Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kwiat / 2015-05-07 13:24
    Ocena: 3.00 / 5
    KOSZMAR! Mam od pól roku i bez przerwy resetuję, loguję od nowa, wyłączam z prądu... zrywa się sygnał w tv, WiFi działa góra kwadrans....co to za urządzenia???? Całe szczęście , ze umowa na rok. Czy ktoś wie, czy można rozwiązać z nimi umowę przed upływem roku???
    ZaletyŻadne!!! Złapałam się na HBO GO, które i tak sie zawiesza azem z calym przekazem
    WadyPermanentne zrywanie łączności!
    6 miesięcy, 165zł przy niepelnym pakiecie + 2 Mulitroomy
  • ~lary / 2011-10-31 08:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Od miesiąca płacę za internet którego nie mam. Kolejne telefony na infolinię i rozmowy z konsultantami kończą się OBIETNICAMI które nic za sobą nie niosą. Technicy, którzy mieli skontaktować się już 2 razy i usunąć problem nawet nie zadzwonili.
    Jeżeli ktoś będzie chciał podpisać z NETIą umowę niech wpierw 2 razy się zastanoiwi przed taką decyzją. Konsultantka z Netii powiedziała, że i tak muszę płacić rachunki za dostawę internetu nawet gdy go nie otrzymuję. JAWNE NACIĄGANIE
    Ja dalej czekam
    Wadysame
  • ~lessa / 2015-06-20 13:09
    Ocena: 4.50 / 5
    mam neta razem z tv w ofercie gigakablówki, póki co bezproblemowo, a bałam się że jest tanio więc będzie się sypać, ale jestem zadowolona.
    Zaletycena!
    Wadytak jak pisałam nie zauważyłam
    2 miesiace
  • ~leszek / 2016-03-08 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferują coś czego wcale nie myślą zrealizować
    Internet- płacę za 20M a otrzymuję w porywach 11 i wmawiają mi że tylko tyle jest na moim łączu i że mają takie taryfy. jednym słowem nędza i rozpacz.
    Telewizja - nie da się oglądać ciągle występują stop klatki - dno
    ODRADZAM !!!!!!!!
    Wadynieżetelna firma gorszej nie spotkałem!!!!!!!!
  • ~lksm / 2015-05-13 11:58
    jeden z najgorszych dostawcow jakich mialem. nawet porzadnych dekoderow nie maja i nic nowego nie sa wstanie zaoferowac
  • ~lysy500 / 2009-12-25 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to szajs .
    Płacę za internet 2 mb/s a na dzisiejszym speedtescie wyszedl mi wynik 0.15 Mb/s [ download ] , 0.01 [ upload ] i 2474 pingu !! Szlag trafia . ;/
    Zaletybrak .
    Wadywszsystko .
    rok, dużo !
  • ~M. / 2011-03-18 13:56
    Beznadziejny, ciagle sie zawiesza.
    Zaletybrak
  • ~Marcin / 2015-06-28 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    DRAMAT !!! cały czas przerywa sygnał internetu, telewizja to samo. Bardzo szczerze NIE polecam
    1
  • ~Marcin Ł / 2012-12-14 13:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Co chwile rozłączało mi połączenie. Dzwoniłem do neti. miła pani odebrała po 5 minutach. przekazałem całe info powiedziała że przekieruje mnie do technika . 30 min czekania i nic kto mi zapłaci za telefon ?....
    WadyW dupie klient
    jestem klientem 5 lat jak nie więcej
  • ~Marek / 2015-07-01 20:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta firma dogorywa. Zero kontaktu. Zamiast 50Mb/s internetu mam 1,5 do 5. Rozmowa nic nie daje. Dostaję głupawe odpowiedzi nie na temat, widać, że przeklejone. Posprzedawać i gdzieś mieć.
    Zaletybrak
    3 lata
  • ~MB / 2016-04-04 15:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Bielsko-Biała. Całkowita porażka, same wady, nie wiem dlaczego tak długo czekałam z wypowiedzeniem umowy. Obsługa klienta traktuje abonenta jak idiotę, net rwie sie co dziennie, słabe urządzenia odbiorcze, co dziennie resetują. Nie polecam, chyba, że ktos lubi dzwinić z awariami każdego dnia.
