Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 386 opinii

2.58 / 5

  • Oferta
    2.89
  • Obsługa klienta
    2.37
  • Cena/Jakość
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~michal / 2020-11-12 20:52
    Ocena: 2.00 / 5
    bylem z nimi dosc dlugo bo kiedys mieli naprawde konkurencyjna oferte ale chyba czas na zmiane bo
    obecnie maja taka sama albo gorsza oferte niz reszta, z zasiegiem coraz gorzej zwlaszcza w mniej
    cywilizowanych obszarach a po doladowaniu i wlaczeniu promocji zyje to wszystko wlasnym zyciem.
    interfejs webowy do zarzadzania kontem i uslugami to jakas skamielina ktora dziala albo nie dziala a odswiezanie danych to tragedia. zglasznie reklamacji przez formularz kontaktowy i czekanie na nie wiem co....
    dramat
    Wadyjakos uslug, interfejs
  • ~Mitek / 2023-10-02 14:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nju to dramat .zrywa połączenia .ginie zasięg i nie można się z nimi xkontaktowac
  • ~olo / 2019-08-27 13:39
    Ocena: 2.00 / 5
    W lipcu i sierpniu zaczeli mi naliczać za rozmowy i korzystanie z internetu. Do tej pory płaciłem 29 zł i wszystko w tej cenie łącznie z internetem 10gb. Przez miesieczny okres rozliczeniowy 3 dni mi naliczali a pozostałe nie. Jak to rozumieć nie mam pojęcia. Rachunek zawyżony na ponad 30 zł.
    Zaletycoraz mniej
    Wadyoszustwo w rachunku.
  • ~Patrycja / 2020-11-06 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez pierwszy miesiąc super , później nie mogłam do nikogo zadzwonić mimo pieniędzy na koncie i pełnego zasięgu. Internet? Nie istnieje nawet przy LTE
  • ~pch / 2021-04-21 10:55
    Ocena: 2.00 / 5
    karta - NJUMobile reklamuje swoje usługi prepaid jako WAŻNE PO WIEKI. Zgodnie z deklaracjami operatora po pierwszym doładowaniu konto ma być ważne bezterminowo. Taka informacja jest zamieszczona na opakowaniu karty. Przychodzi również taki sms po doładowaniu. Niestety jest to jedno wielkie OSZUSTWO. Konto/karta po mimo tego że jest cały czas aktywna, są na niej środki, jest używana to po 6 miesiącach braku doładowań jest blokowana/wyłączana. Gdzie jest więc ważne po wieki???

    Kolejny minus i w abonamencie i na kartę to brak duplikatów karty na ten sam numer (aktywnych) - tak aby jeden nr mieć w telefonie i w slocie na karty sim w Aucie.

