Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Inteligo / iPKO opinie

Ocena na podstawie 115 opinii

2.05 / 5

  • Oferta
    2.08
  • Obsługa klienta
    2.13
  • Prostota obsługi
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nikitiki / 2020-03-01 18:21
    Ocena: 3.67 / 5
    Oceniam serwis IPKO.
    Używam od wielu lat. Nie jest źle. Dwie rzeczy mnie jednak irytują. Pierwsza to skomplikowany sposób wyszukiwania w historii operacji. Zobaczcie jak to jest w mBanku - ideał. Drugi irytujący punkt to sortowanie wykonanych operacji - wg dat..... no właśnie dat księgowania czy też daty waluty. Mnie jako użytkownika nie interesuje data waluty czy księgowania. Mnie interesuje data wykonania operacji, a ta jest ukryta w szczegółach. Popatrzcie jak jest w Mbanku. Zróbcie tak jak tam a będzie idealnie.
    ZaletyGeneralnie OK
    WadyWyszukiwanie w historii operacji - mało intuicyjne.
    Sortowanie operacji po dacie waluty czy księgowania - kogo taka data interesuje? Dlaczego nie sortujecie po faktycznej dacie wykonania operacji.
  • ~olga / 2015-03-02 14:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Bank dosc dobry, o ile panią ktore pracja w banku chce się podejść łaskawie do kasy. Nie wiem czy w każdym banku tak jest, ale w Lubawie jest tragedia. Nawet gdyby w kolejce było 100 osob to więcej niż jedna kasa nie byłaby otwarta.
  • ~Kris / 2013-02-06 17:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Dla tych niedoinformowanych, to bank PKO BP, nie jest już bankiem polskim tylko bardziej Włoskim, a tylko w 25% polskim.
    Zaletyobsługa klienta, brak problemów ze standardową obsługą internetową, prosta obsługa
    Wadymega kolejki w oddziałach, duże opłaty za każde "pierdnięcie" na wlasnym koncie, mało atrakcyjna oferta, odradzam aplikację token w telefonie- zawiesza się i potrafi generować kody blokujące konto
    8 lat
  • ~Malina / 2016-04-27 16:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak dla mnie to bank jest Okej, Nagasaki mi że nie pobierają nic jedynie jak nie używam kkarty a przyszli co do czego to ogromne pieniadze zabierają . jeszcze w banku głupich z siebie robią że nc takiego nie ma, gdzie widać na koncie ile zabrali.. Zenada
  • ~D / 2023-09-24 03:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Do obsługi klienta raczej nie ma co się czepiać, jak czegoś chcą to dzwonią często. Jeśli chodzi o appkę IPKO to niestety, ale jest to często pomyłka. Przy mniejszym zasięgu internetu aplikacji nie użyjesz (wrzucisz fotkę na insta czy napiszesz post, ale za zakupy nie zapłacisz za pomocą BLIKa np.), Druga sprawa, częste prace techniczne np. dwie soboty z rzedu o 1 w nocy trwające kilka godzin, kiedy wychodzisz ze znajomymi i nie możesz zapłacić kartą czy BLIKIem, nie możesz zrobić przelewu lub nawet wysłać pieniędzy na telefon. I związana z tymi pracami niemożność zakupu biletu w komunikacji czy nawet okazania zakupionego już biletu miesięcznego bo aplikacja uniemożliwia wszelkie z niej korzystanie. Ogólnie polecam posiadanie gotówki zamiast trzymać pieniądze na koncie na czym zarabia bank, niż korzystanie z często niedziałających aplikacji...
  • ~Krzysztof / 2017-04-11 11:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowy interfejs to w 80% porażka, mniej czytelny od starego i nastawiony na operacje z dziś. Nastawiony dla dzieci którym konto musi się ruszać i wirować i co tam jeszcze byle było atrakcyjnie - wygoda i funkcjonalność na dalszych miejscach.
    Można sobie obejrzeć każdą lokatę dokładnie ale nijak się nie dowiecie ile ich macie, nie zrobicie zestawienia która kiedy wygasa. Po co totalnie zmieniać coś co działało i było funkcjonalne.
    Działanie na zasadzie: chcecie czy nie to i tak was unowocześnimy... klient nasz zakładnik.
    zastanawiam się nad zmianą e-konta w innym banku.
    Zaletyszybciej działa - subiektywne odczucie
    Wadykafelkowatość, brak jasnych i prostych podsumowań, brak informacji o stanie lokat
  • ~marcos74 / 2008-08-28 14:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Konto mam od 2 lat. Do tej pory było OK, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy. Najpierw zablokowano mi dostęp do historii rachunku - pomogła reklamacja. Potem z opóźnieniem pobrano mi z rachunku raty kredytu, a teraz - w ogóle nie pobrano i jeszcze bezczelnie mnie upomnieli, że kredytu nie spłacam!Prosiłem więc o pilny kontakt, ale słowo "pilny" jest w rozumieniu tego banku pojęciem bardzo nieprecyzyjnym. Roglądam się więc za innym bankiem.
