Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2015-02-24 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia - trzymać się od nich z daleka. Umowę miałem podpisaną od 31.12.2014 - ale miałem czekać dopóki z Orange się dogadają i łącze przepną. To czekałem grzecznie, aż zaczęli mi przysyłać faktury za usługę której nie mam. Podobno jakiegoś urządzenia od kuriera nie odebrałem, podobno cały czas do mnie dzwonili i to moja wina. Rozwiązanie umowy - kara (ciekawe za co?) 500 zł. Cóż, zostaje mi spotkać się z nimi w sądzie. Orange był trochę droższy, ale jakoś problemów z nimi nie było.
    ZaletyNie wiem - usługi nie uruchomili
    WadyBrak dostępu do internetu
    3 miesiące
  • ~treasurehunt / 2011-03-31 09:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa Klienta na zerowym poziomie. Parametry nawet w małej części nie oddają tego co napisane w umowie. Niezawodność? Nie z Netią!!! Nie ma tygodnia bez awarii. Jedynie cena w miarę przyzwoita w porównaniu do konkurencji, ale to jest uzasadnione... :)
    Można liczyć na zredukowanie płatności za czas w którym nie dostarczany był internet, ale po co to komuś, kto Chce płacić i mieć internet.
    ZaletyBrak jakichkolwiek plusów...
    WadyCała współpraca z Netią jest wielkim minusem. urządzenie, które otrzymałem zostało mi wymienione na tak samo awaryjne jak i poprzednie.
    2 lata
  • ~Użytkownik WAWA / 2015-09-15 17:24
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam z netii od prawie roku. Net bez zarzutu Tv wziąłem najtańszą, szału nie ma ale to jedyny operator ktory dał 100 mega z tv za 50 pln.
  • ~wito / 2016-03-05 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nie internet. Gdy są nie zapłacone faktury internet śmiga, lecz nagle gdy się zapłaci faktury to internet to porażka
    WadyWszystko
  • ~Wojtek / 2009-12-18 13:54
    Na nr 223385285 możecie wysłać rezygnację i zróbcie sobie wydruk z faksu, potwierdzający wysłanie. Oczywiście możecie dostać fakturę, ale nie opłacajcie jej - stara praktyka netii ( chamstwo do potęgi). Wysłana rezygnacja faksem jest w razie czego dowodem.

    Na faksie musi być ujęte:
    - z czego zrezygnowaliście
    - dane i numer abonamenta (znajdziecie go na fakturze)
    - czytelny podpis

    Pozdrawiam
    Wojtek
    Wadycała Netia
  • ~Wojtek / 2015-11-17 12:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam Internet, telewizję i telefon w Netii. O ile na początku miałem sam Internet to po mimo długiego czekania na jego instalację nie mogę narzekać działał poprawie. Z chwilą dołączenia usług telewizji zaczęła się porażka i trwa to do tej pory. A polega to na tym że szczególnie w godzinach szczytu czytaj popołudniu wywala net. Gaśnie TV i Komputer. jest komunikat brak sygnału i trwa od kilku sekund do kilku minut prawie codziennie po kilka razy. Dla mnie jest to szalenie irytujące a Netia od prawie dwóch lat nie radzi sobie z tym problemem.
    Zaletybrak
    Wadyprzez dwa lata nie potrafią usunąć usterek
    3 lata
  • ~wróg netii / 2010-01-17 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ty geju,palancie,ośle,frajerze,piczochlaści e z netii sretii
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~XL / 2014-07-08 17:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Jakiś czas temu podpisałem umowe na tv/net/telefon. Wczoraj był monter elegancko wszystko podłączył. TV działa dobrze i telefon, no ale to za krótki okres aby oceniać :-) Natomiast net miał być max50 a mam max20 z czego sam monter powiedział że ma tak zapisane (max20) a ja mam umowę na max 50. Powiedział mi aby zadzwonił na info linie oni to sprawdzą i podniosą mi transfer. Dzwoniłem chyba z 2h ale się udało :-( Oczywiście pani twierdzi że mam max20 na umowie a ja w reku mam umowę na max50. No ale jak poszła pogrzebać w papierach okazało się że faktycznie mam umowę na max50. Powiedziała abym wysłał maila z reklamacja. Wysłałem go wczoraj zaraz po rozmowie z konsultantem.
    Zero odpowiedzi, dzisiaj kolejny i zero odpowiedzi. Chyba mogę odstąpić od umowy jeżeli nie sprzedali mi tego co ja chciałem ?
    Zaletyjedynie cena
    Wadywszystko inne
    od 2 dni
  • ~yankes / 2013-08-01 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    tu jest jedna ze spraw opisana http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2191232&highlight=netia& ;sid= nigdy wiecej netii pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadybezliku
    nie mialem a płace
  • ~zawiedziony / 2015-03-31 19:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Niedawno popełniłem błąd - podpisałem umowę z Netią na Internet i TV. W czasie podpisywania umowy zapytaliśmy się o ewentualne warunki jej zerwania, ale nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Nie przedstawiono nam warunków umowy. Na pytanie o dekoder z możliwością nagrywania otrzymaliśmy odpowiedź, że takiego nie ma gdyż do Netia Player można dołączyć pamięć zewnętrzną np. pendrive i nagrywać filmy. Po zakupie 64GB pendrive filmy były nagrywane i odtwarzane, ale dekoder zawieszał się dopóki pendrive był podłączony. Zgłosiłem do do operatora, a w międzyczasie spróbowałem formatowania w dekoderze. Próba jego sformatowania uszkodziła go. Okazało się, że nagrywać filmy można tylko na dysku zewnętrznym, o czym nie zostaliśmy wcześniej poinformowani. Jednak zaznaczono, że nie każdy będzie działać, a nie chciano podać przykładowych modeli, które nie będą kolidowały z dekoderem. Skazany wiec jestem na ciągłe próby i dodatkowe koszta. W emarkecie Netia są dyski nawet 1 TB, ale w specyfikacji Netia Player optymalna wielkość to 40-750GB. Zapomniano też dodać, że nagrywając program nie możemy oglądać nic innego, ani odtworzyć tego na innym urządzeniu. To po co takie nagrywanie i to jeszcze na dysku zewnętrznym? Reklamacji w sprawie pendrive nie uwzględniono bo nie można stwierdzić co i kiedy go uszkodziło. Gdyby uszkodzenie było nie z ich winy to reklamowałbym u sprzedawcy. Dla porównania w Vectra mieliśmy dekoder, który umożliwiał jednoczesne nagrywanie i oglądanie innego kanału. Można też było jednocześnie nagrywać dwa różne kanały i oglądać nagrany na dekoderze film. Gdy podpisywaliśmy umowę z Vectra obiecano nam trzy miesiące za 1 złotówkę. Gdy po miesiącu dostaliśmy normalny rachunek to po naszej reklamacji dostaliśmy dwa pozostałe, a obiecane, miesiące za złotówkę. Jestem rozczarowany Netią i raczej będę czekał na możliwość zerwania umowy niż jej kontynuowanie. Firma zapomina, że mamy znajomych, którzy też mają znajomych, a którzy mogą być ich klientami. Nie polecam. W jednej z odpowiedzi na zgłoszenie problemu operator zasugerował poszukać w Internecie jaki konkretny dysk polecają inni klienci. Nie dowiedziałem się tego, za to zauważyłem jak wiele negatywnych opinii ma ten operator.
    Zaletypłacisz za pakiety
    Wadybezsensowne i pepraktyczne nagrywanie; brak chęci ugody
    2 tygodnie
  • ~zolza / 2012-04-11 16:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga na NETIĘ!!!
    Najgorsza Firma z jaka kiedykolwiek w życiu się spotkałam-źle przeszkolony personel, który na zadane jedno pytanie za każdym razem udziela innej informacji. Próba kontaktu z biurem obsługi klienta jest utrudniona, przez dwa tygodnie nie są w stanie załatwić jednej sprawy, ani wyjaśnić w czym lezy problem.
    Natomiast jesli chodzi o kontakt z ich strony, to są bardzo skorzy do tego, żeby zamęczać ludzi telefonami z kolejnymi jakże wspaniałymi ofertami ich Firmy.
    Takie Firmy jak ta nie powinny w ogóle istnieć na rynku.
    Zawiodłam się strasznie i szczerze przestrzegam wszystkich.
    Zaletybrak
    Wadyw opisie
    2 tygodnie
  • ~zzz / 2010-03-04 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę na szybki internet, niestety musiałem odstąpić od umowy bo straciłem prace. Odstąpiłem od umowy przed upływem 10 dni. I tu zaczynają się kłopoty bo okazuje się że wcale nie odstąpiłem, po mimo to że dowiedziałem się z infolinii jak to zrobić. Wysłałem fax i list polecony. Dziś słyszę na tej samej infolinii że faksów z wypowiedzeniem nie przyjmują. Na szczęście prawo jest po mojej stronie, ale ile się jeszcze nerwów najem to nie wiem. Przez tą krótką chwile z netią zdążyłem się przekonać o niekompetencji ludzi pracujących na infolinii i o bałaganie w całej tej firmie
    WadyFatalna obsługa klienta w infolinii
  • ar / 2008-10-31 19:26
    umowe podpisalem 25 wrzesnia b.r. na szybki internet i telefon dla małej 1 osobowej firmy , wcześniej wypowiedziałem umowę na neostradę , wczoraj 29.X zadzwoniłem , miła pani oznajmiła mi, że nie możliwości technicznych, ani na internet, ani na telefon, kiedy będą- nie wie. Rozstaliśmy się miło, powiedziała jeszcze, że możliwości techniczne podłączenia mnie ekipa Netii sprawdzała od
    2 pażdziernika, to jest ponad 4 tygodnie ????, gdybym nie zadzwonił, do dziś czekałbym na telefon i szybki internet. Teraz chyba przeproszę się z TP.SA bo nie mam wyjścia, a wszystkim zainteresowanym dynamiczną akcją promocyjną Netii zalecam daleko posunietą ostrozność, ta firma tylko jedną rzecz robi szybko, szybko podpisuje umowy, z których nie potrafi się wywiązać przechodząc z reklamy w antyreklamę i to na własną prośbę.
  • guciomix / 2010-10-21 20:41
    Uważajcie , to MEGA PRZEKRĘT - jestem u nich ponad rok i nie mogę doczekać się końca umowy - by pożegnać ich na zawsze. Niekompetencja konsultantów, niedotrzymywanie terminów , miesiącami oczekiwanie na załatwienie reklamacji ( na 14 miesięcy korzystania z ich usług miałem 7 reklamacji - 5 niezałatwionych do dziś mimo że na to mają czas 30 dni). Jeśli zdecydujecie sie na umowę z nimi - podstawową zadzwońcie kilka razy w odstępach czasu by potwierdzić czy poprzedni konsultant nie pokręcił czegoś lub nie wrobił Was w niezamówione usługi !!! W tym przypadku właściwie dobrali sobie reklamę kaszpirowskiego - KIT i naciąganie naiwnych !
    Zaletyczasem trafi się na inteligentnego konsultanta - trzeba mieć szczęście
    Wadyza mało miejsca by wynmienić - opisałem wcześniej
    14 mieś za 98 zł
  • ~2mrs / 2010-10-24 20:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam łącze Netii Wimax 2Mb/s od dwóch lat. Od 6 miesięcy transfer spadł ponad trzykrotnie. Zadzwoniłem do Netii i zgłosiłem problem. Po tygodniu zadzwoniłem ponownie bo nic się nie zmieniło (sami nie byli łaskawi się odezwać). Dostałem informację, że nic z tym nie zrobią bo jest przeciążenie sieci i tyle. Zatem - porażka. Zamiast łącza 2Mb/s mam łącze 0.6 Mb/s za jedyne 70 PLN !!! MASAKRA !
    Netia oszukuje ludzi. Od paru dni jestem chodzącą antyreklamą tej firmy i jej produktów. Pech w tym, że akurat znam sporo ludzi używających internetu można powiedzieć - "przemysłowo" i na pewno nie kupią nic od Netii a dopiero się rozkręcam ...
    WadyJeden wielki minus - transfer na poziomie 0.6 Mb/s - nie muszę tłumaczyć co to znaczy ....
    2 lata, 70 pln/miesiąc
  • ~Adam / 2015-11-18 20:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam posiadam netię od 4 miesięcy (Warszawa-Ursynów)telewizja dekoder wiesza się minimun 3 razy dziennie jakość hd masakra jak po analogu brak napisów do filmów.Internet oszukana prędkość NIGDY WIĘCEJ NETII wolę dopłacić 40 zł ale mieć inną jakość usługi
    ZaletyBRAK
    Wadyfatalna jaość obrazu wiecznie wieszający się modem!!!!
    4 miesiace 108 zł miesięcznie
  • ~adamkaja / 2007-12-04 17:32
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem zadowolony umowe podpisałem w domu szybko zainstalowali mi nadajnik w porównaniu do tp to netia jest numer1 naprawde warto
    Zaletysame plusy
    Wadybrak
  • ~Agnieszka / 2016-10-29 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    trzy tygodnie temu zepsuł mi się internet z telewizją i do tej pory nie zostało to naprawione. Wydzwaniam codziennie i słyszę tą samą odpowiedź że technicy jutro będą. TO SĄ JAKIEŚ ŻARTY. Co najlepsze przyszedł mi rachunek do zapłacenia
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
  • ~agu / 2010-02-26 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    jak to czytam to coraz bardziej się utwierdzam
    że dobrze zrobiłam decydując się wzięcie
    netu w tpsie, bo tam jak coś mogę zrezygnować w ciągu 3 miesięcy jak wyjdą jakieś problemy

  • ~alek / 2014-12-22 20:11
    Ocena: 3.25 / 5
    W Netia od 13l. Internet od 10. Telewizja od 2l. I na razie wystarczy. Z obiecanych 20Mb/s wyszło, że mam DO 20!. Czyli cieszyłem się z 11-12Mb. Inni mają po 3-4. Od trzech-czterech miesięcy niestabilność internetu powodowała stopniowe zniechęcenie aż do decyzji zmiany operatora włącznie. Będzie kabel. Czy będzie lepiej? -Powinno.
    Zaletydobry kontakt z biurem obsługi. TVN player i IPLA w dekoderze gratis.
    Wadyzrywanie połączeń i niestabilnosć łącza. O grach online zapomnieć można bo stale wyrzuca.
    telefon+telewzija+internet do 20Mb od dwóch lat. 89,90/m-c
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3013
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2606
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023