strona 87 z 198
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »
-
~Sorinek / 2022-04-07 20:17
Nic w tym gównie nie dziala do wyjebania cała ta spółka zjebow -
-
~Agnieszka / 2022-04-07 20:14
Od 6 dni nie działa telefon w firmie. Nie można się dodzwonić się na numer stacjonarny. Według Orange wszystko w porządku - bo włącza się poczta głosowa. Tylko nikt nie może zadzwonić ani odebrać telefonu. Zero odzewu. Była zgłoszona prośba o przekierowanie rozmów na komórkowy - od 36 godzin nic nie zrobili. To by ułatwiło prace do czasu naprawy. Dzieki temu będziemy rezygnować z usług Orange - czyli przenosimy pozostałe numery do innej sieci. Przy takiej obsłudze klienta - jutro będzie tydzień od pierwszego zgłoszenia można stracić klientów i zamknąć działalność. -
~Anonimowy anonim / 2022-04-06 21:30
Obiecali 300mb/s jest 20mb/s
Duze przerwy internetuZaletyBrakWadySlaby internet -
~Xxx / 2022-04-06 19:04
Jeden wielki syf to cyborgi nie ludzieTrzy lata place wysokie rachunki a nie mogę zamówić telewizora chociaż mam kilka urzadzen WadyZabrakło by miejsca -
~123@gmail.com / 2022-04-06 14:09
No call or chat service in English.
Support just copy/paste the same notification "Hello, thank you for asking. I ‘m sorry, but if you need any help or information in English, the best way
would be calling us on 510 100 100 (in the main menu please press 5 to be connected to someone who
speaks English). I hope it helps."
Number 510 100 100 is for polish bot - no chance to receive any kind of support in English
-
~Małgorzata / 2022-04-06 14:06
Szczerze nie polecam. Rezygnuję z Państwa usług, Nie będę płacić za ciągły brak internetu. Okropność. ZaletyNie maWadyZabraknie miejsca na wymienienie wszystkich -
~Lena / 2022-04-06 07:31
Nie polecam zwracać się do Salonu w Błonie pod adresem Rynek 8! Zostałam wprowadzoną w błąd przez Pana P. Zlozyłam reklamację, czekam na decyzje, teraz składam kolejną o wyjaśnienie wystawienia faktury prawie na 80 zł większą! W dokumentach napisane jedno, po faktu drugie! Oprócz tego, skandaliczne zachowanie i obraża klienta. ZaletyNie ma zaletWadyDużo -
~Cebularz / 2022-04-05 19:53
Tak gównianego internetu jeszcze nie widziałem !! ZaletyBrak jakich kolwiek zalet !!WadyJest tyle co ziarenek piasku na Saharze -
-
~Floppa_uwu / 2022-04-05 19:27
ORANGE TO GŁÓWNO BO KTO NORMALNY MA 3K PINGU PLD DAJCIE LEPRZY NET ZaletyTO GŁÓWNO ZALET NIEMAWadyTYLE WAD ILE ATOMÓW W KREMÓWCE -
~... / 2022-04-05 16:44
Od miesiąca internet działa jak totalne gówno nie polecam -
~P / 2022-04-05 13:26
Wiedza Osób pracujących w infolinii to porażka. W salonie okazało się całkiem co innego. Chodzi o cesje, na infolinii mówiono, że strony muszą się pojawić razem w salonie. Co nie jest prawdą i można to zrobić zdalnie.
Ocena oferty to indywidualna sprawa ale nie powala. Smartfona lepiej kupić oddzielnie a nie na raty w salonie.
Orange nie jest zainteresowany nowymi klientami!!! Jest to też kolejny Operator, który jeszcze nie jest w Europie. -
~cabba abb / 2022-04-05 09:49
Wyjątkowo nierzetelny operator!!! Zostałem oszukany i zerwałem wieloletnią współpracę ???????????????????????????????? -
~NIE PODAM MOICH DANYCH TEJ FIRMIE / 2022-04-04 20:24
FIRMA DZIAD!!!
Korzystałam z Internetu od nich, rozwiązałam umowę bo chodził jak ruski czołg... to nawet nie poszanowali na koniec (mimo że płaciłam!!!) i spowolnili do takiego stopnia, że wcale nic nie chodziło... POLECAM OSOBOM KTÓRE SIĘ W ŻYCIU NUDZĄ I NIE MAJĄ ROZRYWKI... ORANGE Z PEWNOŚCIĄ ZAPEWNI.ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~BfR / 2022-04-04 10:50
Porażka i jednej gwiazdki bym nie dał. Strata czasu i nerwów. Żeby załatwić dwie sprawy musiałem 4 razy przychodzić do salonu. Cały czas mają jakieś problemy w systemie. Doradcy wprowadzają w błąd klientów, mam potwierdzenie na papierze i świadków. Chcieliśmy zrobić cesję i od razu zapytaliśmy po cesji czy możemy dobrać telewizję doradca powiedział i napisał, że tak w takim razie cena internet + telewizja będzie wynosić 80 zł. Oczywiście od razu się nie udało tego zrobić no bo mają problem z systemem. Za trzecim razem też się nie udało zrobić ale cena już była 100 zł i w ogóle skąd ja wymyśliłem sobie że cena ma być 80 zł. Mówię przecież doradza powiedział i proszę na waszej ulotce z pakietami to zaznaczyła. Na co dostałem odpowiedź, że koleżanka się nie zna i dopiero się uczy :). Zaproponowali również dodać tam numer komórkowy żeby doładowywać telefon 10 zł zamiast 25 zł. Czyli cena 110 zł. Doradca również nie poinformował kiedy prosiłem o jakiś regulamin, umowę, warunki, że moje zgromadzone 700 GB internetu przepadną. Również nie poinformował, że żeby zaoszczędzić może Pan włączyć usługę przez internet i będzie 2 miesiąca za free. Tak oni traktują stałych klientów.