  • ~Sławek Gdynia / 2018-06-28 22:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Każda kolejna aktualizacja iPKO to coraz mniej intuicyjna obsługa.
    Stara wersja była najlepsza, nie wiem co im nie pasowało.
    Jakoś przyzwyczaiłem się do nowej - to znowu zmiany, lista zdefiniowanych odbiorców do kitu, okienko przelewu do kitu, zmiany tylko na gorsze.
    Obawiam się że niebawem pożegnam się PKO, bo intuicyjność obsługi jak do tej pory mnie mocno trzymała.
    Ale to już zniknęło.
    ZaletyW sumie to przyzwyczajenie
    WadyCoraz gorsza bankowość internetowa, nie uznają dokumentów po angielsku (21szy wiek!!), sporo papierologii, jak wszędzie - stały klient ma gorzej niż nowy.
    Za mało można przez internet.
  • ~.Zawiedziona. / 2022-08-24 16:32
    Ocena: 2.33 / 5
    A po co opiniować i tak nic nie zmieni to jest bank rządowy czyli pis. A jaki pis to każdy widzi.
    Zaletybrak
    Wadybrak zabezpieczeń.
  • ~Aneta / 2019-09-27 23:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam po 5 latach korzystania z konta i karty kredytowej dowiedzieliśmy się mimo spłacania rat w terminie i systematycznych wpływów na konto ktoś stwierdził że trzeba nam wypowiedzieć umowę z powodu negatywnej zdolności kredytowej nikt nie jest w stanie wytłumaczyć na jakiej podstawie taka decyzja ....
  • ~GG / 2017-01-04 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Stara wersja strony ok bo prosta i intuicyjna, a nowa porazka!! Nic nie mozna znalesc!
    WadyW dodatku zablokowali mi dostep i wydzwanialam 2 dni zeby mi odblokowali bo nie mialam dostepu do wlasnych srodkow na koncie przez internet a te dziady na infolini wypytuja setki razy o pesele, nazwiska matki, ojca,.... numey dow os. jak na jakims przesluchaniu!!! A i tak system wprowadzania kodu dostepu na tel im nie dziala prawidłowo bo Pani powiedzialaze mam smartfona i dlatego!!! Przepraszam, to moja wina ze nie mam zwyklej starej komórki!
    Za 3 rozmowy z infolinia na nr 801307307 zapłaciłam 45zl tyle co mój mieseczny abonament, sk.....!!! uwazajcie!
  • ~kakioti / 2012-03-25 14:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Przelew walutowy na 4,88 zł kosztuje 105 zł- mbank 5 pln.
    Mamy najdroższe stadiony/autostrady/statki-gawron/państw o/dlaczego nie banki(cheche)---- ale najlepsze nagrody-- przyjęło się już dawać po około 500 tysięcy złotych i to we wszystkich dziedzinach działalności >PAŃSTWA<.
    Dokonałem przelewu walutowego na kwotę 4,88 pln a zapłaciłem 105 PLN !?
    Pytanie czy to możliwe?
    Proszę pytać o detale i skany/kopie dokumentów całej sprawy na: ryszardoruba@wp.pl
    W mbanku zapłaciłbym za operacjęj=== 5 PLN!!!!
    Jak to możliwe żeby polski bank który poninien być przykładem dla innych banków jest tak
    pazerną instytucją, stach pomyśleć o rozwoju kraju i konkurencji z innymi państwami- żenada.
    Pozdrawiam.
    ZaletyNazwa/ obsługa
    WadyDrożyzna i zdzierstwo
    7 lat
  • ~Zyx / 2017-03-07 18:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Podzielam wszystkie negatywne opinie na temat zmodernizowanej strony. I funkcjonalnie, i graficznie jedna: jedna wielka porażka! Nie darmo mówią, że nowe jest wrogiem dobrego! I tak właśnie jest z z tą "NOWE" stroną iPKO! Z przerażeniem myślę o dniu, w którym "STARE" wyłączą. Rozmyte, nieczytelne, nielogicznie ułożone operacje... Jeden wielki chaos. Operacje "oczekujące" na dole strony głównej po zalogowaniu, zamiast dostępności pod hasłem transakcje. A jak chcesz zmodyfikować zlecenie stałe, to dopiero robi się bałagan: nie doszukasz się czy operacja została odrzucona , czy zmodyfikowana, czy usunięta... Dopiero ze "STAREGO" udało mi się to uporządkować. Ciekawe, ilu domorosłych informatyków, pociotków prezesa dostało za badziewie kasę. A jak pomyślę, że "e-Urząd" na tej stronie będzie tak samo "łatwodostepny" i czytelny, to włosy mi się na głowie jeżą z przerażenia. Na pewno nie będę z tej opcji korzystać!! A jak pomyślę, że - koniec-końców - i tak za to przyjdzie mi zapłacić kosztami obsługi, to robi mi się niedobrze...

    Błagam, proszę: NIE LIKWIDUJCIE STAREGO DOSTĘPU DO iPKO!!!
    ZaletyBrak!
    WadyNieczytelne graficznie, nielogiczny interfejs
    Z banku PKO BP całe życie, z iPKO od samego początku
  • ~ARNI / 2023-02-18 01:07
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam jest godzina 01:06 od 20 minut próbuję się zalogować a system TWIERDZI ŻE NIE MAM INTERNETU BZDURA TOOOTALLLNA skoro piszę ten post NIE POLECAM TEGO BANKU KŁAMIĄ NAWET NA STRONIE INTERNETOWEJ
    ZaletyBRAK
    WadyJAK PO WYŻEJ I PARĘ INNYCH
  • ~Janr / 2018-07-02 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejna zmiana na gorsze,najlepsza była stara wersja. Jak juz się przekopałem przez te nowe funkcjonalnosci i zapamiętałem gdzie co jest, to kolejna zmiana i strata czasu . Kto to wymysla?!
    Zaletytylko 30-letnie przyzwyczajenie
    WadyDlaczego z ekranu przelewu do klienta nie moge zobaczyc jego historii!? Tak do niedawna byłao
  • ~krystian / 2017-01-09 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam - obecna strona ipko to TRAGEDIA ,TRAGEDIA. Mam 44 lata i za każdym razem muszę dzwonić na infolinię robić przelewy do ZUS US . Kosmos dlatego zrezygnuję i nie polecam
  • ~RobG56 / 2020-06-30 20:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy interface zeżarł mi zdefiniowane funkcjonalności.
    Ciężko się połapać. Nie widzę wielu elementów, które były. Byłoby śmieszne, gdy nie żałosne.
    Zaletybo jest?
    WadyZniszczono wiele funkcjonalności: zniknęły zedefiniowane przelewy, zniknęła opcja planowania przelewów i oczekujących.
  • ~Zdzisiek / 2020-09-14 15:53
    Ocena: 2.00 / 5
    iPKO. Paranoicznie KRÓTKI czas sesji! A przycisk przedłużania sesji usunęli! :/ Chyba normalnym jest, że jak płacę, to przechodzę do innej strony, programu... Sprawdzam dokładnie, kopiuję dane, wklejam, znów... Wracam na stronę gdzie wypełniam przelew. I co widzę? Upłynął czas Twojej sesji. I tak za każdym razem! Mam tkwić tylko na ich zasmarkanej stronie i nigdzie się nie ruszać, aż łaskawie pokaże się okno o przedłużenie? ;> Wypełniam pola. Nie zinterpretuje, że użytkownik wpisuje dane, to sama strona przedłuży sesję. Nie, monit musi wywalić o odświeżenie. Rozprasza, irytuje i czyni całość nieprzyjazną.

