Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia (TV) opinie

Ocena na podstawie 186 opinii

2.10 / 5

  • Oferta
    2.36
  • Obsługa klienta
    1.93
  • Cena/Jakość
    2.06
  • Parametry
    1.67
  • Cena
    2.33
  • Niezawodność
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~LIS / 2018-01-12 19:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieli z pakietu Kino : Cinemax HD, Cinemax 2 HD, CBS Europa, I nagle wymagają , aby za Cinemaxy 1 i 2 dodatkowo płacić jak chce się je oglądać. Czyżby pokłosie wykupu Netii przez Polszmat?
    Mam z tą syfiastą firmą do czynienia od kilkunastu lat, i chyba czas najwyższy aby zmienić operatora, tym bardziej , że umowa skończyła mi się już rok temu
    Zaletycoraz mniej
    Wadycoraz więcej
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Lukz / 2018-01-13 11:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Z początkiem stycznia 2018 zostały wyłączone bez żadnej informacji 2 kanały Cinemax, wchodzące wcześniej w skład pakietu Kino. Teraz można je mieć za dodatkowe 10 zł, a pakiet Kino dalej też za 10 zł, choć już bez tych kanałów i bez żadnych dodatkowych w ich miejscem! Takie działanie to dla mnie duże lekceważenie klienta. Jestem mocno zaskoczony, bo uważałem Netię za dużo bardziej profesjonalną firmę.
    Najwyraźniej czas na zmianę dostawcy tv.
    Zalety- giganagrywarka (choć trochę droga bo za 15 zł)
    - bezprzewodowa łączność routera z dekoderem
    - możliwość dobrania wg własnych potrzeb pakietów
    Wady- możliwość tylko dobierania pakietów w trakcie umowy
    - jak pokazuje przypadek z Cinemax ze stycznia 2018 groźba stracenia kluczowych kanałów w danym pakiecie, bez uruchomienia innych kanałów w zamian (w dodatku bez możliwości wycofania się z pakietu)
    - średnia jakość sygnału TV (zwłaszcza przy łączność przez wi-fi)
    - sporo mniejsza średnia prędkość internetu od maksymalnej (u mnie zwykle niewiele ponad 30 przy umowie na 50)
    MiejscowośćWrocław
  • ~alicja / 2017-11-19 11:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientką Netii od niedawna. Wcześniej był to Dialog, z którym (nie licząc samego uruchomienia) byłam naprawdę zadowolona. Nawet kiedy Dialog przejęła Netia było nieźle. W moim odczuciu o niebo lepiej niż w Netii, pomimo, że teoretycznie Netia ma lepszy sprzęt. Jednak dekoder Dialogu, dostępne programy, łatwość i czytelność obsługi bije Netię na głowę. Poza tym w "pakiecie obowiązkowym" za 15 zł, aż 17 to programy regionalne (dobrze że są, ale nie można moim zdaniem liczyć ich w puli kanałów - to raczej przez każdego odbiorcę traktowane jest jak jeden kanał - z mojego regionu który oglądam). Pozostałe pakiety (poza początkowym 2- miesięcznym okresem kiedy można wybrać pakiety, a potem nawet raz zmienić) można już tylko dokupować - nie można z nich zrezygnować. Takie rozwiązanie jest kuriozalne i z miejsca przekreślające tego operatora. To zwykłe naciąganie na kasę. Kiedy reklamowałam jakość TV, bo w ciągu 1 godziny (połączenie przez Wi-Fi) telewizja zawieszała się średnio 10 - 15 razy usłyszałam od konsultanta, że "Netia nie gwarantuje stabilności łącza". No tym stwierdzeniem mnie dobił. Przeszłam na kabel, ale "perełka" wypowiedzi konsultanta pozostała. Kolejna sprawa to to, że nie można wybrać z wykupionych pakietów "moich ulubionych" programów, pomimo, że przed zawarciem umowy konsultant o tym zapewniał. za każdym razem trzeba wpisywać ręcznie numer lub wchodzić w listę wszystkich programów i wybierać ten który się chce. Jednym słowem spore rozczarowanie
    MiejscowośćElbląg
  • ~Bosy / 2017-05-17 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta KATASTROFA!!! Dopóki nie podpisałem umowy było OK. Jak juz sie zdecydowałem to olewka pełna
  • ~Klient_Netii / 2022-09-11 13:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam od Netii internet 600Mb/s i TV z dekoderem Evo box 4K od kilkunastu dni. Nie wiem jak będzie dalej ale jak na razie jakość TV słaba. Widoczne praktycznie cały czas falowanie rozdzielczości od rozmazanego obrazu po ostry full HD. Występują też zacięcia i przerwy w dostarczaniu sygnału. Internet po światłowadzie mierzony na dostępnych speedometrach nie przekracza 400 Mb/s. Pomoc techniczna stwierdziła że jest ok bo mieści się w widełkach 120-600 :)
    ZaletyNiezła cena, 3 mce bez opłat
    WadyJakość usługi
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Magdalena / 2021-10-27 18:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Zacina się o każdej porze rano popołudniu wieczorem nie można nawet nagrać ulubionego programu bo występuje oczywiście błąd odtwarzania i weryfikacja połączenia z Internetem
    ZaletyOpłaty ok
    Wady Dzwonię w sprawie technicznej a pytają mnie o dodatkowe pakiety filmowe
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marcin / 2018-08-04 07:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Awarie miałem raz w roku. Sygnał opóźniony o 30sek. Sąsiad krzyczy gol ja się cieszę właśnie 30sek później. Oceniam netie na 3. Wszędzie gdzie nie wejdziesz na opinie netia czy innych dostawców mediów wszyscy narzekaja
    ZaletyCena
    WadyObsługa brak neta brak tv
    MiejscowośćBytom
  • ~Marta / 2021-07-14 19:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem posiadaczką telewizji internetowej w tej firmie. Od podpisania umowy minął dopiero tydzień, a ja co drugi dzień zgłaszam, że nie da się oglądać telewizji. Nauczyłam się już, ze aby zdążyć na wieczorny dziennik, cały rytuał: włącz router, dekoder i
    tv należy rozpocząć co najmniej z 15-20 min wyprzedzeniem. Inaczej nie obejrzysz tego co chcesz, bo co wieczór jest problem techniczny, a na infolinię nie da się dodzwonić. Jeśli stać Cię na porządną telewizję satelitarną, nie trać czasu ani zdrowia na ten szajs.

