Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 797 opinii

2.70 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klienta / 2023-09-07 20:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie podziękowania dla Pani Aleksandry oddział Opole ul. Reymonta
  • ~Wiesław / 2023-09-07 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Podnoszą po raz kolejny odsetki od kredytów mieszkaniowych.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kontaktu telefonicznego, nie dbają o swoich klientów.
  • ~Jolanta / 2023-09-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odsetki od kredytów mieszkaniowych maja rzekomo spadać ... dwa dni temu podniesiono o 400zl , na początku spłacaliśmy niewiele ponad 1800 miesięcznie, w tej chwili 3700. Pko bp to porażka!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie odbieraja telefonu
  • ~Mike / 2023-09-06 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to instytucja Porazka przez duze,,P,, Z nazwy tylko Polski.Jego organizacja i dzialanie dotyczace obslugi klientow zasluguje na wielki negatyw.

    Mialem kredyty gotowkowe w wielu bankach,regularnie uiszczalem ustalone raty,niekiedy nawet dokonywalem nadplat.ktore po zaksiegowaniu zmniejszaly kwote do zaplaty badz zmniejszaly rate.

    Ten sam ruch wykonalem w Pko,nadplata przelana,2,3 dni mijaja,a pieniadze nie sa nadal zaksiegowane.Zero odezwu z banku,moja nadplata w prozni.Pewny siebie doradca informuje mnie ze mam zalozyc sobie dostep do uslugi elektronicznej( ta wymaga zalozenia konta)i zlozyc dyspozycje zaksiegowania nadplaty.

