Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 115 opinii

2.05 / 5

  • Oferta
    2.08
  • Obsługa klienta
    2.13
  • Prostota obsługi
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bosman / 2019-01-09 03:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli mieszkasz większą część roku poza granicami Polski i chciałbyś płacić rachunki czy to w Polsce a nie daj Boże poza Polską, z konta w Polsce to absolutnie nie polecam iPKO. PKO zablokował mi dostęp to konta. Totalnie! Sprawa była do "odkręcenia" Tylko osobiście w Polsce. Telefony do Infolinii to kompletna farsa. Zawsze znaleźli powód aby odrzucić odblokowanie konta. Przygnębiające!
    IPKO zablokował mi korzystanie z Master Card wydane przez iPKO. Kłamali, że usiłowali się porozumieć telefonicznie ze mną w sprawie "podejrzanego" użycia karty spoza granic Polski. To była tylko jedna śmiesznie mała transakcja.
    Natomiast jeżeli chciałbyś użyć VPN by dostać się do Twojego konta w Polsce poprzez Internet to na pewno jesteś masochistą .
    ZaletyW porównaniu z systemem bankowym w USA instytucja w Polsce zwana iPKO jest żałośnie niedorozwinięta.
    WadyIPKO zaleca rozwiązanie problemów poprzez zakładki w Ich portalu które nie działają ani w Windows10 ani w Macu.
  • ~Gizmo / 2021-10-08 15:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Ch*j w d*pę z takim bankiem, poziom skomplikowania i utrudnień na każdym kroku aż poraża. Gdyby nie oferta walutowa to zamknąłbym konto jeszcze w dniu otworzenia. Czas oczekiwania na infolini mierzony w godzinach, za to obsługa miła o rzetelna.

    Nie ma możliwości połączenia karty z Google pay, co zmusza nas do używania oddzielnej aplikacji. Multum powiadomień, 30 kroków do zmiany jakichkolwiek limitów (a wielu nie można zmienić).
    Ogólnie cała obsługa sto lat za murzynami.

    Jak chce się zrobić większy przelew, to trzeba czekać łaskawie na kontakt z ich strony (inaczej przelew zostanie anulowany), co ciekawe, nie można się samemu skontaktować! Nawet po rozmowie z infolinią usłyszymy, że to bank musi się z nami skontaktować!!!
    Szczerze nie polecam, jeżeli ktoś nie jest zmuszony tak jak ja z powodu konta walutowego.
    ZaletyKonto walutowe, z możliwością wpłaty obcych walut w oddziale
    WadyCała reszta
  • ~Justyna / 2021-04-21 18:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli jesteście za granicą i zgubicie telefon to nie macie opcji płatności kartą przez internet. Po wprowadzeniu nowej usługi 3D secure potwierdzenie można to zrobić tylko przez telefon.
    Odzyskać hasło możecie też tylko przez telefon... Jedyna opcja do odzyskania hasła w przypadku jak zgubicie telefon i jesteście zagranicą to wysłanie pisemnej prośby za potwierdzeniem konsulatu lub notariusza.
    Niby próbuje wprowadzić się dodatkowe zabezpieczenie , jednak zabezpieczenie jakim jest tylko numer telefonu nie jest ani bezpieczne ani pomocne.
    ZaletyŁatwość wykonywania operacji przez aplikację iPKO podając tylko kod nie trzeba karty kodów ani potwierdzeń.
    WadyOdzyskanie hasła tylko na numer telefonu lub w oddziale banku. Osoby na infolinii nie pomocne, mimo iż sprawdziły pytania zabezpieczające potwierdzające że to ty, to nadal nie mogą pomóc w odzyskaniu hasła. Niegrzeczne...wmawiają ci że odzyskanie hasła tylko na numer telefonu to najlepsza opcja.
  • ~klient / 2021-10-05 14:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Pani na infolinii, chyba powinna pracować gdzie indziej skoro nie potrafi normalnie rozmawiać. Myśli ze przez telefon jak kogos nie widac to można byc gburem! Sprawa zostanie zgloszona i naglośniona.
    Wadyobsluga infolinii tragiczna
  • ~ola / 2019-01-23 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Stara wersja ipko była dobra dla wszystkich i nie potrzebnie to zmjeniają aby kłopotu nam dołożyć ludzie starsi sie gubia jak tak dalej pójdzie to wszyscy beda odchodzić.
  • ~psionka / 2015-06-14 11:24
    Ocena: 1.67 / 5
    szlag mnie trafia na ciągłe modernizacje w IPKO. Takie rzeczy można obić w nocy a nie do godz 12 w Niedzielę.Kiedy chce dokonać lwsze w niedzielę do południa trwa modernizacja.zASTANAWIAM SIĘ NAD ZMIANĄ KONTA W INNYM BANKU.tEN NIE JEST PROFESJONALNY.
    ZaletyBRAK
    WadyCIĄGŁA MODERNIZACJA, KONTO ZA ZERO A POBIERAJĄ KASĘ,KAPITALIZACJA ODSETEK ŚMIESZNA 0,5 gr miesiecznie
    okolo18 lat
  • ~drago / 2013-01-08 19:22
    Ocena: 1.33 / 5
    duze koszty, kolejki w banku non stop jakieś opłaty za karte za przelewy odradzam.Chyba że ktoś chce czas spędzać jak za komuny w kolejkach to polecam zwłaszcza dla ludzi 65 plus!!!!!
  • ~Grzegorz / 2016-11-03 22:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Stare ipko było proste łatwe i przyjemne,można było dodać kilka funkcji i tyle a nie diametralnie zmieniać i jest zawile,szukania i myślenia czy dobrze i ogólnie stara stronka była lepsza
    Zaletynie ma zalet
  • ~Julita / 2020-05-11 16:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam tylko rok konto i juz mam dosyć tego banku wręcz smiech na sali. Tak wszyscy polecali ten bank :(. Popierają za uzywanie karty pomimo że darmowa w umowie. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. I prosić się o coś co nie u nich to nerwy ze stali polecam. Mając pieniadze na pl koncie zakosili mi na dkk jakim cudem ? I jeszcze straszą windykacja bo człowiek ma wszystkie pieniadze przy sb i nie ma możliwosci spłacić w danym momencie. Szczerze odradzam ten bank. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyNIC
    WadyOmijać
  • ~MACIEJ / 2020-03-17 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Po 15 latach w Inteligo w końcu odchodzę. A te lokaty 0,6% to porażka skoro inne banki potrafią dać lepszą ofertę. Wreszcie koniec
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySame wady, od a do z przez wady, lokata 0,6% śmiech
  • ~mich / 2023-07-29 20:55
    Ocena: 1.33 / 5
    konto inteligo w ogóle nie nadąża za współczesną bankowością
    metody odzyskiwania hasła do strony internetowej, jak z ubiegłego wieku
    panie z obsługi klienta niecierpliwe, 3 różne hasła do jednego konta, w zależności czy człowiek loguje się przez aplikację, stronę internetową, czy przez telefon - totalna klapa
    konto inteligo też jest podawane na stronie jako możliwe do wykupienia oblogacji skarbu państwa, niestety po sprawdzeniu z obsługą klienta - to przekierowanie donikąd, przy koncie inteligo nie można bowiem kupić obligacji
    do tego na stronie inteligo w FAQ - dead end strony, bez treści, lub "nie znaleziono takiej strony"
    ten bank wygląda jakby go prowadzili licealiści a nie ludzie którzy się na czymś znają
  • ~Michał / 2018-01-03 10:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem związany z bankiem tylko poprzez kredyt studencki który spłacam. Dowiedzieć się o pozostałem kwocie zadłużenia lub liczbie pozostałych rat, to cała operacja.. Serwis iPKO nie jest w stanie mi takich danych pokazać, wszystko musiałem załatwiać przez rozmowy z konsultantami. Coś, co jest normalne w innych bankach tutaj sprawia masę zachodu... Odrazam.
  • ~Mirek / 2020-07-23 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam konto w Mbanku i też nie do końca jestem zadowolony . Lecz rodzice założyli IPKO . To już totalna porażka . Interfejs to strony internetowej to chyba projektuje ktoś niedorozwinięty umysłowo . Nie można się tam niczego doszukać . A największym zaskoczeniem dla mnie było gdy powpisywałem sobie odbiorców zdefiniowanych . Zrobiłem przelewy i od każdego pobrali opłatę 1,20 za każdy . Normalnie żenada i okradanie ludzi . Niestety muszę usunąć odbiorców zdefiniowanych i robić ręczne przelewy bo nie będę karmił złodziei .
    Zaletybrak
    Wadyopłaty za najprostsze rzeczy .
