strona 8 z 189
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Wioleta / 2023-01-23 11:12
Moim zdaniem powinniście usprawnić pracę wirtualnego asystenta Orange. I wprowadzić komendy 1.odblokowanie kart/karty SIM,2.zdjęcie/ściągnięcie ochrony antykradzieżowej. Dziękuję -
-
~Agnieszka / 2021-07-20 15:14
Brak kultury pracownika salonu wystarczy poinformować że faktura płatna a nie że to oni są obciążeni za wydrukowanie faktury bo jak pani poinformowała mam na maila ale nie każdy zna się na tym zawsze byłam zadowolona z osób co tam pracują mili uśmiechnięci pomocni życzyli a dziś niemiłe zaskoczenie ZaletyZadowolona z usług internet tv itd -
~Bozena / 2021-01-15 15:59
Dzien dobry
Napprawde nie wiem jak z wami rozmawiac. Trzeci miesiac czekam na gadzet z firmy. Cale tydzien mowiono ze wyslany i mam czekac w domu. Dzisiaj mam informacje ze bedzie moze wyslany 10.01
Jestem mega zawiedziona firma i nikomu nie zycze, spolpracy z wami. Nie jest to tylko jedyna negatywna sytuacja, ale tamte reklamację już załatwione więc daruje opisZaletyNie maWadyDuzo -
~Ewelina / 2021-09-06 21:06
Koszmarna firma XXI wieku. Niech sobie sztuczną inteliGENCje wsadzą w d. Biurokracja na potęgę. -
~jacek / 2023-07-25 20:57
gówno gówno w dupie chrupie nie da się nic zrobić, a o graniu to można pomarzyć ZaletybrakWadywolny, zacina, rozłącza się, niestabilny -
~Jerzy / 2021-10-26 15:16
W Orange jestem od 4 lat. Ogólnie jestem zadowolony z Ich usługi.
W listopadzie kończy mi się 24 miesięczna umowa na Orange Love. Pakiet z Multiroom i z dwoma numerami telefonu.
W ramach przedłużenia umowy wg. internetowej oferty mogę otrzymać modem FunBox 6. O niebo lepszy niż FunBox 3.
Jednak ZONK. Urządzenie zablokowane dla przedłużających umowę. Dla nowych klientów oczywiście oferowane.
Zaproponowano zerwanie umowy i zawarcie nowej na inną osobę - ŻENADA DLA TAK ZNANEJ FIRMY.
Orange olewa starych klientów.
-
~jędrzej / 2024-01-16 16:10
Odkąd mam u nich numer codziennie dostaję zaproszenie na lnstagram: znieprawiona
Już dołączyłem no i jest gruboZaletylnstagram: znieprawiona -
~KaeS / 2021-04-09 23:08
Pamiętajcie żeby nie wierzyć w to co mówią w salonie podczas podpisywania umowy.
Niestety jak coś nie jest na piśmie to jest nieważne.
Firma robi wszystko, żeby znaleźć "jelenia" podpisać umowę a później radź sobie człowieku.
U mnie to bardzo prozaiczna sprawa, zmiana okresu rozliczeniowego.
Zdecydowałem się przedłużyć umowę w Orange, więc udałem się do salonu. Prosiłem o zmianę okresu rozliczeniowego, ponieważ z reguły otrzymywałem faktury z płatnością do 8-9 dnia danego miesiąca a wypłatę mam do 10-tego.
Pan grzecznie poinformował mnie że nie ma problemu ale tylko na infolinii.
Podpisałem umowę, zadzwoniłem na infolinię i usłyszałem, że nie mają możliwości weryfikacji moich słów ponieważ rozmowy w salonie nie są nagrywane
Jakaś paranoja, zachowują się jak te firmy co wciskają emerytom garnki za tysiące po cichu wpisójąc coś do umowy.
Nie polecam -
-
~Mila / 2024-01-28 14:59
Okropny burdel w sklepie internetowym. Dnia 25.01.2024 kupiłam tablet na raty wraz ze słuchawkami, 28.01.2024 sprawdziłam status zamówienia i zobaczyłam masę dziwnych rzeczy,typu, że zamówienie niby zostało odebrane, a ja wcale go nie odbierałam. Dzwoniłam na infolinię (odebrał bardzo miły Pan konsultant, który pomógł rozwiązać mi problem) i okazało się, że są jakieś błędy w systemie, dlatego to zamówienie być może ni byłoby nigdy zrealizowane. Jeżeli coś zamawiacie przez Orange lub jakąkolwiek inną stronę,to pilnujcie swoich zamówień. ZaletyFachowa i pomocna obsluga -
~Odzan / 2020-11-25 01:10
portal Orange jest całkowicie bez sensu skonstruowany.
Przedłużenie umowy nie jest praktycznie możliwe bez kontaktu z obsługą via telefon, można tylko zamówić nową usługę
Dramat. -
~Pan_Krzesło / 2023-08-09 19:35
Sam operator jest w miarę dobry, ponieważ posiada ofertę o światłowód 300 mb/s z bardzo niskim pingiem i bardzo dobrą obsługę klienta. Chciałbym podkreślić iż cena jest ciut za wysoko, ale po za tym jest bardzo dobrze. ZaletySzybki Internet Światłowodowy, Obsługa Klienta Perfect.WadyCiut wysoka cena -
~Paulina / 2021-12-09 21:27
Jeśli chodzi o ocenę kontaktu z callcenter Orange, to odradzam. Sytuację ratują im kompetentni pracownicy salonów, tu konkretnie salonu w Grodzisku Mazowieckim. Pani Marta kompetentna, bystra, pomocna i nastawiona przyjaźnie do klienta. Żeby nie Ona, napisałabym skargę do UKE i w ogóle nie chciałabym słyszeć o tym operatorze. Tylko tacy Pracownicy jak Ona pracują na tę firmę i ratują jej kiepski wizerunek. -
~Paulina / 2023-12-09 09:46
Miałam problem z pobieraniem faktur. Dzwoniłam trzy dni po kolei i każdy mnie zwodził, mówiąc że podesłał faktury na email. Nie dostałam ich do dzisiaj. Zadzwoniłam ponownie i tym razem odebrał telefon cudowny człowiek, Pan Piotr Zawartka. Mega profesjonalny, uprzejmy człowiek, który bez owijania powiedział co się wydarzyło i migiem wysłał mi potrzebne faktury. Podwyżka dla Pana się należy! ;) Zaletyprofesjonalny kompetentny doradcaWadycałe orange -
~Paweł / 2023-05-15 21:03
Mam internet i telefon od 2 lat. Generalnie jestem zadowolonych ale poprzednio byłem w Inea, więc nawet jakbym miał telegraf to i tak byłby lepszy niż INEA. Orange jakoś spełnił wymagania moje jednak nie dajcie się nabrać na duży zasięg internetu. Już na pół piętrze mnie rozłącza , a u sąsiada w kuchni przez ścianę nie łapie. Niby ten rooter miał byś najmocniejszy ale to lipa. Jak mieszkałem za granicą na 6 piętrze to łapałem pod domem ze spokojem moje własne WiFi. Tu jest badziew. Dobrze że mam małe mieszkanie choć i tak mi w łazience nie łapie ZaletyŁatwy kontakt z infoliniąWadyBardzo kiepski zasięg niby nalepszy rooter -
~Peter / 2019-08-16 20:06
Orange flex nowa usługa Orange. Co mogę powiedzieć ODRADZAM !!!!!! Wszystko było super wszystko wypełniam w aplikacji szybko sprawnie łącznie z wnioskiem o przeniesienie numeru. na następny dzień kurier z karta sim. Przygoda zaczęła dziś w momencie gdy numer mial zostać przeniesiony do Orange. Rano uruchamiam telefon działa już w Orange. Środki pobrały się z karty na abonament miesięczny. Problem jest taki ze ja nigdzie nie mogę zadzinic internet nie działa. Pisze na help desk mówią ze zgłoszą i czeka ... czekam od rana przypominam się tam cisza nic nie wiadomo nie wiadomo koedy zacznie działać łącznie z tym ze nie wiadomo czemu nie działa .