    ZaletyBywa czasami.
    WadyNiska jakość,słaba przepustowość, spora cena, kiepska obsługa.
    Kilka lat, właśnie zrezygnowałam bo neta po prostu brak a płacę rachunki.
  • ~MEL / 2015-06-22 08:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Chciałbym przestrzec klientów Netii. W moim przypadku korzystałem z Internetu i TV przez 5 lat. Jakość pozostawia dużo do życzenia. Sporo awarii, zdarzało się ze po prostu nic nie działało do czasu zgłoszenia do infolinii (a zgłoszenie lub ustalenie czegoś z Netią to nie lada wyczyn). Po 2 latach użytkowania otrzymałem nowy router (stary nie działał i nikt się o niego nie upominał - poszedł na śmieci), a po kolejnych 3 latach zrezygnowałem z usług Netii. Wówczas się zaczęło. Kary i pompowanie kasy, zażądali nawet 300 zł za ten uszkodzony router sprzed kilku lat (nowy w necie widziałem za 30 zł ale wymagają zgodności nr seryjnego). Co robią ze starymi routerami, chyba nie idzie do kolejnego klienta tylko na złom. Uwaga, umowa Netii przewiduje dzierżawę i prawdopodobnie celowo nie upominają się o wymieniany sprzęt, żeby na koniec klient jeszcze zapłacił te 300 zł. Mając tę doświadczenia nie chcę z tą firmą mieć nic wspólnego. Promocje, okazje, a tak naprawdę zapłacicie za wątpliwej jakości usługi dużo więcej niż u innych operatorów.
    ZaletyFunkcjonalność TV - obsługa internetu, ilość kanałów
    Wadysłaba jakość (przycinanie sie obrazu, powolne działanie) i duża awaryjność
    5 lat koszt 89 miesiecznie i 1000 zł przy rozwiazaniu umowy
  • ~mg / 2015-08-03 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad miesiąc czekam na montaż .Brak sprzętu,brak montera.Zmarnowane pieniądze na telefony.
  • ~mjkdbb / 2017-02-26 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Wiele prób kontaktowania się, obietnice składane klientowi rzucone na wiatr - żadnych popraw. Internet się tnie, masz dużo mniejszą prędkość niż przysługuje zamiast 16/18mb jest około 4 mb. Nie da się nic obejrzeć w jakości 720 p. Odradzam tego dostawcę, gdy skończy się umową definitywnie zakończę współpracę i nigdy więcej się na nich nie zdecyduje. Wszystko tylko pięknie na reklamie, to co jest naprawdę mija się ze wszystkim co obiecują.
    Zaletyżadnych
    Wadykłamstwa co do szybkośći i jakości internetu, często zacina internet, rozłącza, internet jest wolniejszy niż usługa która zapewnia daną prędkość, nie ma żadnych popraw mimo wielokrotnych kontaktach, wezwaniach itp.
    ODRADZAM!
    około 8 lat
  • ~mlaw / 2011-04-19 16:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Do momentu podpisania umowy wszystko ok, potem tylko gorzej. Usługę (internet + telefon) mam aktywną, ale od kilku dni nie wysyłają mi routera (miał być przed aktywowaniem usługi), który zamówiłem, więc nie mogę korzystać z żadnej z usług... Na infolinię dzwoniłem kilkanaście razy, za każdym podają inną informację - kłamią, zmyślają, kombinują, a routera i tak nie ma. Jakaś szczera panienka poradziła mi, że mogę sobie kupić router w sklepie i dać sobie spokój z czekaniem na ten ich, bo i tak pewnie przyślą po świętach (czyli za kolejne 10 dni...). Każdy z konsultantów mówi co innego: router już do pana wyjechał / router wyjedzie w ciągu 12 godzin / router będzie jutro / router będzie za dwa dni, będzie przed świętami, będzie po świętach...

    Łatwo ich sprawdzić: przy zamawianiu usługi zadzwońcie i powiedzcie, że jakiś czas temu rozmawialiście z ich konsultantem i poinformował was, że macie przepustowość 10mb na waszej linii (oczywiście podajcie zawyżoną). Oczywiście potwierdzą, że taka może być. Zadzwońcie za kilka minut i podajcie jeszcze większą - też potwierdzą.

    Dopiero gdy podpiszecie umowę okaże się, że mają 14 dni na sprawdzenie możliwości technicznych i określenie, jaka jest przepustowość waszego łącza. Oczywiście nie powiedzą wam o tym, będziecie płacić za tę określoną w umowie, a prędkość rzeczywista i tak będzie niższa.

    ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadne - miało być lepiej niż w TPSA, a jest gorzej, bo już na początku współpracy nawalają i to tak, że się wszystkiego odechciewa...
    WadySAME - tylko i wyłącznie minusy, minusy, minusy...
    kilka dni, 81zł
  • ~mn / 2015-01-02 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopóki szybkość mojego internetu wynosiła 4 mb/s wszystko było ok, ale jak łaskawie rok temu podnieśli mi prędkość (50 zł na miesiąc...) tak zaczęło się wszystko pier...ić, co jakieś 2 godziny przestój w działaniu na kilka-kilkanaście sekund, potem kilkudniowe awarie, a od paru dni mam problemy z oglądaniem filmów w internecie. Jak się okazało moja prędkość wynosi obecnie od 190 do 520 kb/s. Kpina. O pomocy online (hmm) albo telefonicznej nawet nie warto myśleć. Strata czasu. Przedłużenie umowy z tą firmą to jeden z moich największych błędów w życiu.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Mozfire / 2015-07-20 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie dno. Kiedyś robotnicy przy ocieplaniu bloku przecieli kabel z internetu i dzwoniłem tam dziennie zwalali na burze dopiero po 30 dniach ogarnęli. Teraz jakieś ruly wymieniali i pod ziemią kabel wyrwali to przez tydzień dziennie nam gadali ze jutro już będzie internet a tak się nie dzieje dzisiaj nam powiedzieli ze muszą wycenić szkody i jakaś rade powołać każdy pisze ze czeka się parę dobrych miesięcy na ta rade.. i zanim to wymienia.. a dodatkowo musze płacić ciągle. Dno i wodorosty nie polecam tego syfu i jeszcze dodam że mam ten internet z 8 lat jak nie więcej i nic nawet nas nie informują co i jak trzeba dzwonić po parę razy zeby dowiedzieć się. Ludzie nie bierzcie tego na początku będzie super ale po paru miesiącach zaczną się ciągle awarie jak u nas. Dodam że mieszkam 5 min od centrum miasta. Nie badzcie glupi
    ZaletyŻadnych
    WadySzybkość . ścina się. Technicy po szkole podstawowej
    10 za 60
  • ~Mr / 2017-03-29 21:43
    Ocena: 4.50 / 5
    Śmiech stwierdzić gdzie ci ludzie mieszkają co dodają te negatywne opinie o netii
    w 2006 roku miałem neostradę 512mb po przejsciu po dwóch latach (2009) przeszedłem do netii 1mb albo 2mb nie pamiętam potem 6mb. Wtedy wchodziła jakoś w mojej okolicy netia. Przez kolejne 3 lata miałem netie którą wielbie po dziś dzień.
    Po przesiadce z netii na neostradę do 10mb, zaszło mi zdziwienie.. głownie chodzi o gry online - ping
    w league of legends 60 w csie 70-90
    po jakimś roku czasu wcisneli mi do 80mb podobno miały byc mniejsze pingi.. ofc były mniejsze co mnie zdziwiło bo download nie ma wpływu na ping.
    ale okazało się że, z adsl2+ przełączono mnie na vdsl i spadło to 7-8 pingu..
    w lolu z 60 na 53 max!
    wkurwiony przeczekałem męczarnie z pomarańczowymi i przeszedłem znów do netii do 20mb oczywiście jak przed 6 lat fastpatch itp.
    sciąganie 16mb up 1.2mb oczywiscie że w neo miałem 36mb i up 6-7mb ale jak na to wpłuwało jakość łącza..
    twitch.tv nie było bata żeby odpalić na high, zawsze na low albo mobile bo scinało, to samo sreamy..
    euro 2016 oglądałem kur.. w pixelach bo nie dąło rady inaczej
    netia to co innego.
    Niższy up/dowml ale za to stabilne i niskie pingi/przeplot mam tryb podobno fast patch jak za dobrych kilku lat i żadna strona ze streamem livem, cokolwiek nie ścina. ping w csie mam 31 gdzie w neo miałem 60-90
    w lolu mam 37-38 czasem jak podłączy pod inna centrale 44, z czego w neo miałem najniższy 53 (od święta) do 90 i nawet 120~~

