Komunikacja z działem HR jest koszmarna i utrudniona. Nie można się tam dodzwonić, a na e-maile odpowiadają mało rzeczowo dosyć niekompetentne i pozbawione empatii osoby. Gdy pracownik się zatrudnia, wszyscy są mili i pomocni. Natomiast gdy zostałam zwolniona i chciałam się doprosić o świadectwo pracy dla nowego pracodawcy - przez półtora miesiąca walczyłam o duplikat, gdyż pierwszy egzemplarz zgubiła poczt Polska. Rozumiem, przepisy itp. ale czy naprawdę odrobina empatii kogoś zgubiła?
Zaletymożliwość pracy zdalnej
WadyKomunikacja na poziomie 0
~Davide / 2022-03-02 17:05
Ocena: 3.00 / 5
Od dwóch lat wszyscy pracują w domu i zarząd nie chce podjąć decyzji o normalnej pracy w biurze. Proste, mają duże oszczędności, nie płacą za wynajem, energię, internet, kawę, herbatę, zerowe zużycie wody itp.
WadyPłacą nieadekwatna do obowiązków i odpowiedzialności
~Adasrada / 2022-01-04 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Jako były pracownik nordei mogę napisać tylko tyle - nie polecam. Nikt normalny tam nie pracuje, nie szanuje się tam ani pracownika, ani klienta
Zaletybrak
WadyWszystko
~peika / 2015-09-09 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Bank Nordea był świetny - prosto i bez problemów. Od Czasu fuzji z PEKaO BP to koszmar. Zamknięcie konta trwa już ponad 6 miesięcy. Mieszkam za granicą - kazali wysyłać pisma lub przyjechać osobiście - przyjechałam na 24 h do Polski tylko by zamknąc konto - odmówiono mi, bo naczelnik banku nie wiedziała jak to zrobić. Pracownicy PeKao nie są kompetentni by poradzić sobie z jakimikolwiek problemami i pytaniami klientów byłego banku Nordea. Wysłałam pismo w lutym - nie dostałam odpowiedzi do dzisiaj. Wydałam tyle pieniędzy na telefony, że szkoda gadać. Nawet nie wiem czy moje konto istnieje, bo pracownicy w infolinii powiedzieli że nie mają dostępu do systemu, tylko osobiście w oddziale banku mogę to sprawdzić. A rozmowa z kierownikiem czy managerem lub kimkolwiek kompetentnym jest niemożliwa. Nordea była w porządku, PEKAO BP to masakra.
Wadyobsługa po fuzji z PEKAOBP
4 lata
~zed / 2015-05-07 22:20
Ocena: 1.50 / 5
Nordea nigdy nie była bankiem wybitnym. Odkąd jednak została przejęta przez PKO jakkolwiek forma kontaktu z bankiem stała się koszmarem. JEDNA procedura odblokowująca prowadzona przez telefon trwa ok. 1 godziny. JEDNEJ GODZINY. Klient jest przełączany do kolejnych konsultantów i czeka po 20min. Oczywiście całość w płatnym czasie.
ponad rok
~Klient / 2014-12-17 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś .
Zaletybark
WadyObsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś .
8 lat
~Jarek / 2014-09-02 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Kilka lat dobrej obsługi, ale od 2012 tragedia. Zmienili mi oddział bez mojej zgody na odległy od mojego miejsca zamieszkanie o 35 km (było 2 km). Dostałem z urzędu "doradcę" do którego nie można się dodzwonić albo rozłącza rozmowę w trakcie jej trwania. Konsultanci na infolini niekompetentni. W przypadku trudniejszych pytań najchętniej też się rozłączają. Na wysłane w Netbank wnioski i wiadomości bank po prostu nie reaguje. Trochę tego uzbierałem i zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i UOKiK-u. Zamykam konta - ale to też nie takie proste, bo mimo 30-dniowego okresu wypowiedzenia u mnie trwa to już 1,5 miesiąca! Nikt nic nie wie, czeski film w wydaniu Oddziału nr I w Krakowie przy ul. Królewskiej.
Jestem klientką banku od wielu lat do ubiegłego roku byłam bardzo zadowolona. Nic nie można było zarzucić bankowi. Od momentu gdy w grę wstąpił bank PKO wszystko się zepsuło. To już nie jest ta solidna, miła i kąpetenta NORDEA.Na odpowiedź (pierwszy raz negatywną odnośnie podwyższenia debetu ) czekałam 5 miesięcy. Mimo, żadnych zmian nie przyznano mi kredytu odnawialnego na koncie firmowym. Obecnie jestem na etapie zmiany banku.
Zaletyobecnie brak
Wadyniesłowni i niekompetentni pracownicy
10 lat
~DANEK 79 / 2014-07-22 14:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego banku nikomu,zero kultury bankowej wobec klijęta
Zaletybrak
Wadypersonel
~Mario / 2014-07-20 00:01
Ocena: 2.00 / 5
BANK BYŁ OK JAK DO TEJ PORY ,PROBLEMY ZROBIŁY SIĘ JAK ZMIENIŁEM PRACĘ NA BARDZIEJ PŁATNĄ I KU MOJEMU ZDZIWIENIU ZBLOKOWANO MI DEBET.DZIWNE WYMOGI UMOWA O PRACE ITD.... A POTEM DECYZJA NEGATYWNA -------- UCIEKAM Z NORDEA BANK I NIE POLECAM GO JUŻ NIKOMU
ZaletyJUZ BRAK
WadyUMOWA O PRACY DO RORU
8 LAT
~Kot / 2014-05-22 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Bank - koszmar! Bałagan i niekompetecja. Nie wprowadzono do systemu mojego pełnomocnictwa i wzoru podpisu posiadacza rachunku. po godzinie bezproduktywnie spedzonej w tym "banku" odesłano mnie z kwitkiem, bez pieniedzy, do oddziału, w którym rachunek był zakładany. NIE POLECAM!
Zaletybrak
Wadybałagan, niekompetencja, niekorzystna oferta
~tomasz / 2014-03-21 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Najprostszy dokument jest trudny do zdobycia. Promesę wystawiali mi trzy razy. Za trzecim razem dopiero bez błędu. Mam tam kredytyt hipoteczny i jak długo go mam, tak długo żałuję, że mam go w Nordei. Samo przyznawanie go w oddzale Nordei w Piasecznie było drogą przez mękę. Czeski film. Wszystko, co nie mieściło się w nudnych standardach wywoływło panikę i histerię u tamtych kobiet. Nie wiem czy jeszcze pracują, bo teraz przydzielono mnie do Warszawy.Tam procedowanie trwało aż 4 miesiące. Horror! Nikomu nie polecam tego banku! Jedynie jasną stroną jest obecna współpraca z doradcą z placówki przy ul. Dereniowej w Warszawie.To konkretny gość. Ale i on niewiele może. Wszystko robi centrala.Teraz czekam 11 dni na realizację dyspozycji całkowitej spłaty. Uciekam od nich jak najdalej. Czekam, czekam i nic! To jakieś szalństwo! Traktują nas jak nierozumne bydło, które trzeba wydoić, wyciągnąć kasy ile się, poniżyć każąc pokornie czekać, aż nieruzumne panienki coś tam zrealizują.Nigdy więcej nie chce mieć do czynienia z takim bankiem A wydawało się, że Skandynawia itp. A to jakaś pomyłka. Dowiedziałęm się, że Nordeą rządzą kolesie Tuska z Trójmiasta.
Zaletypustki w oddziałach
Wadyfatalna obsługa, długie terminy oczekiwania nawet na proste dokumenty
5 lat
~Oszukana / 2014-03-19 09:34
Ciekawa jestem ilu klientów na brało się na Polisę GWARANT. Zarobił nie klient a Bank obracając naszymi pieniędzmi. Nie dość , że na przy podpisywaniu umowy był termin 12 m-cy , co okazało się nie prawdą , bo było 13 i parę dni . To koniec polisy 13.03.2014 otrzymuję moją wpłaconą kwotę i nic więcej. Gratuluję moje pieniądze popracowały na bank. Ponadto środki znajdujące się na koncie nie można ulokować na promocyjnych lokatach , bo dotyczy tylko nowych środków z zewnątrz. Ja dziękuję już temu bankowi nie polecam nikomu więcej.
Zaletybrak
WadyZłodziejstwo
~była klientka / 2014-01-26 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Jesli chodzi o bank Nordea, to wszystko jest ok. dopóki czegoś od banku nie potrzebujemy. Najprostszych pism nie potrafią wystawić. Pismo tot. wykreślenia z hipoteki otrzymałam z rażącym błędem: innym numerem księgi... Sam kredyt, który mieliśmy od samego początku był błędnie naliczany i po 3 latach okazało się że płaciliśmy za duzo. Bank zwrócił nam pieniądze, ale tylko dlatego, ze bardzo drążyłam temat, bo coś mi się nie zgadzało.Opłaty za pisma sa niejasne. Pani w banku np. za ten sam dokument chciała policzyć 300 zł a na infolinii 100. Rozbieżności jest sporo. Obsługa i wiedza pracowników poniżej krytyki.Zmieniałam ostatnio bank, bo dostałam lepsze warunki kredytowe, ale po ostatnich sytuacjach zamykam również rachunek.