    Ceny na początku były atrakcyjne, ale NJU stanęło z ofertą kilka lat temu i brak zmian w tym zakresie....
    Internet - pakiety internetowe są bardzo słabe. przy usłudze na kartę pakiet 9 gb bez możliwości automatycznego odnowienia (tylko ręcznie) - bardzo słabo. Abonament internetowy 40 gb (po 2 latach 120) - gdzie konkurencja oferuje już 1tb lub brak limitu.
    Wadyjak wyżej wskazane
  • ~Szap / 2021-08-03 21:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie radzę wybierać się za granicę z nju internet praktycznie nie pracuje a googlemaps wywala że brak polaczenia
    ZaletyLipa
    WadyLipa lipa
  • ~Tenjaku / 2021-11-30 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w nju mobile od 2018 roku. Zakupiłem tylko pakiet internetowy, za 29 zł miesięcznie, całkiem sensowna liczba GB oraz na plus to, że można zrezygnować z umowy w każdym możliwym momencie. Na początku prędkość ok. 20-28 Mb/s, więc jak na internet mobilny - kompletnie niczego więcej nie oczekiwałem. Po jakichś 2-3 miesiącach prędkość tego internetu posypała się kompletnie. Było 10-12 Mb/s, teraz leci 3 rok i maksymalnie jestem w stanie ok. 6-8 Mb/s na speedteście uzyskać, ale takie typowe użytkowanie to skoki od 0,8 do 4,5 Mb/s, co jest po prostu masakrą. Aktualnie też potrafi mi kilka razy dziennie zrywać połączenie, na routerze pokazuje czerwoną diodę i nie ma internetu, czasami przez długi czas. To wszystko działo się jeszcze przed rozpoczęciem pandemii, gdzie każdy zaczął siedzieć w domu - kontaktowałem się w tej sprawie z operatorem, ale oczywiste jest, że nikogo to nie interesuje - otrzymałem tylko informację, że ludzie są na zdalnym i sieć jest przeciążona. No nie do końca, bo działo się tak już przed pandemią, testowałem w 3 różnych lokalizacjach, w których mieszkałem - Trójmiasto, później Warszawa, aktualnie Mazury i wszędzie jest dramat. Nie polecam, jedyny powód dla którego nie rezygnuję to fakt, że jest tanio i często potrzebuję mieć taki zapasowy internet.
    Zalety- cena
    - elastyczność umowy
    Wady- fatalna prędkość łącza
    - fatalna obsługa klienta
    - przerwy w dostawie internetu
  • ~Wąsiaty / 2020-09-19 23:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozmowy i sms-y mają w porządku ale oszukują z Internetem. Ostrzegam: nie korzystajcie z ich Internetu bo szybko znikną wam złotówki z konta.
    ZaletyPrzystępna cena rozmów, sms-ów i mms-ów.
    WadyZdecydowane zawyżanie zużycia Internetu, płatne połączenia z BOK.
  • ~Zbigniew / 2019-06-28 22:38
    Ocena: 2.00 / 5
    "Nju mobile" teoretycznie zapewnia "wieczną ważność zgromadzonych środków" - w praktyce mają "fajną" taktykę naciągania na doładowania, których klient nie potrzebuje, bo jeszcze ma niewykorzystane środki.
    Otóż zasadniczo albo trzeba zrobić jedno doładowanie na pół roku chociaż na parę złotych - albo, jeśli się nie zrobi, odpowiedzieć twierdząco na SMS-a z pytaniem o chęć dalszego korzystania z usług "nju mobile", który (podobno) firma wysyła do takiego pacjenta, co nie za wiele dzwoni przez sieć i nie za wiele wpłaca.
    Otóż razu pewnego ponad rok temu stwierdziłem, że telefon nie łączy mi się z siecią. Rozmowa z konsultantem "nju mobile" (oczywiście, z innego numeru, bo ten z "nju" nie działał) wyjaśniła, że zostałem odłączony bo "nie odpowiedziałem na SMS". Żadnego SMS-a z pytaniem, jako żywo, nie otrzymałem - dalsze dociekania wyjaśniły, że miał on być wysłany do mnie rzekomo akurat wtedy, gdy ja przez 3 czy 4 dni miałem nieczynny telefon (faktycznie tak było) i "właśnie wtedy" wysłano do mnie SMS, a ponoć "serwery nju mobile nie trzymają SMS-ów dłużej niż 3 dni", dlatego mogłem go nie odebrać. No dobrze - wyjaśniłem, odblokowano mi numer i kazano wpłacić chociaż parę złotych (mimo, że miałem środki niewykorzystane) jeśli chcę zatrzymać numer. Wpłaciłem.
    I co się okazuje? Dwa miesiące temu to samo: nju mobile "wysłalo mi SMS-a z pytaniem, na którego nie odpowiedziałem..." itd. itp - i oczywiście "akurat wtedy" to się stało, gdy ja znowu miałem - z powodu wyjazdu - przez 4 czy 5 dni nieczynny telefon.
    Otóż, drogie Dzieci, raz takie coś mogło się zdarzyć - ale gdy zdarza się notorycznie, że "nju mobile" wysyła swoje obowiązkowe do odpowiedzenia na nie SMS-y "akurat wtedy" gdy ja mam przez pewien czas telefon wyłąćzony z użytku, to to nie jest przypadek. Nie, nie należy sądzić, że ktoś w "niu mobile", powiedzmy, "czatuje" na takie okazje, to się robi prościej: prosty program - bo dzisiaj wszystko jest skomputeryzowane - blokuje numer każdemu, kto już parę miesięcy nie wpłacał, a kto akurat przez więcej niż 3 dni nie połączył się z siecią "nju mobile". To można bez trudu zautomatyzować. A jak gość zadzwoni z pretensjami, to miła pani telefonistka wyjaśni mu, że "nie odpowiedział na SMS-a, a jeśli go nie otrzymał, to sam jest sobie winien, bo SMS-y są trzymane max. 3 dni"... a resztę już znacie: odblokują pod warunkiem dokonania kolejnej wpłaty.

