Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hepu / 2011-12-19 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    kiedy kolwiek bym się nie logował na hbo to występuje błąd kto mi kase zwróci jak po tygodniu prawie się zalogowałem to nic nie obejże bo tu znowu jest błąd tydzien mam jak dałem założyc ni i działa gg super
    Zaletysame minusy
    Wadywręcz wszystkie
    7 do 10 dni
  • ~idn / 2009-10-14 14:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam internet w Netii od marca 2009r.Z początku wszystko było ok. Od września moje łącze 6Mbit/s osiąga w porywach 1Mbit/s.Sprawę zgłaszałem, zaczęła się przepychanka z TP , w końcu technik przełączył moją linię telefoniczną na Neostradę i łącze pracowało poprawnie. Widać z tego , że Netia oszukuje klientów , oferuje usługę , której nie jest w stanie zapewnić.Oczywiście składałem reklamację , ale została odrzucona.W punkcie dystrybucyjnym usług Netii dowiedziałem się , że Operator zabronił podpisywania umów na taką prędkość na moim terenie, a ci którzy wpadli w sidła Netii mogą tylko żałować, że wybrali taką usługę. Najgorsze w tym , że Netia nic nie robi aby porawić jakość usług.
    Zaletyżadnych
    Wadywszelkie możliwe
    Telefon + internet 6Mbit/s? - 140zł
  • ~Ja / 2016-07-10 14:28
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet od Netii mam od 6 lat. Przez pierwsze 2 lata było wszystko w porządku, jednak od 4 lat jest tragedia.
    Przez ponad połowę miesiąca internet restartuje się po kilkanaście/kilkadziesiąt razy w ciągu dnia.
    Wydzwaniam, wysyłam maile do pomocy technicznej, rozwiążą sprawę na 2 dni i problem znowu wraca.

    Mam umowę na czas nieokreślony i jak tylko znajdę innego dostawcę, zrywam umowę z Netią. Nie polecam ich nikomu.
    ZaletyW miarę szybkie odpowiedzi pomocy technicznej
    WadyZdecydowanie za wolny, jak na XXI wiek. Ciągłe restarty, brak internetu.
    6 lat
  • ~Jacektychy / 2017-04-17 19:41
    Ocena: 2.50 / 5
    TV no jakość sygnału średnia czasami jest stop klatka tz. ze sie zacina a internet hmm prędkość bardzo marna własciwie to mizerne 14mbns heh w dzisiejszych czasach a obsługa hmm jak sie trafi ale z reguły jest ok
  • ~Jaces / 2016-12-03 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś nieporozumienie, trzeci dzień nie potrafią naprawić zrywającego się połączenia. prędkość na speed teście to 0,1 łącza 10Mb, oczywiście jeśli nie zerwie wcześniej połączenia. Praca konsultantów polega na zaznaczaniu pozycji w arkuszu zgłoszenia awarii , co oczywiście służy tylko celom statystycznym w tej korporacji .
    Takie awarie są normą, zwłaszcza w czasie weekendu,
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Jager / 2011-02-10 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Zakupiłem internet 8mb w neti. Zostałem poinformowany ze internet zostanie podłączony za miesiąc.
    Czekałem ponad 2 miesiąc a konsultanci przedłużali termin i tłumaczyli się podwykonawcą.
    Plus że umowa była podpisywana w domu lecz na umowie nie został dodany pin i nr klienta więc musiałem pojechać do Wrocławia do punktu bo telefonicznie nie mogłem tego załatwić.
    Oferowali mi pół roku za darmo jednak po 1 miesiącu przyszedł rachunek na 170pln zapłaciłem i zamówiłem fakturę aby wyjaśnić sprawę miną 2 miesiąc a z 8 mb spadło do około 2.
    Konsultanci zwalili winę na komputer więc wymieniłem kartę sieciową i oddałem do sklepu w celu przeinstalowanie Windowsa jak mi doradzili nic się nie zmieniło a od paru internet chodzi mi jak chce.
    Wczoraj miałem tak slaby transfer ze żadna strona nie wchodziła a tak to chodzi jak 3/6 MB a stron otwierają mi się gorzej niż na bezprzewodowym internecie.

    Więc
    1 + za podpisanie umowy ale reszta to same minusy
    Astronomiczny rachunek
    Słaba jakość internetu
    Długi czas oczekiwania na internet.
    Zła obsługa klienta.

    Mam zamiar rozpisać umowę i udać się do po poradę do adwokata bo z tego co czytałem w internecie to dużo osób ma problemy z Netią i dużo jest masowych pozwów :)

    Tak że nie polecam tej firmy!
    3 miesiące i powinno być za darmo a zapłaciłem 170pln
  • ~jall12 / 2010-03-22 22:27
    trzeba ta mafie o nazwie Netia postawic przed sądem może jakaś wspolna akcja czy wspolny pozew
    podsuwajcie pomysły może składka na prawnika ,może jakis początkujący prawnik chce sie sprawdzic
    Zaletybraaaaak
    Wadysame
  • ~janek / 2011-05-09 14:39
    Ocena: 3.00 / 5
    przynajmniej jeżeli chodzi o stabilność łącza. Cenowo, czy też pod względem ilości dodatkowych bonusów bardziej korzystniej wychodzi już konkurencyjna TP ( np. Neostrada z możliwością wzięcia na próbę itd).
  • ~janusz_za4 / 2010-12-27 22:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna porażka nie polecam , miałem neostradę wszystko było super teraz chce się płakać rozłącza i spowalnia transfer nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybardzo diużo
    123
  • ~jar / 2015-12-03 22:54
    Ocena: 2.50 / 5
    o klienta nie dbają! powiedziałem że rezygnuję, a oni nawet nie zareagowali!zmienię operatora!
    Zaletydobry internet. dobra obsługa. strasznie wysokie CENY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyCENY NIE DO ZAAKCEPTOWANIA!10 RAZY WIEKSZE NIŻ GDZIE INDZIEJ!
    KILKA LAT
  • ~Jarek / 2010-01-24 20:52
    Witam, na umowie 2Mb/s a w rzeczywistości 0,5 Mb/s odpowiedź z BOA jest nie tyle śmieszna ale żenująca,trwa to od 17.12.2009 do dnia dziesiejszego. cytuję.....

    Szanowny Panie
    Dziękuję za kontakt z Netią.
    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że sprawa została zarejestrowana pod numerem xxx 09/12/xxxxxxxx i jest obecnie realizowana przez Dział Techniczny. W momencie zakończenia procesowania zgłoszenia skontaktuje się z Panem pracownik w celu weryfikacji działania usługi. Pragnę przeprosić za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.

    Z poważaniem,
    Grzegorz Jędrzejkiewicz
    Dział Technicznego Wsparcia Klientów

    Informacje o fakturach, płatnościach i usługach: www.netiaonline.pl

    Kontakt:
    telefon: 801 802 803 lub +48 22 711 11 11 z telefonu komórkowego
    Netia SA
    I to jest szczegółowa odpowiedź na pytanie dlaczego mam zaniżony transfer. w BOA nie potrafi nikt odpowiedzieć na pytanie kiedy zostanie usunięta awaria: za tydzień , miesiąc trzy miesiące?!
    jest to awaria masowa-takie stwierdzenie pada ze strony dostawcy internetu. A może masowo złożymy skargę na Netię?


    na połączenie z BOA wydałem już ponad 100 pln kto mi zwróci tą kotę!!!!!!!
    Na koniec tak jak w reklamie 1,2,3 beznadziejny internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrrr rrrrrrrrrrrr
    Zaletyżadnych plusów chyba im się w głowie poprzewracało
    Wadynie ma skali na minus
    od 10.2008
  • ~Jaro / 2014-01-09 16:36
    Ocena: 3.75 / 5
    Wziąłem ofertę foton max 100Mb, jakiś miesiąc temu. Tak się składa że byłem kiedyś a Lanecie, który teraz nazywa się Internetia- firma córka Netii. Został mi kabel ethernetowy po lanecie, który jak się później okazało był po reformie i podciągnięciu światłowodu wpięty w router tak na wszelki wypadek. Montaż w związku z tym polegał na podpięciu routera netiaspot i gotowe. Na technika 5 dni czekałem, może troszkę dłużej. Internet oceniam dobrze, generalnie po kablu do 90Mb dochodzi, wifi do 70 Mb, choć są chwile że spada prędkość do nawet 10 Mb, ale to chwilowo. Ktoś wyżej pisał,że router netia spot wspiera tylko 54 Mbs, to nieprawda. Wspiera pełne 144,5 tylko sporo laptopów i innych urządzeń ma ograniczenia i pomimo 802.11 n pozwala na przesył do 54 Mbs. To wynika z jednej anteny a nie dwóch stąd połowa transferu. Generalnie ofertę internet w netii polecam, ale tylko po kablach ETTH lub światłowód bezpośrednio (ponoć też tak można)
    Zaletyszybkość, router porządny
    Wadywahnięcia spadki prędkości sporadycznie
    2 mce
  • ~Jasiek / 2016-11-02 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sygnału TV na łączach modemu od 07.10.2016r do 28.10.2016r. Internet kulał i przestał "chodzić". Wszystko trwało ok 140 godzin roboczych. Umowa zezwala na usuniecie usterki w 48 godz. roboczych. W firmie pracują sami podwykonawcy i zatrudnieni młodzi ludzie z łapanek. Tak zwani wolni strzelcy?! Dobro firmy NETIA jest im OBOJĘTNA. Zgłaszają się telefonicznie na usunięcie usterek i nie przychodzą. Bez słowa przepraszam! Nie miał kto usunąć awarii bo wszyscy byli w hotelu Galaxy w Krakowie gdzie kończyła się w dniu 07.10.2016r 12 edycja Wystawy SAT KRAK skupiająca liderów branży RTV/SAT w Polsce. Takie jaja bez skorupek!
    ZaletySą także ludzie dobrzy m.in. Pan Romuald i Pan Wojciech! Pani Sylwia-Katarzyna !Ale to dopiero jedna ręka!
    WadyZatrudnianie dużej liczby podwykonawców którzy przynoszą wstyd Firmie NETIA: techniczny, finansowy i organizacyjny. Posłuchajcie co Odbiorcy mówią o "Sanitariuszkach" zatrudnionych w punktach NETII.
    Z produktu korzystam od początku. Mówiąc językiem Firmy: szkoda lasów!
  • ~jaszczomp / 2010-03-13 00:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet w Netii ma od roku. Usługa 6mbps do listopada działała ok. Ostatnie miesiące to droga przez mękę. Ping w godzinach 16-23 1000 ms, transfer ok 800 kbit/s. Niestety nie mogę polecić nikomu takiej usługi. Na minus należy również zaliczyć rażącą niekompetencję BOK i całkowity brak dobrej woli w rozwiązaniu problemów
    Zaletycena
    Wadytransfer, ping
    a rok
  • ~Jaworznianin / 2015-12-06 01:04
    Ocena: 4.25 / 5
    Zacznę od minusów: TV rzeczywiście przerywa kanały i często coś robią choć ostatnio się poprawiło. Najbardziej denerwuje mnie menu tv napisy menu bardzo mało czytelne i małe ogólnie te literki. Jak się coś wpisuje korzystając z neta na tv klikamy w pilota jak w starych nokiach, mogła by qwerty być w pilocie.
    Plusy. Chyba najtańsze rozwiązanie na rynku w pakiecie tv internet, fajne funkcje w tv,serwis ok szybko i sprawnie dokonali mi naprawy. Daje 8/10 punktów. Mogą się poprawić także reszta zależy do netii. :)
    Zaletycena
    Wadymenu i pilot
    4 lata
  • ~Jenot / 2011-12-24 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    2 wpisy niżej już napisałem swoją główną opinię ale zobaczcie teraz na wyniku z ich testera jak chodzi super szybki internet netii przy umowie na prędkość 10 mb/s.... Nie jest to nawet 1/10 tego co powinienem mieć.

    http://results.tester.netia.pl/dqorlkh mfb

    Po prostu kpina z ludzi. Przestrzegam każdego przed tą żałosną firmą. Dawno temu gdy byłem w TPSA i byli monopolistami a nikt nie marzył o prędkościach rzędu 6 mb/s również się zdarzały problemy ale to co się dzieje u Netii przebija wszystko z czym miałem styczność. Z czystym sumieniem przechodzę do konkurencji bo to co Netia uskutecznia jest po prostu żałosne.
  • ~Jerzy / 2015-04-30 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakoś internetu, miałem dialnet 6Mb/s i było OK teraz dialog połączył się z netią i jet fatalnie. Zainstalowali mi Netia Spot i co zamiast 50Mb/s to ledwo mam 2,5Mb/s a w porywach huraganu mam około 10Mb/s.
    Odbiór czyli pobieranie danych przypomina rozmowę z jąkałą.
    Komputer mam dobry, kartę sieciową też przeglądarkę fire foxa.
    A gdziekolwiek chce wejść muszę czekać nieraz z 5 min.
    Jednym słowem usługa nie warta złamanego grosza.
    ZaletyBrak
    WadyInternet wolniejszy niż z dialnetu
    za 49,90 plus 9,90 za program anty wirusowy a od kiedy od 3 dni i już mam go dość
  • ~jessi / 2015-05-30 13:04
    Ocena: 4.50 / 5
    to wszystko zalezy od tego gdzie sie mieszka, gdzie stoi router itp czy duzy jest dom bo jesli tak to lacze w niektorych miejscach jest slabsze... ja mam netie i jest naprawde spoko wiec w sumie nie wiem skad te negatywne opinie
  • ~Juan / 2016-07-31 01:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Wrocław
    Od 3 dni miałem przerwy w dostawie internetu. Zwykle jednak po koło 10-15 min. Około 2 razy dziennie. Wkurzające to prawda ale byłem w stanie to jeszcze zaakceptować.
    Dzisiaj natomiast przeszli samych z siebie. Na początku internet nie działał rano, przez około 2 godziny. Dzwoniłem to nikt nie odbierał.
    Pozniej wrocil i miałem nadzieje ze to w takim razie to była przerwa ze względu modernizacji sieci ( miałem cicha nadzieje ze kłada światłowody) ale teraz internet nie działa od 3 godzin i nie jestem w stanie nic na to poradzić. Ughh jakie to jest wkurzające!
    Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu jakiego kiedykolwiek miałem.
  • ~julek / 2016-06-29 15:44
    nawet jeśli pojawi się jakaś awaria to w netii jest w porządku obsługa i serio szybko rozwiązują problem. Dla mnie firma ok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4663
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023