Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Vamonito / 2017-09-19 09:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na tego dostawcę!!!
    Kusząc niskimi cenami przemyca usługi, o których nie ma mowy w ofercie. Usługi takie jak pakiet bezpieczny internet czy giganagrywarka są dorzucane automatycznie i żeby z nich zrezygnować trzeba się porządnie nagimnastykować dzwoniąc kilkukrotnie na infolinię, oczywiście ja za każdym razem orientowałem się dopiero kiedy widziałem tajemnicze dodatkowe kwoty na fakturze. Telefon na infolinię to zawsze (niezależnie od pory dnia) min. kilkanaście minut czekania na zgłoszenie się kogokolwiek. Mam porównanie z Vectra i Multimedia, które mają równie beznadziejną obsługę przez infolinię więc może to standard w tej branży ale tam nie było przynajmniej wciskania tylnymi drzwiami g..wna jak przy sprzedaży garnków.
    ZaletyDziała w porządku
    WadyWciskanie nie zamawianych usług, długi czas oczekiwania na infolinii
  • ~Vasilina / 2022-04-12 19:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem rozczarowana.
    Podłączyliśmy pakiet HBO razem z HBO GO 3 miesiące temu. Umowa jest na 13 miesięcy, wszystko nam się podobało. Ale nagle Netia HBO Go zmienili na HBO MAX, którego nie możemy pobrać dlatego ze telewizor nie jest aż taki nowy. Wiedzieliśmy że mamy aplikację HBO Go i właśnie dlatego wybraliśmy ten pakiet. Teraz będziemy płacili za coś czego nie mamy jeszcze 9 miesięcy do skończenia umowy :( nie polecam
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Vellony / 2018-12-01 23:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Na umowie minimalna prędkość odbierania danych to 2 Mbps, a w rzeczywistości potrafi czasem spaść do 0,7 i mniej, co uniemożliwia normalne korzystanie z Internetu. Fatalna obsługa klienta: brak darmowej infolinii, na połączenie z konsultantem czeka się b. długo, brak czatu. Mały plus za niewielką awaryjność (tzn. całkowity brak dostępu do sieci zdarza się b. rzadko) i stosunkowo niską cenę. Miejsce podłączenia: Osiedle Grabyszyn, Wrocław.
    Wadybardzo słaba infrastruktura sieciowa, niskie prędkości odbierania danych
    MiejscowośćWrocław
  • ~Waldemar / 2018-04-11 18:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet w Netii to dramat. Kłamliwa kampania i oferowanie usługi do 20 Mb kończy się rzeczywistym 5 max 7 Mb. Kończę umowę i już nigdy nie skorzystam z ich usług.
    ZaletyBrak
    WadyDożo wolniejszy niż deklarowany. Ping tragedia
    MiejscowośćKielce ul. Okrzei
  • ~Weronika / 2022-09-12 12:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam wziąć netię od koleżanki, która przeprowadziła się do bloku, w którym tego dostawcy nie było. Zwykle przepisanie umowy, przeniesienie usług. NO NIESTETY.
    Monter przyjechał w poniedziałek, ale akurat zepsuł mi się domofon. Z jego strony kontaktu brak - nie zadzwonił, a na infolinii połączyć się mogą tylko klienci z nadanym numerem.
    Później absolutny brak kontaktu przez tydzień! Zrezygnowałam - upc założyli mi w jeden dzień.
    W kolejny poniedziałek dzwoni do mnie pani z obsługi klienta - zapewne uzgadniać jak to monter może przyjechać za 3 lata, bo wiadomo, gdyby miał się szybko pojawić to sam by zadzwonił.
    Koszmar, żart. Nie polecam, odradzam jak mogę.
    ZaletyNie udało mi się ich zaznać
    WadyObsługa klienta i kontakt z nim to żart.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wiesiek / 2017-12-01 22:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie w szkielecie Netii, jak nie przeciety światłwód to inne pierdoły. Kiedyś było ok, obecnie kicha!!!
  • ~Wkurzony / 2012-01-10 05:25
    Ocena: 2.00 / 5
    dzwonie co drugi dzień do niech i pytam sie o to czy wysłali do mnie sprzęt do podłączenia internetu ciągle mnie zbywają i nic nie mówią konkretnie. Konsultanci powiedzieli mi ze mam łącze 20 Mb/s ja ich poinformowałem ze chce mieć z sąsiadem na pół powiedzieli ze nie maja zastrzeżeń tylko nie można poszczać kablem poza dom i odrazu poinformowali mnie ze nie będziemy mili tak jak mówiłem na pół internet czyli po 10 Mb/s tylko po 20 Mb/s . Czy ktoś wie może czy to prawda jest czy kłamstwo?
    Wadyobsługa

    czas oczekiwania na usługe
  • ~wnerwiony / 2015-07-20 22:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam internet od Netii kilka lat ale od dłuższego czasu to jest PORAŻKA ,ciągłe przerwy ,pingi do 4000 tyś transfer spada do 0.15 .
    Konsultanci robią cię w ....że to chwilowe kłopoty a to się wlecze .Siadasz i nie ma internetu .Nie ma jak zrezygnować .Bo
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
    długo 5 lat i z początku było ok i konkurencyjnie
  • ~wns / 2016-03-10 20:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam dostawcy. Trochę przedpotopowy w porównaniu do konkurencji na rynku.
    Zaletyinternet jak internet, zalet nie ma żadnych.
    Wadyumowa, cena, nie polecam procesu zrywania umowy, porażka.
    1,5 roku
  • ~Wolf / 2018-07-20 11:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet z Netii to porażka. Więcej go nie ma jak jest. Zgłoszenie awarii graniczy z cudem bo po prostu nie można się dodzwonić. Z wyborem kanałów przy kupnie telewizji też nie jest tak jak obiecane. Tak, że Netia dla mnie jest fatalnym wyborem. Odradzam.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWiele.
    MiejscowośćRybnik
  • ~wscieklyuzytkownik / 2012-09-01 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam firmę NETIA jako dostawce internetu

    Z Powodu:

    Ich system jest tak zrobiony, że raz w tygodniu w nieoczekiwanym momencie ogranicza internet, pomaga zresetowanie modemu, ALE jeśli masz włączone programy pracujące z internetem, to SZLAG TRAFI ICH PRACE, będą się cały czas rozłanczać, na przykład około godziny 5:00, 6:00, 8:00 czy 23:00, lub kiedykolwiek, gdy wystąpi ten czynnik, najczęsciej jak Cie niema przed komputerem. Pozdrawiam.
    Zaletyzmienne IP
    WadyZAWODNY internet, rozłącza Cie raz w tygodniu, Twoje programy przestają działać. Niskie przepustowości w ofercie, kiepska oferta.
    Około 4 lat.
  • ~yogurtt / 2013-05-25 14:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia...lepiej zamknijcie tą firmę. Podpisałem umowę do 8mb, a dobrze jest jak 5 mb jest...scieme walą jak cholera. Może przebolałbym to, gdyby nie fakt, ze tracę połączenie co 5-10 minut. Nic nie obejrzysz, niczego nie sciągniesz. Największy szajs. Nawet dawna neostrada, którą posiadałem nie miała takich wad.
    Zaletysą jakieś?
    Wadyza dużo by wymieniać
    bedzie ze 4 lata
  • ~zadowolony / 2012-01-06 00:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem, gdyż potwierdzili na infolinii 12 mb/s. Przysłali umowę i ...długo cisza (2 tygodnie).
    Potem przysłali specy od pomiaru przewodów do podłączenia i znowu cisza.
    Po 4 tygodniach przysłali router żeby podłączyć do nieistniejącej sieci.
    Po moim telefonie na infolinię (15 min. czekania) miły pan oświadczył, że nie ma możliwości technicznych!!!??? :-(
    Sprawdziłem w TPSA (bo na tym bazują) i TPSA bardzo chętnie mi podłączy z gwarancją 6 mb/s. :-)
    Dziś Pani Kierownik Joanna K. (NETIA S.A.) przysyła mi pismo z natychmiastowym wypowiedzeniem podpisanej umowy, że się nie da....orzesz wy...
    Pomijam jakość świadczonych usług przez podwykonawców TPSA od podłączania (zależy chyba od dnia, humoru, pory roku, pogody???).
    Jako bonus za moje nerwy traktuję router wysłany na zachętę i myślę, że ten miły pan który po moim telefonie opowiadał głupoty że muszę to odesłać na własny koszt kurierem, zrozumie lub ustali jak traktować taki bajzel w firmie.
    A hasło "dajemy najszybszy na ile pozwala Twoje łącze....można skomentować...my to olewamy, bo podpinamy się na lewiznę,...jak jest" :-(
    A Ty kliencie płać za FULL w abonamencie.. :-)
    ZaletyMinimalnie niższa cena i kuszące promocje
    WadyNiekompetencja BOK, zbywanie klienta
    Dali za darmo i olali mnie
  • ~zetesz / 2022-08-12 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniłem dostawcę mediów, bo chciałem lepiej... Dałem się oszukać ulotkom i naganiaczom.
    Ci ostatni nie przedstawiają rzetelnie oferty, naciągają klienta na dodatkowe koszty o których nie wspominają bądź znacznie je zaniżają. Netia po podpisaniu umowy zbywa klienta oświadczeniem naciągagacza w którym podaje nieprawdę.
    Samo działanie TV/internet dalekie od ideału. Awarie, które wiecznie trzeba zgłaszać, bezczelne zanykanie zgłoszenia po 2 dniach bez poinformowania klienta i bez usunięcia awarii. Tzw. technicy to też niezłe cudaki - dzwonią z nr zastrzeżonych na które nie można oddzwonić. Skutkuje to często brakiem kontaktów, bo przecież nie każdy siedzi na telefonie i czeka tylko na ich kontakt... Potem mówią, że dzwonili ileś razy - a wrzeczywistości zwykle 1x.
    Infolinia to stracone 30 minut - najpierw reklamy, potem inne bzdety, w końcu opcje i czekanie ok 15 minut...
    Jednym słowem - dziadostwo... niestety.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zofia / 2010-02-05 13:29
    Ocena: 2.00 / 5
    chciałam zwiększyć prędkość łącza z 1mb do 4mb, umowa wygasała mi w połowie grudnia wiec w listopadzie już zadzwoniła, Jakaś guła przyjęła ode mnie zlecenie, trwało to pół godz.Otrzymałam zapewnienie tak od grudnia ma pani szybkie łącze.zbliża się termin, żadnych dokumentów do podpisu nie ma.Zadzwoniłam na dezinolinie: tak tak już załatwione, będzie działać. Nic się nie dzieje dzownie8 początek okresu rozliczeniowego-dowiaduję się , ze podłączono mi 2mb(których nie zamawiałam)jednak lasia rozłącza rozmowę,po tym jak żądam wyjaśnień kto zamawiał 2mb bo ja nie!W końcu udaje mi się połączyć z kompetentnym gościem, który po sprawdzeniu podaje mi,że : pierwsza lasia nie zrobiła nic, druga wpisała w zamówieniu 2mb zamiast 4mb,trzecia się rozłączyła, pan możne mi podłączyć to 4mb ale dopiero w lutym, bo to 2mb to będzie od stycznia działało.Napisałam wypowiedzenie nikt się nie zainteresował, ale zadzwonił konsultant z ofertą,że mogę zwiększyć prędkość internetu!!! powiedziałam,że jak ktoś wyżej niż konsultant zadzwoni i przeprosi mnie za zaistniałą sytuacje, to może zamówię. Pan powiedział, żeby nie liczyć na to że ktoś zadzwoni i ze on skontaktuje się ze mną przed upływem terminu wypowiedzenia..Nie skontaktował się ani przełożony ani on...Nie zdają sobie sprawy,że poważny klient woli zapłacić więcej, ale mieć lepsza jakość i obsługę-nie wszystko co tanie jest warte swojej ceny. A zresztą mam cynk od osoby, która pracowała wysoko w Netii - uciekaj:P
    A pan z TPSA( zgłoszenie przez www we wt, wczoraj pani oddzwoniła, dzisiaj dzwonił instalator) powiedział: a wie pani ile my teraz roboty mamy, bo ludzie z Netii uciekają i wracają do nas..I wcale nie uważam, żeby to był chwyt marketingowy tego pana. Ja też od nich uciekam i radzę to innym.
    Zaletydziałało oki, kiedy był tylko telefon, odkąd pojawił się net...szkoda mówić
    Wadybrak szacunku do klienta, niekompetencja,dezinformacja, rozłączanie się w trakcie niewygodnych pytań, nie poczuwanie się do winy i można byłoby jeszcze dłuuugo pisać
    od 10 lat
  • ~Миша / 2022-09-29 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorętsze internet który mogę być
    Będę rozwiązania umowy!!!
    MiejscowośćOpole
  • ~,Oksana / 2021-11-12 12:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Podpisałam pierwszą umowę na firmę-policzyli telewizję, której nie zamawiałam, bo mam tylko komputer z laptopem, podpisałam drugą umowę na inny adres ,zrobili błąd w systemie z adresem firmowym ,4 miesiące proszę wystawić noty korygujące -tłumaczą ,że ja mam to robić ! na jednym koncie mam właściwy adres, na drugim nie prawidłowy do faktur. Czemu ja mam wystawiać noty korygujące za kogoś kto zrobił błąd w systemie ????Ja nie mam ani chęci, a nie czasu , tym bardziej , jak pani wytłumaczyła, że mam wydrukować , odręcznie podpisać, kiedy już wysłałam i zrobiłam , to już przesada, mamy 21 wiek i wszystko można załatwić za pomocą profilu zaufanego lub Autenci, czemu ja mam lecieć na drukarnie, mam stracić cały dzień na nuty...a kto mi zapłaci za to? Platformie prawniczej musiałam zapłacić 1800 faktury, bo napisałam słowo tak w sms,a to już pod względem prawa jest umową ,a tu średniowiecze , prędkość wyżej 500-700 nigdy nie było,a opłacam 1 GB/sek
    Zaletybrak
    Wadyprędkość,obsługa
    MiejscowośćWarszawa, Gdynia
  • ~Abonent / 2018-06-04 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Uważam, że firma Netia niepoważnie podchodzi do klienta. Brak jasnych odpowiedzi na pytania, bardzo długi czas oczekiwania na aktywację usług, bardzo zły kontakt z infolinią.
    ZaletyPrzeciętne ceny.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na aktywacje usług, niekompetentni konsultanci, brak jasnych odpowiedzi na pytania, niepoważne podejście do klienta.
    MiejscowośćToruń
  • ~Aeternus / 2011-01-15 12:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam...

    Posiadam internet z Netii 4 mb od 6 miesięcy... Od 3 miesięcy z tego transferu który gwarantowała mi umowa nie mam nawet 1/5. Sprawdzałem łącze różnymi testami i praktycznie każdy pokazywał jedno i to samo... Początkowo myślałem, że problem leży po mojej stronie ( złe ustawienia routera... zakłócenia na linii itp. ) Jednak nie... wszystkie ustawienia są prawidłowe, router jest dopasowany do łącza TPSA ( wcześniej korzystałem z usług Telekomunikacji ).
    Obsługa klienta to jedna wielka porażka !!! Ludzie z działu technicznego to jakieś nieporozumienie ! Od 3 miesięcy zadaje im 1 i to samo pytanie... kiedy usterka zostanie naprawiona... Telefonowałem w tej sprawie około 50 razy i za każdym razem słyszałem 1 odpowiedź... cyt. " dokładnie nie wiadomo, musi się pan uzbroić w cierpliwość... " Przepraszam, czy to jest odpowiedź technika ? Czy to jest odpowiedź osoby, którą zatrudniono do działu technicznego ? Z miesiąca na miesiąc czekam... i nadal usługa nie została naprawiona...
    Najgorsze jest to, że nie ma żadnej osoby odpowiedzialnej za to wszystko, a Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie podać mi takiej informacji...
    Co więcej... Domagam się od nich wystawienia korekty do faktur, które wystawiali przez ten okres, kiedy zgłosiłem awarię... Korekt jak nie było, tak nie ma... za to Netia wystawia nadal faktury na kwotę podaną w umowie... Jakim prawem ? Usterka nadal nie została naprawiona i nie wiadomo kiedy w końcu to uczynią...

    Brak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    Zaletychyba jedynie cena, którą starają się przyciągnąć ludzi
    WadyBrak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    6 miesięcy, 49 zł
  • ~Aga / 2018-07-27 13:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Stanowczo ODRADZAM korzystania z usług Internetu i telewizji Netii w Krakowie! Usługa notorycznie przestaje działać średnio co godzinę, pół i tak oto nie działa ani Internet, a co za tym i TV. Problem zgłaszany kilkanaście razy, wciąż słyszę to samo, że to "awaria masowa" (to samo słyszałem od Netii mieszkając w Poznaniu, kiedy notorycznie Internet przestawał działać w pracy, tak więc wnioskuję, że to stary trik i stałe wytłumaczenia w wykonaniu firmy). Po kilku dniach doszli do wniosku, że awaria leży po stronie elektryki, która to niby miała już zostać naprawiona. W dalszym ciągu jednak Internet szwankuje, a ja wiszę codziennie na infolinii przedstawiając problem na nowo i w kółko słyszę to samo, że "nie wiadomo kiedy", że "nie wiadomo co to". Rozumiem, że równie dobrze problem może trwać jeszcze pół roku albo i rok?! Żadnych konkretów, żadnych odpowiedzi. Porady konsultantów w stylu "a może powinien pan sobie kable poprowadzić do urządzeń po mieszkaniu". ?! Ludzie, jest XXI wiek, to nie Bangladesz, żeby sobie kable wieszać pod sufitem! Jeszcze raz ODRADZAM KAŻDEMU, kto choćby zastanawia się nad umową z Netią, ja na pewno przedłużać jej nie będę i poważnie zastanawiam się nad zerwaniem jej w postępowaniu konsumenckim!
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266