    Zwykli naciągacze i tyle.
    ZaletyJa nie widzę specjalnych zalet; miała być "wieczysta ważność środków" bez konieczności ciągłych doładowań.
    WadyNo opisałem przecież: wzięli się na sposób i wyłudzają pieniądze.
  • ~-ORANGE_TO_DNO- / 2018-06-02 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy z kilku powodów:
    1. Firma z góry zakłada, że klient jest infantylny i głupi
    2. Stosuje nieproporcjonalną ilość papierów do kwoty, które pobiera za świadczenie usług
    3. Bezczelnie kłamie, przyznając się do tego w treści umowy.

    Rozpiszę się trochę bardziej o trzecim punkcie.
    Jako, że przestałem potrzebować internetu, który mi ta firma zapewniała, postanowiłem zrezygnować z usługi. Pierwsze, na co trafiłem w internecie (na ich portalu) to "jak zrezygnować z nju". Dosłownie wszędzie na ich portalu była podana specjalna infolinia do "zrywania" umowy. Gdybym nie przeczytał umowy uważniej (już po fakcie), to nawet nie wiedziałbym, że telefoniczny system rezygnacji z usługi zgodnie z treścią umowy jet CAŁKOWICIE nieważny. Jest o tym wyraźnie napisane w pkt. 8 zawartej umowy (umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych). Już na starcie telemarketerka w skrócie oświadczyła mi, że muszę poczekać 3 miesiące (dokładniej 3,5), zanim Orange raczy mi "wyłączyć" telefon. Oczywiście muszę przez ten okres płacić. Na szczęście tego mi nie powiedziała, więc mam minimalną podstawę do jakiegokolwiek odszkodowania, lecz na to się nie łudzę. Nie jestem takim rekinem prawnym, żeby walczyć z molochem o 60zł.

    Po upływie 2 okresów rozliczeniowych, które opłaciłem, tak na prawdę z lenistwa (oni na tym bazują) "oj w sumie te 30zł, zapłacę, może za tydzień poczytam i załatwię to jak należy", przeczytałem dokładnie treść umowy, w której dowiedziałem się, że rozwiązanie umowy MUSI być pisemne, inaczej jest nieważne. Mocno w skrócie - sami tam napisali, że jeżeli dostanę potwierdzenie na maila, SMSem, lub listownie, to mam 10 dni na zrezygnowania ze zmian. JEŻELI NIE DOSTANĘ żadnej wiadomości (jak też się stało), to mam 3 miesiące, czyli tyle, ile wynosi "wypowiedzenie" umowy na wniosek o przyznanie odszkodowania.
    Czytając dalej, już w regulaminie, odszkodowanie w tym szczególnym przypadku nie obowiązuje.
    Wszystko jest tak świetnie skonstruowane, żeby trzeba było płacić za te 3 ostatnie miesiące za usługę, której się nie używa myśląc, że się uczciwie z nimi dogadało, jak jest w każdym normalnym kraju.
    Uważnie dostudiuję ich regulaminy i załatwię to tak, iż rozwiązanie umowy będzie natychmiastowe, oraz bez żadnego płacenia za okres bieżący i "zaległy".


