Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2231 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 112
  • / 2024-11-19 09:38
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam, brat nie ma internetu od 3 miesięcy. Zgłoszenia nic nie daja nikt się nie fatyguje by przyjechać i sprawdzić co się dzieje, za usługę trzeba płacić i nie chca rozwiązać umowy
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
    Miejscowośćlubelskie
  • / 2024-11-17 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    gdzie policja, prokuratura i służby odpowiedzialne za ochronę konsumenta, należy tych ludzi pozwać aresztować i skazać bo ich usługi są porównywalne z tym jak gdyby ktoś prowadzacy sklep spożywczy sprzedawał ludziom zamiast mleka kwas solny lub siarkowy, zbyt drastycne porównanie ktoś powie to odpowiem: poziom stresu spowodowany działaniami firmy Play jest wprost proporcjonalny do zatrucia wyżej wymienionymi substancjami, po latach korzystania z usług tej firmy wciągnął bym ich na listę terorystów (mobilnych) DO KRYMINAŁU Z NIMI !!!
    Zaletyno bez jaj jedyna zaleta to upadłość tej firmy
    Wadysamusieńkie wady
    MiejscowośćCzęstochowa
  • / 2024-10-29 22:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Play 300mb na światłowodzie Orange.
    Speed testy powtarzalne 315 pobierania 55 wysyłanie. Nie rozłącza, lagów brak, cena 35zl. Nie mam czego się czepić
    ZaletyPrędkość i stabilność
    WadyBrak
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • / 2024-10-27 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałbym powiedzieć, że z internetem od Play przeżyłem więcej załamań nerwowych, niż w całej mojej pracy jako policjant. Wydaje mi się, że ludzie bez internetu mają lepsze życie, ponieważ nie są dotknięci tym tragicznym internetm i nie muszą z nim walczyć dzień w dzień (Mówię tutaj o resetowaniu routera, ciągłym ponownym podłączaniu do wi fi itp. (wad internetu jest wiele)). Proponuję każdej osobie zainteresowanej lub z zamydlonymi oczami przez wszelkie reklamy Playa poczytanie opinii, ponieważ może to oszczędzić nie potrzebnych nerwów, oraz nie przyjemnych sytuacji związanych z tym internetem. Podsumowując internet jest totalnym dnem, nie mialem z tym internetem ani jednej pozytywnej sytuacji od pierwszego dnia zamontowania go w moim domu i totalnie odradzam każdemu (chyba że jesteś masochistą i lubisz kaleczyć swoje nerwy)
    Zaletybrak.
    Wadyza dużo aby wymieniać
    MiejscowośćBiałystok
  • / 2024-10-13 00:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzeżenie dotyczące nieuczciwych praktyk operatora telefonicznego PLAY

    Nie stosuję takich metod komunikacji - niestety firma PLAY zasługuje na takie samo traktowanie, jak traktuje swoich klientów.

    Od kilku miesięcy zmagam się z bezpodstawnym wzrostem rachunków w abonamencie u operatora PLAY -
    pomimo że sposób, w jaki korzystam z usług, nie uległ zmianie. Koszty na chwilę obecną to totalna abstrakcja!

    Co więcej, kontakt z obsługą klienta jest wyjątkowo frustrujący. Każdy konsultant udziela sprzecznych informacji, a problem pozostaje nierozwiązany. Brak przejrzystości i profesjonalizmu w obsłudze klienta powoduje, że trudno ufać tej firmie…

    Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy PLAY - Zachęcam do starannego przemyślenia wyboru dostawcy, aby uniknąć podobnych problemów.

    Zdecydowane NIE!

    #customer #support #customersupport #business #complaint #service #loyality #shareit #poor #help #work #phone #invoice #fairtreat #customers #notok
    ZaletyZero
    WadyOstrzeżenie dotyczące nieuczciwych praktyk operatora telefonicznego PLAY

    Nie stosuję takich metod komunikacji - niestety firma PLAY zasługuje na takie samo traktowanie, jak traktuje swoich klientów.

    Od kilku miesięcy zmagam się z bezpodstawnym wzrostem rachunków w abonamencie u operatora PLAY -
    pomimo że sposób, w jaki korzystam z usług, nie uległ zmianie. Koszty na chwilę obecną to totalna abstrakcja!

    Co więcej, kontakt z obsługą klienta jest wyjątkowo frustrujący. Każdy konsultant udziela sprzecznych informacji, a problem pozostaje nierozwiązany. Brak przejrzystości i profesjonalizmu w obsłudze klienta powoduje, że trudno ufać tej firmie…

    Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy PLAY - Zachęcam do starannego przemyślenia wyboru dostawcy, aby uniknąć podobnych problemów.

