Internet od złodzieji i oszustów. W ofercie piszę 100 Mb/s, a w rzeczywistości jest 2-4 Mb/s i 0,2-0,9 uploadu
ZaletyBrak
WadyMegawolny internet, mimo małej ilości użytkowników korzystających z łącza
MiejscowośćPiaseczno
~AK / 2023-08-27 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja ever! Ciagle jakieś błędy awarie itd , 2 lata katorgi! Nigdy więcej !
MiejscowośćBiałystok
~albinos / 2019-09-19 08:57
Ocena: 1.50 / 5
Co chwilę nie ma Internetu nwm za co place dodzwonić się też nie można bo się prędzej człowiek zestarzeje nie polecam
ZaletyCena
WadyBrak internetu
MiejscowośćRuda Śląska
~Alek / 2010-06-01 16:15
Ocena: 3.00 / 5
swojego czasu, mieszkając w domu z rodzicami korzystałem z Wimaxa. Net nie powiem sprawdzał się dobrze, zdecydowanie lepiej niż ten poprzedni co mieliśmy od lokalnego dostawcy. W ciągu 2 lat, zdarzyła się tylko 1 większa awaria i to z powodu nawałnicy, która przeszła nad nami. No... ale teraz jak się przeprowadziłem i mam freedoma ( net kablowy w orange) to takie nawałnice nie są już straszne :) , no i wiadomo net szybciej śmiga niż max 1mb/s w Wimaxie
~alek / 2017-08-25 20:43
Ocena: 1.00 / 5
poprostu tragedia, w umowie minimum 10 mb/s a jest 100kb/s nie polacam usługi, chyba ze chcecie tracic pieniądze i nerwy
ZaletyBrak
Wadyszumy w telefonie i tragiczna prędkość
~Aleksander / 2021-05-11 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam i odradzam na maksa.
8 lat temu miałem od nich internet i TV . TV przerywało tak samo jak internet co wtedy przeszkadzało w grach MMO ale na tyle że czekaliśmy aż umowa się skończy. Teraz kończyła mi się umowa w tv toruń a ja zapomniałem o tym co było 8 lat temu podpisaliśmy umowe.
I co ? to samo ???? internet na YT I FB działa oczywiście bo to w bardziej rozwiniętych krajach osobna sieć liczona za darmo albo po minimum transferu.
Jednak teraz pracuje jako programista i taka sama sytuacja jest tylko że teraz przerywa mnie co 5 min na 1 min w połączeniu ftp ( na wszystkich serwerach z jakimi się łącze cyberfolks,seohost,ovh ) to samo przy łączeniu z ssh. Oczywiście u nich na sieci brak widocznego problemu a ja siedze zamiast 8h po 11h dziennie od maja by wyrobić to co powinienem.
Jako że pracowałem 4 lata na infolini kiedyś nie ma opcji odstąpienie od umowy bo podpisana z przedstawicielem więc tak samo jak by podpisana była w salonie. Rozwiązanie jest z kwotą kary umownej za jakieś 2k pewnie a to że ich usługa nie nadaje się do korzystania w zakresie z jakiego potrzebuje kwalifikuje się na niską jakość świadczenia usługi a w tej sytuacja tylko sprawa sądowa może to rozwiązać.
Jest możliwość że wtedy się ugną a czemu ? dlatego że jeśli klient pozwie usługodawcę do sądu a jest firma na giełdzie takie pozwy mają wpływ na notowania co odbija się na wartości akcji.
Nie polecam nikomu kto pracuje przez internet korzystanie z tego dziadostwa
Zaletybrak
Wadyjakość
MiejscowośćToruń
~Aleksander / 2023-09-02 23:09
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo bardzo wolny Internet. Obsługa klienta nie pomocna, wysyłają techników, którzy nic nie zmieniają.
ZaletyBrak
WadyBardzo wolny internet
MiejscowośćWarszawa
~Aleksandra / 2018-07-30 23:13
Ocena: 1.75 / 5
Internet i telwizja ciągle się zawiesza. Serwisant w ciągu tygodnia przyjeżdża 2 razy, po jego wizycie wszystko działa przez 2 godziny po czym znowu brak połączenia. Nie potrafią znaleźć przyczyny problemu, po wymianie routeru ciągle brak internetu. Jak jest połączenie to ma baaaardzo słaby transfer, problemy nawet z zalogowaniem na maila. Jednym słowem porażka. Człowiek nie wie za co płaci.
ZaletyBrak
WadyCiągły brak połączenia,internet i telwizja wiesza się, ciągle dzwonienie do serwisu, strata czasu i nerwów
MiejscowośćZielona Góra
~Aleksandra / 2023-07-24 09:58
Ocena: 2.25 / 5
Fatalna obsługa klienta, pełno problemów, nie polecam
~Alexander / 2022-06-09 20:42
Ocena: 1.00 / 5
Netia, to chyba najgorszy dostawca sygnału tv i Internetu w Warszawie?
Sygnal tv i Internetu zanika, zacina się, ciągle pojawia się komunikat blad sygnału nadawania.
Na sygnały nikt nie reaguje.
Nigdy więcej.
MiejscowośćWarszawa
~Alicia / 2022-01-31 21:00
Ocena: 1.25 / 5
Ze względu na wyprowadzkę musieliśmy zrezygnować z usług Netia( za nowym adresem nie było technicznej możliwości przenieść ). Zadzwoniłam we wrześniu , mówili napisać mail, ze od 01.10.2021 już nas nie będzie. To był mail firmy, ale nie ten. W końcu płaciliśmy jedzcie 3 miesiącu ( w których już nas nie było ), żeby nie płacić karę 1500 zł za rozerwanie umowy ( nie z naszej winy) kupiliśmy internet mobilny. Teraz się okazało , ze zrezygnowaliśmy z Internetu i telewizji( jak mówiła operator), a dopiero mamy telefon stacjonarny, którym w życiu nie korzystaliśmy - to nam naliczono jedzcie 30 zł za niego + 9,90zl za usługę identyfikacji numera!!!!. Dopiero do 28 lutego musimy to zapłacić !!!! 39,9 zł / mięs !!!!
ZaletyMówią grzecznie
WadyNiemożliwe rozerwać umowę bez finansowych strat
MiejscowośćSzczecin
~Alium / 2010-11-03 18:29
Ocena: 1.25 / 5
Mam internet w Netii od miesiąca. Raz mieli awarie lini, a drugi raz internet się potwornie 'ślimaczył'. Wg. mnie to zbyt częste awarie.
WadyZa każdym razem wykręcają się uszkodzoną linią. Tylko dlaczego użytkownicy innych telefonii mogą korzystać z tej samej lini bez problemów?
1 miesiąc
~alla22 / 2023-09-17 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Od piątku, tj już trzeci dzień brak internetu, a tym samym telewizji Nie wiadomo kiedy usuną awarię. Mam pakiet za 150 zł. Rezygnuję z ich "usług". Przechodzę na internet mobilny lub radiowy.
Zaletybrak
WadyWszystko- od jakości usług po kontakt z BOK
MiejscowośćOlsztyn
~alskdmlk / 2018-03-28 21:39
Ocena: 1.00 / 5
gówno, internetu częściej nie ma niż jest, co wieczór tragedia, aby do końca umowy
ZaletyNIC
WadyWSZYSTKO
~AM / 2022-09-18 19:35
Ocena: 2.00 / 5
Masakra!
Od trzech dni, nie idzie obejrzeć TV.
Bardzo słaba jakość.
Nie idzie się dodzwonić na infolinię.
Netia nie wywiązuje się z umowy, więc trzeba ich do sądu podać.
Może zbiorowy pozew zmusi ich do zmiany polityki.
Dno.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Amadeusz / 2019-07-09 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Przestroga dla wszystkich, którzy zamierzają podpisać umowę z Netią/Internetią:
1. Umowę mam od 4 miesięcy, w tym czasie dwukrotnie miałem w przerwy dostawie TV/Internetu trwające dłużej niż tydzień
2. W umowie jest zapis, że usterki naprawiane są w 48H od zgłoszenia - to kpina
3. W tej chwili w całym bloku nie mamy Internetu od wtorku 2.07.2019, operator unika odpowiedzi co się dzieje
4. Konsultanci tłumaczą że Technicy nie są w stanie dostać się do skrzynek w piwnicy - kłamią, przy usuwaniu usterki wcześniej nie było takiego problemu
5. Z umowy: Operator grawrantuje dostęp do Internetu 24h/7 dni w tygodniu - kolejna kpina
6. Prędkość 150Mb jest tylko w teorii (nowy blok, nowa instalacja). Faktyczna prędkość 95Mb. Usterka została zgłoszona ale również nie było odpowiedzi.
7. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową z BOK wynosi 3 tygodnie (lub wcale)
8. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi minimum 20 minut
9. Podczas zgłaszania awarii współmieszkańcowi zaproponowano pakiet danych na telefon komórkowy (zamiast naprawić usterkę)
10. Brak zapisów w umowie mówiących o rabacie na kolejnym rachunku w związku z awarią.
11. Sytuacja ma miejsce w Krakowie na ul. Kordiana 50B.
12. Być może to sprawa dla UOKiK ?
~Andre / 2019-09-20 21:31
Ocena: 1.25 / 5
Bardzo zła obsługa klienta wręcz ignorowanie problemu. Trzy tygodnie czekam na nowy router po zgłoszonej awarii. Nigdy więcej nie podpisze z nimi umowy. Odradzam tego operatora.
MiejscowośćStargard
~Andrii / 2024-09-11 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Chciałbym zgłosić problemy związane z jakością usług, z których obecnie korzystałem. Prędkość internetu jest znacznie niższa od oczekiwanej, a telewizja często się zacina. Dodatkowo, mimo że zrezygnowałem z kontraktu(po 2 latach jak miałem podpisany), zostałem obciążony opłatą w wysokości 56 zł, co jest dla mnie niezrozumiałe.(((
MiejscowośćPiaseczno
~Andrzej / 2016-05-31 18:49
Ocena: 1.75 / 5
Usługi średniej jakości,żadna rewelacja.
Traktowanie klienta tragedia.Naciągacze i oszuści.
Uwaga na sprzedaż usług przez telefon,oszukują i naciągają
~Andrzej / 2016-11-15 18:14
Ocena: 2.00 / 5
Jestem z Lublina (Sławin) i nie polecam jeżeli nie mieszka się w ścisłym centrum. Prędkość maksymalnie do 6 mb/s (nie ma co poszaleć) i podkreślam taka prędkość tylko okazyjnie (średnio to jakieś 3 mb/s). Mimo obietnic o prędkości 50 mb/s i wielokrotnych wizyt serwisantów nie udało się temu jakoś zaradzić. Nie chce jakoś zniechęcać, bo w niektórych regionach napewno (a przynajmniej tak myślę) prędkość osiąga oczekiwane wartości i kwestia leży w moich położeniu, ale od 5 lat 0 zmian. Aktualnie przeglądam oferty innych firm i zdaje mi się (na podstawie osobistych doświadczeń), że żadna firma nie oferuje uczciwej umowy.