Generalnie pierwszy dzień w Orange flex i co mige powiedzieć odradzam !!!! Jutro przenoszę numer do plus skąd przyszedłem
Usługa bez sensu marnowanie czasu i pieniędzmi -
~Rafal / 2021-05-13 18:58
Korzystam z Orange od 7 lat i jestem załamany ze nie ma żadnych promocji dla stałych klientów tylko ciągnięcie kasy również nie rozumie tego po co orange sprzedaje telefony huawei skoro nie chce udostępnić aplikacji moje orange w sklepie appgallery tylko jest tłumaczenie ze maja taki zamiar ale nie wiedzą czy dojdzie do udostępnienia aplikacji -
-
~Rafał / 2022-04-21 07:22
Światłowód działa bez żadnych problemów awarie zdążają się bardzo rzadko. Jeśli chodzi o orange love trzeba uważać bo nie informują klientów o tym że w razie rozwiązania umowy traci się też nr telefonu w salonie pani mi powiedziała że jak chce zachować nr muszę przenieść się do innego operatora czyli jednym słowem nie zależy im na klienci który jest u nich ok 10 lat tylko liczy się kasa
Również są włączane dodatkowe pakiety z automatu przy przedłużaniu umów które są dodatkowo płatne po 30 dniachZaletyInternetWadyOrange love rozwiązanie umowy
Brak promocji dla stałych klientów -
~ren / 2020-01-09 16:08
wciąż niby pomyłka masz włączane bez twojej wiedzy usługi i doliczane do faktury ,lub inne doliczeni NIBY POMYŁKA,
pomyłek W ROKU 12. WCIĄŻ TRZEBA PATRZEĆ NA FAKTURĘ -
~sang / 2023-08-15 18:20
Zasięg sieci to sci-fi. Właśnie wróciłem z miejscowości Frącki, z Podlasia. Byłem pod adresem Frącki 9. Zero zasięgu, nic nie działa. Jakieś 300 metrów dalej udało mi się złapać minimalny zasięg, z Internetu nie dało się skorzystać, ale do BOK udało się dodzwonić. Pani powiedziała, że muszę w telefonie zmienić preferowaną sieć na 2G, co zrobiłem sam dzień wcześniej bez skutku, ponieważ antena obsługująca ten obszar działa tylko w 2G... Z doświadczenia wiem, że nawet 2G nie działa.
Tym czasem na stronie Orange mapa pokrycia pokazuje, że we Frąckach 9 jest 5g! Jakim cudem? Jest 4G i 3G i wszystkie G. Znajomi, z którymi byłem na wyjeździe i korzystali z innych sieci mogli i dzwonić i korzystać z Internetu.
Przykro mi, że operator, z którym działam od czasów kiedy to jeszcze nie było Orange, ba, nie było Idei tylko PTK Centertel tak nieuczciwie informuje Klientów. Człowiek przyzwyczaja się do marki i przymyka oko, gdy coś nie zagra. Tym razem jednak trzeba wziąć rozwód, bo nieuczciwość nie sprzyja związkowi (i to jeszcze gdy tylko jedna ze stron płaci).
Jeszcze jedno. Pani z BOK powiedziała, żebym ustawił preferowaną sieć na 2G. Kiedy powiedziałem, że już tego próbowałem to w odpowiedzi usłyszałem śmieszne stwierdzanie: "Czyli nie chce Pan spróbować?". Świetne zagranie pokazujące, że Klient nie chce współpracować. W sumie mogłem to ustawienie zmienić, może nawet podczas rozmowy. Wtedy nie wiedziałbym, że mapa zasięgu robi mnie w konia.Zaletyplany taryfoweWadyzakłamany zasięg -
~Tadeusz / 2021-03-30 20:57
Po zamówieniu usługi Orange Love zostałem potraktowany nieuczciwie. ZaletyBardzo dobry zasięg sygnału.WadyPo zamówieniu usługi trudny kontakt.
strona 8 z 189
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »