Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~OP / 2017-04-10 15:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe problemy z telewizją i Internetem. Klienta mają za kretyna. Obsługa klienta leży i kwiczy. Cena zdecydowanie za wysoka jak na taką słabą jakość usług.
  • ~oriental_chicken / 2010-11-04 15:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Netia ma dość spory zasięg co jest bardzo dużym plusem. Mogliby tylko zejść nieco z cen, bo jednak konkurencyjne sieci w ostatnim czasie wprowadzili sporo zmian (chociażby neostrada studencja, gdzie najwyższa cena to 89 zł). W standardowej neostradzie też pojawiły się promocje, czego tutaj trochę mi brakuje
  • ~oszukana / 2010-07-24 18:15
    Ja również jestem oszukana przez pracowników firmy Netia.Obiecano mi internet 4 mb/sek, ale w dostarczonej przez kuriera umowie nie było o tym mowy.Zadzwoniłam na Infolinię i dowiedziałam się,że nie jestem jedyną osobą,która w tym dniu dzwoni w tej sprawie,a chodził o to,że na mojej linii nie możliwości podłączenia takiej prędkości .To jest skandal!!!! Nic nas nie chroni przed takimi praktykami.
  • ~oszukany / 2008-10-22 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponieważ za usługe VIP 24 płaciłem 140 PLN +VAT a ponadto łącze to było bardzo zawodne postanowiłem zrezygnować. W info (0801802803) powiedziano, że należy wysłać zeskanowaną wersję wypowiedzenia na adres nfo@netia.pl (Okres wypowiedzenia trwa miesiąc i zaczyna sie 10 dnia miesiąca).
    Dnia 08 sierpnia wysłałem maila z rezygnacją a mimo to Netia wystawia faktury za internet.
    Pnie konsultantki chociaż dzisiaj dwa razy przekazałem im kopię tego maila twierdzą, że mail do nich nie dotarł i muszę nadal byc klientem Neti - tzn co najmniej płacić.
    Każda trudniejsza rozmowa z tymi paniami kończy się extra pytaniem identyfikacyjnym (np ReGON, PESEL etc).
    Panie jeśli coś od nich chcieć zachowuja się jak ekspedientki w sklepie mięsnym w czasach stanu wojennego w latach 80 XX w.
    WadyNie można zrezygnować.
    8 lat.
  • ~Pan Marcin / 2015-12-13 01:47
    Ocena: 3.33 / 5
    PRĘDKOSC OK, ALE RAZ W MIESIACU MUSOWO JAKAS BONANZA, CZY TO NIEMA NETA, LUB PRZYCIETY jakby niebyło, I TRZEBA KILKA RAZY RESTARTOWAC MODEM. Warszawa, Praga południe.
    ZaletyPREDKOSC
    WadyODCINA NETA RAZ NA JAKIS CZAS I TRZEBA RESETOWAC MODEM
    10 lat
  • ~pawel / 2016-02-21 19:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytałem opinie o Netii i zaryzykowalem.strzał w 10. Obraz super. Internet działa lepiej nic w UPC. I dużo taniej. U mnie działa rewelacyjnie.warszawa wola. Okolice Płockiej
    Zaletycena obraz
    Wadybrak
    1 miesiac
  • ~pawel0099 / 2009-12-18 08:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Oczywiście istnieje 10 dniowy okres wypowiedzenia umowy lecz jest to data która obowiązuje przy podpisaniu umowy. Klient ma prawo zrezygnować z usług w ciągu 10 dniu od podpisania umowy. Prz końcu umowy jest to standardowe 30 dni.

    Jeżeli chodzi o kwotę 190 złotych jest to kwota poza promocją. Twoja umowa przeszła na czas nieokreślony więc do standardowych 59 zł zostały doliczona ulga która obowiązywała w okresie promocji
    Zaletycena
    Wady-
  • ~Paweł / 2015-06-16 22:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet z Netii to tragedia. Zakupiona usługa to prędokść do 100 Mbps. Czasami jest do 70 ale zdaża się że Wartości mierzone po kablu to prędkość ściągania około 4Mbps wieczorami (wtedy gdy da się zmierzyć czytaj jest połączenie z internetem). Awarie zgłaszane do biura obsługi nic nie zmieniają. Jednym słowem po prostu jedna wielka pomyłka.
  • ~Paweł / 2017-09-24 23:42
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam umowę od grudnia 2016 czyli 9 miesięcy. Fakt faktem zmieniłem router z tego od Netii na Asusa. Mam wykupione łącze do 100 Mbps i wyniki następujące: pobieranie 89,73 , wysyłanie 46,97. Mierzone teraz przy włączonym telewizorze, a u mnie telewizja śmiga też po internecie. Sprawdzałem szybkość połączenia bezpośrednio z kabla (z pominięciem routera) i wynik był faktycznie prawie 100 Mbps. Przy darmowym routerze z Netii wyniki były prawie o połowę gorsze. Wiadomo - jak za darmo to pewna lipa :-). Uważam, że teraz parametry są ok.
    Jeżeli chodzi o obsługę to dam przykład z poprzedniej soboty. Część stron www wchodziła dopiero po kilkukrotnym odświeżeniu. Zaczęło się tak dziać około 17 w sobotę. Zadzwoniłem do BOK dopiero o 23. Fakt - po raz pierwszy dość długo czekałem na połączenie. Zwykle to była chwila. Podejrzewam, że nie tylko ja miałem ten problem. Już w niedzielę tuż po 13 zadzwonił technik i podpowiedział mi, żebym spróbował zmienić serwery DNS na "googlowskie". Oczywiście wytłumaczył jak to zrobić w ustawieniach routera. Powiedział, że jeżeli to nie pomoże to przyjedzie w poniedziałek. Pomogło. Teraz strony ładują się jeszcze szybciej. W necie można odszukać jak to zrobić. Polecam.
    Ogólnie oceniam Netię bardzo dobrze. Dałem tylko o jedną gwiazdkę mniej za cenę. To tak dla zasady - zawsze może być taniej :-). Ale cena też jest ok. Mam oferty na internet w firmie (podłączenie w sklepie w galerii handlowej) gdzie cena jest 3 x wyższa przy 6-cio krotnie gorszych parametrach! Szkoda, że tam nie moge podłączyć Netii. Pozdrawiam.
    9 miesięcy.
  • ~pete67 / 2017-06-21 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    zrywa połączenie tak często że całość traci rację bytu.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    NAJGORSZY INTERNET JAKI DO TEJ PORY UZYTKOWAŁEM.
    ZaletyBRAK Z RACJI ZŁEGO DZIAŁANIA CAŁOŚCI
    WadyNIEZAWODNOŚĆ ZERO..
    UCIEKAĆ
  • ~petekolakowski / 2016-08-05 17:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam powoli usług od Netii. Ciągłe problemy z internetem to już codzienność. Kilkanaście razy dziennie połączenie jest zrywane. Prędkość też skacze od 2 MB do 8. Nigdy więcej Netii.
    Wadyobsługa klienta, jakość usług internetowych
  • ~pierre84 / 2010-03-11 11:31
    Ocena: 2.00 / 5
    W umowie prędkość 4mb, autentyczna jaką mam to 1mb! Neta mam od 3 dni, dzwoniłem do BOK-u powiedzieli że przez moje łącze szybciej net nie pojdzie bo za daleko centrali itd.i zaproponowali rozwiązanie umowy na internet z ich winy bez zadnych konsekwencji. Dodam że mieszkam w 50-tyś mieście 150 km od Wa-wy więc odludzie to nie jest. MIał ktoś takaą sytuację? Netia ściemnia czy faktycznie tak może być z tym transferem?
    Zaletydługo musiałbym myśleć
    Wadyza mało czasu by napisać
  • ~piotr / 2011-08-03 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem neostradę 20Mb/s i dzialala z predkoscia pomiedzy 8 a 20Mb/s (w testach). Przeszedłem na Netię bo myślałem że super oferta Szybki internet dla firm baz limitu lacza (jaki kabel taki transfer) bedzie lepsza. Co się okazało: mimo tego że ten sam kabel dawniej ciągną do 20MB/s teraz tranzakcja połączenia jest ograniczona do 7Mb/s out i 0,6Mb/s in.
    Zjedz ile chcesz ale szerokość słomki tobie zwężymy.
    Nie wiem jak u was ale u mnie Netia na lączach Tepsy to Skandal!
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
    1 miesiac za 60zł
  • ~Piotr / 2016-03-21 16:19
    Ocena: 4.50 / 5
    na jednej z lokalizacji w warszawie korzystam z Netii i zrywa dlatego wziołem UPC a na drugiej na bielanach smiga jak złoto polecam kontakt w warszawie do Przedstawiciela Netii 533 39 39 49
    Zaletyniska cena
    Wadyinfolinia jak wszędzie
    8 miesięcy
  • ~piotr podhajny / 2010-07-24 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    od 17 lipca mam netie szybki internet 6m/s.Jest gorzej niz myslalem.Wiazka moze i jest 6m/s ale transwer calkiem lezy.przy sciaganiu pliku 500mb ze strony www.czas.pol.pl wynosi 50/60kb/s.Boze polituj sie nad ta Netią.Gdzie ida moje pieniadze.Juz 5 dni czekam na usuniecie tej awari i barany nic nie robia w tej sprawie.Przepraszam za nerwy ale ile mozna czekac.Nie kupojcie Neti bo maja zapchane serwery i transwer do niczego,Pozdrawiam
    Zaletyzero
    Wady1000000
  • ~Piotr T. / 2013-03-15 16:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolony z Netii. Zawarcie umowy i podłączenie usługi bez żadnych poślizgów czy problemów.

    Umowa pierwotnie była zawarta bodajże na internet DO 15MB, powiedziano mi że będzie się synchronizować na około 10MB i tak jest. Dobrze dopytać zawsze konsultanta na jaką prędkość internet powinien się synchronizować - mają systemowe narzędzia do tego. Może się zdarzyć, prędkość synchronizacji będzie niższa niż mówił konsultant np. jak się okaże w praktyce że nie ma miejsca do przypięcia w planowanym DSLanie i trzeba podpinać innego (dalszego - słabszy sygnał ;; Netia wtedy proponuje nową umowę na niższą prędkość albo możemy zrezygnować z umowy z racji tego że się nie wywiązali).


    Dostałem modem Asmax'a, chodzi od początku umowy. Czasem się zawiesi (z reguły raz na parę dni parę razy się zdarzyło, że było to 2-3x jednego dnia) - trzeba wtedy wyłączyć zasilanie na 5-10sec. Zresztą z Liveboxem tp było to samo.


    Z tego co wiem naprawy z reguły przebiegają sprawnie (większe usterki kilka dni) ale zdarzają się też przypadki że miesiącami komuś nie mogą internetu naprawić a konsultanci jedyna informacje jaką mogą przekazać to "naprawa jest u technika w trakcie realizacji". Wynika to z tego że jest słaba komunikacja wewnętrzna pomiędzy działami Netii i serwisantami oraz z tego że większość infrastruktury łącz należy do TP i czasami tp się nie śpieszy żeby naprawiać klientów Netii (mimo że są do tego zobowiązani). Albo Netia mówi "po naszej stronie wszystko ok", TP to samo i taka wymiana miesiącami w nieskończoność.

    Mam trochę wiedzy o takich przypadkach i jak to wygląda ale tylko od strony Netii więc nie mogę ich porównać czy odnieść procentowo z innymi firmami oferującymi internet.

    Niemniej ja jestem zadowolony z pięcioletniej współpracy z Netią i mam trzech znajomych co też z niej korzystają od paru lat i nie mieli żadnych problemów.



    No i oczywiście jest ten zapis w umowie że jak się nie zrezygnuje przed jej końcem/nie podpisze nowej to jakąś wielką kwotę miesięczną naliczają (2x?) ("korzystanie na zasadach promocyjnych w trakcie trwania umowy" - czy jakoś tak). No ale to tak samo mają w tp i w innych firmach oferujących internet pewnie też.
    ZaletyDobra stabilna usługa, konkurencyjna cena
    Wadykiepska wymiana informacji wewnątrz firmy (przy bardziej złożonych sprawach na infolinii się nic nie dowiemy).
    4-5 lat: telefon + ~10MB
  • ~Piotrek / 2008-04-14 21:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Rewelacja. Odkąd mam umowę - prawie 2 lata- ani razu nie miałem problemów technicznych, nie zrywa połączeń, brak limitu danych, bardzo dobra cena w nowych promocjach, dostępność informacji na wysokim poziomie o niebo lepsza niż w TP S.A.Nie miałem żadnych problemów z umową i aktywacją usługi.
    Zalety-jakość
    -cena
    -obsługa klienta
    -brak limitu danych
    -niezawodność działania
    Wady-brak
    niecałe 2 lata
  • ~piotrekfuks / 2010-11-11 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od października podpisałem kolejną umowę na internet z telefonem , internet 6M/bs - cena 59zł brutto + telefon stacjonarny - cena 35 zł brutto. Jest problem bo przynajmniej raz w miesiącu występują jakieś awarie od strony Netii. internet się muli jak żółw, zaledwie 1,5 M/bs a powinno być około 6.
  • ~PiS / 2008-11-05 01:34
    Remik nie masz zadnego prawa wypowiadac sie na temat innych userow wyglaszajacych swoja opinie na temat uslog Netii. Nie przysluguje Ci ono chocby dlatego ze nie mozesz sie postawic w ich sytuacji, mozesz sie jedynie cieszyc ze nie masz takich problemow jak oni... Ciekaw jestem co bys napisal, gdybys to Ty mial problemy typu: "brak fachowej pomocy w dziale obslugi klienta"; "nieodpowiadajacy faktyczny transfer (zanizony) niz widniejacy w umowie"; "zwodzenie przez operatora o dacie i/lub mozliwosci podpiecia internetu w Twoim obszarze" i wiele innych aspektow utrudniajacych zycie pozostalym klientom Netii. Jezeli chcesz zapoznac sie z roznorodnoscia tych problemow przeczytaj wszustkie opinie tak jak ja. Ja osobiscie nie kozystam z uslug Netii ani TP SA wiec nie bede sie wypowiadal na temat ich funkcjonalnosci w realiach. Powiem tylko jedno. Na takich rzeczach jak komputer, telefon samochod czy internet nie da sie oszczedzac jesli chce sie miec produkt wysokiej i niezawodnej klasy... W sumie na koniec zboczylem z tematu ale musialem nadmienic cos od siebie :) pozdrawiam wszystkich userow tego forum.

    PS Nick dla smiechu i wymaganej rekomendy dla "remika" pzdr
    Zaletyjest ich mniej w opiniach
    Wadyzdecydowanie wiecej ale to niekoniecznie trafna srednia :P
    inny dostawca internetu, ok. 2 lat, 40zl/miesiecznie, 250kbps przy szybkosci lacza ok 2Mb/s+ (ponad)
  • ~Pito / 2010-08-22 07:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Trzy razy wysyłali do mnie umowę do podpisania , żadna nie doszła choć za każdym razem obiecywali że ekspresowo wysyłają za trzecim razem jak nie doszła zadzwoniłem do nich i co usłyszałem po zapytaniu gdzie jest umowa ?? - wielkie zdziwienie że tak ową zamawiałem dwa razy rozmawiałem z przełożonymi totalna olewka . Cieszę się że wyszło to na początku bo wiem że nigdy nie zwiąże się z porąbaną firmą NETIA nawet jak będą obiecywali prędkość światła niech spadają na drzewo prostować banany po prostu szkoda słów ręce opadają , w żadnym wypadku nie polecam nawet myśleć o związywaniu się z tymi dziadami , dziwne że z tym nic nie robią przecie to wali w opinie jak nie wiem pozdrawiam wszystkich którzy nie dali się nabić w butelkę
    Zaletytotalne zerooooooo
    Wady- - -- - - - - - - - - - - - - -- - - - same minusy
    naszczęście wogóle go nie mam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023