WadySłaba jakość sygnału, przerywa, wyłącza się, nieustabilizowana prędkość/
strona 58 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Paweł / 2015-06-29 09:30
Jeżeli chcesz zafundować sobie nerwicę to NETIA jest dla Ciebie, mówiąc jednym zdaniem -NAJBARDZIEJ Z*EBANY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE- -
-
~Paweł / 2016-03-31 09:44
korzystam z gigakablówki na bemowie smiga jak złoto polecam kontakt z przedstawicielem w Warszawie 533 39 39 49 ZaletycenaWadyinfolinia jak wszędzie7 miesięcy 59,90zł -
~Paweł / 2016-05-19 12:11
No cóż, aby było obiektywnie. Oferowane prędkości są w mojej lokalizacji dość niskie. Internet działa dość przyzwoicie i całość obrazu psuje jedynie modem Netiaspot, który jest po prostu słabej jakości i systematycznie zrywa połączenia WiFi. Odradzam nerwowym ludziom, którzy liczą na stabilne połączenie. Cena usługi nie jest szczególnie atrakcyjna. Obsługa klienta... to już inna bajka. Moja wina, miałem zaległości. Firma ma problem z przypomnieniem mi o płatnościach, nagle usługa zostaje wyłączona a z poinformowaniem o potrzebie zwrotu ich sprzętu już problemu nie ma. Zaraz, zaraz: jakim zwrotem sprzętu? Netia rozwiązała ze mną umowę i straszy mnie dodatkowymi opłatami. Chwilka. Żadnej umowy nie rozwiązywałem, więc dlaczego ja mam coś dopłacać? Mam, czy raczej miałem tam usługi ponad 10 lat, zaczynając od przejętej przez nich firmy Dialog. Zarabiali na mnie zbyt mało, czy po prostu arogancję mają wpisaną w statucie firmy? Podziękuję, nigdy więcej. ZaletyDziała, jeśli akurat modem nie zerwie połączenia.WadyArogancja firmy w stosunku do wieloletnich klientów. -
~Pedrom / 2010-09-26 10:26
Po długich namowach pracownika Netii podpisałem umowę na internet stacjonarny.mobilny i telefon i wtedy wszystko się zaczęło .Umowę podpisałem 30 07 10r internet miałem mieć od 01 09 10r.ale zapomniano o mnie , muszę non stop dzwonić i przypominać o tym co mi się należy .Internet stacjonarny otrzymałem sms 17.09.że mogę aktywować ale zapomniano o ruterze .po mojej interwencji otrzymałem i mogłem aktywować dn. 25.09.Modemu do mobilnego internetu i klawiatury żelowej jako prezent za zamówienie przez internet nie mam do dziś i nikt z biura obsługi nie może mi odpowiedzieć na moje pytania , ale dostałem propozycję złożenia reklamacji na której to Netia ma 30 dni. ZaletyDobra reklamaWadyPropozycja tylko dla cierpliwych!!! -
~Pedrom / 2010-10-19 07:30
Po podpisaniu mowy olali mnie -aktywacja internetu trwała 55 dni.Mobilny internet aktywowali sami po75 dniach chociaż miałem już kupiony od konkurencji .Szybkość łącza po teście miała być 20mb teraz okazuje się po reklamacji że maks to 10mb i żadnego odzewu ze strony NETII-Podpisałeś UMOWĘ -teraz mamy CIĘ w D...!!!! -
~pgibson / 2010-05-04 21:18
Kompetencja ludzi pracujących w Netii, leży daleko poza kulturą występującą w społeczeństwie małp. Oczywiście poniżej. Ciekawe ile nienormalnych zostało po naborze do netii, przypuszczalnie wyłapali wszystkich, dlatego jakikolwiek kontakt z nimi jest mało przewidywalny a niepoczytalność w społeczeństwie polskim znacznie spadła. :P
Współczuję wszystkim, których nabito w butelkę, ale od czego jest U.O.P.K. dzwońcie pomagają i pracują tam bardzo życzliwi ludzie i co ważne dialog z nimi jest nadzwyczaj jasny.ZaletyPiękne baśnie potrafią opowiadać podczas naciągania klienta.WadyBaśnie są baśniami... TYLKO..Na szczęście zdążyłem odmałpić się przed zmałpieniem -
~piwonia / 2016-06-23 13:40
a moja ocena akurat będzie na plus, od lat jestem w netii i owszem zdarzały się awarie, ale szybko są rozwiazywane, a obsługa pomaga -
~podatnik / 2015-06-19 21:06
Zalety są, bo drenują nam portfele do samego dna.