  • ~stefcio / 2017-09-05 11:42
    Ocena: 1.33 / 5
    dajcie spokój ... nawet nie skomentuje tego... zmieniam bank bo szkoda już nerw , kilka dni już próbuje się dodzwonić do obsługi klienta ...
    korzystam od 2016 roku
  • ~Zadra / 2015-05-07 07:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat w podejściu do kljenta w Świeciu ..Ściema nie podparta niczym lub próbą czegoś tam ..Rozpatrzenie wniosku o limit w rachunku obrotowym 30 dni i odmowa ze względu na brak różowych majtek u jednego z współwłaścicieli nie będącego przedmiotem tej decyzji ..Chory nie przygotowany merytorycznie do pełnienia swej roli bank w polsce bo nie uprwaniona jest nazwa Polski ..On był Polski kiedyś ..
    ZaletyByły kiedyś
    WadyKljnet da ich interesu a jak coś się chce jesteś inrtuzem ..
    osiem lat
  • ~! / 2016-10-29 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa strona ipko kompletnie nie spełnia moich oczekiwań
    Poprzednia strona była prostsza i funkcjonalniejsza
  • ~Agnieszka / 2023-04-21 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Usluga Banku PKO i sam bank jaki instytucja to jedna wielka porażka. Żeby dokonać transakcji na moim koncie muszę czekać na kogoś z banku aby zadzwonił do mnie zaktywowac mój kartę kodów, która już jest wyczerpana pomimo tego , ze jeszcze kilka jest nieużytych. Serwis wola k pomstę do nieba. Pracownicy olewaja klienta, bank sam w sobie funkcjonuje jak 18 stym wieku. Nie sięga wymagań globalnych , mieszkam w USA i korzystam z tutejszej bankowości co jest wielka przeciwnością do PKO. Tu się dba k klienta i jego potrzeby bankowe załatwiane są w ciągu kilku minut. Teraz POLSKA!!!
    WadyNajgorsze moje bankowe doświadczenie. Zamykam konto i nikomu nie polecam mieć cis wspólnego z ta instytucja.
  • ~aj / 2016-11-14 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Te durnowate zmiany w iPKO dają kasiorę znajomym informatykom, żeby utrudniać życie swoim klientom. Na głowę trzeba upaść, żeby twierdzić, że teraz wszystko jest przejrzyste i proste, kiedy się tak kombinuje, żeby nic nie było normalne, czytelne. Ledwo człowiek opanuje coś,. już idzie niby nowe, zagmatwane, pokręcone. Jak jesteście tacy nowocześni to do swetru, a nie do klienta. Dość, że kłamiecie o kocie za zero, dość, że jak człowiek ma 10 gr odsetek, to zabieracie 100%, nie 8 groszy, ciekawe dlaczego? Tak wam wychodzi 20%? Za kody pobieracie pieniądze, a konto wciąż niby jest za zero. Polski bank o oszust na każdym kroku, mydlący oczy nowoczesnością. Proszę bardzo, chcecie robić nowe, to zostawcie starym klientom możliwość logowania po staremu a nie na siłę mnie unowocześniajcie. Mnie klienta pytajcie o zdanie a nie bez mojej akceptacji zatrudniacie kolesi do roboty za ciężkie pieniądze.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadySame wady, niestabilność, lekceważenie przyzwyczajeń swojego klienta do ustawień, wydawanie naszych pieniędzy informatykom na uprawienie głupawki.
    Jestem klientem PKO od zawsze, ale mam serdecznie dość tego banku. Nie winię tu personelu, który pracuje za grosze, cięzko zmienić ten durnowaty, cora gorszy bank na inny w małych grajdołach, bo wszędzie ma oddziały, ale każdego roku jest drożej i gorzej i żadne przechwałki tego stanowiska nie zmienią, mini ratki i inne cudaki typu jakiś wariat Majewski.
  • ~Alicja / 2019-08-29 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Kompletny brak kompetencji, po trzech wizyt w banku i dwóch potwierdzeniach, że konto zostało zamknięte nadal są naliczane opłaty za prowadzenie konta. Telefonicznie nic nie da się załatwić. Bałagan, chaos i naciąganie długoletniego klienta, nie polecam.
  • ~Andzia / 2021-01-12 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia wcale nie pomaga za każdym razem muszę i tak iść do banku
    Zaletynie ma pomocy
    Wadywisisz na telefonie a i tak nie pomogą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791