Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WQRw / 2015-12-06 16:35
    najgorszy internet nikomu niepolecam brac od nich neta przychodzi weekend kiedy czlowiek moze sobie posiedziec na wolnym to wtedy brak internetu ... byly wakacje to w kazdym miesiacu przynajmniej tydzien lacznie byl brak internetu a jak do nich zadwonisz spytac co jest grane to ci powiedza ze awaria i niczego sie wiecej niedowiesz we wrzesniu konczy mi sie umowa i to by bylo na tyle jezeli chodzi o ta firme ich internet to dno
    Zaletyzero zalet
    Wadysame wady
    zbyt dlugo zbyt drogo jak na to co oferuja
  • ~Wściekły naNETIE / 2009-03-07 13:59
    Ocena: 2.25 / 5
    mam netie ,od wrzesnia 2007 ,na poczatku chodzila ladnie , potem po kilku miesiacach sie pogorszylo ,potem znowu poprawilo , a teraz (marzec 2009) nigdy jeszcze nie działało tak tragicznie , ogromne packet losty - upload spadł grubo o jakies 3/4 możliwości - niedopuszczalne , transfer też ,bardzo skacze, ping w grach się podniósł ,co chwila przerywa - ping 999 ,do tego mieszkam w Warszawie gdzie internet powinien śmigać !!! nie mam zamiaru dłużej przedłużać umowy z nimi w takim wypadku ...
  • ~Xayah / 2016-03-22 16:00
    Szczerze to mam ten internet już dwa lata i nie polecam. Kiedy przedstawicielka dzwoniła była mowa o 10 mega, dostałem za to 0,5. Internet jest bardzo wolny, zrywa się często i jeszcze trzeba dużo płacić. Nie polecam, 1/10.
    ZaletyNie będę kłamał
    WadySzkoda klawiatury to wymieniania
    Korzystam z 2 lata, w małej wsi w woj. podkarpackim
  • ~xxx / 2015-03-27 14:41
    Umowę z Netią na uruchomienie internetu Dropss zawarłem na koniec stycznia. Usługa miała być uruchomiona po 30 dniach. Mija już 60 dni i nic ! Natychmiastowo wypowiadam umowę i nie polecam, nigdy więcej Netii !!!
    Zalety-
    Wadybrak czegokolwiek po 2-óch miesiącach, miał być internet po 30-tu dniach, nie ma nic
  • ~yp6 / 2011-04-15 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłem do netii i chciałem skorzystać z GC noLimits odebrał jakiś młody chłopak (nie kompetentny) i mówię że chciałem skorzystać z promocji noLimits Pan sprawdził coś tam, i mówi że mogę i będę płacił 46zł ale proszę poczekać jeszcze raz sprawdzę i mówi że chyba nie mogę, zatrudniają ludzi którzy nie mają żadnego pojęcia o tej firmie żałosne.
    Wadywszystko!!!
  • ~z Katowic / 2015-08-10 02:12
    Ocena: 1.75 / 5
    3 razy dzwonili z netii z pytaniem dlaczego nie podpisałem umowy przywiezionej przez kuriera, którego w rzeczywistości nie było u mnie ani razu. W końcu dotarł, umowa została zawarta na upragniony internet,niestety zostałem wprowadzony w błąd,mimo dopytywania, ustalania przez telefon... miał być sam internet, okazało się, że jest także telefon i wysoki koszt aktywacji (który rzekomo miał być w opcji bez telefonu). Na infolinii pani powiedziała, że tak się bardziej opłaca, bo nie trzeba płacić za aktywne łącze i powinienem się cieszyć, bo w końcu dostaje jakieś rabaty. Czekam do końca umowy i zmieniam operatora.
    Zaletyprzyzwoita prędkość
    Wadycena, obsługa klienta!
  • ~zawiedziony / 2010-01-24 09:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Widzie ze najważniejsze w du.. wejść bez wazeliny lub być pracownikiem Neti bo inaczej nie mogę nazwać tego co tu pisze Happy go lucky ,ja telefon z Neti mam kilka lat i do tel. nie mam zarzutów faktycznie działa dobrze. Usługę Internetu mam około 4 lat i z przykrością muszę stwierdzić ze działa BARDZO BARDZO ŹLE .