Nie wywiązują się uczciwie z tego co oferują- oszukują tym słynnym " do xxx Mb/s"
a musiałby klient mieć stale włączony speedtest i reklamować usługę.
Rwanie połączeń to normalka, pakiet net + telefon to grabież w biały dzień. Przy awarii dzwoniłem kilka razy z komórki bo jak inaczej gdy padła sieć telefoniczna i oczekiwanie ostatnim razem na kontakt z operatorem był ponad 20 minut. Zarypało z telefony kilka PLN a i tak na koniec usłyszałem automatyczną sekretarkę - awaria sieci - przepraszamy.
Teraz też mam kłopoty z netem /raptem 2 dni po ostatnich usterkach/.
W dziale technicznym panienka poinformowała mnie że mają aktualizację systemu komunikacyjnego i abym PONOWNIE ZADZWONIŁ DO NICH za godzinę !!! Czy ona jest nie piśmienna?? Zapisanie nr telefonu i zadzwonienie do klienta to problem - świadczą mi również usługę telefoniczną....
OMIJAĆ DARMOZJADÓW i NACIĄGACZY !!!
Na szczęście za 4 miesiące drani pożegnam. TOTALNIE -
-
~pringels30 / 2012-11-20 16:41
Proponuje aby do wyrażanej opinii dodawać info o tym , czy internet "jedzie" na linii TP (technologia LLU) czy na własnej linii Netii. Podobno na linii własnej Netii net działa bez wiekszych problemów. Ja akurat mam internet z TP (Orange) i narzekam jedynie na cene usługi.Przede wszystkim nie podoba mi sie pobieranie haraczu w postaci opłaty za utrzymanie łącza lub przymuszanie do posiadania telefonu stacjonarnego. W Netii tej opłaty nie pobieraja jeśli internet działa na ich linii.U operatorów kablowych takze nie ma żadnych opłat za utrzymanie czy konserwacje linii/światłowodu. -
~QQ / 2016-03-10 11:25
Raz dobrze a raz źle.... technicy zdalni twierdzą, ze wszystko cacy a u mnie nie cacy - ostatni zawsze na przegranej pozycji ZaletyZaleta? Tylko, ze jestWadyzawsze sie znajdą - wysoki ping , zrywanie połączeń, itd4 lata -
~QWertyLive / 2009-12-29 10:56
Proste, pierw przeniesienie - od razu problemy, a bo TP nie mowila a bo NETIA nie mwoila..moja wina..., rok pozniej przeniesienie na inne mieszkanie - totalna porazka, 3 miesiace meczenia, naliczania kar, z mojej winy z braku mozliwosci technicznych ( 5 studzienek,2 linie, opinia technikow - jest mozliwosc ) , oczywiscie 2 miechy pozniej po chwili dano lacze, wczesniej dodatkowo zgubili umowe, i rok pozniej wkrecali ze zamowilem na 2 lata! a zamawialem na rok.
Idealny burdel,nic nie zalatwisz, same nerwy, kary, widac ze ich tylko obchodzi TRZYMANIE klienta przy sobie i zaplata, nie uciekniesz pozneij od nich, nie pozwola. Omijamy takich,omijamy...Wadychaos, niekopetentność, liczy sie tylko kasa, marna jakość usług, klient jest mały3 lata, 70zl 1mb! -
~Remigiusz S / 2016-07-13 10:07
Od piątku 08.07.2016 do dziś 13.07.2016 miałem prawie 100 połączeń!!! Zadzwoniła pani z Netii w piątek z propozycją rabatu.prowadziłem auto, więc i byłem na urlopie więc nie chciałem rozmawiać i poprosiłem by nie kontaktowano się ze mną więcej. nagle piątek wieczór, cała sobota, niedziela i tak do środy - odbierałem połączenie co jakiś czas a tam w słuchawce cisza, albo proszę czekać na połaczenie z konsultantem!!! Kilka razy obudzono mi dzieci w nocy i z samego rana! Dziś z rana - przed chwilą 9.40 odebrałem kolejny raz i "kulturalnie" spytałem co teraz?? Nagle odezwała się jakas Pani (nie pamiętam nazwiska, bo tak mnie to zdenerwowało), z netii i zaproponowała rabat! Co za idioci (przez małe i - z braku szacunku dla was firmo netia!!!) tam pracują? Ca za idioci zatrudniają takich ludzi i dopuszczają do takich sytuacji!!!
To jest żenujące!!!
Następnej umowy na pewno nie zawrę z netią!!!
Poza tym z tego co się dowiedziałem dzwoniąc na infolinię 801 802 803, w sobotę, dowiedziałem się, że ich system pokazuje rejestr połączeń dopiero po 3 dniach, dlatego pani nie mogła mi powiedzieć, czy to ktoś z netiii mnie nęka. Choć zapewniała, ze to nie jest netia! Ależ jesteście obłudni!!!
Aż korci by napisać kilka inwektyw na was!!!
Rozmieszczę tą informację gdzie się da!! By inni również wiedzieli co mają zrobić!4lata -
~renata55 / 2010-02-03 10:46
Netia to chaos i niekompetencja. Naciągają ludzi na podpisanie umowy a potem się z niej nie wywiązują. Od października do stycznia nie byli w stanie dostarczyć routera. Próbowałam się czegoś dowiedzieć, wyjaśnić ale nawet kierownictwo mimo obietnicy pomocy i oddzwonienia nie wywiązało się z niczego. Pozbawili mnie telefonu i internetu na ponad miesiąc na przełomie roku. Na początku stycznia wypowiedziałam im umowę ze skutkiem natychmiastowym. Po jakimś czasie
otrzymałam fakturę za coś czego nigdy do mnie nie dostarczyli już po rozwiązaniu umowy.ZaletyBrakWadynie wywiązali się z umowy, połączenia z infolinią trwają po kilkadziesiąt minut, każda z osób udziela innej informacji, pozbawienie dostępu do telefonu i internetu, obciążanie Klienta fakturą po rozwiązaniu umowy za coś czego nigdy nie dostarczyli. -
~robert / 2014-08-06 20:06
mam internet w Netii w dwóch mieszkaniach w dwóch rożnych miastach w jednym działa rewelacyjnie żadnych uwag w drugim tragedia dziesiątki zgłoszeń do usługodawcy poprawiają parametry łącza na kilka godzin potem wraca wszystko do normy czyli nie działa już mam dość jak tylko umowa mi się skończy zmienię operatora w tym mieszkaniu gdzie nie chodzi
-
~Saginata / 2010-09-20 22:12
Rozmowa z obsługą klienta to horror. Każą mi czekać dziesięć minut czekać na osobę od internetu fla firm, mimo, że chcę wziąć na osobę prywatną. Potem w dziale technicznym rozmawiam z osobą, która nie wie co to jest RJ-45, co to jest switch i co to jest skrętka. Od różnych konsultantów dostaję sprzeczne informacje. W końcu po rozmowie z kilkoma udało mi się domyślić kto prawdopodobnie kłamie.
Kolejny etap. Mówią, że nie ma szans na 8Mb/s, może być albo 6 albo 20. Bierzemy 20. Sprawdzają, mówią, że spoko, da się zrobić 20 na naszej linii.
