Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wasyliada Geyu / 2010-01-20 17:51
    Wasyliada geyu potem jest jeszcze gorzej niż na początku!!!Potem zaczynają się problemy z PINGIEM i transferem!!!Męczyłem się 3 miesiące żeby na NEO wrócić i teraz to jest usługa!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Weraaa / 2017-03-12 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Internet jaki spotkałam. Najgorszy!! Dzwoniąc ze jest awaria wysłali mi technika który wymienił kabel a Internet jest jeszcze gorszy niż był...
    Nie polecam nikomu.!!! Zgadzam sie z przedmowcami...
    ZaletyBrak.!!
  • ~wns / 2016-03-10 20:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam dostawcy. Trochę przedpotopowy w porównaniu do konkurencji na rynku.
    Zaletyinternet jak internet, zalet nie ma żadnych.
    Wadyumowa, cena, nie polecam procesu zrywania umowy, porażka.
    1,5 roku
  • ~wojciech / 2012-02-23 21:03
    Ocena: 3.75 / 5
    W pażdzierniku 2011 założyłem łącze Netia w promocji dla firm. Wyliczono, że moja linia umożliwia przepustowość max download 18Mbit, a upload 1Mbit.

    Jak dotąd łącze pracuje w zakresie 14-18 Mbit. Da się spokojnie przeglądać stronki, strumieniowe video i muzyka działają bez zarzutu. Pingi podczas grania na wielu serwerach też bez zarzutu. W zasadzie nie było sytuacji żeby nie było internetu. Jeśli zdarzyła się jakaś przerwa to nie częściej niż raz na miesiąc i nie dłużej niż kilka minut.

    Nie byłem zadowolony z netiaspot'a ponieważ lubię mieć możliwość dość szczegółowego konfigurowania różnych parametrów (głównie związanych z bezpieczeństwem i QoS) więc przesiadłem się na inny router z modemem. Ten inny router okazał się porażką i muszę poszukać czegoś innego.

    Zgłosiłem problem ze zrywaniem połączenia oraz pogorszeniem warunków pracy łącza (wszystko wskazuje na to, że była to wina nowego routera). Konsultant infolinii był bardzo pomocny. Technik miał odezwać się na następny dzień, a odezwał się jeszcze tego samego dnia i zdążył już zbadać temat. Duży plus.

    Na ten moment mam zastrzeżenia jedynie do pewnych ustaleń dotyczących kosztów, które wychodzą na jaw dopiero po wnikliwej analizie umowy oraz do niektórych cech urządzenia netiaspot.

    Cena netu byłaby bardziej atrakcyjna gdyby nie konieczność płacenia TP ok. 30 zł za utrzymanie łącza.

    Reszta w zasadzie bez zarzutu.
    Zalety- jak na razie bezawaryjna praca łącza
    - zarządzanie kontem on-line
    - jak dotąd szybki czas reakcji na zgłoszony problem
    - możliwość podłączenia dysku zewnętrznego i drukarki do netiaspota
    - możliwość wydzielenia drugiej sieci Wi-Fi (z osobnym SSID)
    - aktywny FON
    Wady- "kruczki" w umowie
    - słabe możliwości konfiguracyjne netiaspot
    - netiaspot zdaje się nie radzić sobie z kilkoma komputerami na raz
    - front-end oprogramowania administracyjnego netiaspot to chyba dzieło przedszkolaka :)
    4 miesiące
  • ~Wojtek / 2011-11-03 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zgodzie na dalsza usługę zmieniłam miejsce zamieszkania. Technicy sprawdzili, że nie ma możliwości podłaczenia internenu na nowy adres. Zaznaczam ze zmieniłam ulicę w tym samym mieście. Z powodu braku możliwości przeniesienia internetu byłam zmuszona do zerwania umowy. Zostałam z tego tytułu ukarana kwotą 500 zł. To nie chciałam zerwać umowę, to nie z mojej winy nie ma możliwośći przeniesienia internetu. Dział reklamacji zasłania się tylko paragrafami. Dla Neti nie można zmieniać miejsca zamiesznia tam gdzie nie ma okablowania Neti.
  • ~wróg / 2010-01-21 08:55
    Widzę że mamy wszyscy straszny problem z naszym operatorem Netią sretją- ja również jestem pod wielkim wrażeniem jej tragicznego postępowania. Całość można ocenić tylko na zero. więc tak oceniam. podaję wszystkim zainteresowanym link do UKE. Piszmy wszyscy a może w końcu coś z nim zrobią z banda złodziei i oszustów (NETIA). http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?plac e=Lead07&news_cat_id=279&news_id =1834&layout=4&page=text
    Zaletybrak
    Wadytysiące
    długo
  • ~xxx / 2011-03-09 19:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Podczas przeprowadzania się do innego mieszkania internet przenoszono przez ok. 116 dni, przy czym w okresie tym przychodziły rachunki, które oczywiście trzeba było opłacić.

    Ciągłe zrywanie połączenia, najmniej 3 razy dziennie, czasami co 2-3min, nieraz nie zdążę nawet załadować filmu (~5minutowego) na You Tube, bo już zrywa się połączenie.

    Obsługa beznadziejna - przesyłanie od jednej do drugiej osoby, przy syt. opisanej w pierwszej cz. pomogła dopiero interwencja u osoby "wyżej" e hierarchii neti.

    Ogółem - szkoda nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    Wady- Długi okres oczekiwania przy awariach
    - "Gubienie się" połączenia co najmniej 5 razy dziennie
    - Nieuwzgl. reklamacji przy np. braku internetu przez (!) kwartał
    - Ciągłe telefony z "ofertami", nawet w syt. gdy internet nie działa w danej chwili...
    3 lata, zostałem przeniesiony z "tele2" po fuzji.
  • ~ZAWIEDZIONY / 2010-03-05 16:11
    WIELKA PORAŻKA!
    Od miesięcy nie mogę się doprosić w telefonicznym biurze klienta (innego nie mają) o zmianę danych na fakturach i o zmianę miejsca dostarczania ich "usługi". DNO, DNO, DNO! Za każdym razem mówią co innego, a do tego panienka potrafi się po prostu rozłączyć. MASAKRA!
    Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z usług tego tworu.
    Zaletybrak
    WadyBiuro Obsługi (Olewania) Klienta
  • ~zrobiony w Kota / 2010-09-21 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    W dniu 16 lipca 2010 r. zawarłem nimi na internet+telefon i pomimo wielokrotnych zgłoszeń na infolinię do dnia dzisiejszego (21 września) nie podłączono mi internetu. To skandal i totalne lekceważenie klienta. Teraz zaczynam rozumieć ich reklamy przez 6 miesięcy zero płatności bo też i nie podłączymy ci przez te 6 miesięcy internetu. Infolinia to ściema płacisz za każde połączenie a i tak cię oleją- za każdym razem miła pani powie ci że oto już przekazuje sprawę do działu podłączeń i już za góra 5 dni wszystko będzie ok i tak w kółko.
    Zaletyna razie brak
    Wadyjak już podpiszesz umowę to mają cie w d...
  • ~zzz / 2010-03-04 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Swoja drogą podpisując umowę zostałem poinformowany, że ok 6 marca będzie aktywna usługa a teraz piszą do mnie że najwcześniej 22 marca
  • janek3 / 2012-04-09 15:03
    internet bezprzewodowy to masakra gdyz na ich strone ciezko sie wchodzi nie mowiac o innych stronach co innego obiecuja przed podpisaniem umowy a co innego w rzeczywistosci odradzam
    Zaletybrak
    Wadynie dobry internet i klamstwa w tym wszystkim
    18 miesiacy
  • KAJTEK / 2011-12-19 18:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Powiem tak.Totalna porażka .Aktywacja telewizji trwa już 3 dni i nie wiadomo jak długo wszystko to potrwa. .Nie mam pojęcia kto w tym dziale technicznym pracuje.Aktywacja usługi aby nr.telef.był widoczny w aparacie telefonicznym był widoczny podczas połączenia zewnętrznego trwa już
    1 tydzień i efektów poprawy brak to skandal jak się traktuje swoich klientów. Myślę że na zachodzie
    takie osoby odpowiedzialne za takie usługi już by nie pracowały!
  • ~Adam / 2010-02-19 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak milo przeczytać ze jest osoba zadowolona z Netii ,bardzo tobie zazdroszczę szkoda ze u mnie działa NETIA KATASTROFICZNIE naprawdę chciało by się powiedzieć coś miłego ,ale jak można chwalić net który ma mieć prędkość 4mb a praktycznie działa jak 1mb a wartości pingu bardzo często przekraczają 300ms . Po moich tel. dowiedziałem się ze brak podstaw ekonomicznych do naprawy tej awarii a wiec pozostało mi czekać aż wejdzie na moim terenie inny operator i pożegnać się z Netią .
    Może mam pecha dlatego ze mam tel. i Internet na łączach netii ?
    Zaletybrak
    Wadyopisalem
    3
  • ~Adam / 2010-03-05 15:56
    Nie bierzcie niczego z Netii, rezygnacja ich dziadoskich usług to KOSZMAR. NETII MÓWIMY NIE
    Zaletybrak brak
    Wadywszystko x 10
    1 rok
  • ~advance / 2011-05-25 17:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Kilka miesięcy temu ( około 3 miesięcy) zmieniłem dostawcę internetu z TP na netię. Sami rozwiązali umowę, wszystko na czas i git. W tym momencie skończyły się plusy i zaczynają minusy. Na umowie wyraźnie zaznaczony modem za 1zł. W usłudze "netiaonline" sprawdzając widać fakturę na 29,24zł na modem. Od półtora miesiąca wykonywane są cyklicznie telefony w związku z nieprawidłowością i zawsze pani/pan puszczając muzyczkę sprawdza i wprowadza korektę. Na korektę czekam ponad miesiąc i nic.