    Transfer tylko w nocy jest taki jak w umowie a wartości pingu w dzień są w granicach 300 i nic tu do rzeczy nie ma konfiguracja routera jak to wielce mądry Happy go lucky napisał .
    Zaletybrak
    Wadydziała po prostu słabo
    4 lata
  • ~zbychdm / 2011-02-12 16:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Zanim zdecydujesz się na usługi Netii przeczytaj o tym, czego doświadczyli inni. Patrząc na ogromną ilość skarg i negatywnych internetowych opinii na temat tej firmy, pomyśl jak dokuczliwy i denerwujący może być brak profesjonalizmu, ignorancja, a nawet arogancja pracowników Netii, ponieważ to jest jak załatwianie spraw z osobami, które kompletnie mają Cię gdzieś i chętnie wykażą swoją chwilową pozorną wyższość, ponieważ mają zezwolenie na olewanie klienta i jego odgórne traktowanie.

    Któregoś dnia na mojej linii pojawiły się trzaski. Były to typowe zaniki ciągłości linii spowodowane jej fizycznym uszkodzeniem. Problem zgłaszałem przez około 3 godziny. W tym celu zadzwoniłem pod numer na infolinii, pod którym zgłasza się awarie linii telefonicznej. Po kilkunastu minutach cierpliwego oczekiwania odebrała jakaś osoba, po czym po kilku sekundach rozmowy nastąpiło zerwanie linii związane z obecną awarią. Ponownie zadzwoniłem pod ten sam numer i tym razem po około 10min cierpliwego oczekiwania raczyła odebrać osoba niekompetentna - po zadaniu kilku zbędnych pytań pozorujących wiedzę techniczną przełączyła mnie do osoby ponoć kompetentnej. Po 15min oczekiwania na tą osobę znów linia została przerwana. Czynność powtórzyłem jeszcze 4krotnie, aż wreszcie udało mi się zgłosić awarię. Po 2 dniach braku reakcji ze strony Netii zadzwoniłem do nich ponownie, aby dowiedzieć się jaki jest status awarii. Dowiedziałem się, że problem został uznany za rozwiązany, ponieważ zaobserwowali, iż udało mi się uruchomić w międzyczasie połączenie internetowe modemem ADSL. Czyli zgłosiłem awarię linii telefonicznej (polegającą na tym, że linia zrywa połączenia co jakiś czas) a fakt, iż w pewnym momencie przez kilka sekund uzyskałem ciągłe połączenie internetowe posłużył Netii wykpieniu się z wad instalacji. Zgłosiłem więc problem ponownie podkreślając, iż dotyczy on linii telefonicznej, a nie problemów synchronizacji urządzenia dostępowego do Internetu. Pani ledwo zrozumiała o co chodzi, ale przyjęła zgłoszenie. Po 2 dniach braku reakcji ponownie ponagliłem obsługę. Zadzwonił do mnie w końcu ktoś, żeby zapytać się, czy już jest wszystko w porządku. Popełniłem błąd stwierdzając, że w chwili obecnej nie słyszę trzasków. Problem bowiem nie został zlikwidowany. Czyli osoba techniczna dzwoni do klienta, żeby sobie zdiagnozowała stan linii... absurd. Kolejnego dnia otrzymałem informację, że awaria była spowodowana tym, że Netia udostępnia łącze internetowe 4MB, a linia jest w stanie przenieść tylko 2Mb. Przed awarią przez 2 tygodnia ściągałem oprogramowanie z sieci z prędkością 4Mb i nagle ktoś stara się wmówić, że linia przeniesie tylko 2MB i że to niby jest przyczyną awarii (czyli zapewne linia pękła pod naporem danych). Oczywiście zmniejszyli przepustowość do 2Mb. Niestety napór masy transmitowanych danych nadal powodował pękanie linii. Podjąłem więc starania ponownego zgłoszenia awarii... tym razem już nie zdołałem się dodzwonić w ogóle. Po 7 dniach postanowiłem powrócić do poprzedniego operatora.
    Spróbujcie sobie wyobrazić siebie w takich okolicznościach. Jak bardzo bylibyście zażenowani taką sytuacją? Jak beznadziejną firmą jest Netia oceńcie sami zanim zadecydujecie o wyborze dostawcy telefonu/internetu.
