sz.p. sprobojcie rozwiazac umowe z Netia -klamia mam nagrane rozmowy,ze oddali lacze tpsa a tpsa mowi,ze nie -utrudniaja odejscie. Tylko UKE ich powstrzyma
Zaletyzadnych
Wadyobsluga fatalna
mialem 24 i odchodze
~Misio / 2016-05-03 07:08
Ocena: 1.00 / 5
Moge serdecznie odradzić zawieranie umowy z tą firma właśnie się z nią rozstaliśmy z niemałym kosztem pond 400 zł kary. Byliśmy w biurze ochrony konsumenta są oni na prawie tak jest skonstruowana umowa. Mogą robić co chcą. Jeśli informują cię ze transfer będzie 20 a masz 10 przy dobrych wiatrach na to nie ich wina. Jeśli najpierw informują że na danym adresie można przenieś internet a potem się okazuje że nie to też nie ich wina. Ostrzegam przed Netią nie działają uczciwie i oszukują na każdym kroku.
ZaletyBrak
WadyNie Polecam tej firmy nawet wrogowi.
~Monika Lepczynska / 2016-04-19 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Jak dla mnie TRAGEDIA, płace za 20 internetu a nie mam nawet polowy tego. Non stop jakies awarie, zacina sie internet, telewizja... dodzwonic sie do nich graniczy z cudem... oprocz tego czuje sie naciagnieta na dodatkowa usluge z ktorej nie moge teraz zrezygnowac mimo potwierdzenia konsultanta ze bede mogla w kazdfej chwili zrezygnowac.. Nikomu nie polecam. Mam ich usluge tylko dlatego ze w mojej okolicy nie mam innej alternatywy.
6 lat
~Mr. G / 2016-04-30 12:45
Ocena: 5.00 / 5
Z racji, że większość niezadowolonych ludzi fatyguje się żeby dodać negatywne komentarze - na które sam wcześniej patrzyłem, dodam swoje 5 groszy. Przez 12 miesięcy korzystałem z Netii. Awaria była raz - na cały region. Napisałem na zwykły profil FB do Netii i od razu dostałem odpowiedź co się dzieje i kiedy naprawią. Poza tym nie było żadnych przerw w dostawie a jakość tv jak i internetu wzorowa. Kilka razy dzwoniłem na infolinię i zawsze rozmawiałem z uprzejmymi, pomocnymi osobami. Teraz gdy przyszło mi zrezygnować z usług bo się przenoszę gdzie Netia nie ma okablowania, nie widzę żadnego problemu ani z komunikacją ani ze zwrotem urządzeń. Nie wiem skąd te negatywne opinie. Wieczne skarżenie się leży w naturze Polaków. Jak ktoś zadowolony z usług to nie podziękuje, ale jak ma jakiś incydent to od razu smaruje fora.
ZaletyCena, Jakość, Możliwość doboru pakietów
WadyNie wszędzie dostępna instalacja.
12 msc warszawa 70zł
~mrbary9303 / 2010-04-01 20:57
Ocena: 1.75 / 5
okres aktywacji wydłużył się o 7 dni oraz nie dostałem 8 mb/s tylko 2 mb/s
~mxaxrxixo / 2011-11-24 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Witam moja ferelna przygoda zaczęła się z chwilą fajnej oferty 6miesiecy za 1 złoty przez 24 miesiące...co mnie podkusiło ,żeby się zgodzić na ta promocje ...chyba te 6 miesiecy za zł.hehe (mam tą rozmowę nagrana w telefonie...) Oczywiście z konsultantką omówiliśmy wszystko przez tel. zgodziłem sie na propozycję...wzieła wszystkie dane i ustaliliśmy wizytę kuriera...będąc pewny umowy ,którą ustaliliśmy przez tel. podpisałem ja bez przeczytania...i to był błąd...to co było mi obiecane przez tel. okazało sie ,że umowa została sporządzona na zupełnie innych warunkach...1 miesiąc za zł i na czas nieokreślony... Pisze reklamacje i ewentualnym odsłuchaniu rozmowy gdzie została zawarta umowa przez tel. i niestety zostaje zbywany i skazany na płacenie 60zł co miesiąc na czas nieokreślony...Na szczęście mogę po wpłaceniu 400zł zrezygnować z tej usługi i uwolnić się od nich...zastanawiam sie nad tym... MIał ktos juz ten sam problem ?
ZaletyŻadnych same minusy
Wadymanipulacja,brak jakiejkolwiek rozmowy i porozumienia się z NETIĄ
~nabity w butelkę / 2010-08-23 22:18
Zerwali umowę, bowiem stwierdzili, że osoba na rzecz której zrobiłem cesję umowy podobno była finansowo niewiarygodna, o czym mnie poinformowali, i obciążyli mnie karą za przedwczesne rozwiązanie umowy !!!!!. Czy można sobie wyobrazić większą bezczelność ????. Napisałem 2 pisma, zadzwoniłem do BOK i za każdym razem otrzymywałem odpowiedzi w stylu dziękujemy za Pana pismo...... dokładnie zapoznałam się z Pana sprawą.... mam nadzieję że wyjaśnienia jakie Panu przedstawiłam zostanie zaakceptowane a oferta netii spotka sie w przyszłości z Pana zainteresowaniem i podobne głupoty. Olewanie Klienta przez to śmieszne towarzystwo przybrało rozmiar monstrualny. Nie mam czasu i zdrowia aby im wytoczyć sprawę, machnąłem ręką na te 500 zł i mam ich w d.....ie. Z żalem tylko patrzę na te nachalne reklamy w mediach i myślę sobie, ile ludzi jeszcze oszukają. Teraz mam internet w Orange, biuro obsługi klienta 10 minut na piechotę, wszystkie sprawy załatwiam z osobą face to face a nie z jakimś robotem przez telefonem który prawi wyuczone przez speców od public relation komunały i na koniec życzy miłego dnia.
Co sądze o tej bandzie ...... odpowiedzcie sobie sami.
Zaletyżadne
Wadyprzede wszystkim
~netia lover / 2009-05-03 23:38
Ocena: 1.00 / 5
Gorszego neta nie widziałem, na szczęście moja umowa się kończy a kilkunastu moich znajomych dopiero podpisało umowę na ten syf hahaha. Net rozłącza się kilkadziesiąt razy dziennie a najniższy ping jaki w polsce zauważyłem to 70ms!!! Kumpel co ma neostradę ma 10 a ja 15 razy większy!! Co to k..a ma być?
Zaletynie ma
Wadywolny (600kb/s zamiast 1024) ping 70+ rozłączanie routing cena obsługa
4 lata, 59zł
~Netia to szajs / 2017-03-21 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga klienta na zalosnym poziomie nie sluchaja co sie do nich mowi. Net sie rozlacza pare razy w ciagu dnia, a gadki, ze usuniemy awarie po 48h mozecie sobie wsadzic. A predkosc 10mb ktora mam w rzeczywistoci, rzadko dobija do 1mb po prostu kpina ta firma to cyrk :)
ZaletyJakby mi placili za to, ze z tego korzystam to by byla zaleta.
WadyMnostwo
~nie doszły klient / 2015-03-24 20:54
Ocena: 1.50 / 5
Jak by udało im się podpiąć neta do mnie w terminie krótszym niż 42 dni to może moja opinia była by inna. Do tego kontakt z biurem obsługi tak kiepski że chyba BYŁA TP jest lepsza
Zaletyobietnice,cena
Wadynie sprawdzają własnych możliwości technicznych
~Niedoinformowany / 2016-09-27 09:50
Ocena: 3.50 / 5
Radzę uważnie czytać umowę, która zostaje przesłana na maila, nijak ma się ona ma do ustaleń. Konkretniej poruszana już przez innych w sieci dodatkowa usługa "bezpieczny internet", z której po zdaje się miesiącu trwania umowy nie można już zrezygnować. Czyli 9,99/ mc psu w d...
Kolejna sprawa przedłużanie umowy po rocznej, z racji wynajmu mieszkania, zależało nam na miesięcznym wypowiedzeniu. Po przedłużeniu umowy, zadzwonił do mnie chłopiec z call center, w ramach wielkich przeprosin i w ogóle zaproponował mi super szybkie łącze "max100", a za to że wiszą mi niespełna 120 ziko za bezpieczne internety, które teraz już są za free, dostanę dwa super programy, wow...
Myślę, skoro nic z ustaleń się nie zmienia (bo taka była gadka), łącze szybsze, czemu nie. Cały czas prosiłem o przesłanie ustaleń na piśmie/mailu, abym dopiero po zapoznaniu się z umową podjął decyzję, "tak tak, oczywiście, Pan się zgodzi a potem ma Pan na maila i 2 tyg. na odwołanie", czyli de facto przez telefon przybijamy deal a potem jak mi się coś niespodoba mogę się odwoływać. Na koniec, jak już Pan czytał kwestie formalne i potwierdzał dane, między słowami usłyszałem termin końca umowy 2018, czyli koleżka chciał mi wcisnąć umowę na 24mc, tłumacząc że przecież u nich wszystkie umowy są przedłużane na taki okres, dobrze że nie na dziesięć lat.
Na koniec dopytywał mnie jak idiotę, czego się obawiam i czy wszystko ze mną ok skoro mogę chcieć zrezygnować z umowy.
Reasumując, jeśli nie ma wyjścia, czy to z powodu braku alternatywy, bądź cen innych operatorów są wyższe, jak w moim przypadku, radzę dokładnie zapoznać się z warunkami umowy:
-na ile umowa jest podpisywana
- na jaki okres przyznawane są warunki promocyjne (czasem usługodawcy podpisują sprytne umowy na czas 24 mc a czas trwania promocji na np.20 okresów rozliczeniowych, taka zmyłka przez nazewnictwo, a po 20 mc. trzeba bulić pełną kwotę.
- czy nie mamy dodatkowych usług, o których przedstawiciel zapomniał nas poinformować, choć w firmie twierdzą że na pewno mówił...
Swoją drogą czy to netia czy inna firma... niestety większość firm chce nas wyrolować, radzę podchodzić do tematu umów właśnie w ten sposób, a unikniemy problemów i szarpaniny, często z pozycji przegranego.
ZaletyJest dostępny, jest tani.
WadyJak większość firm, próbują wcisnąć umowy na jak najdłuższy czas, nie informują o wszystkich usługach, za które musimy płacić, czytajcie umowy!
Rok, za dużo.
~Niezadowolony / 2016-08-28 17:13
Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam. Ostatnimi czasy co chwilę przerywa albo wcale go nie ma. Wszelkie naprawy awarii trwają wieki. Przede wszystkim rano, kiedy potrzeba coś na szybko sprawdzić to albo ładuje się pół godziny albo nawet tego nie robi. W ciągu ostatniego tygodnia całe dwa dni nie było dostępu do Internetu. Pozdrawiam.
ZaletyDogodna cena
WadyCzęste awarie
Zbyt długie radzenie sobie z usterkami
Zaniki łączności
~niezadowolony / 2016-09-15 23:01
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA!!! Nic nie działa dobrze, ciągle rozłącza, nawet wtedy, gdy korzystam tylko ja... Nie polecam, cała ich reklama to kompletna bzdura! Najgorzej zainwestowane pieniądze w życiu...
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Nocek / 2017-08-30 13:41
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo częste awarie systemu- brak Internetu, telewizji i telefonii stacjonarnej w jednym czasie
ZaletyNiestety wszystkie wady przykrywaja jakiekolwiek zalety. W każdym razie zalet BRAK
WadyNazywają swoją ofertę stałym dostępem do telewizji i Internetu- całkowita pomyłka i śmiech na sali
~nonetia / 2010-05-02 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Są przekosmiczni...zadna firma IT nie moze byc tak kiepska ;o Migracja ze zwykłego 1mb na 2mb trwa 4 miesiace! za kazdym razem slysze tylko - poniewaz sa swieta (A to daje dodakowy miesiac +1 na oczekiwanie), sytuacja podwojna - poniewaz jest to wina TP (niestety,netia nie oferuje niczego poza swoimi wezlami LLU) - poniewaz jakims cudem ktos czegos nie dopatrzyl (glupie tlumaczenie) - mozna dzwonic bez konca, upewniac sie i pytac czy bedzie ...a niczego to nie zmieni, na koncu i tak uslysyzsz wersje pesymistyczna ktorej sie spodziewasz - czyli, musisz czekac..czekac..czekac.. - nabijanie w butelke az po dno - konsultanci jedynie moga przyjmowac zgloszenia, nie moga zalatawic niczego od reki (w kadzym dziale) * zalatawienie sprawy 2tygodniowej, ciagnie sie kilka miesiecy, mimo totalnych blachostek * z powodu brak moz. technicznych kilient ponosi wine (czesto wiaze sie z oplatami) * netia na laczach tp - totalna porazka, ci pierwszy nienawidza tych drugich * netia na laczach tp - nic poza 2mb nie dostaniesz wiecej ( stan na 02.05.10) * mimo proawdzenia netii za reke i pilnowania swojego zgloszenia to i tak konczy sie to porazka...jak by to juz tak mialo byc z zalozenia ;/
Zaletyjakosc sieci
Wadyorganizacja, konsultanci, czas realizacji, podejscie do klienta, nieumiejetnosc zalatwiania spraw z tp
5 lat
~norbas / 2016-06-21 14:05
Ocena: 3.00 / 5
czsami zrywa poloczenia i ostatnio mialem jakas wieksza awarie ale sie w sumie zdziwilem bo szybko ogarneli i cacy. mogloby byc troche taniej no ale :)
~nowyklient / 2016-10-31 23:25
Ocena: 4.50 / 5
tydzień temu kupiłem u nich internet, nie dość, że Pani z infolinii była bardzo miła i mi pomogła wybrać ofertę to mam rok za darmo
~NOX / 2016-05-20 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Włączają "Dodatkowe Usługi" po wcześniejszym wyłączeniu. Brak kontaktu - zachowują się jak oszuści. Nie przedłużę kontraktu, tym bardziej niekupne innych uslug
Zaletyniema
Wadyzapłacisz 30-50% więcej niż wciskają ci przed podpisaniem kontraktu "specjalnie dla ciebie".
internet, 2 lata męki
~Oczko / 2011-09-19 11:19
wolny internet brak dobrego kontaktu z pacownikami infolinii jak nie potrafą pomóc to odsyłają w niebyt moja awaria trwała miesiąc i nie została usunięta niekompetentni pracownicy
Zaletybrak
Wadyzrywanie połączeń infolini wymijające odpowiedzi brak reakcji na zawiadomienia o awarii
miałam ich usługę 24 m-ce i ostatni był fatalny
~ODRADZAM / 2014-09-02 14:47
Ocena: 1.50 / 5
Na początku umowy, którą zawarłam w roku 2008, wszystko śmigało dobrze, nie było problemów, tak minęło kilka lat. Niestety pod koniec roku 2013 zaczęło się coś dziać z internetem. Myślałam, że to na przykład przez złe warunki pogodowe, itp., ale nie, dalej się działo. Zrobiłam test na prędkość internetu i co się okazało? Prędkość wahała się od 0,5 do powyżej 1, a powinnam mieć około 8. Zadzwoniłam do Netii zgłaszając problem, pani w obsłudze przepraszała i coś pozmieniała. Czyli płaciłam przez kilka miesięcy za internet 8mb, a miałam około 1(!) Było ok, wszystko działało. Dawno nie miałam tak szybkiego internetu, byłam zadowolona z poprawy. Niestety, jakiś tydzień temu problemy powróciły, w testach znowu wychodziło to samo, dodatkowo robiąc testy prędkości przez około 10minut prędkość internetu skakała od 1,2 do 5 i wyżej. Później zapewne też, ale nie miałam już nerwów tego testować. Zadzwoniłam znowu zgłaszając problem, oczywiście nie mogłam się najpierw dodzwonić i udało się dopiero za 10 razem, gdy ktoś łaskawie podniósł słuchawkę. Pani w obsłudze coś poklikała i kazała odłączyć router od prądu i znowu podłączyć. Internet magicznie podskoczył do 7mb, ale gdy tylko się rozłączyłam, problemy wróciły. Wartość znowu skacze, mam już tego dość, bo teraz dodatkowo co chwilę internet się rozłącza. Mam jeszcze ten internet od nich tylko dlatego, że oferta jest połączona z telefonem, aczkolwiek zaczynam sądzić, że długo tu już z nimi nie pobędę. Szukam innego operatora, bo osiwieję przez nich.
Zaletybrak
Wadyco chwilę nie działa, obsługa niby pomaga, ale zaraz problem powraca, okłamują z prędkością