    Druga sprawą jest naliczanie sobie usług dodatkowych bez powiadomienia klienta. czyli jest to + 12 zł, naliczają oni jakiś wirtualny dysk i program antywirusowy, który w umowie nie jest zaznaczony ( tutaj patrz nieodfajkowany w tych prostokącikach) Dzwoniąc do konsultanta w tej sprawie, ten mówi że gdzieś tam zagłębione w szczegółowych warunkach umowy jest to,że te usługi dodatkowe są i przytacza z umowy któryś podpunkt. Szybko sprawdziłem rozmawiając z nim mówię mu że takiego podpunktu nie ma ten coś w tym stylu " aa to nie ten to tam gdzieś na środku ten, ten i ten" którego też nie było po głębszym przestudiowaniu. Straszył mnie, że za odjęcie tych kosztów usług dodatkowych trzeba będzie zapłacić w takim razie 300zł. Jednak znikąd mówił, że dla przyszłej współpracy z klientem jest w stanie to umożyć i o dziwo korekta przyszla za parę dni. Dlaczego na korektę modemu czekam już ponad miesiąc i jej nie widać. Należy też zaznaczyć, że do tej pory nie wpłacam pieniążków za ten modem i przez to zwalniają mi internet cyklicznie co 3 dni do tego stopnia iż jest on nie do użytku w tym celu muszę akceptować komunikaty na netiionline(taki system dzieki któremu musi zobaczyć że ma długi)po czym prędkość zostaje zwiększana.