    i niech mi ktoś tu napisze że mb lącza to priorytet internetu haha
    wolę mieć to 16 mb i mieć neta uber szybkiego na typowych stronach
    niż jakąś neostradę 150mb i mi twitch ścina na medium/ + ten przeplot i gubienie pakietów
    haha na dodatek przez ponad 1.5 roku był problem na telia.net co zresztą można sobię poczytać na starym forum neostrady :D pozdrawiam

    Na koniec dodam że mam internet w NETII na łączach LLU, (dzierżawa lącza neostrady, wtedy netia ma własne DLM)
    i net leci z centrali netii, open google i net śmiga jak ta lala.


    połowa z Was, Bałwany polskie ma Neostradę pod fakturą (netii) która tylko cierpi kosztem owej firmy za sprawą neostrady
    Mogę sobie dać uciąć rękę że większa część negatywnych opinii jest powiązana za sprawą internetu BSA NEOSTRADY na łączach neostrady, pod nazwą netia :)

    na koniec dodam że, kolega ma netie na centrali i łączu netii w Łodzi i internet jest jeden z lepszych jak nie top w polsce.
    UPC może przez ostatnie lata pięty lizać neostradzie za sprawą tego że, dużo klientów poprzechodziło do UPC ale to nawet widac na speedtest.pl i jakie osiągi mieli 1-2 lata temu a jakie teraz.

    Wybierasz netie na łączach BSA - wybierz neostradę to samo gówno, większy upload/downoal niż w netii
    wybierasz netie na łączach LLU - wybierz netiee - mniejszy upload/download za sprawą technologii adsl ale za to masz stabilne łącze, mniejszy ping, lepsze serfowanie po internecie, streaming/youtube/ itp
    wybierasz netie na łączach własnych netii to raj do nieba. :)

    95% ludzi w tych postach ma BSA. neopstradę, niezłe opiniuj.pl haha dajcie odzielny dział NETIA a netia na posyłki neostrady bo żal takiej firmy.
    Pozdrawiam







    Śmiech stwierdzić gdzie ci ludzie mieszkają co dodają te negatywne opinie o netii
    w 2006 roku miałem neostradę 512mb po przejsciu po dwóch latach (2009) przeszedłem do netii 1mb albo 2mb nie pamiętam potem 6mb. Wtedy wchodziła jakoś w mojej okolicy netia. Przez kolejne 3 lata miałem netie którą wielbie po dziś dzień.
    Po przesiadce z netii na neostradę do 10mb, zaszło mi zdziwienie.. głownie chodzi o gry online - ping
    w league of legends 60 w csie 70-90
    po jakimś roku czasu wcisneli mi do 80mb podobno miały byc mniejsze pingi.. ofc były mniejsze co mnie zdziwiło bo download nie ma wpływu na ping.
    ale okazało się że, z adsl2+ przełączono mnie na vdsl i spadło to 7-8 pingu..
    w lolu z 60 na 53 max!
    wkurwiony przeczekałem męczarnie z pomarańczowymi i przeszedłem znów do netii do 20mb oczywiście jak przed 6 lat fastpatch itp.
    sciąganie 16mb up 1.2mb oczywiscie że w neo miałem 36mb i up 6-7mb ale jak na to wpłuwało jakość łącza..
    twitch.tv nie było bata żeby odpalić na high, zawsze na low albo mobile bo scinało, to samo sreamy..
    euro 2016 oglądałem kur.. w pixelach bo nie dąło rady inaczej
    netia to co innego.
    Niższy up/dowml ale za to stabilne i niskie pingi/przeplot mam tryb podobno fast patch jak za dobrych kilku lat i żadna strona ze streamem livem, cokolwiek nie ścina. ping w csie mam 31 gdzie w neo miałem 60-90
    w lolu mam 37-38 czasem jak podłączy pod inna centrale 44, z czego w neo miałem najniższy 53 (od święta) do 90 i nawet 120~~

    i niech mi ktoś tu napisze że mb lącza to priorytet internetu haha
    wolę mieć to 16 mb i mieć neta uber szybkiego na typowych stronach
    niż jakąś neostradę 150mb i mi twitch ścina na medium/ + ten przeplot i gubienie pakietów
    haha na dodatek przez ponad 1.5 roku był problem na telia.net co zresztą można sobię poczytać na starym forum neostrady :D pozdrawiam

    Na koniec dodam że mam internet w NETII na łączach LLU, (dzierżawa lącza neostrady, wtedy netia ma własne DLM)
    i net leci z centrali netii, open google i net śmiga jak ta lala.


    połowa z Was, Bałwany polskie ma Neostradę pod fakturą (netii) która tylko cierpi kosztem owej firmy za sprawą neostrady
    Mogę sobie dać uciąć rękę że większa część negatywnych opinii jest powiązana za sprawą internetu BSA NEOSTRADY na łączach neostrady, pod nazwą netia :)

    na koniec dodam że, kolega ma netie na centrali i łączu netii w Łodzi i internet jest jeden z lepszych jak nie top w polsce.
    UPC może przez ostatnie lata pięty lizać neostradzie za sprawą tego że, dużo klientów poprzechodziło do UPC ale to nawet widac na speedtest.pl i jakie osiągi mieli 1-2 lata temu a jakie teraz.

    Wybierasz netie na łączach BSA - wybierz neostradę to samo gówno, większy upload/downoal niż w netii
    wybierasz netie na łączach LLU - wybierz netiee - mniejszy upload/download za sprawą technologii adsl ale za to masz stabilne łącze, mniejszy ping, lepsze serfowanie po internecie, streaming/youtube/ itp
    wybierasz netie na łączach własnych netii to raj do nieba. :)

    95% ludzi w tych postach ma BSA. neopstradę, niezłe opiniuj.pl haha dajcie odzielny dział NETIA a netia na posyłki neostrady bo żal takiej firmy.
    Pozdrawiam















  • ~naiwny / 2015-04-02 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu 2015 r stałem się klientem Dropssa w marcu złożyłem wymówienie. Firma naciąga na koszt, za wysłanie e-meila z zapylaniem dolicza ok. 5zł. Ciągłe zrywanie internetu, koszmar.
  • ~Nelly / 2015-04-22 14:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam zadowolona z jakości internetu ale NIGDY WIĘCEJ korzystania z ich usług. Spóźniłam się z wypowiedzeniem umowy, konsultant powiedział mi przez telefon, że obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia i będę musiała zapłacić za kolejne 2 albo 3 miesiące aż umowa wygaśnie. Między czasie zmieniłam mieszkanie, a po kilku miesiącach otrzymałam telefon, że zalegam z opłatami na ponad 500 zł (!!!). Na nic zdały się tłumaczenia, że konsultant mówił, że mam zapłacić za te kilka miesięcy.
    Sprawa została oddana do firmy windykacyjnej ALVATRO. Windykatorzy potrafili dzwonić po 20 razy dzienne, rano, wieczorem, w weekendy.
    Po wielu nieudanych próbach dodzwonienia się do Netii otrzymałam info, że... system się pomylił i źle wystawił faktury. Powinny zostać wystawione na kwotę połowę mniejszą. Obiecali wysłać faktury na zmieniony adres korespondencyjny.
    Mijają kolejne 3 miesiące, faktur żadnych nie widzę. Windykacja jak dzwoniła tak dzwoni, straszy mnie, konsultanci przekraczają granicę dobrego smaku w komunikacji.
    Mam nadzieję, że niedługo skończy się ta chora sytuacja, ale NIGDY WIĘCEJ nie chce słyszeć o Netii i każdemu odradzam współpracę z nimi.
    ZaletyDostawa internetu bez problemu
    WadyObsługa Klienta- nie można się dodzwonić; konsultanci wprowadzają w błąd; miesiącami czekam na wyjaśnienie "błędu systemu"; firma naciąga ludzi
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306