    Zdecydowane NIE!

    #customer #support #customersupport #business #complaint #service #loyality #shareit #poor #help #work #phone #invoice #fairtreat #customers #notok
  • / 2024-10-05 16:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj po 16 podłączono mi internet i telewizję z Playa, dzisiaj od rana nie mam sygnału. Nie pomagają reklamacje - pani z infolinii powiedziała mi, że mają 3 dni robocze na naprawę - przez 3 dni moja firma nie będzie miała internetu (odłączyłem Orange), a moja rodzina TV przez 4 (bo jeszcze niedziela). Przestrzegam wszystkich, którzy chcą wybrać ofertę Playa, że może was spotkać to samo.
    ZaletyNie miałem szansy ich dostrzec.
    WadyBrak sygnału, brak usługi.
    MiejscowośćWrocław
  • / 2024-10-04 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet i obsługa pełna badziewia, internet ciągle przerywa, pomoc techniczna nie reaguje na to i mówi że wszystko jest w porządku, a jednocześnie nie chcą zerwać umowy, po prostu badziewny internet, nie radzę nikomu kontaktować się z tym badziewiem.
    WadyInternet i obsługa pełna badziewia
    MiejscowośćGdańsk
  • / 2024-09-22 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało. Internet co parę dni wywala a obsługa klienta na to gdzieś. Rozwiązuje umowę i nie mam zamiaru płacić żadnych kar. Jeszcze pozwę tych oszustów o straty materialne.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćKatowice
  • / 2024-09-18 09:10
    Ocena: 4.75 / 5
    W mojej lokalizacji rewelka, nie mam zadn7ych zastrzezen. Pezy agregacji dwoch pasm wyciaga ponad 200 mB/s. Moglby byc jednak nieco tanszy :P
    Zaletyszybki, stabilny
    Wadymoglby byc troche tanszy
    MiejscowośćŁódź
  • / 2024-08-12 21:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Od 3-4 tygodni mam problem ze zrywaniem połączenia (internet stacjonarny po kablu, Warszawa, środek miasta). Przerwy są co parę dni. Na infolinii przekazano mi, że jeżeli reset fabryczny modemu rozwiązuje problem to nic z tym nie zrobią i mam sobie tak resetować sieć (i w tym ustawienia wifi) co te 3-4 dni...
    Napisałem w tej sprawie do Obsługi Klienta parę razy - brak odpowiedzi.
    Dodatkowo wszystkie moje dotychczasowe zgłoszenia... zostały usunięte z systemu.
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2024-08-05 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwszych czterech miesiacach zaczęły się problemy ,najpierw z zasięgiem następnie z ustawieniami programów i ciagłymi zmianami . Niemal codziennie następowały niezrozumiałe przerwy w odbiorze TV . Obecnie od mniej więcej roku następuja zatrzymania odbioru tv -zrywanie połaczeń z serwerem ,jednocześnie poziom internetu ( od 2,5 do maksymalnie 7 mb/s ) to w obecnych czasach jest niedopuszczalne !!!!!!!
    Zaletyzero zalet same problemy ze wszystkim !!!!!
    WadyBrak wykonywania usługi na poziomie gwarantowanym umowa - poniżej wszelkich norm
    Miejscowośćdzików
  • / 2024-08-05 00:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet miałem jeszcze wdzwaniany od TPSA . Muszę przyznać, że to była usługa premium w stosunku do tego co oferuje Play w zakresie netu stacjonarnego. Żenująca obsługa techniczna. Żenująca jakość usługi, dramatyczny poziom tumiwisizmu w stosunku do Klienta. Dziękuję opatrzności że Internet wysiadł przed upływem 14 dni od podjęcia zobowiązania . Nawet wtedy nie chciało im się " przytrzymać " Klienta i od 72 godzin jestem bez internetu z informacją że mają trzy dni robocze na podjęcie obsługi technicznej a 30 dni mogę pozostawać bez dostępu. Cytat z Pani z działu obsługi. No więc kiedy to usłyszałem to rezygnacja a po potwierdzeniu powrotu do umowy na czas nieokreślony wypowiedzenie usługi. To mi wygląda tak jakby ktoś na wysokim szczeblu uznał że trzeba "zabic" usługę po UPC nawet kosztem satysfakcji Klientów. Nie wierzę że świadomie można serwować coś takiego jako produkt. To po prostu zabija markę. Zwyczajnie. Podpisuje się imieniem i nazwiskiem bo w głowie nie chce mi się pomieścić ze można tak traktować Klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko w szczególności customer service
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2024-07-17 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. To się nadaje tylko do zgłoszenia do UOKIK.
    Podpisałem umowę na światłowód 5GB/s

    3 tygodnie czekałem, aż podłączą mnie do internetu, niestety się nie udało. Musiałem wzywać technika na mój własny koszt, gdzie okazało się, że ich Gniazdo światłowodowe jest ubrudzone i wystarczyło wyczyścić

    Następnie po podłączeniu okazało się, że zamiast 5GB, jest zaledwie 50MB. Więc to nawet nie jest połowa, którą oferują.
    Po zgłoszeniu tego do pomocy technicznej, od miesiąca chcą ode mnie wyniku certyfikowanego speedtestu, który codziennie im wysyłam i co 2 tygodnie odpisują, że podesłałem w złym formacie i jednak potrzebują w innym... Porażka, nie wywiązują się z umowy.

    Nie polecam tego dziadostwa. Omijajcie play szerokim łukiem. Chyba, że chcecie płacić za dziadoski, niedziałający internet.
    ZaletyBrak
    Miejscowośćwarszawa
  • / 2024-07-15 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalny prawdziwe ,,G" prędkość 40 Kb maksymalnie no jaja sobie robią proszę omijać z daleka, powinno sięi ch pozwać
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
    MiejscowośćCzęstochowa
  • / 2024-07-05 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja i internet od Play to porażka! Pani konsultantka podczas rozmowy zapewniała ze wszystko będzie tak samo jak w UPC.
    Tymczasem internet wiesza się kilkanaście razy w ciągu dnia, a tv nie posiada możliwości nagrywania jakichkolwiek seriali. Nie ma po prostu takiej opcji.
    Bardzo żałuję że dałam się na to nabrać.
    Również obsługa techniczna jak i konsutanci przez telefon to porażka.
    Nie wiem skąd oni biorą tych ludzi.
    Nie mają najmniejszego pojęcia o czym się mówi i co mają zrobić.
    Odradzam !!!!!
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2024-06-26 15:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Pierwsze trzy miesiące internet światłowodowy działał względnie. Po tym okresie cuda. Ciągle zrywające połączenie sieciowe, znikające 5Ghz na routerze. Pingi, jitter to żart. Prędkości potrafią spaść do 2Mb przy łączu 600Mb. W dzień idzie korzystać, w weekendy tragedia, można zmieniać DNSy w nieskończoność. Zapytania idą przez serwery PLAY i tam są blokowane średnio co 2min, przez to przeglądanie stron - masochizm. Parametry łącza wzorowe, technik proponuje wymienić router i tak robi, jednak PLAY nie chce zarejestrować nowego urządzenia w sieci. Cyrk. Serio, nie polecę nikomu, obsługa trzepie formułki z automatu i robi z ludzi idiotów. Testy robione po LAN, taką załączyłem informację przy składaniu reklamacji, po trzykroć odpisano mi, że nie gwarantują prędkości po łączu WIFI. Jeżeli ktokolwiek zastanawia się nad tym pseudo połączeniem z siecią - odradzam. Każdy lokalny dostawca będzie lepszym wyborem.
    ZaletyNic nie przychodzi mi do głowy
    WadySame
    MiejscowośćEłk
  • / 2024-06-26 11:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsza obsługa klienta i internet jaki w życiu miałem nie polecam!!!! Jak będziecie mieć awarie to do 14 dni (wg ich regulaminu) dopiero odpisują że sprawa jest analizowana, bez podjecia jakiejkolwiek proby naprawy masakra!!!!
    ZaletyBrak
    WadyW przypadku awarii brak szybkiej naprawy
    MiejscowośćKrzeszowice
  • / 2024-06-17 14:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak możliwości zmiany usługi nawet zaraz po zawarciu nowej umowy .umowa zawarta bardzo jednostronnie klient jest bezbronny .
    ZaletyAktualnie po wielu kontaktach telefonicznych zalet nie widzę
    WadyBrak pomocy ze strony pracowników Play .Umowa podpisana koniec kropka kliencie radź sobie sam.
    MiejscowośćKołobrzeg
  • / 2024-06-16 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w Play to jest jakieś nieporozumienie! NIE POLECAM!!! Kilka razy dziennie znika internet domowy, internet w telefonie działa, jakby chciał, a nie mógł (1,5 Mb/sekundę). DRAMAT i ŻENADA.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma to jest jedna wielka wada!!!
    MiejscowośćWrocław
  • / 2024-06-13 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przynajmniej raz w miesiącu zgłaszam problem internet nie działa. Zdarza się,że w ciągu dnia dzwonię trzy/cztery razy. Zgłaszam reklamacje, czekam na techników i zero reakcji. Szkoda zdrowia, nerwów, pieniędzy i czasu na współpracę z Play
strona 1 z 112

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2525
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227