Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia (TV) opinie

Ocena na podstawie 186 opinii

2.10 / 5

  • Oferta
    2.36
  • Obsługa klienta
    1.93
  • Cena/Jakość
    2.06
  • Parametry
    1.67
  • Cena
    2.33
  • Niezawodność
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2020-10-15 10:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Wziąłem tv od Netii i za każdym razem szlak mnie trafia jak to g.. włączam. Jak przegląda się kanały to co chwilę jakaś reklama, jakaś nagrywarka, jakieś programy się reklamują których nie chce oglądać. Do tego na pozycjach pilota od 1 do 6 umieszczono tylko pranie mózgów w postaci 4 pralni TVN i 2 polsatow. Tego nie da się w żaden sposób zmienić. 4 TVNy, które całą dobę szczują Polaków na siebie są na początku ich oferty. Szok.
    WadyBrak możliwości zmiany kolejnosci kanałów.
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Miki / 2021-08-07 20:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Kablówka non stop gubi programy lub występuje błąd w nadawaniu sygnału . Opierają się tylko na zewnętrznym dekoderze, choć telewizor ma już wbudowany oryginalny dekoder z lepszą jakością HD lub 4K . Nie dają karty do dekodera w tv by operować jednym pilotem od telewizora . Nie polecam , wybiorę innego dostawcę po wugaśnięciu umowy .
    ZaletyInternet jest ok
    WadyKablówka gubi programy
    MiejscowośćPoznań
  • ~Piotrek / 2020-02-28 17:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Calkowita rozbieżność między ofertami od naganiaczy.. a oferta.. panienka zawsze mowi ze to nie jest oferta handlowa.. jesli nie to po co jest wywieszana wszedzie.. cisza bo to pytanie jest zbyt skomplikowane dla tych manekinów z info.. calkowity balagan w programach.. i pamietach
    Zaletywmiare dobry imternet
    Wadybalagan w programach. internet 100mb mial byc 200mb
    MiejscowośćBialystok
  • ~Tomek / 2017-05-28 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    cena ok, jakośc beznadziejna, ciagłe wieszanie sie programów tv, nie działa nagrywanie na dysk zewnetrzny, obsługa reklamacji i kontakt z klientem katastrofalny, jak na razie nie zamierzam przedluzac umowy.
    Zaletycena
    Wadyjakosc beznadziejna
  • ~Zbysław / 2022-04-10 21:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Największa wada telewizji Netii, która spowodowała, że po kilku dniach zrezygnowałem z ich usługi, to całkowity brak możliwości ułożenia sobie kolejności kanałów tak jak mi jest wygodnie, a nie tak jak Netii. Trzeba korzystać tylko z ich głupiego ułożenia, gdzie co chwilę jest pusty nieopłacony kanał. Co najśmieszniejsze, niby Netia należy do Polsatu, a na pierwszych sześciu kanałach są 4 kanały TVN-u. Oni chyba nie wiedzą jak się reklamować w swojej telewizji - żenada.
    Zaletycena
    Wadydekoder się zawiesza brak możliwości ułożenia kanałów w kolejności jaka mi pasuje.
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Andrzej / 2023-03-14 20:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam internet, tv, telefon HBO i teoretycznie telefon stacjonarny. Telefon miał być włączony z innymi usługami, ale Netia zaprzecza temu, a mam nagranie rozmowy z konsultantem. Telewizor non stop wyłącza się po kilkunastu minutach działania. Brak możliwości zarejestrowania konta na HBO MAX z powodu braku kodu aktywacyjnego. Powiem krótko: parodia usług klienckich. Umowy zawierane in blanco, porady konsultantów to gadanie w próżnię, ja swoje a konsultant jakby nie słyszał. Szczerze odradzam. Zero profesjonalizmu i to zero absolutne. To nie jest normalna instytucja, tylko twór, zlepek przypadkowych osób. Sam siebie już żałuję. Wcześniej było Orange, z którego zrezygnowałem, ale tam przynajmniej wszystko było na swoim miejscu. Wszystko formalnie. A Netia to takie kuriozum, firma bardziej obwoźna niż poważna.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta, której w ogóle nie ma.
    MiejscowośćKatowice
  • ~arturx4 / 2019-07-26 22:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość obrazu daleko w tyle za nc+ (piszę z autopsji) widoczne jest tzw chmurzenie zwłaszcza przy szybkich scenach, co się z tym wiąże brak ostrości i szczegółowości. Obraz jest rozmyty. Dodam że dekoder i router podłączony jest RJ45, na wifi było znacznie gorzej- częste zawieszanie i jeszcze gorsza jakość obrazu. Jeśli chodzi o internet jest nieźle, zdążają się zacięcia ale występują relatywnie rzadko, chociaż jak na swiatłowód 100 mb powinno być lepiej. Obsługa klienta to jakiś żart, zależy im tylko na podpisaniu umowy a później martw się sam. Generalnie czekam na koniec umowy i do widzenia.
    ZaletyFajny pilot
    Dobra responsywność dekodera
    WadyJakość obrazu !!
    MiejscowośćŁódź
  • ~bachus / 2018-06-22 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dzalal mi netia spot na infolini powiedziano mi ze mają na to 48 godzin podlaczylem wiec swoj router aby cieszyc sie tv i internetem za dwa dni uslyszalem ze probowali naprawic problem zdalnie ale widzac na lini inny router dali sobie spokoj poniewaz to nie ich sprzet.Pani na infolini powiedziala mi ze przyjmie nowe zgłoszenie alu musi byc podpiety netia spot maja na to 48 godzin wiec bede bez internetu i tv ale musi byc podpiety ich tak jakby nie mogli zadzwonic przed zebym podłączył ich żenada .Netia w porównaniu do Dialogu to porażka nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    Miejscowośćlubin
  • ~Dorota / 2021-07-02 21:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak dostępu do światłowodu, słaby sprzęt, telewizja bardzo często się zacina, czasami nie da się normalnie obejrzeć filmu. Ciągle trzeba resetować ruter.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo długo czeka się na realizację zamówienia. Brak możliwości wymiany sprzętu na mniej zawodny,nowszy.
    MiejscowośćTczew
  • ~Great / 2021-10-26 22:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam telewizji w Netii. Tragedia dno i wodorosty. Ciągłe znikanie kanałów Nie można włączyć niektórych wogóle Co chwilę komunikat BŁĄD ODTWARZANIA Nie da się normalnie oglądać telewizji. Dekoder podłączony po kablu nic nie daje. Nie polecam nie dajcie się nabrać, że będzie ok!!!!!!
    ZaletyInternet
    WadyTelewizja trgedia
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Hubert / 2024-04-15 20:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia zablokowala dostep do Netia Go z powodu niby błędnych prób logowania. Dowiedziałęm się o tym po 20 minutach oczekiwania na rozmowę z konsultantem, bo na stronie pisali tylko, że błędny login lub hasło. Do tego zmieniliśmy hasło na nowe, mogliśmy sie zalogować na konto, ale nie na Netia Go! Beznadzieja. Dowiedziałem się, że mam czekać do następnego dnia na odblokowanie. Czy ta firma jest w stanie zrobić coś od ręki??
    Obsługa klienta powolna i zasłaniająca się ciągle "do 14 dni".
    Jakość telewizji po światłowodzie kiepska. Pikseloza na ciemnych fragmentach ekranu. Z tego powodu odstąpiłem od umowy.
    Odradzam. Nie mam żadnych miłych doświadczeń z tą firmą. Ja zrezygnowałem z usług, jednak mamy jeszcze jedną umowę w rodzinie.
    ZaletyMają kanały Warner TV oraz Polsat Sport Premium
    WadyPikseloza na dużym telewizorze mimo światłowodu. Dyskwalifikacja.
    Bardzo słaba obsługa klienta. Na wszystko czeka się niemiłosiernie długo począwszy od przysłania sprzętu, przez infolinię, po prawidłowe odsąpienie od umowy.
    MiejscowośćŁódź
  • ~krzysiek / 2019-02-18 13:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Barachło. Miałem przez miesiąc uszkodzony dekoder. Wymienili. W związku z awarią zrobiłem reklamację. Mam mieć korektę na kolejnej fakturze za okres, kiedy usługa nie funkcjonowała. To było dwa miesiące temu. Kolejna faktura była w pełnej wysokości. Minął kolejny miesiąc. Kolejna faktura w pełnej wysokości. Korekty ani widu ani słychu. Dzwonię do konsultanta. Odpowiedź - proszę czekać. Konsultantka po prostu arogancko się rozłącza.Unikajcie tego chłamu jak ognia.
    Zaletycena
    Wadycałość świadczonej usługi
    MiejscowośćLegnica
  • ~marcin / 2016-10-16 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja wiesza sie co jakis czas nie mozna spokojnie ogladac programow, router sie restartuje kiedy mu sie podoba, slaby zasieg internetu przy wifi. Nie wiem jak wpisac zalety cena skoro mecze euro ogladalem na tv naziemnej bo netia ciagle sie wieszala wiec dziekuje, do konca umowy i spadam. Obsluga klienta smieszna, malo kompetentna.
    Zaletybrak
    Wadyzrywanie polaczenia, nie mozna sie dowiedziec co jest nie tak
  • ~pantera / 2018-05-01 20:00
    Ocena: 2.00 / 5
    żaluje ze podpisałam umowe na internet z telewizja,dałam sie namowic telefonicznemu doradcy, co innego mówili,co innego mam, internet sie zacina, telewizja ciagle sie zawiesza, w każdym miesiącu mieszają programy, wyłączają co chca , włączaja byle co w zamian, oferta więcej niz skromna,
    czekam tylko na koniec umowy i nigdy więcej, zastanawiam sie jak to jest, bo jeżeli nadawca tak jak i sieci telefoniczne zmieniają ofertę w czasie trwania bez mojej zgody to ma sie prawo do rozwiązania umowy
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    Miejscowośćkatowice
  • ~pawku / 2021-10-17 21:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści. Dodzwonic sie do bok niemozliwe. Na poczatku pierdoly o rodo a później " wszyscy konsultanci są zajęci. Czas oczekiwania ok 10 min. Wytrzymalem 30 min a dzwoni się na numer 801..... wiec oplaty lecą.
    Wiecej nie odnowie z oszustami umowy. Osiem lat wystarczy. Caly czas traktują Cię jak głupiego śmiecia ktorego należy naciągnąć.????????????????????????????
    Zaletyzadne
    Wadywsxystkie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Robert / 2017-07-27 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Odjęcie a następnie dodanie pakietów (w drugim okresie rozliczeniowym) to chwyt marketingowy. Pozostaniecie z programami "wylosowanymi" przez operatora. Co najwyżej możecie domówić nowe i oczywiście dopłacać. Kontakt telefoniczny i reklamację oczywiście płatne wg taryfy premium. Po długich bojach - pismach i reklamacjach za pomocą internetu firma proponuje oddanie skasowanych pieniędzy za połączenia do obsługi klienta. Kontakt za pomocą internetu to czas oczekiwania 48 godzin. W tym czasie nie możecie nic nowego reklamować i dodawać - do czasu zamknięcia reklamacji. Maksymalne w....e a nie oglądanie telewizji. Co to za telewizja gdy do jej oglądania potrzebny Wam jest prawnik albo siedzicie i piszecie skargi i reklamacje. Wasze zgłoszenia "giną" jak są dla Netii niekorzystne albo mogą być przez Was wykorzystane. Komunikaty wyświetlane podczas zmiany pakietów mają Was wprowadzić w błąd - mimo Wyboru pakietów za 65 zł (dobierałem pakiety za złoty 20 a rezygnowałem z pakietów za złoty 10) w nowym rozliczeniu pojawiły się pakiety tylko za złoty 10 a usunięto za złoty 5. Przy czym ten który pozostał powtarza się z opłatami w innych pakietach. Próba reklamacji to jak waleniem głową w mur! Mam płacić z nowy a ze starego nie mogę zrezygnować - bo jest już 3 okres rozliczeniowy. Pan przyjmujący reklamację "nie rozumie" że zmiana nastąpiła w 2 okresie rozliczeniowym. Zgodnie z jego radą mam pisać kolejną reklamację. Kolejnej oczywiście nie mogę bo ta jest nie zakończona! Mogę zadzwonić na .... extra płatną obsługę klienta. 20 minut to czas wiszenia na słuchawce i słuchania automatu. Tylko rachunek za telefon jestniemiłosiernie wysoki i prawdziwy.
    Warszawa
  • ~Roman / 2019-02-06 08:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam.
    O ile internet sam w sobie mają spoko to obsługa klienta i TV zostawiają wiele do życzenia.
    Ostatnie dwa dni w ogóle nie miałem u siebie telewizji, a jeśli juz jest to z reguły zacina jak nie wiem. Często jest problem na linii router-modem.
    Aplikacje ładują się kilka minut.
    Czekam do końca umowy lub składam reklamacje z wypowiedzeniem i wracam do konkurencji.
    Raz też było tak, że podczas awarii po przeniesieniu usług wysyłali dwukrotnie serwis na stary adres, a ten zaznaczał, ze naprawione przez co chyba dwa tygodnie byłem bez usług...
    ZaletyJedyne co to chyba mały modem i fakt, że łączy się on z routerem przez wifi. Nie trzeba ciągnąć tyle kabla po chacie.
    WadyNie mam czasu się rozpisywac ;).
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Rozczarowana / 2018-08-17 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    SPo trzech latach nagabywania skusiłam się na pakiet "skomponuj własną telewizję".
    Potwierdzam głosy krytyczne,że przedstawiciele firmy udzielają nierzetelnych informacji. Każdy mówi co innego. Ankieta po pierwszej wizycie nie jest przyjmowana przez system (chyba dlatego ,że negatywna). zapewniano mnie ,że pierwszy miesiąc bezkosztowy a tutaj otrzymuję fakturę za aktywację. ! przecież jest w umowie, odpowiada pani z Netii. Tylko ,że osoba która montowała i przynosiła umowę do podpisania, zapewniała ,że skoro płacę w sierpniu u dostarczyciela dotychczasowego, więc u nich 0 kosztów. Szok.
    NIe polecę nikomu Netii.
    Zaletyprzejrzystość menu
    Wadynagrywarka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szef / 2018-01-11 20:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia 2 tyg czekałem na podłączenie Tv. Teraz już czekam 3 dzień na aktywację bo podłączone wszystko jest tylko nie działa na info linii spychologia. Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLubin
  • ~Tajemniczy Klient / 2019-07-13 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa telefoniczna podczas awarii jest śmieszniejsza niż cyrk ... BRAVO dla zarządu że są ślepi na to , widocznie mają w d.... Klientów xD ... Co lepsze w niektórych dekoderach jest wgrana aplikacja YouTube a w nie których nie ma i na dotadek nie da się owego dekodera wymienić na taki z aplikacją ... Tak jak byś kupił auto ale w tej wersji nie ma radia heh ... Serwisant od podłączania sprzętu nie umie zaszczec zabezpieczeni od routera ,chyba że mu po cichu zapłacisz ..... Nie jestem wscipski i rozumiem każdy błąd w pracy ale to jest żenada
    ZaletyJedyna to ... Super pilot od dekodera
    WadyObsługa podczas Awarii , brak YouTube w dekoderze (w dekoderze w salonie you Tube jest )
    MiejscowośćLubin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1609
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795