    Jeśli ktokolwiek chcę zmienić usługi z tp na netię ostrzegam, może się to skończyć wielkimi nieprzyjemnościami a nawet i sądem. Dodam również że chciałem wyjaśnić to osobiście jednak idąc do punktu netii pocałowałem klamkę u drzwi z napisem iż nie jest to punkt obsługi klienta i wszystkie sprawy załatwia się tylko telefonicznie lub korespondencyjnie z głównym oddziałem.

    Na samej stronie netiaonline.pl napisane jest cos w stylu "wyraź swoją opinię Twoja opinia jest dla nas najważniejsza" zaznaczając negatywy w okienkach zawsze jakoś występuje chwilowy błąd który trwał przez parę dni... Może to tylko zbieg okoliczności ale sami wyrabiają sobie taką opinie
    Zalety- z tego co zauważyłem prędkość jest taka jaka być powinna
    Wady- same niedopowiedzenia i prawdopodobnie oszustwa
    - brak punktów obsługi klienta gdzie można by problem było załatwić osobiście
    - sami czepiając się nie terminowości (nieprawidłowo ponieważ związane jest to ze złą fakturą) nie są lepsi i korekty nie przychodzą miesiacami
    3 miesiące i to już jest za długo.
  • ~agat / 2010-09-29 14:15
    podpisałam umowę z netia na intenet, podobno jest ta umow nieważna bo poprzednia 2,5 letnia z telefonem i internetem została podobno nieskutecznie wypowiedziana mimo wygasnięcia czasu jej trwania i tak wygasała w nerwach i telefonach do biura obsługi petenta od grudnia do końca lutego, a ta nowa umowa podpisana w grudniu podobno aktywowała się dopiero od pierwszego marca , pani na infolini pewnego dnia powiedziała mi że mimo jednego gniazdka internetowego i mimo podpisywania umówy w siedzibie netii mam dwie aktywne umowy i za obie mam płacić, tak mają dobrze wyszkolonych akwizytorów i pracowników infolini we wprowadzaniu w błąd wszystkich.
  • ~Ale / 2016-03-25 11:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadzieja. Internet rwie po 10 razy dziennie, albo i częściej. W zasadzie takie problemy są od roku. No sorry ale przez rok jak widać, że jest problem nie naprawić tego? Z utęsknieniem czekam końca umowy.
  • ~ali / 2010-03-02 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli lubisz spokój i szanujesz swoje zdrowie oraz nerwy , to zapomnij o internecie z Netii .
    Mi odradzano netie ale uważałem ze ludzie przesadzają , teraz już wiem ze nie przesadzali ,
    internet działa nie stabilnie .
    Zaletybrak
    Wadydziała kiepsko po skończeniu umowy wole zapłacić więcej ale mieć prawdziwy INTERNET
    3 mies.
  • ~all / 2011-11-04 21:17
    Ocena: 3.75 / 5
    PODPISAŁEM UMOWĘ NA DWA MIESIĄCE PRZED ROZWIĄZANIEM UMOWY Z TP I MIŁE ZASKOCZENIE PRĘDKOŚĆ 6MGA ŚMIGA AŻ MIŁO MA BYĆ DO 20 ALE ZOBACZYMY INFOLINIA SUPER LUDZIE MILI I GRZECZNI NIE WIEM SKĄD TE OPINIE MOŻE MIAŁEM SZCZĘŚCIE ŻE TAK TRAFIŁEM NA RAZIE WSZYSTKO OK TYLKO TROCHĘ DROGO I TO ŁĄCZENIE OFERT Z TELEFONEM STACJONARNYM DELIKATNIE MÓWIĄC ZŁODZIEJSTWO
    ZaletySPRAWNIE I SZYBKO
    WadyDROGO ŁĄCZENIE OFERT
  • ~Andrzej / 2015-05-21 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA !!! na przedłużanie umowy w dialogu. W pierwszym miesiącu obowiązywania umowy trzeba zapłacić dwa abonamenty z góry za dialog i z dołu za Netię
    Zaletyżadne
    Wadytrzeba zaplanować w budrzecie podwójny wydatek
    nie polecam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023