Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michu / 2020-02-06 14:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Chamska obsługa , słaby internet oraz częste awarie .
    Na dodatek zostawione ulotki na klatkach schodowych , w butach , drzwiach ... Żenada
    ZaletyCena
    WadyJ/w
    MiejscowośćLeszno
  • ~Urszula / 2020-02-05 20:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Za wysoka cena, od jakiegoś czasu planuję zrezygnować z waszej usługi dlatego nie podpisywałam nowej umowy.
    Zaletybrak
    Wadycena
    MiejscowośćKlucze
  • ~Konrad / 2020-02-05 07:39
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet mi działa mam go od roku -nie miałem jeszcze awarii , prędkość 90 mega więcej chyba komp nie pójdzie , na telewizję rodzice też nie narzekają -czasem dekoder trzeba wyłączyć i załączyć ponownie do prądu, opłaty 39 zł za internet i telewizję to mniej niż gdzie indziej .
    Zaletybrak awarii , szybkie wi-fi
    Wadynie wiem
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Kuba / 2020-01-31 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Normalnej sprawy nie daje się załatwić bez poczucia bycia rżniętym na kasie. Wiją się, wiją, skąpe cwaniaczki jak piskorze. NIE POLECAM!
  • ~PEZET / 2020-01-30 12:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kilku miesięcy NETIA urządza sobie kpiny z obowiązującego prawa, a podejście do wieloletniego klienta osiągnęło dno.
    Gorszego operatora chyba trudno będzie znaleźć, więc bez żalu go zmienię. Tym bardziej, że NETIA bez powiadomienia odłączyła usługę, czyli mogę uznać, że zerwała umowę bez okresu wypowiedzenia.
    A teraz do rzeczy.
    Jestem, a raczej byłem! klientem NETII od 2011r., o 9 za długo!
    W 2017r. za namową konsultanta NETII zmieniłem umowę. Pomijam już opisanie jak mnie wykiwał. No cóż dałem się zrobić, więc mam, co mam. Nowa umowa, nowe warunki.
    O wielu kwestiach oczywiście pan mnie nie poinformował, ale cóż, ja także nie przeczytałem pisanego maczkiem długiego regulaminu i umowy sprzed 8 lat, zaczęły się schody.
    Od firmy NETIA otrzymałem notę obciążeniową.
    Treść noty brzmi cyt.:

    ODSZKODOWANIE za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzętu - Netia Spot, MODEL: Router WiFi ADSLETH, kwota 300zł.

    ODSZKODOWANIE, którego żąda ode mnie NETIA dotyczy routera NetiaSpot, po 7 latach używania, którego wartość rynkowa jest chyba żadna.
    Szanowna NETIO kolejny raz informuję Was, że obowiązujące prawo jasno i wyraźnie określa, czym jest ODSZKODOWANIE.
    Polecam lekturę polskiego prawa! interpretacji, wykładni, orzeczeń itd. dot. ODSZKODOWANIA.
    Oczywiście złożyłem reklamację, oczekując szczegółowych wyjaśnień, wyceny szkody jaką NETIA poniosła itd.
    NETIA odpowiedziała, że wszystko jest zgodne regulaminem Netii (§ 7, pkt 13). Nie przedstawiono żadnych innych wyjaśnień związanych z ODSZKODOWANIEM.
    Zatem czytam regulamin NETII i wskazany przepis, a w nim nie ma ani jednego słowa o ODSZKODOWANIU!
    NETIA jak widać nie rozróżnia instytucji ODSZKODOWANIA od kary umownej.
    Kolejny raz dostaję SMS, grożono mi wyłączeniem usługi, kolejny raz złożyłem reklamację. Znów odpowiedź, że reklamacji nie uwzględniono.
    Osoby rozpatrujące reklamacje mają problem z czytaniem, czy nie widzą żadnej różnicy między ODSZKODOWANIEM jakiego żąda ode mnie NETIA a karą umowną, o której mówi regulamin?

    Próba rozmowy z konsultantem NETII to kolejna żenada. Oczywiście na wstępie informacja o nagrywaniu rozmowy. Konsultantka na początku rozmowy grzeczna i miła, do momentu poinformowania jej, że tak jak NETIA, ja także nagrywam rozmowę. Bardzo nerwowa reakcja i oburzenie pani. Oczywiście nie wyraziła zgody na nagrywanie i stwierdziła, że mogę sobie napisać maila, ona nie będzie ze mną rozmawiać. Nie było żadnej możliwości, przełączenie mnie do kogokolwiek kompetentnego. Rozmowa się nie odbyła.

    Dwa dni temu nagle, bez powiadomienia wyłączono mi internet.
    Napisałem maila z prośbą wyjaśnienie. Pani odpisała, że wyłączono mi usługę, bo mam zadłużenie!
    Do nieuzasadnionego, naliczonego ODSZKODOWANIA, do bieżącego zadłużenia także dodała fakturę, której data płatności jest na 5.02.2020r.!
    Oczywiście na końcu maila, pani liczy na wypełnienie ankiety i moją pozytywna ocenę jej działań i zaangażowania.
    Pozdrawiam panią serdecznie i czekam na ankietę.

    Pięknie i miło jest tylko, gdy dzwonią z ofertą i do czasu podpisania umowy.
    Oczywiście nie zamierzam płacić ODSZKODOWANIA dopóki NETIA nie poda mi podstaw prawnych, wyceny szkody, którą poniosła itd. a dalsze bezpodstawne grożenie mi będziemy musieli rozpatrzeć na drodze sądowej. Jest kancelaria prawna, która zechciałaby się tym zająć?
    MiejscowośćJarocin
  • ~Arkadiusz Kanarorosław / 2020-01-26 04:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Wie Pan, Moim zdaniem to nie ma tak, że dobrze albo że nie dobrze. Gdybym miał powiedzieć, co cenię w życiu najbardziej, powiedziałbym że - łącze, stabilne łącze, niestety Netia nie była w stanie zapewnić tego.
    WadyNo
    MiejscowośćKasztelan
  • ~Mr. Darek / 2020-01-26 04:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Pewnego dnia miałem bardzo dobry dzień do czasu połączenia się z routerem NetiaSpot. Skąd fakt, że jest niezawodny? Najwyżej nadaje się do klepania kotletów ponieważ w zastosowaniach połączenia internetowego nie działa poprawnie
    ZaletyJeszcze nie dałem rady ich zobaczyć, a mam bardzo dobry wzrok.
    WadyW sumie mam tutaj jedynie 300 znaków więc nie jestem w stanie wszystkich opisać ale generalnie to wszystko jest na najgorszym poziomie.
    MiejscowośćTyskie
  • ~KremDoProtezKolega / 2020-01-26 04:20
    Ocena: 1.25 / 5
    gówno. to nie opinia to fakt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Zaletyco?
    Wadywszystko
    Miejscowośćno właśnie nie korzystam bo nie ma
  • ~zabujcaceniuw12 / 2020-01-26 04:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja co chwile wywala mojego kolege też nie możemy grać w lola a tak lubimy te gre masakra pozdarawiam zabujcacieniuw12
    Zaletybrak
    Wadywywala co chwile
    Miejscowośćwarka
  • ~Manczi / 2020-01-24 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu jaki istnieje. Internet wywala średnio co parę minut. Po skontaktowaniu z infolinią następnego dnia dzwonią, że powinno być wszystko ok po czym nic nie jest ok XD unikać szerokim łukiem chyba, że chcecie płacić za 5 minut internetu i 5 minutową przerwę :D:D:D
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarka
  • ~Bob / 2020-01-23 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,infolinia co innego gada co innego robi,masakyczne przeniesienie nr ,miesiąc bez kontaktu trzeba czekać,gadaja o wysłanych papierach na e mail a nic nie dochodzi....
    ZaletyBrak
    WadySlaba.siec
    MiejscowośćBielsko
  • ~robert / 2020-01-19 22:34
    Ocena: 2.25 / 5
    nie polecam jak podpisywałem pierwsza umowe było ok do pewnego czasu zas pojawiły sie problemy przerwy w dostawie predkasc tragedia chodzi o internet stacjonarny po kablu orange po wielu tel do netii jakos sie poprawiło sie nawet jakoś chodził zbliżał sie koniec umowy po 5 tel dziennie z neti z nowa oferta obiecane złote góry no to umowe przedłużyłem i to był wielki bład NIGDY WIĘCEJ NETI NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTO
    Miejscowośćjarocin
  • ~Aniakk7 / 2020-01-16 08:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo szybki internet, dużo kanałów a płace 50 zł i zawsze można pomówić
    MiejscowośćPoznań
  • ~Artur / 2020-01-07 22:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak jest z tą Netia ?
    Jestem w trakcie załatwiania tv +Internet 150.
    Ale mam 14 dni na wypowiedzenie...czytając negatywne opinie to się poważnie zastanawiam
    MiejscowośćŁódź
  • ~Lacik / 2020-01-07 17:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet porazka,mam telewizje internetowa i korzystajac z internetu na innym urzadzeniu telewizja nie chce isc. Kategorycznie odradzam najgorszy internet jaki widzialem.
  • ~Joanna / 2019-12-30 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku grudnia zamówiłam telewizję i internet do mieszkania światłowody są na korytarzu po 10 dniach Panowie monterzy przyszli ale okazało się że montaż jest bardzo utrudniony musiałam zrezygnować ale momentalnie zadzwoniłam do Netii i zmieniłam zamówienie . Następne oczekiwanie trwało ok 10 dni Panowie monterzy byli o umówionej godzinie ale okazało się że błędnie napisali nazwisko na umowie w poprzedniej było dobrze Panowie nie zamontowali mi telewizji i reszty. Znowu czekałam ok 7 dni i zostałam poinformowana że będą instalować usługę 30 grudnia o godz. 9 rano . Czekałam do 10. 30 cisza. Przed godz. 11 zadzwonili że będą o 14 . Zrezygnowałam z ich usług miałam dość czekania . Netia wg mnie jest firmą nie rzetelną nie szanującą klienta . Każdemu odradzam .
    MiejscowośćKatowice
  • ~Artur / 2019-12-30 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat-łącze chyba z drewna i żadnych perspektyw na poprawę
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Sandra / 2019-12-27 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNA WIELKA PORAŻKA!!!!!!!! na wstępie dodam,
    że jestem stałą klientką, do tej pory byłam zadowolona, jakieś małe 'awarie' się zdarzały, ale po dzisiejszej rozmowie z kolejną osobą, która nic nie wie, nie ma do niczego uprawnień to ręce mi opadły! 27 października została zgłoszona zmiana adresu usługi, mamy 27 grudzień, kolejny miesiąc płacę za internet i telewizję, których dalej szanowni państwo nie przenieśli, w połowie listopada po MOIM kontakcie dowiedziałam się, że czekali aż wyrażę zgodę na mniejszą prędkość internetu, bo w nowym miejscu zamieszkania NIESTETY nie są wstanie zagwarantować, tej za którą płacę, czekali na zgodę.... ale nie raczyli się ze mną skontaktować, wysłać maila, smsa, gołębia czegokolwiek! Na pytanie skąd miałam się dowiedzieć, że...
    ...czekają na jakieś potwierdzenie z mojej strony oczywiście nie usłyszałam odpowiedzi, przy niewygodnych pytaniach najłatwiej się rozłączyć, później trzeba było czekać aż rozpocznie się nowy cykl, poproszono mnie o kontakt na początku grudnia, 2 grudnia po kilkudziesięciu minutach wyczekiwania aż odbierze kolejna jakże wykwalifikowana osoba UDAŁO się, pani przyjęła zgłoszenie, miałam nadzieje, że tym razem prawidłowo, do dziś (27.12) monter miał czas na kontakt ze mną, gdyby usługa została przeniesiona nie pisałabym tej opinii. Nie szanujecie klientów w ogóle, na prośbę o...
    ...odsłuchanie pierwszej rozmowy nikt nie miał uprawnień, na prośbę o rozmowę z kimś bardziej kompetentnym odsyłano mnie do regulaminu, ŚMIECHU WARTE, nie są w stanie zagwarantować mi usług, za które płacę, nie wywiązują się z terminów, rozwiązać umowy też się nie da, mimo, że to oni nie wywiązują się z warunków umowy, straszą jakimiś karami, mają klientów głęboko i szeroko. NIE POLECAM!!!!!!!!
    MiejscowośćOzimek
  • ~Arczi / 2019-12-20 16:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Nie polecam nikomu Netii. Zostałem przez nich oszukany, jest to tym bardziej przykre iż jestem ich klientem od ponad dziesięciu lat. Ostatnio podpisałem nową umowę, która miała obowiązywać od 15 grudnia a całościowy abonament miał wynieść 54.90 zł. Co się okazało, Netia już kilka dni po podpisaniu umowy przysłała urządzenie do telewizji a potem naliczyła sobie za to pieniądze, mimo iż umowa jeszcze nie obowiązywała. Nikt nie pytał mnie czy zgadzam się na coś takiego. Ponieważ w ogóle nie zamierzam korzystać z oferty telewizyjnej nie chcę płacić dodatkowo za okres, w którym umowa nie obowiązywała. Urządzenia nawet nie wypakowałem i tak zostanie do końca umowy. Druga sprawa, abonament jest o dziesięć złotych większy niż mi to przedstawiono. Jak dla mnie to zwykłe oszustwo i przestrzegam wszystkich, zastanówcie się dziesięć razy zanim cokolwiek popiszecie z tą firmą, a szczególnie z panią Sandrą Noelle, która jak się okazało jest niekompetentna lub celowo wprowadza w błąd. Na dodatek ta pani z beztroską twierdzi, że nie jest niczemu winna bo takie są praktyki firmy Netia. Infolinia zgania znowu winę na panią Sandrę, tak wiec robi się błędne koło a w ostateczności cierpi zwykły klient. Nie dajcie się nabrać na żadne promocje, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.

  • ~Bender / 2019-12-20 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem Internet 1Gbit + TV. Instalator przyjechał nawet przed czasem co mi pasowało, ładnie zainstalował i wytłumaczył. Okazało się że mam kiepski sygnał, zadzwoniłem aby "przesunąć" router, dwa dni później przyjechali przesunęli bez problemu i profesjonalnie. Nie wiem co wy robicie ludzie ze macie taką obsługę ale jak się z szacunkiem odniesiecie to i z szacunkiem będziecie potraktowani, te swoje "klient wasz pan" to sobie wsadźcie w buty i traktujcie osoby po drugiej stronie jak ludzi i nie będzie problemów...
    ZaletySzybka prędkość, dobra cena, profeajonalizm
    WadySkomplikowany proces ewentualnej zmiany umowy gdy jest w przeciągu 14 dni od zawarcia oryginalnej umowy
    MiejscowośćPiaseczno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179