Faktura przyszła na 126,47 zł. Ponieważ jeszcze doliczyli 6 dni od 26.03 do 31.03. Podpisałem umowę 28.03 i faktycznie włączyli usługę 29.03. Więc ja się pytam jakie 6 dni? Tym bardziej, że internet domowy za cały miesiąc był opłacony wcześniej jak i telefon doładowany za 25 zł. Kolejna sprawa tracę znowu czas już 5 raz, musiałem dzwonić ponieważ zamiast 30 Gb internetu komórkowego dali mi 8,71 GB. Do aplikacji też nie mogłem się zalogować, musieli coś naprawiać. -
~jebać orange / 2022-04-03 23:57
Nie polecam tego gówna od 23 nie działa i zawsze trzeba czekać 2 godziny aby działał normalnie co chwilę jest dostęp do internetu i jak by ruter się restartował największa gówniania sieć z jaką miałem do czynienia Zaletynie ma to jest takie gównoWadygówno nie działa 2godziny dziennie -
~Weronika / 2022-04-03 11:21
Nie polecam
Źle, bardzo źle
Zawsze przychodzi milion SMS, ale informacją nie odpowiada rzeczywistośći. Stan konta też pokazuje co raz błędy.
Najgorsza aplikacja, najgorszy operator. -
-
~Ddd / 2022-04-02 16:30
Nie polecam nikomu internetu z Orange totalne gówno nawet techników nie chcą wysłać aby sprawdzili co się dzieje z internetem. UWAŻAJCIE NIE PAKUJCIE SIĘ W TE FIRMĘ -
~Krzysztof / 2022-04-02 12:12
Jestem bardzo zadowolony z obsługi i oferty, którą mi zaproponowano. Pan Marcin to bardzo kompetentny i profesjonalny doradca. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie i bezproblemowo! Polecam ZaletyProfesjonalizm obsługi, dobra oferta skrojona na miarę moich potrzeb -
~barwa73 / 2022-04-02 05:46
Zwykli oszuści. Mam u tych złodziei telewizje z internetem i trzy numery telefonów. Teraz tak:
1. Zmieniałem miejsce zamieszkania i musiałem przenieść usługę internet, telewizja. Okazało się, ze trzeba czekać minimum 3 tygodnie. (Okres pandemii i pracy zdalnej przez internet). Ale w przypadku podpisania nowej umowy - internet nacdrugi dzień. :)
2. Programy telewizyjne które były w miarę oglądalne po pół roku w większości - już nie ma.
3. Abonament w ciągu ostatniego roku wzrósł o ponad 60zl, gdyż ci Zlodzieje sprytnie pod wysłaną wiadomością SMS od operatora uruchamiali ludziom opcję subskrypcji niechcianego gowna za które się płaciło (w tym przypadku pojawiało się na fakturze „usługa elektroniczna” - co oznaczało subskrypcję na gry. Telefony użytkują starsze osoby i normalne jest, ze jak przyjdzie SMS od operatora - to pewnie coś ważnego i wiadomość się odczytuje. A to taki wuj. Od razu zawarta umowa na pieprzone gierki). Początkowo rachunki były zwiększone średnio o 7 zł, wiec temat olalem i nie sprawdzałem. Po prostu - uważałem, ze wzrosły opłaty. Ale po 7 miesiącach tak się te sk..ny rozzuchwalili, ze przyszedł rachunek na ponad 60zl więcej. Tutaj już zadzwoniłem do tych sk..nów wyjaśnić. Pani przeprosiła, zrobiła korektę do następnej faktury i… I znów oszustwo. Zamiast odliczyć całość - od przeszło 7 miesięcy - zrobili jedynie korektę za dwa miesiące.
Orange ogólnie w tym przypadku oszukało mnie na ponad 120zl.
Dalej:
- kolejna faktura przyszła niższa, natomiast kolejna faktura po korekcie - znów prawie 230zł…
Znów zadzwoniłem. Tym razem pani oznajmiła, ze są włączone dodatkowe usługi (pakiet antywirusowy na telefony i ponownie tajemnicza „usługa elektroniczna”.) I znów pani przeprosiła i odłączyła kolejne subskrypcje oznajmiając, ze zrobi korektę faktury na kolejny miesiąc.
I tak się można ganiać z tymi OSZUSTAMI z Orange w nieskończoność.
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ WYJĄTKOWO BEZCZELNĄ I ZŁODZIEJSKĄ FIRMĄ. Wysłałem zgłoszenie do UOKiK. Widać ostatnia kara za bezczelne skryte włączanie dodatkowych płatnych usług była dla tych złodziei zbyt niska.ZaletyBezproblemowy internetWadyPrócz internetu - same wady i złodziejskie praktyki. -
~` / 2022-04-01 09:24
gówno, nie da sie obejrzec filmu, nawet pograc, plastikowe gowno 1200 pingu ZaletynicWadywszystko
strona 87 z 198
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »