Fatalna obsługa klienta, miesiąc czekaliśmy na włączenie internetu bo naszej umowy zapomnieli sobie uaktywnić, po roku problemy z cesją, kontakty z biurem obsługi to czekanie po 20min na konsultanta i przede wszystkim zostałam wprowadzona w błąd przez przedstawiciela, który dał nam ofertę na internet z kartą sim "za zero złotych bez żadnych zobowiązań" (dopytywałam się dwa razy o wszelkie zobowiązania z kartą, zostałam ZAPEWNIONA że nie ma żadnych) po czym zirytowana problemami z cesją decyduję się umowę po prostu zerwać i dowiaduję się że mam za zerwanie internetu 400zł i za telefon 200zł. DOBRE PODEJŚCIE DO KLIENTA. Dostarczenie umowy cesji miało trwać 3-4 dni czekaliśmy prawie dwa tygodnie, co z oczekiwaniem na wysyłkę pocztową do nowych właścicieli i od nich do netii naciąga nas na kolejny miesiąc opłat, żeby rozciągnąc to jak najbardziej. Używam internetu w 90% mojego wolnego czasu ale mając wybór netia:gapienie się w ścianę, wolałabym gapić się w ścianę. Nie polecam.Zaletyna światłowodach dobra stabilność, szybki internet, ping ok.
Wadyobsługa klienta, kłamanie przedstawicieli, problemy z formalnościami, wieczne czekanie na założenie internetu.
MiejscowośćBielsko-Biała