Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 371 opinii

2.58 / 5

  • Oferta
    2.90
  • Obsługa klienta
    2.38
  • Cena/Jakość
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stasiu / 2016-03-25 23:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Nju jest OK. Wszystko działa po prostu tak jak należy, wiem dokładnie ile zapace. Często jeżdzę po Polsce i nie mam problemów z zasięgiem jakichś duzych, a wcześniej w Play było pod tym względem tragicznie.
    Zaletycena, dobry zasięg i szybkośc internetu, przejrzysta oferta
    Wadypóki co nei znalazłem
  • ~tadek / 2016-03-21 11:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko w porządku, zasięg jak w Orange, bo to te same nadalniki i generalnie jakość usługi jest bardzo OK. Ceny - naprawdę OK! Spróbujcie kiedyś porównać ceny Nju z cenami jakichs abonamentów w DE lub UK, tyłki wam pourywa że u nas tak tanioszkowo.
    Zaletytanio, taniej, nju
    Wadystrasznie brzydka strona internetowa
    Jestem w sieci ponad rok. Czasami płacę tylko 9zł miesięcznie.
  • ~Ada / 2016-04-02 09:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Oferta jest super. Jest prosto, wszystko wiadomo, nigdy mnie rachunek nie zaskoczył, bo dokładnie wiem ile zapłacę. Z obsługi klienta nie miałem okazji korzystać, bo po co? Cenę do jakości oceniam bardzo wysoko, bo dostaje takie same usługi jak wcześniej w Plusie, tylko za mniej niż połowę ceny i bez loterii co też za kwiatek będzie w następnej fakturze albo jakież to usługi się "przez błąd systemu" włączą tym razem.
    ZaletyTanio i prosto, tak ma być, to usługa telekomunikacyjna a nie kredyt hipoteczny.
    WadyJeszcze ich nie znalazłem
    Z oferty Nju korzystam już chyba ponad rok
  • ~adam / 2016-03-24 08:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Usługa ok, telefon jak telefon, internet nawet działa. Problem z fakturą - nie mogą wystawić takiej na firmę, tylko na osobe prywatną, a ja nie potrafię przekonać księgowej że da się to zaksięgować.
    Zaletydobra i tania usługa
    Wadyfaktura tylko dla osób prywatnych
    Telefon mam w tej sieci od roku, płace teraz 29zł
  • ~czajkotom / 2017-07-03 00:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko śmiga że aż miło nie wiem skąd takie dziwne opinie. Nawet wifi Calling na Iphonie dział be problemu net ok i nie narzekam jak dotąd a obsługa klienta naprawdę dobra sprawa z zawyżoną fakturą załatwiona z 1 dzień polecam nie powiem złego słowa jak niektórzy.
    ZaletyDobra jakość rozmów i netu
    Wifi Calling Iphone działa już
    Obsługa klienta supper
    nowe taryfy i wiecej netu
    WadyPłatne obsługa klienta ale liczę że poprawicie się
    Telefon:APPLE iPhone 6s Plus
  • ~dari / 2016-04-02 00:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony. Ciągle jakies promocje i okazje by płacić mniej albo dostać więcej w tej samej cenie. Na przykład drugi numer za 9zł z którym dzielę zużycie internetu (reszta be limitu). Od razu zrobiliśmy przesiadke mojej dziewczymy i płacimy za telefon jakieś śmieszne pieniądze.
    telefon w nju mam ponad rok.
  • ~gumol / 2016-04-03 10:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Chyba jedyna obecnie sieć tak konkretna,rzetelna i oferująca usługi dobre i tanie,i to bez zbędnych oraz pogmatwanych trików.Polecam wszystkim stawiającym na jakość usług przy naprawdę niskich kosztach.Nie ma na naszym rynku tańszej opcji (nju z rachunkiem),sprawdzone na własnej skórze na przestrzeni 2 lat,przenoosłem do nju wielu znajomych i rodzinę i wszyscy są mega zadowoleni.
    ZaletyBardzo niskie rachunki,brak zbędnych sms-ów reklamowych jak i połączeń tego typu,nie muszę się bać jaki rachunek przyjdzie,bo zasady są proste i czytelne.
    2 lata w nju z rachunkiem,po roku podwojona ilość internetu w tej samej kwocie,rachunki na poziomie 15-27zł
  • ~Porazka / 2017-07-05 14:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka w obsłudze i promocjach. Zdecydowanie nie polecam. Przeniosłem dwa nr tel, miałem otrzymać gadżet. Po spełnieniu wszystkich warunków, wymianie korespondencji bez rezultatu. Mija miesiąc i nic. Wymiana e maili i zero reakcji. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA
    3 miesiące
    Telefon:Samsung C300
  • ~-ORANGE_TO_DNO- / 2018-06-02 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy z kilku powodów:
    1. Firma z góry zakłada, że klient jest infantylny i głupi
    2. Stosuje nieproporcjonalną ilość papierów do kwoty, które pobiera za świadczenie usług
    3. Bezczelnie kłamie, przyznając się do tego w treści umowy.

    Rozpiszę się trochę bardziej o trzecim punkcie.
    Jako, że przestałem potrzebować internetu, który mi ta firma zapewniała, postanowiłem zrezygnować z usługi. Pierwsze, na co trafiłem w internecie (na ich portalu) to "jak zrezygnować z nju". Dosłownie wszędzie na ich portalu była podana specjalna infolinia do "zrywania" umowy. Gdybym nie przeczytał umowy uważniej (już po fakcie), to nawet nie wiedziałbym, że telefoniczny system rezygnacji z usługi zgodnie z treścią umowy jet CAŁKOWICIE nieważny. Jest o tym wyraźnie napisane w pkt. 8 zawartej umowy (umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych). Już na starcie telemarketerka w skrócie oświadczyła mi, że muszę poczekać 3 miesiące (dokładniej 3,5), zanim Orange raczy mi "wyłączyć" telefon. Oczywiście muszę przez ten okres płacić. Na szczęście tego mi nie powiedziała, więc mam minimalną podstawę do jakiegokolwiek odszkodowania, lecz na to się nie łudzę. Nie jestem takim rekinem prawnym, żeby walczyć z molochem o 60zł.

    Po upływie 2 okresów rozliczeniowych, które opłaciłem, tak na prawdę z lenistwa (oni na tym bazują) "oj w sumie te 30zł, zapłacę, może za tydzień poczytam i załatwię to jak należy", przeczytałem dokładnie treść umowy, w której dowiedziałem się, że rozwiązanie umowy MUSI być pisemne, inaczej jest nieważne. Mocno w skrócie - sami tam napisali, że jeżeli dostanę potwierdzenie na maila, SMSem, lub listownie, to mam 10 dni na zrezygnowania ze zmian. JEŻELI NIE DOSTANĘ żadnej wiadomości (jak też się stało), to mam 3 miesiące, czyli tyle, ile wynosi "wypowiedzenie" umowy na wniosek o przyznanie odszkodowania.
    Czytając dalej, już w regulaminie, odszkodowanie w tym szczególnym przypadku nie obowiązuje.
    Wszystko jest tak świetnie skonstruowane, żeby trzeba było płacić za te 3 ostatnie miesiące za usługę, której się nie używa myśląc, że się uczciwie z nimi dogadało, jak jest w każdym normalnym kraju.
    Uważnie dostudiuję ich regulaminy i załatwię to tak, iż rozwiązanie umowy będzie natychmiastowe, oraz bez żadnego płacenia za okres bieżący i "zaległy".


    Pomijam, że opłaty naliczają takie same czy się używa internetu/dzwoni/pisze, czy nie.
    ZaletyRelatywnie dobra jakość usług w większych miastach
    WadyObsuga klienta, scammerskie podejście, mnóstwo zawikłanej papierkologii za tak na prawdę niewielkie pieniądze, ciekawie zaprojektowany system zwiększania zysków bazujący na nieproporcjonalności czasu wymaganego na dogłębne przeanalizowanie umów i regulaminów w stosunku do "należnych" im pieniędzy.
  • ~. / 2021-12-29 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg z średniowiecza MASAKRA słaby zasięg
    Co mam napisać ? Ze sieć najslabsza
    ZaletyŻadne
  • ~... / 2022-07-05 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Operatorzy niestety nie rozumieją prostych słów . I nachalnie wciskają ofertę . Kiedy się odmówi tysiąc niepotrzebnych pytań . Co ? Gdzie ? Po co ?
    ZaletyBrak
    WadyWyżej opisane
  • ~$$$ / 2022-10-16 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie brak jakichkolwiek zalet. Internet nawet jak jest to w praktyce go nie ma. Jakość połączeń wola o pomstę. Średnio raz/dwa razy w miesiącu trzeba dzwonić i pytać dlaczego nie działa internet. Połączenie do operatora oczywiście płatne. 100GB kończy się w połowie okresu rozliczeniowego, dokupienie 9GB za 9zł, kończy się po max 2 dniach gdzie w innych sieciach starcza nawet na miesiąc. Możliwie jak najszybciej bede rezygnować i kategorycznie odradzam!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~1234 / 2021-08-20 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Atrakcyjna w tej sieci jest tylko reklama. Doliczają opłaty ale nie rozumiem za co. Faktury wybitnie enigmatyczne. Kontaktu nie ma żadnego. Aplikacja bez przerwy się wysypuje i nie ma możliwości bieżącej kontroli. Z miesiąca na miesiąc płacę coraz wyższe rachunki. Nie mogę wyłączyć jakiejś dziwnej funkcjonalności, przez którą naliczane są dodatkowe opłaty. Nic nie mogę, oprócz płacenia coraz wyższych rachunków nie wiadomo za co...
    WadyJest ich tyle, że nie starczy tu miejsca żeby większość wymienić
  • ~A E I O U / 2018-06-24 09:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Mam ofertę za 38zł w tamdemie za 2 numery. U nas w kraju nie mam problemu i wszystko się zgadza.
    Ale za granicą NJU stosuje chytrą politykę. Wg. nowych zasad w Unii Europejskiej mam telefony i sms jak w raju i limit około 1,8 GB do wykorzystania.
    I tak :
    Jak wyjechałem do Grecji czyli Unii to niezwłocznie Orange przysłało mi smsa z opisanymi kosztami ale nie w mojej taryfie. Zwątpiłem bo przecież miało być jak w kraju. Czytałem 10 razy te smsy i kapłem się że nie dotyczą mojej oferty i pomyślałem już wtedy że Nju zastosował straszaka żeby nie nadużywać nielimitowanych połączeń czy sms.Dzwoniłem tyle ile potrzebowałem i wszystko było na fakturze o.k czyli 38zł za 2 osoby.
    Teraz wyjechałem do Czarnogóry czyli po za Unię i cisza...
    Żadnych smsów o kosztach. Czyli Nju próbuje nabić klientów na koszty bo wg. taryfy mam 4zl/min i aż 30zł/1MB przy internecie.
    Gdyby przysłali info o kosztach ludzie by się wystraszyli a tak nie jeden pomyśli że przecież to chyba Unia (Czarnogóra nie jest)bo można wjechać bez paszportu na dowód wystarczy i dzwonił by sobie do woli.
    TO PRZEMYŚLANA CWANA POLITYKA JAK WYSTRASZYĆ KLIENTA W GRANICACH UNII EUROPEJSKIEJ I JAK NABIĆ PO ZA NIĄ.
    Normalnie powinno wyglądać t tak;
    -Po opuszczeniu kraju ale ciągle w UNII powinienem otrzymać smsa z informacją że mogę korzystać do woli jak w kraju i jedynie ogranicza się transfer internetu do około 1,8GB
    -Natomiast po opuszczeniu UNII powinienem otrzymać smsa zaraz po włączeniu tel do obcej sieci o kosztach połączeń , sms i kosztach internetu.
    A Nju robi dokładnie odwrotnie; straszy w unii smsem o kosztach ale nie wysyła informacji jeśli znajdziemy się po za Unią Europejską. A co tam ; niech abonenci płacą i płaczą !
    !
    ZaletyDobra oferta i tania
    WadyPo opuszczeniu Polski nie informują rzetelnie o warunkach usług.
  • ~aaa / 2018-04-18 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią rozwiązac trywialnego problemu z prawidłowym przesyłaniem faktur na emaila.Zawracanie glowy i niekompetencja.Przenoszę numer do innego operatora.
  • ~AAAAA / 2021-04-26 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To takie same s-k-u-rfy-syny jak ta strona która aby dodać opinię żada podania adresu email. A właściwie to wyłudzenia aby później przesyłać ku-/re/-wskie reklamy. H/u/j/e zawsze zostają h/u/j/ami a do tego s/k/u/r/w/y/s/y/n/a/m/i bo każdy h/u/j to s/k/u/r/w/y/s/yn.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość internetu do dupy. w dużym mieście wojwódzkim 200 kb/s to smiech na sali. sk-u-rfy-syny
  • ~Adam / 2019-12-30 12:55
    Ocena: 4.33 / 5
    Z Nju mobile jestem od wielu lat, w Polsce brakuje firm takich jak ta.
    ZaletyNiskie ceny
    Do 120gb Internetu
    Roaming i Internet w roamingu (strefa UE) bardzo tani
    WadyŚrednia oferta urządzeń na stronie nju
  • ~Adam / 2019-12-30 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Rachunek został zapłacony 12 dni temu, moje dane nadal nie działają :)
    Częsty brak zasięgu
    Beznadziejny operator
  • ~Adam / 2023-01-02 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem użytkownikiem od niedawna, jak na razie wszystko ok . Fajnie jest to że w razie jakichkolwiek problemów umowę można zerwać w każdej chwili.
    ZaletyKrótka umowa. Zasięg i internet jak w innych sieciach
    WadyNarazie nie ma
  • ~Adam / 2023-08-09 10:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Zasięgi, jak to w Orange, masa dziur, nawet na drogach krajowych. Wystarczy przejazd przez las, by rozłączało rozmowy i internet. Obsługa, tyle co przez automat, czyli nic nie załatwisz. Jak w końcu przeniosłem numer do T-mobile, to za zwrot niewykorzystanych środków pobrali 20zł, czyli złodzieje. Od czasu jak karty i tak trzeba rejestrować na konkretną osobę, a abonamenty są bez limitów i tańsze niż opłaty na karcie, to cało to Nju stało się bez sensu.
    ZaletyJedyny sens to dla 7 latka by nie zużył całego pakietu w 2 dni.
    Wady1) masa dziur w zasięgu, 2) brak prawdziwej obsługi, 3) okradanie przy zwrocie środków (20zł opłaty manipulacyjnej), 4) droższe niż abonamenty
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1166
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179