    Pomijam, że opłaty naliczają takie same czy się używa internetu/dzwoni/pisze, czy nie.
    ZaletyRelatywnie dobra jakość usług w większych miastach
    WadyObsuga klienta, scammerskie podejście, mnóstwo zawikłanej papierkologii za tak na prawdę niewielkie pieniądze, ciekawie zaprojektowany system zwiększania zysków bazujący na nieproporcjonalności czasu wymaganego na dogłębne przeanalizowanie umów i regulaminów w stosunku do "należnych" im pieniędzy.
  • ~Aga / 2023-03-06 15:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragiczny zasięg w centrum miasta. Co chwila komunikat "tylko połączenia alarmowe" rozumiem, że to podmiot Orange i obowiązuje kolejkowanie rozmów abonentów, ale to poniżej jakichkolwiek norm. Nie polecam
    WadyCiągły brak zasięgu
  • ~as66 / 2017-01-18 23:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Skandaliczny kontakt: dostęp do obsługi tylko dla klientów. Dla innych tylko chat ze sklepem: gdy kupisz usługę - spadaj. Przeniesienie numeru powoduje wyłączenie usług u poprzedniej firmy i ... nie włączenie w nju.
    Aby zgłosić problem nie działania numeru przeniesionego trzeba założyć konto. Aby założyć konto trzeba mieć sms... Ewentualnie można sobie "posłuchać muzyczki" za kilka złociszy.
    Nigdy więcej takich "firm". Dobrze, że jeszcze mogę odstąpić od umowy.
    Zaletycena
    Wadykontakt
    obsługa (brak jej)
    30 dni na realizację zgłoszenia(!)
    przeniesienie numeru, konto za 29PLN
    Telefon:Huawei U8950D
  • ~Coco / 2024-05-22 18:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej jakiegoś stwora typu nju mobile!!!! Na wszystko bardzo bardzo długo czeka!!!!wymyślają jakieś dziwne rzeczy!!! Obsługa klienta przez formularz -1!!!!!
    ZaletySame wady
    Wady100%
  • ~Damian / 2021-03-29 08:59
    Ocena: 1.67 / 5
    W okolicach Pszczyny rzadko gdzie jest dobry zasięg, w budynkach brak zasięgu. Żeby zadzwonić trzeba wychodzić przed dom, no i do mnie nikt się nie może nigdy dodzwonić.
    WadyBrak zasięgu
  • ~Dino / 2022-11-04 13:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta FATALNA
    Internet mobilny to dno pobieranie zazwyczaj 0,20Mb/s
    Zaletybrak
    Wadylepiej nie zaczynać w nju
  • ~Filipex / 2018-05-13 22:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem użytkownikiem nju mobile od pół roku. Zdecydowałem się zrezygnować ponieważ na rynku są lepsze oferty a nju mobile nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu. Obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie. Odnoszę wrażenie ze rozmawiam z osobami które nie maja żadnych chęci aby mi pomoc. Zle naliczyli moja fakturę i kontakt poprzez formularz na stronie ( który jest dostępny tylko dla klientów) nie dawał rezultatów. Złodzieje i tyle. Nikomu nie polecam.
    ZaletyOferta
    WadyObsługa klienta, faktury, zasięg
  • ~imię_nick / 2016-12-28 18:43
    Ocena: 1.67 / 5
    zmieniłem Play na nju bo jest taniej a 40GB miesięcznie mi wystarczy ale od początku mam jakieś ograniczenie prędkości, co ciekawe na 3G uzyskuję lepsze prędkości niż na LTE, a prędkość uploadu mam prawie 10 razy większą niż download- sprawdzane na kilku stronach typu „speedtest” . O stabilności internetu to już szkoda mówić, chyba wrócę do Play , tak ludzie narzekają na ich zasięg a u mnie działał o wiele lepiej niż nju, pomimo że siła sygnału pokazywana przez modem jest taka sama. Dobrze, że z nju mogę bez poroblemu zrezygnować.
    Zaletytanio
    Wadyprędkość, (nie)stabilność internetu- często przerywa pomimo bardzo dobrej jakości sygnału(5 kresek na modemmie)
    1 miesiąc, 29zł
  • ~Jac / 2019-03-31 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaba oferta. Brakuje małego pakietu internetu na kartę,np 1 lub 2 Gb. Często też włączają jakieś lejki na internet, przez co internet działa bardzo nie stabilnie. Ważność konta to nie rok a pół roku,potem trzeba doładować,albo odpowiadać na smsy.
    WadyBrak małych pakietów internetu.
  • ~Janusz / 2019-07-02 08:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Mieszkam w aglomeracji śląskiej i nadajnik nju jest blisko mnie. Niestety nie mam zasięgu (wg. mapy operatora powinien być bardzo dobry). Rozmowy są utrudnione, a o Internecie mogę zapomnieć. Po zgłoszeniu do nju dostałem odpowiedź, że "Kierunki azymutów są skonfigurowane w innym kierunku" i "Rozwiązanie umowy lub przeniesienie numeru do innej sieci jest możliwe w każdym momencie".
    Podczas próby przeniesienia numeru dowiedziałem się, że muszę czekać 1,5 miesiąca zgodnie z umową. Nju jest nieugięte i nie chce odstąpić od tej zasady nawet jeżeli ja mam utrudnione życie i pracę. Nie wchodzi w rachubę rozliczenie płatności i wcześniejsze rozwiązanie umowy
    WadyBrak zrozumienia dla klienta i utrudnianie życia bez względu na wszystko
  • ~Janusz / 2021-07-07 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Często brak internetu i całkowity brak reakcji na internetowe zgłoszenie problemu. Konsultant na czacie bezradny, kieruje do pomocy technicznej, która tłumacząc się covidem milczy - powoli mam dość.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4393
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3863
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2897
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2516
Mobile Vikings
Ocena: 4.59, ilość opinii: 1222
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4389
UPC Internet
Ocena: 1.80, ilość opinii: 3490
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2548
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183