Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 115 opinii

2.05 / 5

  • Oferta
    2.08
  • Obsługa klienta
    2.13
  • Prostota obsługi
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient firmowy / 2020-11-16 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    TO JEST TRAAAAGEDIA !!!
    Boże jak najdalej od tego syfu.
    Zaletyzero !
    Wadyjeśli ktoś jest masochistą polecam szczerze !
  • ~kolak / 2014-11-14 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGICZNY BANK NIE POLECAM !!
    Wadywszystko
  • ~Kore / 2018-10-09 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis jest niekompetentny. Nie potrafi porozumieć się z klientem. Po wcześniejszym umówieniu się na rozmowę dzwonią 24 godziny później. Aplikacja nie jest w żaden sposób domyślna. Nie polecam nikomu
  • ~Krzysiek / 2018-01-20 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznadziejny bank jaki moze byc... zadnych zalet same problemy nic nie da sie zalatwic na czas zawsze z wszyatkim jest problem a zwlaszcza z kartą
  • ~kubica / 2021-03-12 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, infolina wprowadza w bład, kradną pieniądze
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Laskowik / 2018-07-10 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak przedmówcy - ledwo co ogarnąłem te beznadziejne kafelki to mam teraz listę... Mało tego potrzebuję widzieć historię w karcie przelewu do odbiorcy - mam stałe płatności i potrzebuję poprzednie numery faktur - było lepiej

    tak samo mam 4 konta i kiedyś jak zaznaczyłem dane kotno to co przelew to zapamiętywał filtry - czyli z jakiego konta płacę i ilość kafelków na ekranie, a teraz co przelew to wywala mnie do wszystkich odbiorców wszystkich kont... I klikanie wszystikego od nowa co przelew - strata czasu i beznadzieja

    PYTANIE DO TWÓRCÓW NOWEJ WERSJI - co było nie tak z waszą pierwszą szatą iPko? Po kiego grzyba to psujecie co chwila?
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Lg / 2020-12-22 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu zmienili wygląd IPKO , dopiero co się przyzwyczaiłam do nowej wersji to znowu zmienili. To co teraz jest to jest tragedia, nie wiadomo gdzie czego szukać, wszystko poukrywane, ale za to na widocznym miejscu jest oferta aut do kupienia Automarket , IPKO to na pewno jest do tego miejsce. Nie można zrobić spokojnie przelewu , bo ciągle wyskakują oferty kredytów , ubezpieczeń i aby przenieś wynagrodzenie.
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
  • ~mac / 2019-05-02 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    od trzech godz próbuje założyć to śmieszne konto i nic!!! szlag mnie trafia trzy razy dzwonili do mnie w sprawie sms z hasłem niby;)))) wysłane i dalej nic nie dostałem co za prymitywne badziewie;(((co za jełop wymyśla takie badziewie!!!
    Zaletyo zalet
    Wadybrak jakiegokolwiek działania!!
  • ~Marzena / 2017-04-18 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa strona ipko to totalne dno. Podzielam opinie osób, które napisały wcześniej na ten temat. Od samego początku nowa strona nie przypadła mi do gustu. Korzystałam dalej ze starego ipko. Robiłabym to nadal gdyby jeszcze była udostępniana dla klientów. Strona była czytelna i łatwo było się po niej poruszać. Na nowym ipko każda operacja, którą mam wykonać kosztuje wiele wysiłku umysłowego i nerwów. Strona dla klientów powinna być intuicyjna, a nie taka, że przy wprowadzaniu każdej "dupereli" trzeba oglądać film instruktażowy. Dziś zostałam doprowadzona do szewskiej pasji. Chciałam uruchomić nową kartę kodów. Latałam po całej stronie i po iluś tam minutach znalazłam gdzie to zrobić (poniekąd google mi w tym pomogło). Dodam, że nie jestem jakimś laikiem po poruszaniu się po stronach internetu. Ta nowa strona to jedno wielkie ... tu ugryzę się w język.
  • ~melekhov / 2011-12-03 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szerokim łukiem! Miałem tam konto dla młodych. Jako, że nie znałem się na bankach, zalożyłem konto w największym polskim banku, będącym spółką skarbu państwa. I taki bank, który powinien tworzyć standardy dla innych banków, miał i ma nadal najgorsza ofertę, jeżeli chodzi o młodych. Płaciłem rocznie 20 zł za konto i co miesiąć 2,5 za kartę!!! To jest złodziejstwo, kiedy ja, student, nie miałem regualrnych przychodów!!! Wychodzi ok. 4 zł na miesiąc. Do tego płatna obsługa konta przez internet (WTF?)! Teraz (HURA!) zmienili warunki konta - pobierają łaskawie tylko 5 zł miesięcznie, jeżeli nie wydam w miesiącu kartą min. 350 zł (sic!). To jest chore! Na szczęście zmądrzałem i uciekłem do innego banku, który ma wszystko za darmo, jeżeli raz w miesiącu zapłaca kartą za cokolwiek na jakąkolwiek kwotę. I to powinna być oferta dla młodych. Jak to skitowała pani Anita M. w pewnym głownym oddziale w mieście wojewódzkim
    "Chce Pan zrezygnować z takiego dobrego konta dla młodych? Z takiej oferty? Nikt nie ma takiego dobrego konta jak my."
    Sami sobie pomyślcie o polityce PKO BP.