    Po potwierdzeniu przelewu nie wyświetli 'Wróć do poprzedniej strony'/'Pokaż historię'.

    W historii nie ma mowy o jakimkolwiek sortowaniu wyników.

    Strona główna to panel zupełnie od czapy. Masa rzeczy nieprzydatnych. Otwórz konto, Zamów kartę, Weź pożyczkę - Czy ja to robię co dzień, by stale to widzieć?? Ludzie! O_O Przydatne tylko nowemu, potem precz z menu. Niestety, w Ustawieniach ZERO wpływu na wygląd strony.

    Jedna wielka niechęć i irytacja, kiedy przebywam na ich stronie. Co innego bankowość mobilna, IKO, tam wad właściwie nie ma. Dwa światy. :|


    No i uwaga do serwisu Opiniuj. Jaka prostota obsługi?? WYGODA obsługi, to jest kryterium. Prostota to może być i prostactwo i toporność. Nigdy nic nie oceniam po prostocie, niech ją wszyscy diabli! Zmieńcie na wygodę.
    ZaletyJak w historii kliknę w Szczegóły, to nie zamyka szczegółów poprzednio oglądanych. Serio. To jedyna zaleta :D
    WadyKrótki czas sesji!
    Usunęli przycisk przedłużania sesji.
    Nieprzydatne elementy na stronie głównej.
    Brak sortowania wyników w historii.
  • ~aj / 2019-11-08 18:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa nie jest zła, ale niewiele może. Ludzie na dole mało zarabiają, a za dużo odpowiadają. Ciężko pracują. Bank to jest straszny. Zero pożytku poza tym, że jest dużo bankomatów w Polsce. To jedyna zaleta. Okradają nas strasznie. darmowe było w umowie, dawno nie jest. Kombinują z nowoczesnością, by pod jej pretekstem zmieniać warunki i utrudniać ludziom poruszanie się po stronie. Odsetki żadne, lokaty tragiczne. Co rusz zmieniają coś tam, ale co? Ano płytę CD ci wyślą a ty ślęcz godzinami, by wyszukać co ciebie dotyczy. Nie chcesz czytać, to ci wyślą to samo, na kilkudziesięciu stronach papieru kredowego. Człowiek ma parę groszy na koncie, dawniej za zero..., ale to historia i ma czytać potężne materiały. Nie szkoda im na płyty, które trzeba wywalić od razu czy na papier, który wędruje do kubła bez czytania. Ile to strat w środowisku? Ile kosztów? I to jest bank państwowy. Prezes za urlop bierze 800 tys. Koszmar!
    Zaletyliczne bankomaty
    Wadysame wady, zero pożytku, cynizm i popis informatycznymi sztuczkami, by kolesie mieli dobrze płatną robotę
  • ~Bargor / 2015-05-09 08:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto wcale nie jest darmowe, naliczają opłaty za kartę do bankomatu, pobierają podatek od kapitalizacji odsetek, po wykonaniu przelewu kroją 10 groszy za podanie kodu z karty kodów ...

    Konto które miało być 100% darmowe miesięcznie kosztuje mnie 15 zł, czyli 180zł za rok, niby nie dużo ale wciskają kit w reklamach i zapewniają że jest darmowe podczas zakładania konta.
    Zaletybrak
    Wadynie jest darmowe, brak bezpiecznych metod logowania, strona banku wygląda paskudnie
    6 miesiecy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1941
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1433
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 900
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 787
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 785
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4263
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4138
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3461
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789