Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~poli / 2014-08-12 20:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to oszuści za same podłączenie internetu żądają prawie 600 zł
    jeśli mam wybierac to wole te mniejsze zło to znacz innego dostawce internetu tacy mili przez telefon ale jak już pytam czemu tak drogo za naciśnięcie guziczka to wciskają mi kit ludzie nie dakcie się naciągać oszustom
    Zaletybrak
    Wadyzła obsługa i oszustwo
    nigdy jest za drogo
  • ~Poznoniok / 2016-01-13 19:59
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam w Poznaniu na Koperniku.
    Co mogę powiedzieć.... jest ok. awarii brak... fajna jakość obrazu. mam neta 50 mb w umowie a przy korzystaniu z routera osiągam 45 MB/S.
    Za neta z tv płacę 50 zł.
    Jak dla mnie godne polecenia
    Zaletyniska cena, wysoka jakość, przewijanie kanałów w tył. Darmowy router
    Wadybrak możliwości sterowania tabletem.
    6 miesięcy
  • ~raf24 / 2011-09-27 14:13
    Ocena: 1.75 / 5
    podpisałem z nimi umowę (przedłużenie, bo nawet wszystko dość ładnie działało), to mi telefon wyłączyli w firmie na 3 dni!! i czekam aż mi włączą, jedynie co usłyszałem, ze im przykro. Ciekaw jestem ile bedę czekał aż mi włączą telefon. W każdym bądź razie na 1OO% już nie przedłużę umowy.
    Zaletyna razie brak
    Wadybrak telefonu!!
  • ~red / 2011-04-19 11:52
    Ocena: 2.25 / 5
    tak jak czytam wasze opinie o Netii kiedyś może i była to dobra firma na samym początku mieli ja Szwedzi ale odsprzedali ja jakieś firmie polowe i jest jak jest szkoda ze operatorzy internetowi maj nas wszystkich w głębokim poważaniu a ta ostatnia ich nowa usługa nic z niej nie wiadomo i tak ma być by klient był zakręcony na maxa i tak się dzieje ze wszystkim w naszym kraju .W Estonii dostęp do neta jest za darmo i gwarantuje to zapis w konstytucji ale to Estonia ...Najgorzej jest w małych miejscowościach i miasteczkach dostęp do neta..
    Zalety....
    Wady.....
  • ~robert / 2015-05-12 15:34
    Ocena: 2.75 / 5
    od tygodnia nie mam telewizji i wkółko to samo ze to system a dodzwonic sie to poraszka
    Zaletyna itrernet nie narzekam
  • ~rofl / 2011-10-30 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia ... A miało byc tak pieknie.
    Konczyła mi sie umowa na neostrade. Otrzymywałem mase propozycji odnosnie nowej umowy. Skusiłem sie na Netie. Internet miał dzialac zaraz po odłaczeniu neostrady. Niestety. Po tygodniu nadal nie bylo sygnału. Po rozmowie z 4 konsultantami stwierdzilem, ze albo mnie olewaja, albo nie maja zadnych informacji, albo sa po prostu idiotami. W koncu udalo mi sie polaczyc z kierownikiem. Podłaczył mi internet, tymczasowy. Miało byc 20 Mb jet cos kolo 1. Netia spot czyli ichny router miał byc rewelacyjny i miec mega zasieg...sygnał natomiast nie dociera na pietro w domku. W neo- dochodził. Za 3 dni minie miesiac od kiedy mialem miec internet 20. I nadal cisza w mojej sprawie. Sasiad mnie pocieszył, ze jego kuzyn czekał 3. Nie wiem co mnie podkusilo do zmiany operatora... a własciwie wiem. Konsultantka. Na razie nie spełniła sie nic z tego co mi obiecała. Wkrotce ide do Tp. i dowiem sie czy umowa z netia jest wazna skoro sie z niej nie wywiazuja i czy moge z powrotem wrocic do tp. Jesli ktos chce sie skusic na szybki internet w netii, niech sie zastanowi, zeby go nie spotkalo to co mnie...
    Zaletybrak
    Wadyinternet o wiele wolniejszy niz miał byc, parametry routera o wiele gorsze niz mnie zapewniał technik z netii, obsługa klienta...zero informacji,zero kompetencji, brak checi wspołpracy i pomocy...po prostu brak słów
  • ~Rysiek / 2017-09-17 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy z internetem, teraz np od 3 dni trwa awaria DNSów, a netia nie informuje o tym ani na stronie, ani na fb, trzeba dzwonić na infolinie i czekać jakieś 40minut na konsultanta. Zarządzanie, komunikacja z klientem oraz poziom usług leżą i kwiczą bardziej niż w mięsnym za PRLu.
    Zaletybrak
    WadyWolny, częściej niedziałający niż działający internet, wysokie ceny
    Mazowieckie, korzystam prawie 2 lata- niestety w moim regionie są monopolistą.
  • ~sc / 2015-04-01 13:49
    Ocena: 1.75 / 5
    lipa, lipa, kał i mocz. Pani na infolini obiecała mi internet 50. instalator podłączył mi neta i okazało się że jest 20 i więcej w moim miejscu zamieszkania nie można uzyskać. Za oszustwo są wyroki ale daje sobie spokój.
    Instalator oszczędny puścił mi kabel przez środek pokoju - liga mistrzów.
    W UPC zapłaciłem 15 zł więcej i internet mam 250.
    Pierwsze spotkanie z Netią mam nie miłe. Może za kilka lat przekonam się do zmiany operatora ale na razie jestem na NIE!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszstwo i instalacja - amatorka
    zrezygnowałem po godzinie
  • ~Sebi_kr / 2012-09-01 08:25
    Ocena: 1.50 / 5

    Pomysł świetny jeżeli chodzi o tuba.fm ale wykonanie już nie. Netia Player restartuję się i zacina na tuba.fm. Podobnie z HBO GO tu już przegięcie - usługa płatna a filmu nie można obejrzeć bo zrywa streaming. Kiedyś to przynajmniej film po
    ponowny włączeniu odtwarzał się od momentu przerwania a teraz włącza się od początku i trzeba przewijać w najlepszym razie bo czasami NP zawiesi się i trzeba wykonać restart prądowy. Pomimo wielu e-mail reklamacyjnych do działu technicznego ta sama śpiewka - znamy problem i pracujemy nad jego rozwiązaniem. A Ty abonencie płać i płacz.....
    Zaletykilka
    Wadywięcej niż kilka
  • ~spasiblegnunm / 2011-07-07 17:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia oszukuje klientów naciągając na żywca na internet mobilny 2g, 3g, 4g obiecując super zasięg na 90 % pow. kraju. Sieć jest nie dostępna na większości terenu polski. Tylko wielkie miasta. NIE DAJCIE SIĘ NABRA Ć
  • ~tacyt / 2011-03-27 00:54
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem użytkownikiem Netii od ok 1,5 roku i muszę powiedzieć że mam bardzo negatywną opinię o tej firmie: po pierwsze spadki prędkości neta mam łącze 1 Mb do 10 kb ,pingi wysokie że grać praktycznie nie można, czekam na koniec umowy i wybieram innego operatora tylko nie Netię, jedyne co maja dobre to promocje i cenę, dla kogoś kto chce grać wszystko tylko nie Netia
    Zaletytylko cena
    Wadybardzo częste nie trzymanie parametrów , duże spadki prędkości, wysokie pingi ogólnie nie nadaje się do grania przez net
    ok 1,5 roku
  • ~Tomasz Flaga / 2014-12-02 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Eweliny: v v v
    Niestety: NETIA gubi sprzęt przysyłany po skończonej umowie przez klientów!
    Miałem to samo: wysłałem (po skończonej umowie) modem i router (w jednej przesyłce). Netia stwierdziła, że w przesyłce nie ma modemu, który zapewne zaginął w ich bałaganie. Pisałem wyjaśnienia i reklamacje i mimo że miałem potwierdzenia nadania przesyłki - nic nie pomogło, choć panie w telefonicznym BOK zapewniały, że wszystko na pewno się wyjaśni. W końcu musiałem zapłacić złodziejom pieniądze, bo zaczęli straszyć mnie sądem. Pani z działu reklamacji w ostatecznej rozmowie przyznała, że może nawet mnie rozumie, ale "kieruje się nie logiką, ale regulaminem".
    Trzymajcie się z dala od tej bałaganiarskiej firmy!
    Zamierzam w końcu napisać do Rzecznika Praw Konsumenta, ale ciągle nie mogę się zebrać.
    Zaletybrak!
    WadyNETIA kradnie pieniądze, wmawiając klientom, że nie odesłali sprzętu!
    (jestem po skończonej umowie)
  • ~Tomeq / 2016-02-09 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Pilnuję jak oka w głowie. Router prawie dotarł, kurier był pod moim blokiem ale odjechał w siną dal ponieważ netia podała błędny adres...zamiast 106/116 podali 106/11. Po telefonie do Netii dowiedziałem się, że kurier przyjedzie jeszcze raz. Sprawdziłem status paczki i okazuje się, że paczka ma być do odbioru w jakimś punkcie o 16-tej...masakra.
    ZaletyŻADNYCH !
    WadySAME WADY !
    szkoda słów
  • ~torpedo / 2011-03-02 09:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Ta firma kpi sobie z Klienta!...jestem zbulwersowany ich podejściem do nas...Klientów.
    Od PONAD miesiąca nie mam przez nich Internetu. Na wszelkie próby kontaku z infolinią, rozmowa jest rozłączana bo pewnie zostałem uznany za "trudnego klienta" który czegoś chce... a wiadomo najlepszy jest klient który tylko płaci i nie zgłasza żadnych usterek, innych najlepiej sie pozbyć...

    No cóż... od miesiąca w telefonie słychać trzaski, a Internet rozłączał się co kilkadziesiat minut, obecnie zupełnie nie da się połączyć. Dodatkowo nie chcą mi uwolnić linii (mimo że sami rozwiązują ze mną umowę) każą czekać miesiąc i nie mogę nawet podjąć rozmów z konkurencją.
    Obsługa klienta to jedna wielka PORAŻKA !
    W ciągu miesiaca, wykonałem ponad 40 telefonów...(i nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytania!) więc mam całkiem niezłe pojęcie o ludziach którzy pracują na infolinii i ich podejściu do Klienta.

    Połączenia są zrywane, celowo zmuszają do czekania na linii. Pracownicy mimo swych zapewnień, nie oddzwaniają, powodując w ten sposób dodatkowe koszty u Klienta. Potrafią tylko mówić "prosimy o cierpliwość".

    Jeżeli macie łącza telefoniczne TPSA to odradzam branie Netii...jak coś się zepsuje to zwalą winę na TPSA i po prostu zerwą z Wami umowę i jeszcze sami sobie wybiorą termin, przez co mogą zablokować nawet na miesiąc możliwość skorzystania z ofert konkurencji. AMATORZY...

    Ostrzegam, byście nie wpadli w takie problemy jak ja...

    PS. i tak pewnie ktoś skomentuje że jestem z TPSA, ale jakby co chetnie podam swój numer konsumenta w NETII żeby ci którzy takie zarzuty stawiają (czyli zapewne pracownicy NETII) mogli sobie sprawdzić i jeszcze mi coś odłączyć, a nie...zapomniałem że już i tak mi żadna z ich usług nie działa, także proszę bardzo!
    Wadytragiczna obsługa klienta, zrywanie połączeń na infolinii. Jak się zepsuje to z wami pewnie zerwą umowę by nie robić sobie kłopotu...
    1,5 roku
  • ~wers / 2011-03-05 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    bezpodstawnie wystawili fakture i sprzedali jakiejs firmie windykacyjnej ktora dzwoni po nocach
    SZOK JAKIM PRAWEM ?
    brak kontaktu w tej sprawie z jej strony
    nierzetelna obsluga nie zrealizowali uzgodnien i reklamacji
    traktuja klienta jak ..... dopiszcie sobie
    Zaletybrak
    Wadytraktowanie klienta nierzetelnosc lamanie prawa
    ponad rok
  • ~wers / 2011-03-15 19:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem z Netia juz poł roku. Skusiło mnie dobre parametry, obsługa i cena. Jak sie okazało to parametry fatalne, zamiast 20mb mam czasami nawet 1 mb i nie ma z kim na ten temat porozmawiac. Gdy dzwonie to jakies chichoty itd... a mowia ze kazda rozmowa jest nagrywana - nieprawda. Oni gdy chca cos odemnie to dzwonia nawet pozno wieczorem. Same minusy, teraz obsługa fatalna po podpisaniu umowym, nie ma z kim rozmawiac. Na proste pytania nie maj kto mi odpowiedzi. Raz gdy dzwoniłam to wisiałam na lini z godzine i jedna odsyłała do drygiej itd. Zenada. Stanowczo odradzam
    Zaletybrak
    WadyZa duzo pisania, ale najwazniejsze minusy to: obsługa karygodna, przepustowosc łacza fatalna, przerwy w dostawie itd.
  • ~WKURWion yy / 2015-12-13 14:28
    Złodzieje i tyle. Po 10 latach współpracy wystawili mi fakturę podwójnej wielkości tylko dlatego, że nie podpisałem umowy na 24 miesiące. ZŁODZIEJE i CHAMY!! made in poland
  • ~wnerwiony_klient / 2015-06-17 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Klientów traktuje jak idiotów. Zakupiłem pakiet 20 Mbit max. w promocji za 70 zł. na 2 lata. Faktyczna szybkość 2,5 Mbit. Po interwencjach skoczyła do całych 4 Mbit. Na moje monity, że szybkość nie odpowiada tej przewidzianej w umowie - jedyna odpowiedź była tak, że w umowie podano jedynie szybkość max. a winę za słabe łącze ponosi właściciel łączy czyli Orange. Ciekawe tylko dlaczego mi sprzedali w takim razie pakiet 20 Mbit max a nie 4 Mbit max. Wypowiedziałem umowę za co obciążyli mnie mnie opłatą w wysokości 350 zł. Najlepsze jest to, że po przeniesieniu się do Orange'a za 70 zł mam faktycznie koło 23 Mbit na tym samym łączu- a więc jednak było to technicznie możliwe!!! Moja rada - unikajcie umów świadczonych na cudzych łączach i nie zawierajcie ich na dłuższe okresy. Jeśli macie problem z szybkością łącza nie wypowiadajcie od razu umowy ale wystąpcie o zwrot części opłat i dopiero jak się to uda wypowiedzcie umowę.
    Zaletyżadnych
    Wadywolne, dalekie od deklarowanej maksymalnej prędkości
  • ~wojte114 / 2011-11-17 22:49
    w marcu zamówiłem internet NETII 2mb/s za 49zł na 1rok.umowa została przywieziona po kilku dniach, dzwoniłem do nich kilkukrotnie i cały czas słyszałem że router zostanie przywieziony za kilka dni i tak upłynęły 2 miesiące . ale po kolejnych 2 miesiącach przysłali internet mobilny za kolejne 40zł który został wcisniety do umowy bez mojej zgody. chciałem zrezygnować z usługi ale sie dowiedziałem nie moge poniewarz niby """miałem na to czas przez MIESIĄC po podpisaniu umowy,kiedy żadnego urządzenia nie miałem w domu """ Złożyłem więc reklamację, została przyjęta to odesłałem im urządzenie. Ostatnio dostałem fakture na ponad 500zł za przedterminowe zerwanie umowyjedyne co mi pozotało to wystąpić o odsłuchanie rozmowy. Usługa była zamawiana na1rok a wcisneli 2 lata tak samo było z internetem mobilnym którego nie zamawiałem oraz usługa bezpieczny internet która również nie była zamawiana.Tak więc zamiast 49zł/mies musze płacic prawie 60zł i do tego 500zł kary. TAK WIĘC JESLI MACIE TAKĄ MOŻLIWOŚĆ OMIJAJCIE TĘ FIRMĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
  • ~wojtek89 / 2016-05-31 12:59
    moim zdaniem w netii zarówno internet jak i tv są godne polecenia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4516
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4720
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3058
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2629
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306