    ZaletyBrak
    WadySame
    miesiąc
  • ~Zbyszek / 2016-05-23 20:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Łącze za jakie płacę to 20Mbit/s. Częste pomiary wykazują około 9 Mbit/s download i około 0.45 Mbit/s download. Regularnie składane od kilku miesięcy reklamacje są ignorowane, tj wysyłane a maile, które symulują aktywność w celu załatwienia reklamacji, np. polecenia przeprowadzania kolejnych testów i odsyłania wyników.
    Zaletybrak
    WadyWysoka cena (59 zł) i bardzo niskie pasmo
  • ~zkz / 2017-05-23 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam sieć telekomunikacyjna Netii inaczej mówiąc są to złodzieje na przyłączenie internetu na łączach tp czyli Orange czeba czekać 60 dni a obsługa klienta jest niedogadana na połączenie z obsługą klienta czeba czekać 20min a telefon sobie liczy a muzyczka gra nie polecam tych złodziei ale decyzja należy do kupującego oferty Netii
    Wadydługie oczekiwanie na połączenie do 10 lub nawet 20 min
    2 lata online
  • ~zniwarm / 2011-04-21 09:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Od prawie miesiąca dzwonie na ich infolinię aby mi przysłali nowy router gdyż ten co mam jest uszkodzony(tak stwierdził fachowiec neti) i za każdym razem co zadzwonię to wysłucham formułki ,potem wysłucham jakąś melodyjkę dopiero jakiś łaskawca stwierdzi że Zaznaczył w komputerze aby przesyłka wyszła jak najszybciej i tak parwie miesiąc. Pare dni temu przyszedł rachunek za internet oczywiście do zapłaty za cały miesiąc.Będę się odwoływał, niemam zamiaru płacić za coś z czego niekorzystam.Reklamę powinni zmienić na (Netia z wadami a nie bez vat).
  • ~zulugula / 2010-08-30 17:15
    Ocena: 2.25 / 5
    uwaga na umowy z Netią. Oczekiwanie na sprzęt pomimo zapewnień co do terminu podłączenia to jak niebo i ziemia. Usługa jest aktywna po dwóch tygodniach po podpisaniu umowy, ale na modem i router czeka się nie wiadomo ile (mija 3 tygodnie a sprzęt nadal leży u nich w magazynie i nie wiadomo kiedy będzie wysłany)
  • ~Żaba / 2014-12-29 11:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Zanim zdecydujesz się na Netię pomyśl:
    - brak możliwości oglądania telegazety (nie informują o tym przedstawiciele handlowi),
    - czcionka napisów bardzo mała bez możliwości jej powiększenia.
    W mojej ocenie ten operator ma jeszcze bardzo wiele do zrobienia.
    Ja po miesiącu odłączyłem ich media (reklamacji mi nie uznano) i ponoszę opłatę abonamentową, albowiem bardzo wysokie są koszty rezygnacji z umowy przed terminem jej wygaśnięcia.
    ZaletyBRAK
    WadyJak opisane w opinii
  • KRRiSS89 / 2010-08-02 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM ! ! ! PRZESZEDŁEM NA 20 MB ... PANI W TELEFONIE ZAPEWNIAŁA MNIE ŻE TA PRĘDKOŚĆ NA MOIM ŁĄCZU BEZ PROBLEMU POPŁYNIE. OKAZAŁO SIĘ JUŻ PO PUSZCZENIU TEJ NIBY PRĘDKOŚCI ŻE NIE MA OPCJI ABY MI TAKA PRĘDKOŚĆ DZIAŁAŁA ... NO CÓŻ ŚWIADCZY TO TYLKO O NIEDOUCZENIU KONSULTANTÓW NETII. OSTATECZNIE PŁACE ZA NETA 20MB A PŁYNIE MI ZALEDWIE 11:( ... PONAD 40 MINUT ROZMÓW Z KONSULTANTAMI ... PARANOJA !!! A CO NAJLEPSZE PIERWSZĄ FAKTURĘ ZA 20MB PRZYSŁALI MI NA PONAD 400 ZL :/ NA SZCZĘŚCIE OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST TO ICH BŁĄD ... EHH SAME BŁĘDY W TEJ NETII .. I TU KOLEJNE 20 MIN ROZMOWY W CELU WYJAŚNIENIA TAK GŁUPIEJ POMYŁKI... OCZYWIŚCIE NA MÓJ KOSZT.
