MiejscowośćKatowice
strona 83 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »
-
~bogdan / 2021-01-27 12:36
Kompletny brak szacunku do klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu - internet zakładają 1,5 miesiąca i nie raczą nawet o tym poinformować - żeby rozwiązać umowę będziesz czekać pół godziny na infolinii. Zachowują się jakby byli monopolistami. Nie dziękuję. -
-
~Bogusia / 2017-12-18 11:02
Tragiczna obsługa klienta, każdy konsultant mówi co innego wysyłają nie to co zamawiasz po to żebyś płacił więcej. Nie dałam się nabrać 2 godz na telefonie poskutkowaly. MiejscowośćŁódź -
~Boss / 2021-11-24 09:35
To jest dramat, internetu brakuje randomowo w ciągu dnia. Taka sytuacja jest częsta od paru lat dobrych. Ciągle ten sam problem. Umowa podpisana, oczywiście płatności na czas, a z internetem gorzej. Prędkość też często zwalnia do minimum, co jest żenujące. Infolinia to pionki, które mają w d**ie klienta.
Najlepsze: Dzwoniąc na infolinie niezależnie kiedy, zawsze słyszymy na początku, że przepraszają nas za awarie...MiejscowośćBytom -
~bosso47 / 2010-03-27 11:32
Wejdź na stronę Netii zaloguj się do Netia Online i tam w zakładkach o płatnościach i o swoim koncie dowiesz się wszystkiego. Ja też miałem internet rok za darmo i nie było problemu. Problemy zrobiły się w związku z bałaganem gdy przenosili się do nowej siedziby. Wyjaśnić to u nich. -
~Boże / 2023-04-29 03:04
Nie wiem czy Multimedia czy Netia gorsze, zdecydowanie top najgorszych providerów internetowych MiejscowośćToruń -
~Bożena / 2020-11-28 20:38
Bardzo żałuję, że muszę przejść do innego operatora ze względu na przeprowadzkę. Netia to niezawodny operator w ciągu roku mają jeden dzień przerwy. Zaletyniezawodny, szybkiWadynie maMiejscowośćNamysłów -
~Brak / 2018-04-08 02:01
To jest jakis zart place tyle pieniedzy za jakies gowno,albo internetu nie ma, albo chodzi tak wolno ze strony sie nie laduja... zenada ! ZaletyBrakWadyJakos uslugiMiejscowośćPoznań -
~Brak / 2021-04-22 15:41
Ceny macie jak z kosmosu a łącznie tak stabilne, jak są stabilni emocjonalnie podopieczni z zakładu zamkniętego. Jak najdalej od netii ZaletyBrakWadyNiestabilne łącze internetowe, ceny nieadekwatne do usługiMiejscowośćPoznań -
-
~Brak słów / 2012-01-11 14:52
W pierwszy miesiąc wszystko było idealnie- miałem wykupione 20 mg/s i tak było, a nawet i wyżej. Lecz po upłynięciu miesiąca wszystko legło. Internet wysyłał mi straszne opóźnienia, a wieczerami chcąc coś pobrać mój transfer nie przekraczał 15 KB/s ! Dzwoniąc do nich w odpowiedzi dostaję, że jest to wina TP. Jednem słowem mówiąc "żałosne". ZaletyBrakWadyDuże opóźnienie (tzw. ping).
Żałosna pomoc techniczna.
Zaniżanie prędkości.
Wiele innych.Około 3 miesięcy, płacę abonament 60zł -
~brakslow / 2018-07-21 13:04
Tragedia, nie polecam nikomu, wysyłają kary umowne pomimo odesłania wszystkich dzierżawionych sprzętów (nota wysłana 4 miesiące po odesłaniu routerów), obsługa telefoniczna niekompetentna, gdy powiedziałem, że specjalnie zachowałem list przewozowy pomimo upływu tak długiego czasu, bo wiedziałem ze maja takie praktyki, pani z obsługi nie dawała dojsc do słowa udawała i mówiła ze słabo mnie słyszy i ze coś przerywa. Rozliczyłem się więc nie widząc sensu dalszej dyskusji. Nie polecam przez duże N!!! -
~BrakSłów / 2023-08-09 15:53
Kalisz. Ulica Bogumiła i Barbary. Zrezygnowałem z bezprzewodowego internetu T-Mobile na rzecz Netii. Skusiły mnie hasła: światłowód, prędkośc 600mbs i dość atrakcyjna cena (w gratisie tv). W efekcie żałuję i najadłem się sporo nerwów. Internet był instalowany w piątek, dziś (środa) zrezygnowałem ze świadczenia usług. W pierwszy dzień, do wieczora, jeszcze wszystko jako tako działało, prędkość prawie 200 mbs, ale od wieczora spadki do nawet 1,4 mbs! I tak do dziś. Z żoną pracujemy zdalnie, nie dało się korzystac z internetu nawet po wielokrotnym resetowaniu routera. Na infolinii pierwszy tekst: "nie gwarantujemy takiej prędkości po wi-fi" i "proszę podłączyć komputer do kabla". Nie wytrzymałem tej bezczelności i od razu prosiłem o wypowiedzenie umowy. Nie korzystam z internetu od wczoraj. Nie polecam Netii. Zaletyfachowo wykonana instalacjaWadywprowadzanie konsumenta w błąd, niekompetentna obsługa klienta na infolinii, niewywiązywanie się z warunków umowy, awarie i duże spadki prędkości internetuMiejscowośćKalisz -
~Bravehart / 2019-07-30 13:59
2-3 urządzenia podłączone i internet masakryczny i jak oglądam jakiś film na internecie to muszę odrazu zmniejszać jakość.Trzeba czekać nieraz dzień jak zapłaci się internet żeby włączyli dostęp ZaletyInternet w miarę przyzwoity jak korzysta mało osóbWadyPraktycznie brak możliwości oglądania filmów w jakości HD .Jak korzysta 3 lub więcej osóbMiejscowośćBochnia -
~bruno / 2010-12-28 19:12
nie ma możliwości przetestowania internetu przed podpisaniem umowy. Coś ja ma obecnie choćby konkurencyjna Tepsa. Wtedy można samu na własnej skórze sprawdzić co i jak działa dokładnie. No i jakby co, człowiek też może liczyć na jakieś dodatkowe przywileje do Neostrady. W stylu przykładowo, darmowego abo przez kilka pierwszych miesięcy, czy bonu podarunkowy do wykorzystania na e-zakupy . -
~Bruto / 2021-04-06 22:36
Upierdliwe telefony, wprowadzanie w błąd, wymuszanie dodatkowych usług. Beznadziejna aplikacja pełna błędó, np. zmieniając hasło walidator przy błędzie zawsze zwraca ten sam bezsensowny tekst 'nieprawidłowe haslo', trzeba się domyśleć że niektórych znaków nie można używać, nie można z poziomu aplikacji wyłączyć niektórych usług. Bardzo ciężko dodzwonić się do obsługi (20min czekania z upierdliwym co 5 sekundowym proszę czekać na operatora), itd itd. ZaletyCena jako takaWadyaplikacja, obsługa, jakośćMiejscowośćWrocław -
~Buba / 2023-02-09 09:51
Najgorszy usługodawca na rynku. Miało być tak pięknie... Ciężko dodzwonić się na infolinię, a jak już się uda, to na obietnicach się kończy. Ciężko cokolwiek wyezgwkwowac. Żałuję podpisanej umowy i wyboru. Nigdy więcej, byle do końca umowy! ZaletyNie maWadyWieleMiejscowośćToruń -
~bunin / 2016-05-05 09:29
Szanowni Państwo. Internet w większych miastach takich jak Warszawa , Kraków i.t.p. zawsze będzie pracował znacznie lepiej , gdyż tam jest lepiej rozwinięta firmowa infrastruktura. Dlatego proszę o zrozumienie tych klientów którym świadczona jest usługa Netii w innych regionach Polski . Klienci z Warszawy którzy mają dobrze świadczone usługi zawsze będą zadowoleni , bo przecież nie mogą narzekać. SZANOWNI WARSZAWIACY FIRMA NETIA TO NIE TYLKO STOLICA. Ja osobiście też jestem klientem Netii na Dolnym Śląsku na łączach Dialogu (była fuzja) i posiadam usługę max 20. Ale w umowie wyraźnie jest napisane , że MAX 20 oznacza maksymalną prędkość jaką mogę osiągnąć co nie oznacza że takowa będzie i dlatego ja nie tragizuje bo zdaje sobie sprawę jak jest. Z jednym muszę się zgodzić jeśli chodzi o obsługę klienta , że bardzo często konsultanci przerzucają klientów do innych konsultantów w jakiejś sprawie i ZA często obiecują , że zajmą się sprawą i poinformują nas telefonicznie o jej przebiegu. Nigdy do mnie żaden z nich nie oddzwonił choć nie raz obiecywali. Dlatego tutaj dla BIURA OBSŁUGI KLIENTA ŻÓŁTA KARTKA ! Ale na szczęście pojawiła się stabilniejsza alternatywa dla mnie jeśli chodzi o usługi więc żegnam się z Netia jako nie do końca w porządku dostawcą usług. ZaletyW miarę przystępna cenaWadyobsługa klienta pozostawia wiele do życzenia -
-
~Bunin / 2023-06-25 10:28
Posiadam usługę TV oraz internetu światłowodowego 1GB i przyznam ,że jestem zadowolony . Nie ma problemu z działaniem usług. Oczywiście każda lokalizacja to indywidualne opinie . Rozumiem klientów , którzy są NIEzadowoleni. W każdym razie w Kłodzku to działa i nie mam się do czego przyczepić poza OBSŁUGĄ KLIENTA na infolinii. Mam wrażenie , że tam pracują ludzie z łapanki . ZaletyTo co w umowie to w rzeczywistości jest.WadyMała kompetencja pracowników InfoliniiMiejscowośćKłodzko -
~bunny / 2013-10-26 01:32
Netia to mój 1 operator zakładali u mnie linię gdzieś w 1997r najpierw miałem u nich telefon bo jeśli chodzi o net nie mieli ciekawej oferty. Później weszło coś jak abonamentowe 100 godzin internetu korzystałem z tego ale wychodziło drogo i przeszedłem do TPsy w której to był abonamentowy "internet nocą".Wszystko to na modemie 56k i połączeniu dlal-up, takie cuda kiedyś były w dzikich pionierskich czasach :) Później miałem w TPsie neostradę i jeśli chodzi o jakość usług nie mogę narzekać jednak w Netii za taką samą cenę był 4x szybszy internet więc cóż wróciłem do Netii. Obecnie mam net 13Mbit / 1Mbit działa świetnie choć przydał by się wyższy upload chociaż te 2Mbit w czasach wideokonferencji i zdjęć w wysokiej rozdzielczości. Jeśli chodzi o obsługę na infolinii to jest słabo. Pewnie cisną ich na maksymalną sprzedaż usług być może stąd brak profesjonalizmu :) Zaletybezawaryność, cenaWadyinfolinia, brak mozliwosci korzystania z samego internetu bez telefonu/oplaty za utrzymanie liniioj długo -
~Były klient netii / 2021-12-05 11:30
Przekierowują z jednego do drugiego jeden mówi że nie ma oferty drugi że jest. Odchodzę z Netii bo jest duży ping, częste awarie, obsługa klienta mówi że jest oferta po czym jej nie ma po czym jest po czym znowu jej nie ma. ZaletyChyba nie maWadyDuży ping
Niejasność obsługi
Internet zwalniający do minimum i to nie rzadkoMiejscowośćChrzanów -
~byłyKlientVectry / 2020-09-12 00:34
Te negatywy chyba konkurencja pisze (podejrzewałbym Vectrę, to w ich stylu, moim zdaniem oczywiście). 50 zł za 300 Mbit, działa jak należy. Jedyny problem: po kontakcie z przedstawicielem odhaczył mnie jako "brak kontaktu", co opóźniło instalację o około tydzień. Poza tym wszystko gra i buczy. ZaletyPrędkość, cena.WadyOpiekun budynku się nie kontaktuje a potem pali głupa, że nikt nie odbierał. Panie opiekun, teraz każdy telefon ma coś takiego jak "nieodebrane", nie graj pan w wuja.MiejscowośćWrocław
strona 83 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »