MiejscowośćŁódź
strona 53 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~Tomek / 2020-12-26 21:14
Święta bez Internetu i telewizji. Brak kontaktu z bliskimi i słabe komentarze z BOK. Nie polecał. -
-
~tylkoja / 2010-11-25 15:13
Świadczenie usług może dobre, ale obsługa klienta beznadziejna - straszą, nie pomagają. Przy 2 tygodniowym opóźnieniu ze spłatą odcinają usługę BEZ UPRZEDZENIA - nie polecam. WadyObsługa klienta
Traktowanie stałych klientów
Kruczki w umowie -
~tysia19877 / 2009-02-11 14:42
ludzie może mi ktoś wytłumaczy o co chodzi,
w ogóle nie mogę korzystać z tego neta w netii transfer siada niemiłosiernie a przez pierwsze kilka dni było wszystko super a teraz to co chwile mi sie zacina i wyskakują jakieś errory i blokuje mi kompa!!! a wszystko od momentu podłączenia tego całego neta!!! nie wiem już sama czy zapomniałam coś zrobić jak go aktualizowałam i stąd te problemy czy to ich wina!!?? co próbuje się dodzwonić na ta cała infolinie to nie ma wolnych konsultantów i co mam zrobić???
A drugą nurtującą mnie sprawą są te elektroniczne obrazy faktur bo zaproponowali mi to i żeby było taniej to się zgodziłam a teraz to już całkiem nie łapę o co w tym chodzi. niby coś mi tam wyskoczyło na koncie neti-online i zasypali mi skrzynkę meilami ale nie ma mozliwości żeby tę fakturę wydrukować!!! to jak mam im ja niby opłacić??? pomóżcie!!!13.01.2009 -
~Urszula / 2020-02-05 20:19
Za wysoka cena, od jakiegoś czasu planuję zrezygnować z waszej usługi dlatego nie podpisywałam nowej umowy. ZaletybrakWadycenaMiejscowośćKlucze -
~Vamonito / 2017-09-19 09:14
Uwaga na tego dostawcę!!!
Kusząc niskimi cenami przemyca usługi, o których nie ma mowy w ofercie. Usługi takie jak pakiet bezpieczny internet czy giganagrywarka są dorzucane automatycznie i żeby z nich zrezygnować trzeba się porządnie nagimnastykować dzwoniąc kilkukrotnie na infolinię, oczywiście ja za każdym razem orientowałem się dopiero kiedy widziałem tajemnicze dodatkowe kwoty na fakturze. Telefon na infolinię to zawsze (niezależnie od pory dnia) min. kilkanaście minut czekania na zgłoszenie się kogokolwiek. Mam porównanie z Vectra i Multimedia, które mają równie beznadziejną obsługę przez infolinię więc może to standard w tej branży ale tam nie było przynajmniej wciskania tylnymi drzwiami g..wna jak przy sprzedaży garnków.ZaletyDziała w porządkuWadyWciskanie nie zamawianych usług, długi czas oczekiwania na infolinii -
~Vasilina / 2022-04-12 19:01
Jestem rozczarowana.
Podłączyliśmy pakiet HBO razem z HBO GO 3 miesiące temu. Umowa jest na 13 miesięcy, wszystko nam się podobało. Ale nagle Netia HBO Go zmienili na HBO MAX, którego nie możemy pobrać dlatego ze telewizor nie jest aż taki nowy. Wiedzieliśmy że mamy aplikację HBO Go i właśnie dlatego wybraliśmy ten pakiet. Teraz będziemy płacili za coś czego nie mamy jeszcze 9 miesięcy do skończenia umowy :( nie polecamMiejscowośćBiałystok -
~Vellony / 2018-12-01 23:13
Na umowie minimalna prędkość odbierania danych to 2 Mbps, a w rzeczywistości potrafi czasem spaść do 0,7 i mniej, co uniemożliwia normalne korzystanie z Internetu. Fatalna obsługa klienta: brak darmowej infolinii, na połączenie z konsultantem czeka się b. długo, brak czatu. Mały plus za niewielką awaryjność (tzn. całkowity brak dostępu do sieci zdarza się b. rzadko) i stosunkowo niską cenę. Miejsce podłączenia: Osiedle Grabyszyn, Wrocław. Wadybardzo słaba infrastruktura sieciowa, niskie prędkości odbierania danychMiejscowośćWrocław -
~Waldemar / 2018-04-11 18:55
Internet w Netii to dramat. Kłamliwa kampania i oferowanie usługi do 20 Mb kończy się rzeczywistym 5 max 7 Mb. Kończę umowę i już nigdy nie skorzystam z ich usług. ZaletyBrakWadyDożo wolniejszy niż deklarowany. Ping tragediaMiejscowośćKielce ul. Okrzei -
-
~Weronika / 2022-09-12 12:25
Chciałam wziąć netię od koleżanki, która przeprowadziła się do bloku, w którym tego dostawcy nie było. Zwykle przepisanie umowy, przeniesienie usług. NO NIESTETY.