    ODRADZAM.
    ZaletyHEHE ROUTER ZA ZETA
    WadyCAŁA NOC BY MI ZESZŁA NA ICH WYPISYWANIE :/
  • slawek09072 / 2010-01-10 15:05
    ten numer jest bezposrednio do dzialu technicznego i tam pracuja osoby ktore wiedza co mowia i zawsze sa pomocni jesli oczywiscie moga bo np. do ich kompetencji nie naleza sprawy formalne. Uwazam ze tam jest ok szybko sie laczy trzeba wybrac odpowiednie skroty i jest ok ja jak dzwonie to lacznie czekam do 3-4 min.

    natomiast jak dzwonie do innego dzialu to niewyglada to dobrze jeszcze Ci konsultanci

    takze jesli sprobujesz tam zatelefonowac to daj znac jak bylo :)

    pozdrawiam
  • ~ Antares / 2011-03-22 15:23
    jeżeli chodzi o sam internet, szybkość i stabilność łącza to jest okej. Gorzej z tym, że nie można w Netii łączyć sobie usług, np. wziąć netu razem z TV, jak to m.in w konkurencyjnej TP (szybka Neostrada i cyfrowa telewizja).
  • ~~L / 2017-07-18 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Opowiastka. Warszawa/ursynów 2017-07. Zachciało mi się światłowodowego dostępu do netu. są dwie opcje Netia i Orange. Poczytałem opinie ale zdecydowałem się na Netię 900.Stronka "powiedziała" że jest u mnie dostępne, pani z CC już nie potwierdziła...:( więc do orange się udałem po 600. technik nie przyszedł bo zlecenie do nich ze sprzedaży nie dotarło( kolejny wolny termin za około 5 dni. Dzwonie do netii i zamawiam światłowód na następny dzień montaż, ale upewniam się najpierw, że to światłowód a nie koncentryk. Przychodzi technik jak było umówione i zadaje z uśmiechem pytanie.." gdzie końcówka podłączenia kablówki jest w mieszkaniu?" ja mu na to że to nie istortne bo przecież i tak musi się wwiercać by swiatłowód zapodać do mieszkania.... on znowu z uśmiechem , " nie... NETIA daje szybki iternet, ale po koncentrycznym kablu". Podziękowałem i ostatecznie mam Orange 600 na światłowodzie. Powiem że Pomyka jak trzeba dl 610/ up 63 oczywiście przy odpowiednim podpięciu. Netii nie polecam, wciskają ciemnotę o superszybkim internecie, ale światłowody to widzieli na obrazkach.
    Zaletyciekawe doświadczenie w rozmowach z cc."czy będę miał w domu światłowód?, będzie pan zadowolony z naszego super szybkiego internetu, ale czy światłowód, tak jet u pana w budynku światłowód, ale czy w mieszkaniu on będzie ? ......300 megabitów to super prędkość, na którą ma przyjść technik ?"
    Wadynaginanie prawdy.
    Nie kozystam bo oferta to jedno, a praktyka to drugie
  • ~10minut / 2008-09-19 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    net dostęp na24 a w praktyce to wiecznie brak dostępu . tyle kasy za nic
    Wady trzeba mieć szczęście jak w totka wiecznie niedostępny
    6 miesięcy 73 zł. za co
  • ~18Magda62 / 2011-07-21 13:19
    Masz rację arogancja ludzi pracujących w serwisie poraża, podpisałam umowę i czekam za ruterem już 14 dni ale Netia w umowie ma tak wpisane że umowe można wypowiedzieć w ciągu 10 dni od podpisania i oni czekają aż ten okres minie, żeby już nie można było umowy wypowiedzieć. Tłumaczą się że czekają az TP poinformuje ich o podłączeniu lini, Pan z którym podpisywałam umowę podał mi niby bezpośredni telefon do siebie, a to pic na wodę bo nie ma takiego numeru. Ludzie uważajcie na Netię bo to ludzie tam pracujący taką i tak traktujący klienta napewno nie przyciągną potencjalnych klientów.
    Zaletyna razie żadnych
    Wadyobsługa
  • ~6tyyyyy / 2010-10-30 14:03
    Ocena: 5.00 / 5
    dertyhit8uuuuuuuu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023