Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~alexy3 / 2008-09-05 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    totalne dno, 20.08.2008 podpisałem umowę przed wygaśnięciem umowy w tpsa 06.09.2008. przekazałem oświadczenie, podpisałem wszystko co można było. W dniu 05.08.2008 dzwonię na infolinię, 10 min zanim ktoś zechciał ze mną rozmawiać , i okazuje się po pół godzinie wiszenia na telefonie - na mój koszt - że umowa nie został jeszcze wprowadzona w system i w związku z tym jeszcze nie wysłali oświadczenia i kary z tpsa poniosę ja !!!!!!!!!!!!! nawet nie chcieli się tym zająć bo to nie jest w ich interesie !!!!!!!!!!! Natychmiast anulowałem umowę fax na adres Netia ul.Taśmowa 7A Warszawa fax 22 3385285. po prostu dno, dno , dno !!!!!!!!!!!!!!1
    uważajcie!!!!!!
    ZaletyBrak
    Wadyobsługa, czas załatwiania, cena, jakość
  • ~ALFRED / 2010-03-17 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W reklamie Netii mówią ze jest cud , miód i małpi smalec , a w rzeczywistości jest chu…. ,pizdn.. , patatajnia . Mam Internet i tel. na łączach Netii , w godzinach szczytu (15-22 )
    Transfer zaniżony ,wartości pingu zawyżone , BOK ma dobre chęci i na tych chęciach się wszystko kończy , bo mimo wielokrotnych obietnic poprawy , nic się nie dzieje .
    ZaletyBRAK
    WadyZANIŻONY TRANSFER , ZAWYŻONE PINGI ORAZ BEZRADNOŚĆ BIURA OBSŁUGI
    3 LATA
  • ~Alicja / 2011-02-10 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    od początku grudnia 2010 r. (miesiąc od aktywacji internetu w Netii) zaczął się mój internetowy koszmar. Internet nie działa wogóle albo działa z prędkością 100 Kbps, a umowę mam na 6 Mbps. Za każdym razem podczas rozmowy z konsultantem słyszę, że na moim numerze jest awaria masowa i nie wiadomo kiedy zostanie usunięta. Ten horror trwa już od 3 MIESIĘCY, ciągle słyszę to samo, faktury przysyłają na pełną wysokość, a najgorsze jest to, że nie mogą skorygować ani obniżyć faktury, bo awaria ciągle trwa i zgłoszenie o awarii nie jest zamknięte.
    Najwygodniej dla Netii jest zakwalifikować problem klienta jako awarię masową, nie dbać o szybkie jej usunięcie i zablokować drogę do reklamowania faktur! Prawda, że to sprytny sposób.

    Dodatkowo jeden konsultant podważa wcześniejsze decyzje wydane przez innego. Najgorsze jest to, że jak dzwonię to za każdym razem rozmawiam z kimś innym i słyszę starą śpiewkę o awarii masowej i że powinnam zapłacić fakturę i czekać na usunięcie awarii.

    Dowiedziałam się od konsultanta, że reklamacje telefoniczne i wysyłane emailem mają mniejszą wagę od tych papierowych wysłanych pocztą! Wniosek: zgłaszać awarie i oczekiwania drogą pocztową.

    Dzisiaj opisałam i wysłałam pocztą swój problem z nieprawidłowo działającym internetem oraz ze sposobem traktowania klientów. Zawsze zapisuję imię i nazwisko konsultanta, z którym rozmawiam oraz dokładną date, godzinę i treść rozmowy. Czekam na odpowiedź. Może w końcu ktoś kompetentny (o ile tam tacy pracują) potrafi wszystko wyjaśnić i zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.

    Nowe hasło Netii powinno brzmieć: "Płacz i płać".

    Więcej grzechów nie pamiętam, umowy z Netią żałuję i obiecuję, że ani złotówki więcej ode mnie nie dostaniecie.

    Pozdrawiam serdecznie.
    Zaletyuprzejmość konsultantów - zawsze życzą miłego dnia
    Wadyinternet o ile wogóle działa to działa z dowolną prędkością, bo przecież na umowie jest magiczne słówko "do 6 Mbps"
    4 miesiące
  • ~and2 / 2011-05-09 19:40
    Ocena: 1.25 / 5
    firma zaproponowała nowy pakiet -ponoć korzystny , telefon za 1 zł , dodatkowy numer - routera do mobilnego internetu nie odstarczyla nawet po 2 miesiącach ale zaczęła naliczać abonament , telefon za 1 zł to fikcja - przedstawiciel sfałuszował umowę i dostałem rachunek na 320 zł - miesiące trwało wyjaśnianie ponoć pomyłki przedstawiciela ,na infolinii nikt nic nie wie i mają w wielkim poważaniu kienta , darmowy drugi numer telefonu to iluzja , nie radzę mieć do czynienia nic z tą firmą - można nabawić się wrzodów .
    Wadysame minusy -nie będę ich wymieniał
    już go nie ma -ale 3 miesiące straciłem na wyjaśnianie i rozwiązanie umowy
  • ~andre / 2014-05-26 20:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Mega oszuści!!!! NIE W PUSZCZEJCIE ICH PRZEDSTAWICIELI np.Dari Józwik DO DOMU W GNIETĄ WAM TAKI BAJER ŻE DOSTANIECIE ZA DARMO HBO GO NAWET NA UMOWIE telewizja się tnie wymiany netia playera nic nie dały gdy zgłaszasz usterkę odbioru mówią że to globalna usterka i wiecznie ją usuwają ciekawe...że nie umieją jej usunąć. Jeszcze miesiąc i nigdy więcejz nimi uwów
    Zaletyżadnych zalet
  • ~Andrzej / 2015-03-14 10:06
    Ocena: 3.50 / 5
    przy łączu na do20MB/s mam 12 i netia uważa , że to jest OK
    3 lata
  • ~Andrzej01 / 2011-03-29 18:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam usługę internetową i telefon - niestety są dostarczane na łączach TPSA.W ciągu ostatnich 2 miesięcy mam już 6 awarię. Gdy tylko zacznie padać deszcz zaczynają się cyrki, albo nie ma telefonu albo internetu, ostatnia awaria telefonu trwa już 5 dzień i jak dowiaduję się w NETII, nie mają sobie nic
    do zarzucenia bo to wina TPSA .Ostatnio wysłałem do naprawy router,który wg techników TEPSY był
    niesprawny.Z routerem okazało się być wszystko w porządku a ja dostanę do zapłaty rachunek za nieuzasadnioną naprawę.Terminu naprawy też nie sprecyzowali , bo nie mam podobno wykupionego jakiegoś specjalnego abonamentu w myśl przepisów którego, byliby zobowiązani do naprawy usterki w ciągu 24 godzin.Mogę co najwyżej zwrócić się do nich o zwrot 1/30 abonamentu za każdy dzień braku usługi.

    Andrzej
  • ~ani217 / 2011-01-25 14:50
    Co Ty tu kolego piepszysz o ameryce co ty o tym możesz wiedzieć !?
    Byłem w tym bagnie ameryka 5 lat i wież mi że jest tam nieraz jeszcze gorzej jak w polsce !
    Pajęczyna drutow na słupach drewnianych ( NY ) jak na Białorusi ! i też jest monopolista jak w polsce TP SA to tam jest Verizon i operatorzy jeszcze większe półgłówki jak w polsce bo tam ci z kartki czyta jakiś pomazaniec co i jak masz robić i nic ci nie zrobi i nic nie załatwi bo cep nawet dobrze czytać nie umie !!!.
    A w polsce jest już 21 wiek ale widać ze jeszcze za mala konkurencja i jak mogą tak wyrywają kasę od klientów ! i po to są takie fora dyskusyjne żeby wyrazić swoją opinię a TY i INNI mają prawo wypośrodkować sobie te opinie i wybrać najlepszą opcję dla siebie bo te głąby jeszcze się nie nauczyły że to my im płacimy rachunki i utrzymujemy im dupy na powieżchni a nie oni nam a jak nie potrafią tego zrobić porządnie to niech nie dają takiej usługi !!!.
    Na dzień dzisiejszy nie ma w polsce idealnej firmy wszystkie mają wady i zalety a wybór należy do nas.
    Zalety?
    Wadyumowa na 24 mies.
    nie mam
  • ~antyk_mik / 2010-04-12 16:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to straszne badziewie. Oto dwie najbardziej wkurzajace sytuacje tylko z pierwszych 4 miesiecy uzytkowania netii:

    1. Najpierw przylaczenie opoznilo sie o ponad 3 tygodnie. W efekcie przez prawie miesiac nie mialem telefonu ani netu. W ramach rekompensaty dostalem zwolnienie z abonamentu za 1 miesiac. Problem polega na tym, ze w tym czasie korzystalem z promocji i abonament kosztowal mnie 1zł za miesiac, wiec tyle dostalem rabatu. Na moje zapytanie czy to nie kpina i ze wolalbym ekstra miesiac za 1zł uslyszałem że to niemozliwe i ze maja nadzieje ze bede zadowolony z ich uslug.

    2. Niecale 4 miesiace pozniej, dokladnie w czw. 8 kwietnia przestal mi dzialac internet i telefon. Zlozylem I reklamacje i dostalem informacje, ze do pt bedzie wszystko ok.
    Oczywiscie nie bylo choc w pt. zadzwoniono do mnie z informacje ze wszystko jest ok i zebym sprawdzil. Dlatego w pt. z ciekawosci zadzwonilem pod swoj numer stacjonarny. Okazalo sie, ze numer mojego telefonu zostal przydzielony innym ludziom takze z Lodzi. Dostali na pismie informacje, ze to jest ich numer od tej pory.
    Zlozylem wiec w pt. reklamacje z zapytaniem jakim prawem bez mojej wiedzy ktos dostal moj numer (zgodnie obecnym prawem telekomunikacyjnym przypisany do osoby). Oczywiscie stwierdzono, ze to pomylka i ze to wina systemu (w co nie wierze, bo zaden porzadny system nie pozwala uzyc zajetego numeru), a wszystko do soboty do godziny 9:20 bedzie naprawione. Wczesniej sie nie da bo technicy juz nie pracuja.
    W sobote wieczorem wykonalem kolejny telefon i dowiedzialem sie, ze nie jest tak latwo mnie wpiac z powrotem, ze niby sa potrzebne jakies pomiary etc. (pic na wode). Oczywicie okazalo sie, ze technicy w sobote nie pracuja i problem mozna naprawic najwczesniej w pn.
    Dzis jest pn. telefonu i internetu nadal nie mam, a opinie ta pisze korzystajac z netu w pracy.


    Nie mam dostepu do kont pocztowych, bankowych, gieldy. Jestem odciety od swiata, a moja rodzina i znajomi dodzwaniaja sie do obcych ludzi. Do tego nowi wlasciciele numeru podali juz go jako swoj nowy kontakt i dzwonia na moj koszt. Mnie sie natomiast nalezy rekompensata 1/12 abonamentu za kazdy dzien awarii, czyli przez to, ze korzystam z promocji - 8gr/dzien.


    Dodam, ze zajmuje sie systemami telekomunikacyjnymi zawodowo (choc nie jest to zaden polski operator czy producent). Nie pracuje wiec dla polskiej konkurencji. Firma dla ktorej pracuje nie moze pozwolic sobie na takie sytuacje, bo placi wtedy ogromne kary. Moze czas wprowadzic taki system tez w Polsce?


    Dla mnie Netia to ZENADA!!!
    ZaletyCena ale za brak uslugi
    WadyCzas przylaczenie, wysokie pingi, przelaczenie mojego numeru obcym ludziom, czas reakcji na reklamacje, robienie z klienta glupka
    4 miesiace,
  • ~AREK / 2010-03-10 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam sie z poprzednim użytkownikiem na początku było ok ,z upływem czasu co promocja to gorzej (transfer spada ping rosnie )
    myślę ze Netia dołącza nowych użytkowników ale nic nie robi żeby zwiększyć przepustowość łącza ,widzie ze dużo ludzi wini infolinie , a ja myślę ze oni nic nie mogą , nie maja możliwości poprawy pracy naszych łącz , ja winie pracowników technicznych tam pracujących przecież oni sa bezpośrednio odpowiedzialni za stan łącza i serwerów .
    ZaletyPONOĆ JEST JAKAŚ PANI KUMATA NA INFOLINII ???
    WadyJAKOŚ NIE MIAŁEM SZCZĘŚCIA SPOTKAĆ TEJ KUMATEJ PANI :(((
    2 LATA
  • ~Arg / 2015-12-10 08:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Netia : ukryte haczyki w umowie sprawiają że przy chęci rezygnacji musisz zapłacić więcej niż w przypadku wypełnienia umowy do końca. Oszuści podają że standardowy abonament jest bonusem który muszą odzyskać. NIE BIERZCIE internetu w Netii - droga przez mękę i nerwy z kanciarzami.
  • ~artur04.72 / 2011-01-07 09:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem użytkownikiem Neti już 4 rok.Przeszedłem na 4M/b bo wydawało mi się że się opłaca,w końcu przez poprzednie 3 lata płaciłem tą samą stawkę za 1M/b.Tu jednak niespodzianka.Rano mam 4 ale im później tym gorzej wieczorami nie mam mawet 1,5,a placę przecież za 4M/b.DZwonilem obiecamo to poprawić mija 3 miesiąc a oni mają mnie gdzieś .Wysyłam regularnie co tydzień e-maile z prędkością jaką mam danego dnia godzine oraz datę.KAMIEŃ W WODĘ.Ignorują klientów.MOCNO NIE POLECAM!!!
    ZaletyŻADNE
    WadyNA CAŁEJ LINI
    4 ROK
  • ~Autumn81702 / 2014-04-30 23:04
    Ocena: 1.25 / 5
    "Coś czuję że Netia zarobi jeszcze kiedyś bata po dupie" Oj, zarobi :-).

    Plik ważący 86,3 MB - prędkość pobierania: 20 KB/s. Strona, na której raczej nie sądzę żeby były limity pobierania, pobierałem bowiem z niej różne pliki ważące nawet po 200 MB, i prędkość była zadowalająca. Pliki pobierane właśnie w godzinach nocnych. To co jednak dzisiaj widzę sprawia, że nie wiem czy mam po prostu ryczeć, czy się śmiać z tej nieudolnej pseudokorporacji.

    Krótko, trącać tą firmę kijem i kij jej do ryja, z takimi ofertami daleko nie zajdą.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    4 lata 100 ziko
  • ~babas2032 / 2015-01-02 14:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam nie polecam internetu z netii muli strasznie .
    Awarie są często . Po prostu odradzam .
    Zaletynie drogi
    Wadypowolny
    10 lat
  • ~Basia / 2016-05-31 12:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam internet 100 Mb/s i telewizje z netii . Jestem bardzo zadowolona . Do tego przedatwiciel handlowy zalatwil wszystko szybko i sprawnie Kontaktwalam się z nim z jakiejs ulotki na klatce ale nie załuję mogę go polecić ( tel. 883-334-044 ) . Śmiga az milo :-)
    Zaletyszybko i bez problemów
    Wadybrak
    przedstawiciel Handlowy (ulotka na klatce schodowej)
  • ~bolo / 2012-04-05 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie goowno ,oszukaństwo,zdzierają z klienta na każdym kroku.Co innego oferuje panienka z infolinii a co innego jest w rzeczywistości.Doliczają za każdym razem tu 5 zł tam 10 zł itp.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    4 miesiące
  • ~borys / 2012-04-08 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia z ta netia, mam wrazenie ze na modemie szybciej by internet chodzil, a co do zmiany dostawcy na netie to przez tych baranow tydzien czasu nie mialem dostepu do interntu a mialem tego nie odczuc normalnie zal, co do routera to tandeta nic nie warta co chwile trzeba go resetowac, a predkosc nastepny duzy minus zwykla strone czasami potrafi otwierac do kilku minut!!! stanowczo nie polecam za nawet darmo nie wybiore juz tego operatora!
  • ~carus11 / 2010-02-12 00:12
    pani Iwono jak podpisywała pani umowę to w nie wszystko jest tylko czytać nr klienta a hasło to ostatnie 4 liczby pani numeru telefonu pozdrawiam

    klient neti carus11
  • ~cukier / 2017-06-19 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    obiecane łącze 50 mb jest 20 mb a w rzeczywistości 13 mb. Zerwać umowy się nie da próbowałem wszystkimi możliwymi sposobami. Nagrywałem rozmowy ale cholera są tak dobrze wyszkoleni że odpowiadają na wszystkie pytania wymijająco i zasłaniają się umową a nie tym jakie bajki opowiadali przy podpisywaniu. Błagam nie podpisujcie umowy z Netią , ja niestety kibluje jeszcze 1 rok do końca umowy, nie popełniajcie tego błędu szkoda życia tracić na 2 lata. Powodzenia dla reszty którzy są za kratami razem ze mną, WYTRWAMY DO KOŃCA !!!!!
    Zaletyjak znajdę to wam powiem
    Wadypierdyliard
    1 rok
  • ~Dadu / 2016-11-22 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to najgorszy z dostawców internetowych, bardzo ODRADZAM jakie korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy. Dwa lata męczyłem się zgłaszając ciągłe awarie, ciągłe braki i przerwy w dostawie internetu, jak tylko udawało mi się dodzwonić (rzadko) na infolinię główną odpowiedzią/radą było generalnie "proszę poczekać internet wkrótce wróci". Takie sytuacje miały miejsce notorycznie! Skandal! Jedynym wyjściem było włączenie hotspota z komórki, który to działał zdecydowanie lepiej niż owego operatora
    Zaletyjeśli mamy wrogów i chcemy im zrobić na złość warto polecić im NETIĘ, stresy z pewnością skrócą ich życie o kilka lat
    Wadywszystkie możliwe od złego kontaktu, nie działającej infolinii, poprzez drogie ceny, aż do niesamowitej awaryjności, nie było miesiąca w którym nie było by gdzieś tam awarii czy przerwy w dostawie internetu
    2 lata korzystania
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4489
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023