Monter przyjechał w poniedziałek, ale akurat zepsuł mi się domofon. Z jego strony kontaktu brak - nie zadzwonił, a na infolinii połączyć się mogą tylko klienci z nadanym numerem.
Później absolutny brak kontaktu przez tydzień! Zrezygnowałam - upc założyli mi w jeden dzień.
W kolejny poniedziałek dzwoni do mnie pani z obsługi klienta - zapewne uzgadniać jak to monter może przyjechać za 3 lata, bo wiadomo, gdyby miał się szybko pojawić to sam by zadzwonił.
Koszmar, żart. Nie polecam, odradzam jak mogę.ZaletyNie udało mi się ich zaznaćWadyObsługa klienta i kontakt z nim to żart.MiejscowośćWarszawa -
~Wiesiek / 2017-12-01 22:30
Częste awarie w szkielecie Netii, jak nie przeciety światłwód to inne pierdoły. Kiedyś było ok, obecnie kicha!!! -
~Wkurzony / 2012-01-10 05:25
dzwonie co drugi dzień do niech i pytam sie o to czy wysłali do mnie sprzęt do podłączenia internetu ciągle mnie zbywają i nic nie mówią konkretnie. Konsultanci powiedzieli mi ze mam łącze 20 Mb/s ja ich poinformowałem ze chce mieć z sąsiadem na pół powiedzieli ze nie maja zastrzeżeń tylko nie można poszczać kablem poza dom i odrazu poinformowali mnie ze nie będziemy mili tak jak mówiłem na pół internet czyli po 10 Mb/s tylko po 20 Mb/s . Czy ktoś wie może czy to prawda jest czy kłamstwo? Wadyobsługa
czas oczekiwania na usługe -
~wnerwiony / 2015-07-20 22:48
Mam internet od Netii kilka lat ale od dłuższego czasu to jest PORAŻKA ,ciągłe przerwy ,pingi do 4000 tyś transfer spada do 0.15 .
Konsultanci robią cię w ....że to chwilowe kłopoty a to się wlecze .Siadasz i nie ma internetu .Nie ma jak zrezygnować .BoZaletynie maWadysame wadydługo 5 lat i z początku było ok i konkurencyjnie -
~wns / 2016-03-10 20:10
Nie polecam dostawcy. Trochę przedpotopowy w porównaniu do konkurencji na rynku. Zaletyinternet jak internet, zalet nie ma żadnych.Wadyumowa, cena, nie polecam procesu zrywania umowy, porażka.1,5 roku -
~Wolf / 2018-07-20 11:00
Internet z Netii to porażka. Więcej go nie ma jak jest. Zgłoszenie awarii graniczy z cudem bo po prostu nie można się dodzwonić. Z wyborem kanałów przy kupnie telewizji też nie jest tak jak obiecane. Tak, że Netia dla mnie jest fatalnym wyborem. Odradzam. ZaletyŻadnych.WadyWiele.MiejscowośćRybnik -
~wscieklyuzytkownik / 2012-09-01 12:53
Odradzam firmę NETIA jako dostawce internetu
Z Powodu:
Ich system jest tak zrobiony, że raz w tygodniu w nieoczekiwanym momencie ogranicza internet, pomaga zresetowanie modemu, ALE jeśli masz włączone programy pracujące z internetem, to SZLAG TRAFI ICH PRACE, będą się cały czas rozłanczać, na przykład około godziny 5:00, 6:00, 8:00 czy 23:00, lub kiedykolwiek, gdy wystąpi ten czynnik, najczęsciej jak Cie niema przed komputerem. Pozdrawiam.Zaletyzmienne IPWadyZAWODNY internet, rozłącza Cie raz w tygodniu, Twoje programy przestają działać. Niskie przepustowości w ofercie, kiepska oferta.Około 4 lat. -
~yogurtt / 2013-05-25 14:47
Netia...lepiej zamknijcie tą firmę. Podpisałem umowę do 8mb, a dobrze jest jak 5 mb jest...scieme walą jak cholera. Może przebolałbym to, gdyby nie fakt, ze tracę połączenie co 5-10 minut. Nic nie obejrzysz, niczego nie sciągniesz. Największy szajs. Nawet dawna neostrada, którą posiadałem nie miała takich wad. Zaletysą jakieś?Wadyza dużo by wymieniaćbedzie ze 4 lata -
-
~zadowolony / 2012-01-06 00:54
Zamówiłem, gdyż potwierdzili na infolinii 12 mb/s. Przysłali umowę i ...długo cisza (2 tygodnie).
Potem przysłali specy od pomiaru przewodów do podłączenia i znowu cisza.
Po 4 tygodniach przysłali router żeby podłączyć do nieistniejącej sieci.
Po moim telefonie na infolinię (15 min. czekania) miły pan oświadczył, że nie ma możliwości technicznych!!!??? :-(
Sprawdziłem w TPSA (bo na tym bazują) i TPSA bardzo chętnie mi podłączy z gwarancją 6 mb/s. :-)
Dziś Pani Kierownik Joanna K. (NETIA S.A.) przysyła mi pismo z natychmiastowym wypowiedzeniem podpisanej umowy, że się nie da....orzesz wy...
Pomijam jakość świadczonych usług przez podwykonawców TPSA od podłączania (zależy chyba od dnia, humoru, pory roku, pogody???).
Jako bonus za moje nerwy traktuję router wysłany na zachętę i myślę, że ten miły pan który po moim telefonie opowiadał głupoty że muszę to odesłać na własny koszt kurierem, zrozumie lub ustali jak traktować taki bajzel w firmie.
A hasło "dajemy najszybszy na ile pozwala Twoje łącze....można skomentować...my to olewamy, bo podpinamy się na lewiznę,...jak jest" :-(
A Ty kliencie płać za FULL w abonamencie.. :-)ZaletyMinimalnie niższa cena i kuszące promocjeWadyNiekompetencja BOK, zbywanie klientaDali za darmo i olali mnie -
~zetesz / 2022-08-12 16:33
Zmieniłem dostawcę mediów, bo chciałem lepiej... Dałem się oszukać ulotkom i naganiaczom.
Ci ostatni nie przedstawiają rzetelnie oferty, naciągają klienta na dodatkowe koszty o których nie wspominają bądź znacznie je zaniżają. Netia po podpisaniu umowy zbywa klienta oświadczeniem naciągagacza w którym podaje nieprawdę.
Samo działanie TV/internet dalekie od ideału. Awarie, które wiecznie trzeba zgłaszać, bezczelne zanykanie zgłoszenia po 2 dniach bez poinformowania klienta i bez usunięcia awarii. Tzw. technicy to też niezłe cudaki - dzwonią z nr zastrzeżonych na które nie można oddzwonić. Skutkuje to często brakiem kontaktów, bo przecież nie każdy siedzi na telefonie i czeka tylko na ich kontakt... Potem mówią, że dzwonili ileś razy - a wrzeczywistości zwykle 1x.
Infolinia to stracone 30 minut - najpierw reklamy, potem inne bzdety, w końcu opcje i czekanie ok 15 minut...
Jednym słowem - dziadostwo... niestety.MiejscowośćWrocław -
~Zofia / 2010-02-05 13:29
chciałam zwiększyć prędkość łącza z 1mb do 4mb, umowa wygasała mi w połowie grudnia wiec w listopadzie już zadzwoniła, Jakaś guła przyjęła ode mnie zlecenie, trwało to pół godz.Otrzymałam zapewnienie tak od grudnia ma pani szybkie łącze.zbliża się termin, żadnych dokumentów do podpisu nie ma.Zadzwoniłam na dezinolinie: tak tak już załatwione, będzie działać. Nic się nie dzieje dzownie8 początek okresu rozliczeniowego-dowiaduję się , ze podłączono mi 2mb(których nie zamawiałam)jednak lasia rozłącza rozmowę,po tym jak żądam wyjaśnień kto zamawiał 2mb bo ja nie!W końcu udaje mi się połączyć z kompetentnym gościem, który po sprawdzeniu podaje mi,że : pierwsza lasia nie zrobiła nic, druga wpisała w zamówieniu 2mb zamiast 4mb,trzecia się rozłączyła, pan możne mi podłączyć to 4mb ale dopiero w lutym, bo to 2mb to będzie od stycznia działało.Napisałam wypowiedzenie nikt się nie zainteresował, ale zadzwonił konsultant z ofertą,że mogę zwiększyć prędkość internetu!!! powiedziałam,że jak ktoś wyżej niż konsultant zadzwoni i przeprosi mnie za zaistniałą sytuacje, to może zamówię. Pan powiedział, żeby nie liczyć na to że ktoś zadzwoni i ze on skontaktuje się ze mną przed upływem terminu wypowiedzenia..Nie skontaktował się ani przełożony ani on...Nie zdają sobie sprawy,że poważny klient woli zapłacić więcej, ale mieć lepsza jakość i obsługę-nie wszystko co tanie jest warte swojej ceny. A zresztą mam cynk od osoby, która pracowała wysoko w Netii - uciekaj:P
A pan z TPSA( zgłoszenie przez www we wt, wczoraj pani oddzwoniła, dzisiaj dzwonił instalator) powiedział: a wie pani ile my teraz roboty mamy, bo ludzie z Netii uciekają i wracają do nas..I wcale nie uważam, żeby to był chwyt marketingowy tego pana. Ja też od nich uciekam i radzę to innym.Zaletydziałało oki, kiedy był tylko telefon, odkąd pojawił się net...szkoda mówićWadybrak szacunku do klienta, niekompetencja,dezinformacja, rozłączanie się w trakcie niewygodnych pytań, nie poczuwanie się do winy i można byłoby jeszcze dłuuugo pisaćod 10 lat -
~Миша / 2022-09-29 10:15
Najgorętsze internet który mogę być
Będę rozwiązania umowy!!!MiejscowośćOpole
strona 53 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »