Byłem klientem Neostrady. Skusiłem się na promocję od konsultantów telefonicznych netii, którzy wydzwaniali w kółko i chyba pięciu na raz do momentu podpisania umowy. Po podpisaniu umowy stałem się dla netii tylko osobą której wysyła się faktury np. za modem, którego nie zamawiałem! Mimo licznych telefonów z mojej strony do netii (oj, nie łatwo jest się tam dodzwonić) o anulowanie faktury i odebranie nie zamawianego modemu nikt się nie zjawił a ja nadal jestem "dłużnikiem w mniemaniu netii" mimo, że w umowie jest zaznaczone, że nie zamawiam modemu! Zaznaczę jeszcze , że modem ów został wciśnięty przez kuriera netii sąsiadowi mimo, że nie był on odbiorcą. Chcę jeszcze powiedzieć, że w momencie podpisania umowy miałem obiecane, przez konsultanta z netii że wszelkie czynności związane z rozwiązaniem umowy z TP SA Neostrada dokona za mnie netia. Miałem obiecane, że w momencie zakończenia promocji w Neostradzie następnego dnia będę miał dostarczony internet z neti. Ostrzegam firma netia nie wywiązuje się z takich obietnic a ja zostaję obciążany opłatą już niepromocyjną przez TPSA! Przestrzegam rozwiązujcie umowy z Neostradą sami bo netia zrobi was w konia tak jak mnie. Jednym słowem żałuję, że dałem się namówić konsultantom z netii i reklamom telewizyjnym. Teraz zostałem związany z firmą bałaganiarską i nieprofesjonalną na dwa lata! Apeluję jak wam się kończy Neostrada to nie kombinujcie i zostańcie z NEOSTRADĄ.
Pozdrawiam, Zrobiony w konia klient netii,
ZaletyWiele godzin na telefonie i słuchanie muzyki.
WadyNieprofesjonalna załoga, obiecują i nie wywiązują się z obietnic i umów!
~Przemek / 2017-05-17 17:55
Ocena: 1.75 / 5
Szczerze odradzam. Mam z nimi umowę od 6 lat, wcześniej było ok - łącze 20MB sprawowało się znakomicie, niestety od roku same problemy. Połączenie z internetem zrywane jest nagminnie - potrafi się zrywać kilka razy na godzinę. Prędkość łącza jakoś dziwnie spada z 2MB/s do 1,7 MB/s a ostatnio nie mogę wyciągnąć więcej niż 1,1 MB/s. A wysył jest porażką, właśnie przesyłam fotki z komunii i nie mogę przekroczyć 6KB/s. Jeśli ktoś chce jedynie przeglądać strony, może to zaakceptować, jednak próba grania w cokolwiek nie ma ostatnio sensu. Zawsze przy zgłoszeniu awarii, twierdzą że wszystko ok z ich strony, jednak przyjeżdżający panowie z orange do linii są innego zdania. czekam tylko do sierpnia aby zmienić operatora
WadyBrak reakcji na powtarzający się problem
6 lat
~radek / 2011-02-23 12:51
dokłądnie netia to dziadostwo nibyu jest te 2 mb a strony otwieraja sie a w większości nie otwierają się- jak przez modem
~Rafal / 2017-09-04 08:42
Ocena: 1.00 / 5
Przyjechalem do polski na odwiedziny do siostry i korzystam(kiedy sie w ogóle da) z jej internetu ,,Netia" który działa na zasadzie
" Pojawiam sie i znikam" .....
Teraz jestem zaraz mnie nie ma. Poprostu TRAGEDIA!!! Lepszy net łapiesz w centrach handlowych i restauracjach.......
ZŁODZIEJSTWO !!!!!!!!!!!!!
ZaletyAbsolutny brak
WadyCałokształt
Złodzieje...... Byłem w wielu innych miejscach i internet mi działał w porządku. Tak jak mówię nawet w centrum handlowym.....
~RAIDENN / 2012-02-23 02:40
Ocena: 5.00 / 5
Ludzie nie oszukujmy się........Jeżeli net z Neti leci wam po lini TP..i tam była kicha to nigdy nie będziecie mieli poprawy!Na samym poczatku zapytajcie czy to linia od TP czy linia NETI!Co do kosultanta(tki) co dziwne trafiam zawsze na rzetelne osoby.
ZaletyNa razie cały czas.
WadyJak znajdę to dam znać.
~Robson / 2016-08-18 20:36
Ocena: 1.75 / 5
Jedna wielka porażka. Co chwile przerywa, co chwile zwalnia. Wzywałem serwis i niby wszystko dobrze czyli to norma ze w netii internet tylko wk*rwia zamiast dzialac. Rezygnuje przy pierwszej okazji. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~ronaldo / 2016-02-23 13:19
Ocena: 4.50 / 5
wiecie co wkurzylem sie kiedys jak byla awaria ale teraz mysle, ze w sumie to nic takiego, w technologii wszedzie sie zdarza no i nadal cenie tą firmę, Netia ma fajne oferty w dobrych cenach wiec i tak polecam
~Rozczarowany / 2010-02-22 13:01
Ocena: 1.50 / 5
1. Usługę mieli uruchomić od 1.02.2010 ale grzebali się z wyrejestrowaniem preselekcji i przesunęli na 18.02.2010 => 109 zł w plecy (faktura z TP SA za Neostradę i telefon) 2. Wpisali błędny PIN na umowie co koszmarnie komplikuje wszelkie kontakty 3. TP-SA odłączyła usługi 18.02.2010 i do dzisiaj (22.02.2010) telefon jest głuchy 4. Okazało się, że jednak Internet podłączyli 18 lub 19 ale zamiast wpisanych w umowie 4mb jest 0,673mb (informacja z routera) Reasumując: niekompetencja+ bariery biurokratyczne = KOSZMAR
~rycerz23 / 2011-06-29 21:52
poprostu oszustwo konsultanci bez doswiadczenia naliczanie kant korekta poprostu dla nich bez znzczenia poprostu tylko plac
~rych / 2010-02-28 19:01
Przed tygodniem otrzymałem z Netii listowne wypowiedzenie w świadczeniu usług telefonu i internetu z powodów technicznych. Obecnie siedzę samotnie w fotelu inwalidzkim bez możliwości komunikacji ze światem (z pogotowiem ratunkowym) od jutra.W telewizji wiele razy dziennie widzę ostatnio reklamę Netii i jej zalet. Potrzebny pilnie sponsor który obok reklamy Netii umieści w TV ostrzeżenie o moim przypadku.
~Rysiu / 2013-01-18 09:48
Ocena: 2.25 / 5
Miałem do dzisiaj negatywne zdanie o Netii, uważam ze traktuje nowych klientów lepiej niż starych muszę płacić za telefony na infolinie i jeszcze kilka innych wad, ale teraz tez muszę uczciwie przyznać ze zaskoczyli mnie pozytywnie, w piątek uszkodził mi się netia spot zadzwoniłem około godziny 12 tego samego dnia okolo godziny 22 dostalem SMS ze nowy ruter został wysłany kurierem w poniedziałek około godziny 10 kurier przywiózł mi spota.
Zaletyczasami potrafia pozytywnie zaskoczyc
Wadytraktowanie nowych urzytkownikow lepiej niz stalych, oplata za tel. na infolinie, czasami dlugi czas oczekiwania na konsultanta
okolo 6 lat
~Ryszard / 2010-11-17 10:50
Ocena: 1.00 / 5
23.08.2010 podpisałem Umowę z Netią na szybki internet i lepszy telefon, oraz upoważnienie do wypowiedzenia umowy TP S.A. Od 1 pażdziernika powinienem mieć obie usługi. 5 pażdziernika Netia zawiadamia mie pisemnie że nie ma możliwości oferowania usługi zgodnie z zawartą Umową i rozwiązuje ja w trybie natchmiastowyn. Od pażdziernika do chwli obecnej jestem bez internetu i telefonu gdyż zadziałały wcześniejsze wypowiedzenia. TP S.A. nie może przywrucić numeru bo jest on w dyspozycji Neti. Telefonem nie możnz nzwiązać połączena, włoncza się komunikat nie możemy zrealizować połączenia skontaktuj się z operatorem. Nie będę opisywał wielokrotnych interwencji u nie kompetentnych operatorów na ifolini gdzie czsami po 0,5-1 godz. można się dodzwonić, ale Netia działa; po rozwiązaniu Umowy dostaję SMS-a z kodem do aktywacji internetu, a 2.11. 2010 informację o uruchomieniu usługi telefonicznej./oczywiście tel. nie działa/ Pocztą elektroniczną dostałem również rachunek na kwotę 140,00 PLN nie wiem za co bo maila nie ptraię otworzyć gdyż zalokowany jest PIN. Przestrzegam przed wiązaniem się umową z tym operatorem gdyż w przypadku nie wywiązywania się z jej postanowień walczycie z "duchem"- pozostaje pisanie pism na które przychodzą bzdurne odpowiwdzi, rozmowa z konsultantami na infolini, wzgłędnie interwencja w siedzibie w Warszawie . /Poza Warszawą nie ma żadnego przedstawicielstwa/
Zaletyżaden
Wadysame
wirtual.ie przez 2,5 m-ca
~Ryszard / 2014-07-01 17:02
Ocena: 4.00 / 5
Mam internet na łączach TP SA (orange)od 4 lat.Bez problemów
~salazar / 2009-12-14 02:08
ja też tam pracowałem a teraz pracuję na infolinii TP, a wiecie dlaczego tak długo się czeka na połączenie bo ci w netii poprostu to olewają i dyskutują między sobą na swoje prywatne tematy.Jak klient zgłasza po raz drugi lub trzeci awarię to szybko się komunikują jaki kit mu sprzedać żeby sprawę odwlec.Taka jest prawda sam widziałem i słyszałem.
~Sanoczanin / 2015-09-03 16:33
Ocena: 4.00 / 5
Mam ich ofertę kablówki z Sanok od pół roku. W porównaniu do poprzednich moich dostawców (radio, kablówka) Netia - wymiata. Ping super, ściąganie też. A co najważniejsze działa płynnie na wszystkich urządzeniach w domu, a trochę ich mam (tablety, komórki, smartTV, laptopy, stacjonarki). Instalacja błyskawiczna, na drugi dzień od podpisania umowy internet z TV już był. Teraz minusy: Brak punktu obsługi klienta, na infolinie trzeba uważać, bo przysłali mi umowę z dodatkowymi usługami których nie chciałem. Nie podpisałem tego na początku, potem znalazłem kontakt do chłopaka co u mnie w mieście sprzedaje ich usługi już było ok - wszystko czarno na białym, bez ściem. Awarie, w tym czasie była jedna i właśnie zgłaszanie ich na infolinii to jakiś horror, nie idzie się dodzwonić- choć trzeba przyznać, że po zgłoszeniu miałem telefon do godziny od fachowców naprawiających Internet, usługi wróciły chwilę potem. Ogólnie to jest naprawdę dobrze, tylko ten punkt by się przydał.
ZaletyStabilność łącza, prędkości, TV FULL HD, kanały sportowe w cenie pakietu podstawowego :)
WadySłaba infolinia, brak punktu w Sanoku
6 miesięcy (6 mcy za 2 zł) teraz będe płacił 69zł
~SGR / 2010-01-15 20:29
To jeszcze masz szansę, żeby nie zostać ich klientem!!! Skorzystaj z tego błogosławieństwa!!!! Ja na aktywacje czekałem 79 dni! Przez ten czas wydałem mnóstwo pieniędzy na telefony do nich gdzie oczywiście nikt nie potrafił powiedzieć niczego konstruktywnego. W kółko powtarzali, że to wina Tepsy co oczywiście okazało się nie prawdą. Zwyczajnie monter, który podłączał mi linie coś źle podłączył... Pierwsza awaria zdarzyła się po niecałym miesiącu... Nawalił modem.... Ustalenie tego zajęło im 3 tygodnie... Nowy modem mieli przysłać w ciągu 3 dni roboczych... Ale panu na infolinii pomyliły się chyba dni z tygodniami... W rezultacie półtora miesiąca nie miałem ani netu ani tela a rachunki przychodziły... Po złożonej reklamacji przysłali fakturę korygującą na kwotę... 46 zł słownie czterdzieści sześć złotych... Samego abonamentu za obie usługi mam około dziewięćdziesięciu kilku złotych miesięcznie!! Gdy zadzwoniłem z pytaniem czemu za 1.5 miesiąca odliczyli tylko 46 pln pani stwierdziła, że owszem, za każdy dzień awarii z ich winy muszą odliczyć 1/30 abonamentu ale nie jest wstanie mi powiedzieć czemu odliczyli tylko 46 pln. I, że mogę złożyć kolejną reklamację na tą reklamację ale czas na odpowiedź z ich strony mają nieokreślony... Czyli do śmierci mogę czekać na odpowiedź.... Żałuję, ze po 30 dniach awarii nie napisałem rezygnacji... Tą firmę polecam każdemu OMIJAĆ Z DALEKA!!!! Ale mądry polak po szkodzie...
ZaletyPowiedzmy, że u mnie parametry są mniej więcej w normie....
WadyINFOLINIA, ludzie, którzy tam pracują nie mają pojęcia o czym mówią i po co tam są!!! Reklamacje, rozpatrywane na niekorzyść klienta!!
6 mieś
~Silva / 2010-11-05 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Podpisalam umowe z NETIA 28 sierpnia na szybki telefon w cenie 49 zl (abonament, w tym rozmowy krajowe). Usluga miala byc aktywowana wg 1. wersji od 1 pazdziernika, wd 2. wersji od 29 pazdziernika. Tak mnie informowano po moich interwencjach. W rezultacie podlaczono mi sygnal 29 pazdziernika ale rozmow nie moge wykonywac,po wykreceniu numeru tel. pojawia sie komunikat, ze usluga nie moze byc wykonana. Dzisiaj jest 5 listopada. Place za abonament od 29 pazdziernika, w rozmow nie moge wykonac. To jest skandal. Dzwonie na infolinie codziennie od 1 listopada, nawet i kilkakrotnie. Osoby tam pracujace powtarzaja mi, ze "juz dzisiaj bedzie pani miec usluge czynna" po czym mijają kolejne dni a ja mam ciagle tel. zablokowany. Sprawdzilam wszystkie mozliwosci, czy nie mam zadluzenia, czy nie jest uszkodzony itp. - okazalo sie, ze nie. Wiec usluga powinna byc czynna. Dlaczego nie jest? Poniewaz w cenie 49 zl mieszcza sie rozmowy tel. na terenie kraju i miejscowe. Czy to nie jawne oszustwo? Tym bardziej, ze nikt nie jest w stanie logicznie wytlumaczyc mi, dlaczego nie mam czynnego telefonu. Oczywiscie, sygnal jest-do mnie mozna sie dodzwonic, lecz ja nie mam wyjscia. W zwiazku z tym musze oplacic abonament, ale w aboanamencie nie moge wykonywac rozmow. Ba! Jeden z "Panow w informacji" powiedzial mi, abym czekala cierpliwie, a jesli zerwe umowe, to poniose kare! szczyt tupetu i arogancji. Nikomu nie polecam. Ta sprawa kosztuje mnie bardzo duzo zdrowia. Zrezygnowalam z TP-sy, teraz bardzo zaluje, chcialam miec tansze oplaty, aby moc czesciej porozmawiac z samotnie mieszkającym rodzicem (Mamą)...:(((
Zaletydo tej pory brak plusow
Wadysame minusy
za 49 zl, place za abonament a nie mogę dzwonić, ponieważ mam zablokowana linie
~Smutny Klient / 2015-07-11 21:57
Ocena: 1.25 / 5
4 lata byłem BARDZO zadowolony z internetu. Naglę zaczęły się awarie... 12 dni brak internetu, 20 razy dzwoniłem na infolinie zgłaszać problem. Informowali mnie, że technik przyjdzie i wszystko naprawi. Do tej pory go nie zobaczyłem. Parę dni po zgłoszeniu awarii dostaję sms-y o naprawieniu usterki. po 2 dniach z powrotem to samo. Już nie mam siły do nich dzwonić i zgłaszać cały czas problemu z internetem.
ZaletyKiedyś zalety były, teraz już nie ma żadnych
WadyPrzerwy w dostępie internetu, całkowity brak, wysoka cena.
4 lata
~smutny marian / 2011-01-10 19:09
Ocena: 1.25 / 5
Od tygodnia mam zaszczyt rozkoszować się internetem z netii 4Mbs na łączach TP. Już nie mam zdrowia. W porywach jest 2Mbs i co parę minut się rozłącza. Badziewie na max.
Zaletybłąd 680 brak sygnału wybierania
WadyNerwica
9 dni i już mam dość
~Stefan / 2015-03-23 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Do kitu cała ich oferta i ta cała tv i internet. Dowiaduję się że wykorzystują łącza z TP i najpierw muszę kupić telefon i abonament w TP (Orange) a potem Netia może mi się do tego podłączyć z tv i internetem. Sorry ale to oferta dla debili chyba? mam już dwie komórki, na cholerę mi telefon stacjonarny w TP? Netia chwali się i reklamuje a nie ma nic sensownego do zaproponowania. To taniej kupic sobie satelitarną tv, Cyfrowy Polsat czy coś i internet z jakiegokolwiek operatora GSM.