Zaletyżadnych
Wadyobsługa w banku, błędne informacje przekazywane w oddziałach, niekompetencja
2008
~Paweł z Warszawy / 2013-07-08 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim obcokrajowcom pojawiać się w tym banku. Żona z Singapuru musiała założyć konto, aby rozpocząć pracę w Warszawie. Udaliśmy się do oddziału Wola Park w Warszawie na ulicy Górczewskiej w sobotę 6 lipca. Spędziliśmy tam ponad godzinę i niestety konta nam nie założono. Kazano przyjść w tygodniu, ponoć przez brak dostępu do systemu w soboty. Poniedziałek 8 lipca był dla nas szokiem. Odmówiono założenia konta, twierdząc że osoby z krajów Azji wspólnie z Polakami prowadzą pralnie brudnych pieniędzy. Potraktowano nas jak kryminalistów, a nie małżeństwo. Tymczasem żona nie będzie mogła rozpocząć pracy bez konta bankowego. Czy jest to dyskryminacja rasowa prowadzona przez skandynawski bank?
Zaletybrak
Wadysame
~Ania / 2013-05-20 14:20
Ocena: 1.67 / 5
Horror jezeli chodzi o obsluge. Doslownie dno dna. Produkt mam dobry- kredyt, ktory grzecznie splacam.
Zaletywarunki
Wadyfatalna obsluga
3 lata
~Rafał / 2013-05-05 08:26
Ocena: 1.00 / 5
Niestety negatywna, po tym jak stałem się klientem banku i posiadaczem kredytu bank traktuje mnie jak swoją własność. Brak odpowiedzi na składane wnioski nawet przez kilka miesięcy ( przewalutowanie trwało 8 miesięcy i zostało zrobione dopiero kiedy kurs był dla mnie niekorzystny, wniosek o wakacje kredytowe odrzucony bez podania przyczyny po 6 miesiącach od złożenia i dostarczaniu kilka razy tych samych zaświadczeń). Dodatkowo niekompetentna obsługa i bezczelni dyrektorzy oddziałów - szczególnie odradzam częstochowę.
Zaletyniskie oprocentowanie
Wadybardzo zła obsługa i przedmiotowe traktowanie klienta
od 2006
~kathaz / 2013-04-16 21:37
Ocena: 1.00 / 5
Witam, ja również staram się o bez ciężarowe odłączenie jednej z nieruchomości, które stanowią zabezpieczenie kredytu konsolidacyjnego; zaczęłam się o to starać w czerwcu 2012, gdyż znalazł się klient na jedną z nieruchomości; obecnie nie mam już klienta - kto by chciał tyle czekać a bank cały czas wymyśla kolejne problemy; właśnie się okazało, że operaty robił rzeczoznawca, który nie jest na "ich" liście; jak udzielali mi ten kredyt to wyceny robił dokładnie ten sam rzeczoznawca i wtedy jakoś był OK; już nie mam do nich siły - przeklinam dzień, w którym wpadłam na pomysł, żeby wziąć kredyt w tym banku !
~Jarosław Chrulski / 2013-04-04 16:57
Ocena: 5.00 / 5
Aż się załamałem stwierdzając, że nie ma ba ani jednej pozytywnej opinii na temat banku Nordea. Aż nie mogę uwierzyć. Czyżbym był jednym z nielicznych szczęśliwców, który złego słowa nie może powiedzieć, a wręcz przeciwnie - bardzo dziękuję losowi, ze mnie do tego banku skierował. Mam nadzieję, że oddział w Rzeszowie przy ulicy Rejtana nie jest jedynym takim oddziałem a pracownicy tego banku to nie jedyni prawdziwi profesjonaliści. W tym oddziale czuję się jakbym miał na koncie milion dolarów. Pani Barbaro i Pani Natalio dziękuję. Podejrzewam, że przy tylu negatywach moja opinia wyda się mało wiarygodna, ale co mi tam. Ja wiem jaka jest prawda i ciesze się, że mogłem dać swój pozytyw. Jarosław Chrulski
ZaletyMiła i profesjonalna obsługa. Bardzo tanie kredyty i darmowe konta.
WadyBrak
2 lata
~ja / 2013-03-25 20:16
Ocena: 1.33 / 5
Bank - tragedia, odradzamy z mężem. Wszystko jest dobrze, dopóki nie daj boże klient czegoś chce. Nas życie zmusiło do podjęcia próby bezciężarowego odłączenia części nieruchomości. Walka toczy się od roku, opiera się o interwencje KNF, bowiem bank nieustająco zaniża nam wartość całej nieruchomości o jedyne 250 000zł, co skutkuje za wysokim LTV i niemożliością odłączenia czegokolwiek. Walka ma się ku końcowi i jeśli bank nadal będzie podtrzymywał swoje stanowisko, sięgniemy po drogę sądową.