefon).
    Pierwsze podejście - po 40 minutach czatu przez Internet z konsultantem "błąd systemu": "jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w 24 godziny, spróbuj jeszcze raz." Zdarza się.
    Drugie podejście po 24 godzinach - po 40 minutach zamówieni przyjęte, mam czekać na kuriera. Niestety następnego dnia informacja, że niekompetentny konsultant nie zauważył "Sp z o.o." w nazwie firmy i zamówienie jest jak dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą (jest jakaś różnica), zamówienie anulowano.
    Trzecie podejście następnego dnia - po 40 minutach czatu informacja, że "weryfikacja mówi, że nie może dać urządzenia" (a więc i Internetu). Zamówienie nie dochodzi do skutku. Konsultant nie potrafi powiedzieć nawet co to jest ta "weryfikacja" ani dlaczego to ograniczenie. Sugestia "może jakieś rachunki niezapłacone" - firma z nieposzlakowaną opinią, działa od 2002 roku, bez zaległości jakichkolwiek, ale oczywiście nie ma z kim rozmawiać, bo jedyny kontakt z Play jest przez czat albo telefon do tych samych orłów, którzy trzy razy już mnie spuścili.
    ZaletyInternet z zewnętrzna anteną - pewnie lepszy zasięg niż inne. Nie miałem szansy sprawdzić.
    WadyŻałośnie niekompetentna obsługa klienta (przez czat w każdym razie).

    Nie wspominając o tym, że z każdym rozmówcą zaraz są na "ty". Mam swoje lata i takie spoufalanie nie bardo mi się podoba.
  • ~Aga / 2021-01-24 17:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy. Nie da się korzystać z internetu , cały czas rozłącza.
  • ~Aleksander / 2022-07-18 10:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam mam internet z play. Kupując spytano mnie gdzie będę użytkował sprawdzono i sprzedano. Internet przerywa na jakiś czas znika. Zgłosiłem to do obsługi klienta, teklamacje przyjęto. Odpowiedź była i tu proszę o skupienie NIEZASADNA. Nie można się doprosić naprawy, a czemu bo mają za mało przekaźników a klientów wciąż przybywa,internet dalej przerywa czasami zanika. PLAY to firma beznadziejna takie mam zdanie o niej i nie tylko ja jak widzę te opinie.prosze się zastanowić jak przekraczacie próg PLAY.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpisane
  • ~Andrzej / 2024-04-25 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Play podaje zły adres instalacji, po 1 godzinie rozmów, przełączany pomiędzy różnymi pracownikami biura obsługi klienta, dowiedziałem się, że nie mogę podpisać umowy niebiznesowej z instalacją Internetu w lokalu usługowym. Zmiana umowy na biznesową, ustalenie adresu instalacji i ponownie montażysta otrzymuje od biura obsługi zły adres instalacji. Żenada
  • ~Andżelika / 2020-04-25 09:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam wystawić tą opinię ponieważ, Play nie wywiązuje się z podanych warunków na umowie. Twierdzę tak ponieważ, na umowie mamy podany dzień każdego miesiąca gdzie powinnam dostać nowy pakiet internetowy i to jest dzień 21 jednak ,mamy dziś 25 dzień miesiąca a nowego pakietu internetowego nie ma. Taka sytuacja powtarza się każdego miesiąca od zawarcia umowy.
  • ~Anna / 2022-10-19 13:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Pod żadnym pozorem nie zawierajcie umowy przez telefon. Konsultanci najzwyczajniej w świecie kłamią. Mnie okłamano wczoraj drugi raz, po pierwszym razie dałam jeszcze szansę, że to niby pomyłka była. Wczorajszy drugi raz był ostatni, rozwiązuję umowę. Za pierwszym razem zamiast oferty, którą wybrałam włączono mi najdroższą jaka była i musiała odkręcać sprawę i udowadniać, że takiej nie wybrałam. Na szczęście nagrywam takie rozmowy i jak tylko o tym poinformowałam zaraz zmiękli i zmienili na to co faktycznie wybrałam. Wczoraj kobieta zadzwoniła z ofertą przedłużenia umowy. Poprosiłam o wysłanie mi warunków na maila, żebym mogła się na spokojnie zastanowić i dać dziś odpowiedź, kobieta powiedziała, że jasne, nie ma sprawy. Jakież było moje zdziwienie jak na maila otrzymałam gotową umowę z informacją, że przekazano ją kurierowi i jedzie do mnie do podpisania... To dla mnie za wiele, żegnaj Play...
    WadyOszustwa konsultantów telefonicznych
  • ~Anna / 2023-04-04 08:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zniesmaczona obsługą klienta infolinia/chat/punkt stacjonarny. Każdy pracownik mówi coś innego, każdy proponuje inną ofertę (jedni bardziej korzystną, inni mniej), więc wychodzi na to, że trzeba rozmawiać z kilkoma. A jak pojawia się pytanie, bo jednak od formalnej strony coś się w umowie nie zgadza, to nikt nie potrafi odpowiedzieć i nie proponuje wyjścia z sytuacji. Totalny brak profesjonalizmu, radzę sieci play przeszkolić swoich pracowników, bo to wypada mega słabo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179