    POLACY omijajcie szerokim lukiem ten bank,ktory tylko z nazwy mieni sie jako Polski a funkcjonuje wedlug zasad daleko odbiegajacych od normy
  • ~Anka / 2023-09-04 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Jestem klientem PKO. W czerwcu wyslalam synowi kwotę 6 tys opcją z aplikacji bankowej IKO " zwróć na konto" . Bank PKO wysłał moje pieniądze na nieznane mi konto. Do dziś nie mam odpowiedzi....
    WadyNiekompetencja, brak zainteresowania klientem, kradzież pieniędzy
  • ~RobRoy / 2023-09-02 18:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam komornika nie jestem alimenciarzem bank co miesiąc blokuje moje wpływy mają takie prawo i mogą bez mojej zgody przelać środki na konto komornika ( wpływ co mies 2700 netto) 1360 zł po interwencji w banku że dałem taka dyspozycję okazało się że nie było później że miałem na obronę ich blokady 10 dni nie skorzystałem więc przelali sami ,kwota wolna od zajęcia 2700 netto w tym banku nie istnieje nie miałem żadnych innych wpływów na konto w danym miesiącu widać polski bank może więcej .P komornik jest czysty powiedział że wina jest ewidentna po stronie banku .Pozdrawiam PKO bp
    ZaletySzybkie otwarcie konta
    WadyJesteś już naszym klientem
  • ~Marta / 2023-09-01 19:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie polecam , szczególnie cenię sobie współprace z p. Pauliną Paluch. Współpracujemy od lat, pani Paulina zawsze z uśmiechem udzieli wszelkiej pomocy i odpowie na wszystkie pytania.
  • ~Ewa / 2023-09-01 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam dziś dokonać wypłaty gotówki w oddziale przy ul Aleksandrowska w Łodzi. Od pobrania nr do poproszenia do kasy upłynęło 20 minut, 2 okienka czynne jestem jedynym oczekującym a państwo biegają na zaplecze, prowadzą rozmowy między sobą. To bank masakra. Trzyma się dzięki emerytom że starego portfela lub firmom które mają z nim korzystnie podpisane umowy o obsługę firmy. Brak słów na sposób obsługi klienta. Żadnego szacunku dla klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klientów
  • ~Wyrocznia / 2023-08-30 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miła obsługa, pani dyrektor nie dostępna. Brak słów.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by opisywać
  • ~Beata / 2023-08-23 14:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z produktu i z obsługi przez Paulinę Paluch w PKO BP SA W Chojnicach
  • ~Karina / 2023-08-20 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumenie !!!
    Bank z zerową ( jeśli nie ujemną dbałością o klienta) .
    Obsługa internetowa praktycznie nie działa, ze wszystkiego wywala i sugeruje dzwonić na infolinię , nie mówiąc o opłatach za podstawowe zaświadczenia.
    Każdy kontakt utwierdza mnie w przekonaniu , że koniec naszej "współpracy" (który oczywiście utrudniają) jest coraz bliżej.
    Życzę wytrwałości równie zdenerwowanym klientom jak ja.
  • ~Anka / 2023-08-20 18:02
    Ocena: 5.00 / 5
    W zeszłym piątek pospisywana została umowa kredytowa na kredyt hipoteczny w Punkcie PKO BP w Czarnkowie. Obsługiwała nas Pani Danuta Szymczyk, która była bardzo pomocna, kompetentna i profesjonalna. Polecamy korzystać z pomocy Pani Danuty Szymczyk.
    ZaletyPomocna, profesjonalna, umiejąca wyjaśnić wątpliwości
    WadyBrak
  • ~Paweł / 2023-08-19 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów. Bank dla emerytów nie używających konta ani płatności internetowych. Najlepiej w ogóle nie korzystać tylko kisić tam kase.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~aniafpol / 2023-08-18 07:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w oddziale banku w Białymstoku na Chrobrego. Chciałam zrealizować przekaz pieniężny przez Western Union bo mam też u nich konto. Po prostu jakaś masakra. Powymyślali jakieś dodatkowe weryfikacje, które tak naprawdę nie są wymagane przez Western Union. Kobieta w okienku była nieprzyjemna i w żaden sposób nie próbowała jakoś pomóc w tej sprawie. Poszłam do innego miejsca gdzie również obsługują Western Union i bez problemu lub żadnych wymyślonych dodatkowych weryfikacji wypłacili mi pieniądze (z dowodem i numerem przekazu, tak jak jest to wymagane przez Western Union)
    Zaletybrak
    Wadynieprzyjemna obsługa i zmyślane dodatkowe weryfikacje nie zgodne z zasadami Western Union
  • ~Jolanta / 2023-08-16 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dziś w banku w Olsztynie ul. Jasna 2a bardzo długo czekałam jako klient indywidualny . Cały czas pierwszeństwo miały osoby jako firmy. To jest dyskryminacja klienta. Pani kierownik powiedziała że klienci obsługiwani są naprzemiennie co jest nieprawdą. Siedziało mnóstwo starszych osób czekając na swoją kolej i cały czas obsługiwane były firmy. Skandal, to dla kogo jest ten bank? Dla zwykłego obywatela nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pracowników zła logistyka obsługi klientów i ich klasyfikacja. Firmy powinny być obsługiwane na osobnych stanowiskach!
  • ~Beata / 2023-08-15 20:24
    Ocena: 4.00 / 5
    Średnio jestem zadowolona,nie powinni brac opłat z konta oszczędnosciowego za wypłate z niego.
    Zalety70%
    Wady30%
  • ~Tomasz / 2023-08-14 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w oddziale w Słupsku ul.szczeconska, bardzo dużo klientów, otwarte tylko dwa stanowiska, klienci po umowy , ubezpieczenia z rachunkami opłatami i kolejka się wydłuża a obsługa jak muchy w rosole. Próbowałem interweniować u pani kierownik , nic totalnie nic , mają klienta za kłopot konieczne, lekceważenie i usmieszki personelu, ZDRCYDOWANIE NIEPOLECAM
  • ~Ela / 2023-08-13 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka PKO Bp oddział w Tarnowie ul słoneczna dokonuje często operacji w okienkach kasowych jest profesjonalnie miło i życzliwie . Mam porównanie z innymi bankami i wybieram czesto oddział na ul słonecznej pko Bp w Tarnowie , pan i panie z obslugi zawsze mi doradza i poświęcają tyle czasu ile jest niezbędne. Obsługa w okienkach miła uśmiechnięta i życzliwa Czuje się w tym oddziale banku zaopiekowana .
    ZaletyObsługa zdecydowanie w stronę klienta miła i profesjonalna. Panie i Pan w okienkach kasowych mega uprzejme
    WadyBrak
  • ~Jadwiga / 2023-08-13 18:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Ten Bank jest bardzo dobry.przy zakładaniu konta pomogła mi pani Beatą Żak.wszystko mi dokładnie wytłumaczyła.. Mało teraz spotyka się takich ludzi .W innych Bankach tak dokładnie nie tłumacza ani też dokładnie nie wyjaśniają, Jadwiga
    ZaletySzybką i dokładną obsluga
    WadyBrak
  • ~Paula / 2023-08-09 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale moim zdaniem jest to najgorszy ze wszystkich banków w Krakowie. Przez cały dzień "szukałam" swoich pieniędzy z funduszy ponieważ zniknęły. Pani z placówki przy ul. Aleja Pokoju 5 w Krakowie i Pan z ul. Piłsudskiego zwracali się do mnie jak do wariatki która nie ma gotówki, a przychodzi do banku. Po całym dniu nerwów pieniądze (nie małe) znalazły się a ja nawet nie usłyszałam słowa przepraszam
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników, niesamowity bałagan
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809