    ps
    Pewnie zdzierają tyle kasy, bo nie mają na miliony dla Majewskiego. Żenada.
    Zalety - brak
    Wady - drogo
    - opłaty, opłaty, opłaty
    - obsługa na siłę starająca się wcisnąć badziewne konto
    5 lat i ani dnia dłużej
  • ~Michał / 2023-04-09 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Aktywacja aplikacji banku na drugim urządzeniu to jakiś żart. Wg strony internetowej na urządzeniu głównym powinienem zobaczyć kod weryfikacyjny, który pozwoli mi aktywować aplikację na drugim telefonie. Kodu weryfikacyjnego nie ma, jest za to informacja, że w celu aktywowania aplikacji mam czekać aż bank się ze mną skontaktuje.
    Zadzwoniłem na infolinie, żeby przyspieszyć proces i usłyszałem, że nie mogą tego zrobić, bo to bank musi skontaktować się ze mną i będzie to w godzinach pracy banku w dzień roboczy. Nie rozumiem co to jest za głupota, żeby czekać na łaskawy kontakt od baku tylko po to, żeby aktywować aplikację. W weekend lub święta taka aktywacja może zająć kilka dni. Zdecydowanie najgorszy bank jaki można wybrać. Na pytanie dlaczego to tak wygląda, konsultanci oczywiście nie potrafią odpowiedzieć.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta i proces aktywacji aplikacji to jakiś żart.
  • ~Mili / 2016-11-28 08:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem totalna beznadzieja. Zero funkcjonalności, zagmatwane wszystko do granic możliwości. Po zmianie pozostały jakieś stare transakcje które dawno były usunięte a historie poznikały. Panie pracujące w agencjach też mają problemy by cokolwiek wyjaśnić.Tak jak od 30 lat chwaliłam PKO BP tak teraz już nikomu nie będę polecać.Wracajcie do starego IPKO
    Zaletybrak zalet
    Wadyskomplikowane,bez ładu i składu,zawiłe
  • ~najc / 2017-03-15 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    nowe inteligo jest nieczytelne, brakuje w nim np., prostego przeglądania historii rachunku, płatności powstało w myśl polskiej a miszczowskiej zasady, jesteśmy w rządzie, zarządzie więc co by tu spieprzyć panowie
    Zaletynie widzę
    praktycznie od powstania
  • ~Ola / 2022-04-09 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na konto junior. Samo przekształca się po ukończeniu przez dziecko 13 lat w indywidualne i przestaje się mieć do niego dostęp.
    Bank nie powiadomił o tym fakcie mimo że w regulaminie jest napisane że powinien zawiadomić rodzica przynajmniej 2 mc wcześniej. Nie zrobił tego a zablokował dostęp do pieniędzy. Od 2 mc z nimi walczę. Infolinia wprowadza w błąd, cześć pracowników jest niedoszkolona. Nie polecam !!!
  • ~Ona775 / 2018-11-15 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedym słowem ten bank to dno. Ile czasu można czekać na przelew z pracy. Wszyscy dawno mają pieniądze a z tym bankiem wiecznie problem. Przelew powinnam mieć już dawno na koncie a dalej środków brak porażka.
  • ~Patryk / 2022-01-20 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak chujowego banku to nikaj nie widziałem nawet info linia 24h nie odbiera nikomu nie polecam
  • ~Pit / 2022-03-23 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo ciekawych rozwiązań po 15 latach uznaję, że jest to najgorszy i najdurniejszy bank z obecnych. Mieszkam za granicą i nie posiadam polskiego numeru, więc nie mam dostępu do mojego konta ponieważ tokeny przychodzą na nieistniejący numer. Dzwonię do banku potwierdzam moją tożsamość odpowiedziami na pytania weryfikacyjne, obsługa mi mówi że muszą zadzwonić na mój nieistniejący numer bym potwierdzić że to ja! Wysyłam pisma, mój podpis niby nie zgadza się oryginałem, podpis skladałem 15 lat temu ludzie pracujący w banku są przecież wykwalifikowanymi grafologami. Teraz najlepsza część nie mogę zdalnie zmienić numeru telefonu na aktualny ale mogę zdalnie zamknąć konto. Muszę przyznać idiotyzm, jak tylko uda mi się dotrzeć do Polski od razu rezygnuje ze współpracy, jest wiele przyjaźniejszych banków.
    ZaletyNie wiem
    WadyWszystko
  • ~Radecky / 2023-10-09 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Bank PKO BP w wersji tradycyjnej tkwi jeszcze w zamierzchłej przeszłości. Sprawność obsługi jest tragiczna i wielkie kolejki. Obsługa jednego klienta trwa tyle, że w innym banku w tym czasie obsłużą 3 osoby. Inteligo z kolei też porażka. Przy cyklicznej płatności zagranicznej w EURO, realizowanej systematycznie od 2 lat nagle dopatrzyli się potencjalnego niebezpieczeństwa, blokując transakcję i kartę. Wyjaśnienie sprawy przeciągają o kolejne dni i nie można się doprosić odblokowania, a człowiek nie może nawet zrobić zwykłych zakupów. Należałoby użyć niecenzuralnych słów, aby wystarczająco obrazowo określić kompetencje tych nieudaczników, ale szkoda strzępić języka. Gdyby była możliwość udzielenia takiej oceny, to dostaliby ode mnie zero.
  • ~re / 2020-03-14 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego dziadostwa nie widziałem. Dlatego zrezygnowałem z usług tego banku.
    Zaletybark jakich kolwiek
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Renata / 2017-11-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Stare ipko było wygodniejsze, łatwiejsze - dlaczego je zmieniono? Reklamowana intuicyjność jest nieprawdziwa, jest to opinia wielu osób - np. sprawdzenie historii jest niejasne, nieczytelne. Dlaczego zabrano wybór starej lub nowej strony? w ogóle mi się nie podoba - coś wyszło nie tak jak trzeba.
    0981133
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803