    ZaletyCena, duży wybór kanałów
    WadyCodziennie problemy z dostępem, nie obejrzysz tego co sobie zaplanowałeś, utrudniony dostęp do pomocy technicznej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mismar / 2013-09-05 19:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam nikomu telewizji internetowej od Netii. Ich urządzenie o nazwie Netia Player to jedno wielkie nieporozumienie. Dekoder cały czas się przycina (nie da się w tym czasie oglądać żadnego kanału) powodując klatkowanie i zatrzymywanie się obrazu. Pomaga ponowne włączenie dekodera ale tylko na 10,20 minut.
    Zaletyduży wybór kanałów za przystępną cenę
    Wadyciągłe zawieszanie się dekodera, klatkowanie obrazu, zatrzymywanie się
    1 rok
  • ~SBDUK / 2017-11-30 00:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Po około 7 latach umowy usługi internetu Max 4Mbps, bo takie osiągi dawało łącze ADSL w budynku przyszła kolej na modernizację światłowododową. Żeby podpisać nową umowę trzeba było zrezygnować ze starej (mało atrakcyjnej skoro za taką samą cenę miałbym 5 razy szybszy internet) i odesłać router Netia Spot.
    Decyzja nowej umowy - internet z telewizją.
    Zlecenie podpisania nowej umowy widnieje cały czas w profilu netiaonline, Pani zapewniała, że urządzenia zostały wysłane, instalator miał być w zeszłym tygodniu żeby z mufy światłowodowej podłączyć nowy kabel.
    Jeśli chodzi o to co powyżej, to nie trudno się domyśleć, że progres to soczyste zero, ale w między czasie dowiedziałem się więcej o tej telewizji, bo oczywiście w mieście nie ma już stacjonarnego punktu Netii, tylko dzwonić trzeba na infolinię.
    Założenie było takie. Może by wziąć tv skoro można by dodawać pakiety kiedy się chce. Czyli dajmy na to w danym miesiącu będzie leciał serial, kupuję na ten miesiąc pakiet - przecież to super interakcja. Kupujesz dostęp na miesiąc i odnawaiasz kiedy chcesz. No, ale jest inaczej po 3 miesiącu można tylko dodawać pakiety, to tak jakby dołączona kula u nogi porastała coraz to większym balastem.
    Dobra tam, pomyślałem wezmę to pod uwagę, najwyżej zostawię sobie do przetestowania sam podstawowy pakiet w cenie usługi, ale oczywiście granda jest taka, że MUSZĘ do tej ceny usługi (internet + tv) dokupić zestaw pakietów łącznie za 35 zł (Pakiet na start 15 zł w cenie, czyli 20 zł dodatkowo koniecznie do usługi).
    Dla kogoś kto jest tylko na weekendy w domu, pakiet, który byłby elastyczny tj. kupuję pakiet jaki chce na okres czasu, który by mi odpowiadał, przy zawsze standardowym dostępie do pakietu podstawowego czyli Pakiet na start w cenie umowy byłby w świecie internetu czymś co jest po prostu normalne.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Tadeusz / 2022-12-28 16:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Jakość 4k żadna ful HD żadnaprogramy w jakości SD HD obraz i głos się zacina często jest to dardzo w k....... ce
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z mozliwych
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Afili / 2021-01-06 18:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakość dekoderów tragiczna przesłano mi zepsuty dekoder i wmawiano ze to mój telewizor ma złe podłączone kable dekodery różnią się w wsadem aplikacji nowe maja yt ale są tylko dla wybranych i nie można ich otrzymać mimo wymiany zepsutego na działający. Cały tydzień swiateczny ni działało hbo go WiFi zrywa prędkość z umowy nigdy nie jest osiągają ledwo 30 %
    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyObsługa klienta słaba 45 minutowe czekanie na połączenie z opetatorem technicy działają za wono i mimo obietnicy nie informują o statusie zgloszenia

    MiejscowośćWr
  • ~Bogdan / 2022-04-27 16:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Opłacam abonament z HBO Go. Zlikwidowano HBO Go wprowadzając HBO Max, którego ze względów technicznych nie jestem w stanie odbierać. Pomimo złożonej prośby o obniżenie abonamentu o 20 zł.( Tyle to kosztuje) Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Uważam to za lekceważenie klienta. Poza tym bardzo często występują krótsze lub dłuższe przerwy w odbiorze. Kontakt telefoniczny w praktyce graniczy z cudem. Jedyna zaleta to stabilny internet
    ZaletyStabilny internet
    WadyBeznadziejny kontakt. Lekceważenie abonenta.Zmiana warunków umowy.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Elektro / 2021-07-12 10:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie ma miesiąca "bez awarii", najczęściej brak internetu , lub zacina w weekendy. Od dwóch dni nie mam internetu, zgłosiłam, nam czekać jeszcze 48 godz, aż podejmą działanie, masakra!
    ZaletyNie ma
    Wady"Awarie weekendowe"
    MiejscowośćRybnik
  • ~Elżbieta / 2022-02-21 23:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra, gorzej niż źle. Kilka razy dziennie zacina się program w telewizji, nie da się obejrzeć żadnego programu w całości bo co 15 sekund zacina się obraz. Informacja "błąd odtwarzania" jest tak wkurzająca i chyba spowoduje powód do rozwiązania umowy z winy NETI
    Zaletyżadne
    Wadyza dużo wymieniać
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ewa / 2018-03-16 22:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie jestem zadowolona... Po 18 latach w Cyfrowym Polsacie przeniosłam sie do Netii. A tu prosze taka niespodzianka. Ciągle program się zacina !!! Wcześniej miałam tylko internet w Netii i było ok. Teraz zachciało mi się zaoszczędzić trochę pieniędzy no i mam...
    Szata graficzna programu bardzo nieczytelna, malutkie literki, duże obrazki.
    Zaletycena
    Wadyciągłe zacinanie się obrazu
    Nieczytelny program tv
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~gogski / 2021-09-30 20:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta przy wymianie lub zdaniu osprzętu. trzeba wysłać na wlasny koszt a potem walczyć listownie lub telefonicznie żeby udowodnić ze sie go ...zdalo do Magazynu Centralnego w Mielcu. Niezdanie grozi kara 200-300zl naliczona natychmiast na Konto użytkownika. Żadnych przeprosin gdy nagle sprzęt sie "odnajdzie" w magazynie.
    Sprawa ciągnie sie tygodniami a kara pozostaje.
    Zaletysprawny internet
    Wadybezczelna obsługa, naliczanie kar bez winy użytkownika. bałagan w dokumentach i magazynie zdawczym
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jan / 2019-08-18 15:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Wada gdy telewizor gra to internet mi się tnie w laptopie. Gdy telewizor gra to nic nie można zrobić na laptopie.
    Zaletybrak
    WadyZaczynanie internetu w laptopie gdy gra telewizor
    MiejscowośćŁęczna
  • ~Jerzy / 2018-11-29 18:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Zacina się obraz na drugim telewizorze przez wi-fitrudno wejść w nagrywarkę czasem trzeba resetowac dekoder obsługa klienta za każdym razem przestawia ustawienia inicjatywy to nie pomaga
    ZaletyNagrywarka
    WadyZatrzymuje się obraz na drugim telewizorze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karina / 2022-06-15 16:55
    Ocena: 2.33 / 5
    wykupiłam HBO w pakiecie od Netii
    ze względu na możliwość oglądania filmów w oryginalnie
    wraz z subtitle po angielsku. Od paru dni, niestety nie mam napisów w j. angielskim mimo poprawnych ustawień.
    Netia twierdzi, że na ich dekoderze też nie ma napisów po angielsku i
    zakończyli temat. Bez żadnego starania o naprawienie tego feleru. Może to u nich na łączach z HBO coś się zepsuła, ale nikogo to w Netii nie interesuje.
    "Nie da się" i już. Beznadziejna firma
    ZaletyJuż nie ma
    WadyNie dopełnienie umowy. Lekceważenie. Niechęć do myślenia jak rozwiązać sprawę tylko na wszystko "nie da się"
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1609
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795