Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2020-04-27 14:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostawca internetu nie dostarcza internetu, a w kazdym razie polaczenia sa zrywane wielokrotnie w ciagu dnia. Praca zdalna jest niemozliwa. Po zgloszeniu i otwarciu zgloszenia po raz czwarty(!) nadal nie mam ciagloscie internetu. Nikt nie chce sie pofatygowac przyjsc sprawdzic instalacje, chociaz w ciagu tygodnia otwarte jest juz 4-te zgloszenie. Mysle, ze to podstawa, aby nie dotrzymac terminu kontraktu. Nie moge wykonywac mojej pracy zdalnie!
    WadyInternet wielokrotnie zrywa polaczenie
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Ela / 2022-08-17 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet przynajmniej raz w miesiacu nie działa. Zgłaszanie usterek to porażka, konsultanci są niekompetentni, nie słuchają co się do nich mówi. Na naprawy usterek można czekać nawet dwa tygodnie i to upewniając się kilka razy na infolinii że konsultant zrozumiał o jaki adres chodzi i czy dobrze zrobił zgłoszenie. Absolutnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni konsultanci.
    Internet zawodny, często nie działa.
    MiejscowośćNysa
  • ~Ela / 2023-09-26 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zdruzgotana po przeczytaniu opinii Panstwa. Ja odradzam z całego serca Netię! 3 tygodnie temu zawarłam umowe ustną i mieli przyjść technicy, zeby założyc internet. Umówili sie na sobotę, nie przyszli - zmarnowałam pół dnia, siedząc w domu i czekając na panów. Minął tydzień - nie ma nikogo. Dzwonię na infolinię, 20 min. oczekuję na zgłoszenie konsultanta, przyjmuje moj monit, obiecuje ponaglić techników. Mija drugi tydzień - nic. Dzwonię, konsultantka obiecuje pospieszyc techników - nic. Mija 3 tydzień! Dzwonię 3 raz - konsultantka obiecuje ponaglić techników. W sumie: od 2 września do 26 września jesetm bez internetu, który jest mi niezbędny do pracy! W głowie mi nie powstało, że w dzisiejszych czasach mozna odwalać taką fuszerę i tak lekceważyć klienta. Na dodatek, kiedy mówię, ze odstąpię od umowy, pani mnie informuje, że można do 2 tyg. Więc - 2 tygodnie minęły, mają pewne, więc olewają! Żałuję, ze wcześniej nie weszłam poczytć opinii, bo bym się na pewno wycofała. W sumie przecież, jeśli ktoś nie wywiązuje się z umowy, to powinna być ona automatycznie unieważniona. Proszę doradźcie, czy mogę się wycofać z umowy po miesiącu w takiej sytuacji? ODRADZAM NETIĘ!
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta, niewywiązywanie się z umowy
  • ~Elka / 2018-10-23 13:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Sprzedaż i Obsługa klienta to jakiś koszmar, są mili, ALE, albo nie przeszkoleni, albo kłamią. KAŻDY mówi CO INNEGO. Wkopałam się w umowę, uniemożliwili mi rezygnację w ciągu 14 dni. Błąd błąd pogania. Musze płacić w tym momencie za dwóch operatorów. Uwaga na umowy , przy przenoszeniu numeru MUSI być to na UMOWIE, a nie w jakimś dodatkowym wniosku. Czuję się totalnie oszukana.
    WadyPrzedstawiciele wprowadzają w błąd, konsultanci albo kłamią, albo nic nie wiedzą jak działa firma. Każdy mówi co innego.
    MiejscowośćKraków
  • ~ElMuerto / 2019-03-03 12:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Technik jedzie od ponad miesiąca i gdzieś siw zgubił. 17 stycznia dokladnie zostawl wezwany. O stałych godzinach występują braki internetu, czyli okolo 12 16 i 23. Nie rzadko zdarza sie że sa problemy o innej porze. W poprzednim roku bylo podobnie, nie pomoglo nawet wymiana sprzętu. Także nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione w opisie
    MiejscowośćŚwiebodzinie
  • ~elo / 2021-03-07 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie Polecam neti najmniejszy ping to 300, siedzą dwie osoby na necie i 300 ping, nie da się grać a mam komputer za 15 k także nie polecam.
  • ~Elvi / 2018-08-15 13:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Żałuję dnia kiedy zdecydowałam się na usługi z Netii. Internet to tragedia, wieczne oczekiwanie aż strona się otworzy. Syn gra na kablu który się ciągnie przez cały przedpokój, bo inaczej mu nic nie działa. Tv przerywa, bo net nie daje rady. Do podstawowego pakietu w TV można dobrać dodatkowe-płatne, tylko nikt nie poinformował mnie, że jak je już wybiorę to potem nie mogę z nich zrezygnować. Zastanawiam się nad dodatkowym Internetem z Oragne, ale wiadomo to dodatkowe opłaty. Nie polecam Netii, unikajcie jak ognia!
    Gdy złożyłam reklamację miła pani z infolinii powiedziała, że prędkość się mierzy tylko po kablu bo przez Wi-fi to mogą być rożne zakłócenia. A po kablu to prędkość jest dobra. Ech...Tylko wcześniej jak miałam z UPC ( w poprzednim mieszkaniu) tez szło przez Wi-fi i nigdy żadnych problemów nie było.
    Zaletybrak
    WadyInternet-nieporozumienie
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Elvis / 2018-09-20 21:11
    Ocena: 2.25 / 5
    1) Wykupiony pakiet 100 Mbit/s okazało się, że było zaledwie kilkanaście. Wyczytałem, że specjalnie przycinają na swoich routerach bo linia nie wyrabia (1 światłowód 1Gb/s na kilkadziesiąt/kilkunastu klientów?). Infolinia oczywiście kłamie w żywe oczy, że wina jest po mojej stronie - błędna konfiguracja i itp. Podczas wizyty serwisanta udowodniłem, że żadne urządzenie nie wyciąga pełnej wykupionej prędkości. W końcu z bólem przyznał, że przycinają prędkość, wykonał jeden telefon do kolegi i było 100Mbit/s.
    Żadnych korekt do faktur nie wystawili - brali kasę za 100Mbit miesiącami a dawali kilkanaście.

    2) Pierwsza poważna awaria - internet raz działa raz nie, cały czas przerywa. Efekt jest taki, że nie da się nawet zrobić przelewu w banku bo sesja wygasa. Ponad 2 tygodnie męczenia się codziennie z infolinią, gdzie kłamią jak z nut, wmawiają winę po mojej stronie itp. W końcu jedna Konsultantka wymiękła i przyznała że w mojej klatce w bloku jest uszkodzone ich urządzenie (pewnie router) już od kilku miesięcy... Po awanturze w końcu odezwał się Serwisant (dzwoni z reguły z zastrzeżonego nr komórki) i też to potwierdził. Oczywiście wymiana urządzenia się przeciągła i na święta też nie było internetu.
    O korektę FV trzeba było dzwonić do ich działu finansowego bo sami od siebie nie wystawiają.

    3) Aktualna awaria - dziś 8 dzień bez internetu. Budowlańcy uszkodzili ich światłowód.Infolinia oczywiście kłamie, ze to Tauron wyłączył im prąd. Kolejnego dnia już przyznają się że światłowód uszkodzony, podają że czekają na zgodę spółdzielni na naprawę. Kolejnego dnia twierdzą, ze czekają na zgodę Kierownika Budowy na wejście na ich teren. Po telefonie do Spółdzielni okazuje się, ze sami ustalili termin naprawy na 6 dzień awarii i spółdzielnia dawno wyraziła zgodę.
    Oczywiście nie naprawiają w terminie. Teraz podają nowy termin, twierdzą że budowlańcy rozbiorą 10 piętrowe rusztowanie (ha ha ha) żeby mogli kopać światłowód.

    W międzyczasie podczas jednego z kontaktów z infolinią jedna Konsultantka wmawiała mi, że mam internet bo ona widzi jak modem/router loguje się prawidłowo user/pass i przesyła dane. Chyba telepatycznie na przeciętym światłowodzie. Po kilku godzinach dostaję maila, że pomyliła mnie z innym Klientem. W międzyczasie dostaję SMS i maila, ze skontaktuje się ze mną Serwisant w sprawie awarii. Podejrzewam, że chce się ze mną umówić, kiedy będziemy razem kopać rów pod nowy światłowód :-)

    itd itp


    Oczywiście w przypadku jakiejkolwiek awarii ZERO powiadomień SMSem czy mailem że coś nie działa i kiedy usuną awarię. Oczywiście z wciskaniem nowej umowy dzwonią średnio raz w tygodniu.
    Dodzwonienie się na infolinie to minimum 10 minut czekania....
    ZaletyJak działa to działa OK
    WadyJak już nie działa to nawet melisa nie pomoże. Płać i płacz. Zero informacji, ewentualnie robią na infolinii z Klienta idiotę.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Elwira / 2018-05-21 21:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma nie jest godna zaufania, Rozwiązała ze mną umowę przez SMS, nie uprzedzając o problemach, nakazała natychmiastowy zwrot sprzętu i skontaktowania się z kurierem, choć nie mam takiej możliwości. Po rozwiązaniu umowy nalicza opłatę za uzytkowanie karty tel., choć jej nigdy nie aktywowałam i umowy nie ja zerwałam. Reklamacje nie są uznawane
    MiejscowośćDarłowo
  • ~Elżbieta / 2021-04-14 09:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z Netii nie tylko z internetu ale również z telefonu i telewizji. Bardzo często zdarza się że nie działa internet jak i również w trakcie umowy nie wywiązują się z warunków i wycofują poszczególne programy telewizyjne oraz tak jak to się teraz stało bez wiedzy klienta wycofali np aplikacje Ipla. Ponadto dział techniczny rozłącza się w trakcie rozmowy unikając odpowiedzi na pytania. To już ostatni raz kiedy podpisaliśmy umowę z tą firmą.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKraków
  • ~Emil / 2018-07-18 23:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Częste awarie od 2 lat, serwis nic nie robi pomimo że usterka zdiagnozowana, wystarczy zresetować i gra a że klientowi w piątek wieczorem wywali internet i w poniedziałek na 20:00 zrobimy to nie problem...

    Nie polecam, awarie są do 3-5 razy w miesiącu, internet niby 100mb/s a działa w większości 30-60mb/s bo oni nie gwarantują pełnej przepustowości. Teraz mam 10mb/s i straty w pakietach 20% od 4 dni, awaria globalna : ) serwis jest profesjonalnie wyposażony w urządzenia zastępcze! nie ma co.
    Zaletybrak zalet.
    Wadyniekompetentny serwis
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Endriu7910 / 2009-12-11 21:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Dla mnie MASAKRA!!
    Zamowilem netie na infolinii, pani pionformowala mnie, ze w ciagu 14 dni od podpisania umowy bede mial aktywna usluge. Potem okazalo sie, ze to nie prawda, ze to 30 dni!! Potem dowiedzialem sie, ze max 45 dni! W rezultacie wyszlo ponad 70 dni bo pan, ktory zakladal gniazdko "zle sie podpial" i sprawdzenie tego zajelo im ponad 2 tyg!!! Poza tym pani u ktorej zamawialem uslugi powiedziala, ze za modem zaplace 29 pln a musialem zaplacic 99pln bo przyslali inny. Po aktywacji dobrodziejstwem uslug netii cieszylem sie nie cale 3 tyg. gdy wszystko przestalo dzialac... Ponoc usterki usuwaja w 24h. Bzdura!!!! 1.5 miesiaca zajelo im stwierdzenia, ze mam uszkodzony modem!!!!! Przez ten czas nie mialem ani nety ani tela a faktury przychodzily. Zlozylem wiec reklamacje. Poinformowano mnie, ze za ten okres czyli 1.5 mies. nie bede placil. Normalka. Przyszla faktura korygujaca na nie cale 46 PLN a miesieczny abonament za moje uslugi wynosi ponad 90pln... Na infolinii poinformowano mnie, ze za kazde 24h awarii z ich winy nalezy mi sie 1/30 miesiecznej oplaty abonamentowej, jednak nie potrafia powiedziec czemu jest to tylko 46pln i, ze nie maja podstaw aby negowac fakture korygujaca wystawiona przez dyrektore jakiegos tam dzialu!! Generalnie na infolinii nikt za bardzo nic nie wie, kazda kolejna osoba mowi co innego i to chyba to co jej slina na jezyk przyniesie. Ogolnie jesli wszystko dziala to jest nawet oki.
    Predkosc taka jak ma byc itd. Najwiekszy problem to awarie a wlasciwie ich usuniecie i niepelnosprawni umyslowo, nie przeszkoleni ludzie pracujacy na infolinii!! Chyba nikt nie lubi placic za cos czego nie ma!!!!!!!!
    ZaletyPredkosc - jest taka jak ma byc
    WadyObsluga klienta - wg mnie nie wyszkoleni konsultanci a moze wyszkoleni tak, aby tak "zakrecic" klientem, zeby sam zglupial
    Rozpatrywanie reklamacji - oczywiscie na niekozysc klienta
    Awaryjnosc - na troche ponad 3 mies. od aktywacji, z uslug kozystalem nie cale 2 mies.
    nie cale 4 mies
  • ~energy vortex / 2018-03-26 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak fatalnie działającej usługi oraz złego podejścia do klienta nie życzę nikomu.Nie chcę mieć już więcej nic wspólnego z tą firmą.
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystkie możliwe
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Erazm / 2024-10-24 14:17
    Ocena: 4.75 / 5
    Wielki plus- całość zasługuje na uznanie ! Błyskawiczna reakcja na brak netu, prędkość niezawodna , czytelność witryni
    ZaletyCałość działalności
    WadyBrak
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~Erwt / 2022-10-25 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest źle z internetem i TV...
    I nie chce mi się już z nimi gadać...
    Nie polecam i wypowiadam umowę!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Eryk / 2021-11-22 11:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jak w umowie. Nie zrywa połączenia, ping bardzo dobry
    WadyBrak
    MiejscowośćŁódź
  • ~Esti / 2019-05-02 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczanie dodatkowych opłat bez wiedzy klienta.
    Zaletynie ma żadnych zalet
    MiejscowośćTychy
  • ~Evgenii / 2021-02-23 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Ужасная не компетентность. Советую вам не иметь дела с аматорами и некачествеными услугами
    ZaletyНету
    WadyТупость работников сферы услуг
    MiejscowośćToruń
  • ~Ewa / 2017-08-28 07:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Po prostu dramat! Częste awarie, płatna infolinia by je zgłaszać, Internet nigdy nie osiągał nawet połowy zadeklarowanej prędkości, zrywał się na ułamki sekund co utrudniało mi pracę z domu. Nikomu bym nie Netii nie poleciła, z gorszym operatorem nie miałam i mam nadzieję nie mieć do czynienia. Na koniec jeszcze "omyłkowo" wystawili mi fakturę za miesiąc po rozwiązaniu umowy.
    Zaletycena
    Wadyjakość usługi, obsługa klienta
    Wrocław
  • ~Ewa / 2018-09-22 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Rybnik ok 12.09 jest awaria. Codziennie dzwonię do bok i codziennie słyszę inną datę naprawy wczoraj czyli 21 września usłyszałam że na pewno do końca miesiąca internetu mieć nie będę. Pytałam się czy mogę z nimi w takim bądź razie rozwiązać umowę niestety nie ponieważ oni są w stanie dostarczyć mi internet tylko chwilowo Mają awarię i nie wiedzą kiedy będzie naprawiona zero kontaktu z ich strony żadnych starań żeby cokolwiek zrobić zamontować radiowke,cokolwiek. Konsultant na infolinii wręcz mi powiedział że on od tego jest żebym nie odpowiadać na moje pytania przynajmniej szybciej mu czas leci Kiedy wiecznie do niego dzwonimy żenada
    ZaletyW tej chwili brak
    WadySame
    MiejscowośćRybnik
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2602
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021