Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 371 opinii

2.58 / 5

  • Oferta
    2.90
  • Obsługa klienta
    2.38
  • Cena/Jakość
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 19
  • ~as66 / 2017-01-18 23:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Skandaliczny kontakt: dostęp do obsługi tylko dla klientów. Dla innych tylko chat ze sklepem: gdy kupisz usługę - spadaj. Przeniesienie numeru powoduje wyłączenie usług u poprzedniej firmy i ... nie włączenie w nju.
    Aby zgłosić problem nie działania numeru przeniesionego trzeba założyć konto. Aby założyć konto trzeba mieć sms... Ewentualnie można sobie "posłuchać muzyczki" za kilka złociszy.
    Nigdy więcej takich "firm". Dobrze, że jeszcze mogę odstąpić od umowy.
    Zaletycena
    Wadykontakt
    obsługa (brak jej)
    30 dni na realizację zgłoszenia(!)
    przeniesienie numeru, konto za 29PLN
    Telefon:Huawei U8950D
  • ~alicja / 2016-09-26 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wysyłają faktur a potem naliczają kary. Czem prędzej wróciłam do orange i nikt mnie już nie namówi.
  • ~imię_nick / 2016-12-28 18:43
    Ocena: 1.67 / 5
    zmieniłem Play na nju bo jest taniej a 40GB miesięcznie mi wystarczy ale od początku mam jakieś ograniczenie prędkości, co ciekawe na 3G uzyskuję lepsze prędkości niż na LTE, a prędkość uploadu mam prawie 10 razy większą niż download- sprawdzane na kilku stronach typu „speedtest” . O stabilności internetu to już szkoda mówić, chyba wrócę do Play , tak ludzie narzekają na ich zasięg a u mnie działał o wiele lepiej niż nju, pomimo że siła sygnału pokazywana przez modem jest taka sama. Dobrze, że z nju mogę bez poroblemu zrezygnować.
    Zaletytanio
    Wadyprędkość, (nie)stabilność internetu- często przerywa pomimo bardzo dobrej jakości sygnału(5 kresek na modemmie)
    1 miesiąc, 29zł
  • ~wnuczka / 2017-03-31 09:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam krótko opisać sytuację, w której znalazła się moja babcia (71-letnia osoba).
    7.03.2017 roku wykonała telefon w sprawie zamówienia umowy ok godz. 16.30, która miała przyjść w ciągu 3-5 dni.
    13.03. 2017 roku ok 16.00 konsultant powiedział, że jeszcze jest czas, należy zaczekać.
    15.03.2017 roku ok 18.00-19.00 nowa konsultantka prosiła żeby wysłać maila z opisem sytuacji (71-letnią babcię, która na szczęście ma jeszcze wnuki). Maila wysłano w tym samym dniu, a w odpowiedzi na drugi dzień poproszono o numer telefonu (który znajdował się już w mailu. widocznie Pani nie doczytała). Tego samego maila wysłano od razu jeszcze raz, z wytłuszczeniem i podkreśleniem numeru telefonu. Na tego już nikt nie odpowiedział ani nie oddzwonił.
    16.03.2017 roku ok 16.00-16.30 kolejna osoba obiecała, że sprawdzi i w ciągu 48h odezwie się. Nie oddzwoniła i nic nie zrobiła.
    18.03.2017 roku 19.00-20.00 znowu kolejny konsultant i kolejna rozmowa. Ten jednak pchnął sprawę, wycofał starą umowę i zadzwonił 24.03.2017 roku z propozycją nowej umowy.
    I tak oto po 3 tygodniach użerania się z konsultantami i tłumaczeniem sytuacji za każdym razem od nowa 28.03.2017 roku babcia dostała nową umowę.
    Dobrze, że babcia nie jest skazana na siebie, bo mogłaby nie dać sobie z tym rady, a niestety nikt nie był chętny do pomocy. Musiała za każdym razem doładowywać się jakimiś drobnymi kwotami żeby w razie czego móc się jeszcze kontaktować z innymi. Kolejni konsultanci tylko zwalali na siebie odpowiedzialność za ruszenie sprawy (a potem będziecie zdziwieni, że zaczynają nas zastępować komputery a ludzie wolą rozwiązywać problemy przez internet. Tutaj nikt się nie wyprze, że problem nie był poruszany. )
    Babcia za te zmagania nie dostała od Was kompletnie NIC poza umową, którą na jej miejscu już bym nie podpisała.

    Pozdrawiam,
    wnuczka
  • ~andre / 2017-01-08 20:04
    Ocena: 4.67 / 5
    Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony z nju.Oferte posiadam już ponad rok i zero problemów.Na początku miałem nju na karte a w październiku zmieniłem na nju z rachunkiem i jest super.Tak miesięcznie place od 19 do 25 złotych.Poprzednio byłem w play,było tragicznie.Polecam gorąco nju,jak na razie najlepsza oferta jaka miałem.
    ZaletyBardzo fajna oferta i przedewszystkim tania.
    ofertę posiadam już ponad rok,kupiłem ją przez internet
    Telefon:Sony z1compact
  • ~Darek / 2017-02-14 11:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Kartę prepaid nju mam jako drugą w telefonie . Oferta wszystko komórkowe 10GB neta i darmowe rozmowy i SMS (nie dotyczy stacjonarnych). Za te 30 zł to dobra oferta, czasami telefon ustawiam jako modem Wi-Fi i korzystam na kompie. Po przekroczeniu transferu jest lejek prędkości ale net nadal działa. Ja polecam.
    Zalety- cena 30 zł za 10gb i darmowe rozmowy
    - zasięg
    Wady- obsługa klienta
    - 3 miesiace
    Telefon:- htc dual sim
  • ~Jumbel / 2016-08-01 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu dwóch ostatnich miesięcy doładowałem konto synowi za 50zł. Ponieważ coś mi nie pasowało, zbyt szybko pieniądze znikały z konta, sprawdziłem historię połączeń na stronie www i przeżyłem szok. Otóż według zestawienia mój syn wydał 11,56 zł Co się stało zatem z 39 zł? Zadzwoniłem do biura obsługi i dowiedziałem się, że wysyłane były smsy premium po kilka złotych za sztukę. Pytam pana jak to możliwe, bo w zestawieniu tego nie ma, pan mówi, że on takie smsy widzi. Horoskop i wróżki... Mój syn ma 9 lat, mam zupełną kontrolę nad jego telefonem i nie ma tam takich smsów, nie ma ich na stronie internetowej. Pan nie potrafi wytłumaczyć co się stało. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. Wiadomo jaka będzie odpowiedź, więc już dzisiaj przenoszę numer do innego operatora, ale im tego nie odpuszczę. Nawet gdyby reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, to co, mam znowu doładować konto synowi i czekać jak pieniądze zaczną znikać?
    Telefon:MICROSOFT Lumia 640 Dual SIM
  • ~Krzysztof / 2016-03-24 21:55
    Ocena: 4.33 / 5
    Za nielimitowane rozmowy, smsy i 2GB internetu na dwóch telefonach - moim i żony - płacę 38zł, czyli po 19zł za numer. A teraz przez 3 miesiące internetu jest nawet 10GB do podziału. Super oferta, nigdy nie wróce do abonamentów z umowami na dwa lata.
    Zaletytanio, tanio, tanio, tanio
    Wadyraz miałem problem z błędami na fakturze, z godzine straciłem na pisaniu maili i czatowaniu zanim się udało wszystko wyprostować.
    Korzystam 3 miesiące, płaciłem 29zł. Przekonałem zonę i teraz oboje płacimy po 19 zł!
  • ~nic / 2016-07-18 00:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam wrażenie, że wszystkie komentarze piszą osoby powiązane z NJU. Z tego co się wiem nie jest aż tak pięknie. Obsługa klienta, zgłaszanie awarii, roszczeń, na pewno jest na najniższym poziomie w stosunku do konkurencji. Są wady, są zalety.
    Zaletymożliwość zerwania umowy
    Wadykosztowna i niefachowa pomoc - zbywanie abonenta
  • ~Patryk / 2016-03-20 13:57
    Ocena: 4.67 / 5
    Najlepsza sieć w jakiej byłem. Super tanio, nie ma dziwnych zakretów w ofercie, nie ma dziwnych usług które się magicznie włączają i kosztuja dodatkowe 10zł na miesiąc. Jedyna wada to płatna infolinia, ale w sumie raz do nich dzwonić po coś musiałem, więc ujdzie.
    Zaletycena, prostota oferty
    Wadypłatna infolinia
    W sieci od 6 miesiecy, czasami płace tylko 9zł na miesiąc.
  • ~tom / 2016-11-24 18:39
    Z Nju na abonament jestem zadowolony do tego stopnia, że przeniosłem tam również numer żony oraz numery rodziców. LTE ładnie śmiga. Jedyne co mnie irytuje to SMS o wysłanej fakturze 3 dni po przesłaniu faktury na maila i jej natychmiastowej zapłacie (konto mam w tym samym banku co oni). Zgłaszałem to do eboku, twierdzili że wyłączyli a to dalej przychodzi. Po przejściach z Plusem Nju to malina.

    Jestem w nju prawie 2 lata
  • ~Bea / 2016-12-14 11:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Super sieć abonament 39 zł nieograniczone rozmowy sms-y oraz 39 GB internetu. Numer dodatkowy za 9 zł dla córki na którym ma to samo co ja tylko internet do podziału, ale to nie problem bo obie zużywamy max 10 GB Wwięc dużo jeszcze przepada. 2 mumery za 48 zł i wszystkiego do bólu.
    ZaletyMożliwość przesunięcia terminu płatności faktury. Błyskawiczne załatwianie spraw w BOA.
    Ponad 3 lata.
    Telefon:Medion E5005
  • ~fifi / 2016-03-27 23:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Z lenistwa byłam wcześniej w jednej z sieci wielkiej czwórki. Po prostu nie chciało mi się sprawdzić lepszych ofert. Jednak właściwie jednocześnie 3 moich znajomych zmieniło operatora na Nju. Przyglądnęłam się ofercie z każdej strony i postanowiłam wypróbować. Wypróbować jest łatwo, bo nie podpisuje się umowy na wiele miesięcy. Okres wypowiedzenia to jeden pełny cykl rozliczeniowy, czyli miesiąc. A jeśli w tym czasie nie będziesz z numeru korzystać, to rachunek wyniesie tylko 9 zł. Wypróbowałam i już zostałam. usługi na dobrym poziomie, zupełnie nie gorszym niż wcześniej, prosta oferta, fajna obsługa klienta i to wszystko za mniej niż połowę ceny mojego poprzedniego abonamentu!
    ZaletyDobra usługa w rewelacyjnej cenie, prosta oferta
    WadyJeszcze nie znalazłam
    Korzystam z Nju od 10 miesięcy
  • ~fueriga / 2016-03-26 23:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Oferta i ceny sa bardzo dobre. Problem, jeśli coś pójdzie nie tak. W moim przypadku - mimo że cały czas byłam w Polsce nagle zaczęło mi ni stąd ni z owąd naliczać jakieś opłaty roamingowe. Zorientowałam sie całkiem szybko i nie chcąc płacić za infolinię wysłałam maila z reklamacją. Przez dobrych kilkanaście dni bez odzewu. Musiałam w końcu zadzwonić i wtedy wszystko szybko poszło.
    ZaletyDobra oferta
    WadyInfolinia jest płatna, by na nią nie dzwonić, więc dobrze by było by Nju poprawił obsługę klienta przez inne kanały, na przykład szybko odpisywać na maile.
  • ~Irek / 2016-08-12 10:59
    Mam NJU internetowy jako domowy od niedawna. Wcześniej miałem Polsat-Plus. Jeśli chodzi o prędkość NJU bije na głowę Polsat /nadajnik na tym samym maszcie/. Po jakimś czasie przekonałem się , że nie jest to tak piękne. Przy takim samym użytkowaniu internetu i dwukrotnie większym limitem, internet skończył się po 20 dniach, Później problemy nawet z przejrzeniem poczty /tak wolny/. W Polsacie rzadko sprawdzałem limit bo zawsze starczał, czasami go przekroczyłem, lejka nie włączano. O obsłudze w NJU lepiej nie wspominać, to jakby rozmowa ze ścianą. Poziom odpowiedzi zerowy, typu, nie zawracaj głowy.
    ZaletySzybkość transferu danych
    Wadypo wykorzystaniu limitu internet praktycznie nie działa
  • ~J.K. / 2016-10-26 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwsze - Nju kradnie pieniądze.
    Regularnie, co miesiąc, znikały wszystkie środki, dopiero po interwencyjnych - je przywracali.
    Po drugie, Nju - podsłuchu rozmowy! Rozmowy z konsultantami (zwłaszcza w nocy), nie są nagrywane, komunikat taki, to ściema!
    Kiedy znikały pieniądze, telefon przestawał działać, dzwoniłam z drugiego telefonu, aby zwrócili środki i włączyli usługi - to rozmowa z tzw "konsultantem", pracownikiem Nju - wyglądała, jak serwis randkowy, a nie merytoryczna rozmowa. Pytania, w rodzaju: "A dużo Pani ma kolegów, do których Pani dzwoni", były co najmniej dziwne...
    Później,kiedy telefon znowu działał, podczas rozmów, słychać było jakies komentarze w tle, dogaduszki, śmiechy (dodam, że były słyszalne, zarówno przeze mnie, jak i przez moich rozmówchów)...
    Po trzecie - znikają GB.
    Osobiście - NIE POLECAM NJU, W ŻADNYM WYPADKU!
    ZaletyZalet - brak.
    WadyNju, to jedna, Wielka WADA i nieporozumienie!
    Już nie korzystam.
  • ~Maciek / 2016-08-17 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga na oszustow nju mobile! Za internet w roamingu przyszło mi zapłacic 300 PLN mimo ze mialem wykupiony pakiet! nie wysylaja smsa o tymm ze pakiet sie skonczyl jak w innych sieciach. nie polecam!
  • ~Marysia / 2016-03-19 23:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zachwycona. Na dzień dobry dostałam 5GB transferu, limit ten cały czas rośnie sobie bez zmieniania się ceny - każde pół roku to dodatkowe 2,5GB transferu. Do tego darmowe rozmowy i SMSy. Całość za - uwaga - 39 zł brutto!!! Mało? Tylko miesiąc wypowiedzenia! nju to firma - córka Orange, więc jest niezły zasięg właściwie wszędzie. Jedyna niewielka wada to troche gimnastyki by zaksięgować fakturę, bo jest wystawiona na moje nazwisko, a nie na firmę, ale jak się dobrze pogrzebie to da się ogarnąć.
    Zaletykupa transferu, darmowe gadanie i sms, stała, niska cena.
    WadyGimnastyka z fakturą.
    W nju ponad rok, płacę 39zł miesięcznie.
  • ~Sadam / 2016-11-03 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje kradną pieniądze z konta za smsy specjalne, których nie wysyłałem.
    ZaletyNie ma
    WadyMnustwo
  • ~Slawek / 2016-03-30 17:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra oferta. Płacisz tylko za to co zużyjesz. Łączone oferty, duże pakiety internetowe. Wszystko załatwiasz online. Jakość sieci bardzo dobra. Wszędzie zasięg, jakość internetu najlepsza, szybki transfer danych. Oferta perepaid super, za jedno doładowanie korzystasz ile chcesz, nie musisz doładowywać cyklicznie nawet gdy masz jeszcze środki na koncie.
    ZaletyCena, jakość sieci.
    WadyBrak
    Korzystam chyba ze 2 lata, rachunki od 9 do 15 zł, mc.
strona 1 z 19
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4139
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2790
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2436
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1164
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 940
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179