Obiecują, że sprzętprzyjdzie chwilkę przed aktywacją. Kilka dni po aktywacji sprzętu dalej nie ma. Dzwonimy. Jedna osoba mówi, że sprzęt już wysłany, druga, że sprzętu nie ma na magazynie i trzeba poczekać kilka dni. Trzecia, że sprzęt już wysyłają. Czwarta mówi, że trzeba poczekać aż sprzęt im przyjdzie do magazynu.
W końcu przychodzi sprzęt. Po podłączeniu nie działa. Dzwonię do serwisu. Oddzwania do mnie człowiek techniczny i mówi, że nie ma szans nawet na 6Mb i ledwo będzie działać tylko 1Mb.
Kolejny telefon na infolinię. Okazuje się, że nie mają pojęcia, że jakiś techniczny ze mną rozmawiał. Tym razem o technicznych możliwościach nie mogą nic powiedzieć. Mówią, że najwyżej sobie odstąpię od umowy.
Szkoda, że po aktywacji usługi zerwałem umowę z poprzednim operatorem.Zaletyśmieszne reklamyWadyniekompetentna obsługa, bałagan w systemie, bezustanne kłamstwa, maskowanie kłamstwami swojej niekompetencji. -
~saszka / 2015-01-02 10:54
witam moje problemy z netia zaczęły się gdy przejeła Dialog co dzienne zrywanie tv i internetu dzwonienie i zgłaszanie problemu nic nie daje traktują mnie jak intruza od lutego będe z nimi jeszcze związany z umową 6 miesięcy ale biorę cyfrowy polsat i internet LTE pół roku będę miął za darmo i bez zerwań połączenia odradzam wszystkim nie podpisujcie z nimi umowy ZaletybrakWadyciągłe zerwane polączenia -
-
~selena / 2010-01-13 07:58
Kontakt z konsultantami utrudniony - nawet ponadgodzinne wyczekiwanie przy aparacie telefonicznym. Konsultanci niekompetentni. Kilkakrotne załatwianie tej samej sprawy bez rezultatu. Samowolne zawyżanie abonamentu i zwalanie winy na abonenta ponadto nękanie e-mailami, sms-ami, komunikatami o nienależne kwoty. Ogólnie bałagan. ZaletyNie widzę.WadySame minusy. -
~serm4 / 2012-02-15 20:04
Ponad rok męczę się z tą firmą ,na początku było dobrze 4mb,po pół roku internet spowolnił,teraz zrywa połączenia,po kontakcie z infolinią parę dni jest dobrze i znowu to samo,nie chcą rozwiązać umowy bez kary umownej,tak sobie polepszyłem,a miałem w tpsa prawie 10 lat i nie było takich problemów,przestrzegam wszystkich mocno się zastanówcie zanim się zwiążecie z tą dziadowską firmą ,czekam na kolejną odpowiedż o rozwiązanie umowy i na montera od 11-01-2012 jeszcze się nie pojawił. Zaletytakich brakWadyzaniżony transfer,zrywa połączenia01-10-209 98,00 -
~slon57 / 2009-11-25 19:13
z takim oszustwem dawno sie nie spotkalem!!!!!!kazdy konsultant nawet z warszawy klamie!!!!na 10 rozmow 8roznych opinni na temat a sprawa bbbbardzo prosta przeniesc internet tp do neti i polaczyc w pakiet z telefonem ktory mam wneti ...nikt tego nie jest wstanie zrobic .wystarczy powiedziec konsultantowi ze jest nagrywany i szybko wykacza sie .....bo klamie lub mowi nie cala prawde..oszczegam przed netia.....mocno ZaletyoWady----------- --------- -------------- -
~Slonsk / 2017-06-20 11:56
Najgorszy internet jaki do tej pory miałem, te **** z netii wykupili lokalnego dostawce z mojej okolicy i od tego czasu żałuje każdej złotówki wydanej na internet, nie polecam nikomu tego dostawcy. ZaletyBrakWadyMnóstwo
strona 58 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »