strona 27 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~andre / 2009-10-13 20:12
Ludzie nie podpisujcie umowy z Netią tragedia wiecznie gubi sygnał infolinia tragiczna tylko przełaczają do działu technicznego a ty sobie możesz czekac nieskończenie wczoraj straciłem fortune na komórke żeby zgłosic brak sygnału wykonałem ze 20 połaczeń po40 minut -
-
~andrzej Wrocław / 2015-02-24 15:12
Witam. mniej więcej od listopada mam internet we Wrocławiu. Oferta jest bardzo korzystna gdyż możną mieć 100 mega za około 70zł jednakże... I tutaj kończą się zalety Netii. Może zacznę od początku:
-Pani w punkcie obsługi dopiero po podpisaniu umowy powiedziała, że na internet będziemy czekać ponad 2 tygodnie, gdzie był to prawie miesiąc,
-z powodu prawdopodobnie niewłaściwego podłączenia przez listopad i grudzień co tydzień nie było przez kilka dni internetu (występowało i nadal występuje w mieszkaniach znajomych),
-zmuszało to nas do ciągłych telefonów w celu zgłoszenia awarii oczywiście na swój koszt,
-zwrot z racji braku internetu również jest trudną sprawą, ponieważ należy wykonać kolejne kilka telefonów (oczywiście na własny koszt). Najciekawsze jest to że przy opłacie miesięcznej 70zł Netia wyliczyła jedynie 14 zł za braki internetu wynoszące w sumie ponad miesiąc!!!!!! Na dodatek zostało to uwzględnione na koniec lutego.
-100Mb/150Mb internetu jest jak statek widmo- nikt nie widział ale wiele osób o tym mówi, a najwięcej pracownicy Netii oczywiście w samych superlatywach. W naszym wypadku jest do maksymalnie 35Mb. Nie potrafię przypomnieć sobie, czy MB, czy Mb, ale na pewno nei dochodzi nawet do połowy.
Reasumując, odradzam podpisanie umowy, bynajmniej we Wrocławiu. Obsługa interesuje się klientem jedynie przy zakupie. W razie problemów trzeba dzwonić z różnych numerów, gdyż nikt nie odbiera z tego samego numeru, kiedy jeszcze nie udało się nic załatwić, delikatnie mówiąc mają go tam, gdzie słońce nie zagląda.Wadyprobelm z dostępem, tragiczny kontakt, oszukiwanie z prędkością4 miesiące, 69,90 -
~Aneta / 2014-12-04 11:01
Nie polecam całkiem inaczej mówi przedstawiciel a po 3 miesiancach okazuje sie ze mam płacic 70zł za internet i tel którego nie uzywam a musiałam założyc żeby miec internet umowe dostałam taka że musiałabym iść do jakiegos prawnika i zaplacic 100zł żeby mi ja przetlumaczył koszmar przemecze sie te półtora roku i koniec nigdy więncej nie polecam -
~Autumn81702 / 2014-07-15 01:29
No i jestem jednak zmuszony dać KOLEJNEGO bata po dupie tej frajerskiej korporacji.
Dzwonili w maju z działu utrzymania klienta - sprytnie błagali o pozostanie w firmie, błagalnym głosikiem "NAPRAWDĘ DOPILNUJEMY BY PARAMETRY BYŁY W PORZĄDKU, TYLKO BŁAGAMY NIE ODCHODŹCIE". Oj, naiwność nie popłaca, o czym się boleśnie przekonałem, dając trzecią szansę. Definitywnie już to jest ostatnia szansa, którą zresztą ta korporacja straciła...
Skutki - jak widać. Z 20 Mb/s dalej jest nędzne 7 z hakiem, do tego niespodzianka sprzed chwili - AWARIA, musiałem dzwonić na infolinię 10 minut, oczywiście nikt nie odebrał (ciekawe czemu), a internet o dziwo sam się naprawił.
Zawsze dawałem oceny w przedziale od 1,50 do 2,75. Teraz firma ta dostaje ode mnie ocenę 1:
Parametry - 1, KIEPSKIE.
Cena - 1, ZA DUŻA JAK NA TAKIE "USŁUGI". Dobrze, że chociaż darmowe połączenia z telefonu do wszystkich...
Obsługa - 1, gadaj do słupa a słup jak d**a.
Niezawodność - 1, ciągle się zastanawiam "PADNIE, NIE PADNIE?"
Czyli konkretnie - firma ta to jedno wielkie zaściankowo. Dziękuję, chyba jednak się zastanowię co do złożenia papierów rozwodowych...ZaletyOczywiście brakWadyOczywiście cała masa, mógłbym napisać książkę o N(i)etii.4 lata 100 ziko -
~b4t / 2009-10-14 14:48
Nom niestety też mam z tym operatorem problem od 3 września 2009 dałem się skusić na ich ofertę niestety jestem bardzo rozczarowany ponieważ są straszne problemy z transferem mianowicie mam podpisana umowę LLU 4mbit/s czyli netie na linii TP. pierwsze 20,23 dni działało potem awaria która trwała od 4 do 7 dni oczywiście awarie usunęli w ciągu tych dni po czym okazało się że tak usunęli awarię ze nagle z 4mbit/s zrobiło się zaledwie 1mbit/s w polotach do 1,5mbit/s oczywiście poszło zgłoszenie do techników drogą e-mail dostałem taką odpowiedz ze linia została z krosowany i powinno już wszystko działać oczywiście nie działa nadal tak jak powinno, a nawet się pogorszyło obecny stan łącza na dzień dzisiejszy to 640 Kbps/ 156 Kbps w polotach do 1mbit/s obecnie kontaktuje się z technikami dragą e-mail bo innej możliwości nie ma niestety dzwoniąc na numery info netia 0 801 802 802, *88 bezpłatny numer w sieci netia , z kom 22 771 87 82, konsultant się zgłasza to zależy czasem to trwa 5min,10min,20min, najdłużej czekałem na zgłoszenie się konsultanta przez 30 min potem przekierowanie do techników nom i tu się zaczynają schody raz czekałem na odebranie telefonu przez technika godzinę nikt nie odbierał, następnym 2 godziny tez nikt się nie zgłosił, dzwonie 3 raz tym razem znów czekałem na połączenie z technikami 3 godziny też bez skutku bo nikt nie odbierał. Odradzam tego operatora obecnie zbieram dokumentacje od techników robię print screen testuje łącze i zapisuje sobie wszystko odpowiedzi techników na moje e-maile Jeśli nic się nie zmieni przez miesiąc pozostaje mi tylko zebranie całej dokumentacji i wysłanie skargi do UKE - Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zaletynie maWadyFatalna obsługa klienta,ucinanie Transferu, ogólnie same negatywne doświadczenia.od 3 września 2009 -
~Bartek / 2016-04-06 14:07
Dziadowski operator. Po zamontowaniu sprzętu, internet plus telewizja nie działały poprawnie nawet przez jeden dzień. Ścinki non stop, brak obrazu, niestabilność, wspaniali doradcy klienta, którzy potrafią oznajmić, że problem leży po naszej winie. Ogółem rzecz biorąc dno i kilometry mułu, nie można tu nawet mówić o stosunku ceny do jakości jakości do ceny, bo ich usługa istnieje jedynie teoretycznie. W pierwszy dzień prędkość pobierania 15 mb/s, z kolejnymi dniami sukcesywnie słabło, aż do niecałego 1 mb/s. Milion telefonów z prośbami o usunięcie usterki i co? I nic. Odesłanie do działu technicznego, który miał się zjawić, lecz tego nie zrobił. Uważajcie ludzie. Jedynym plusem jest to, że w ciągu 14 dni bez jakichkolwiek problemów można odstąpić od ich dwuletniej umowy, nie podając nawet przyczyny. P.S Jeżeli, któryś z wielu pracowników netii czyta mój wpis, niech przed zaoferowaniem jakiejkolwiek usługi zorientuje się, czy w ogóle przepustowość łączy będzie dobra. Najpierw sprawdza się, czy przypadkiem nie wpina się kolejnego abonenta w jeden pion. Żeby to miało ręce i nogi, wy dziady kalwaryjskie nie róbcie ludzi w bambuko tylko szczerze powiedzcie "ta i ta usługa nie będzie u państwa działać prawidłowo". Po kłopocie. ZaletyBrakWadyNie będę się powtarzać, wystarczy przeczytać. -
~bazim / 2011-09-22 17:04
Mam podpisaną umowę z netia na 24 miesiące zostało mi do końca umowy nie całe pół roku i gorszej tragedii niż usługa oferowana przez operatora Netia nie widziałem. Od jakiegoś miesiąca pojawiły się w mojej słuchawce trzaski i szumy na tyle uciążliwe że rozmowa przez telefon jest nie możliwa wraz z telefonem działa internet. Aktualnie zgłosiłem reklamcję do netii dzięki czemu kolejno zjawiali się w moim domu pseudo Technicy netii którzy jedynie co potrafią zrobić to podłączyć swoją słuchawkę do linii telefonicznej zadzwonić do kolegi technika i stwierdzić cytuje "Faktycznie trzeszczy ale nic nie możemy poradzić" po czym Technik netii ucieka pewne do następnej awari . Co ciekawe w między czasie przyjechali na zlecenie Netii technicy z Telekomunikacji i stwierdzili że linia zewnętrzna jest gdzieś uszkodzona nie dotyczy to urządzeń typu routery, telefony i tak dalej a ni domu w którym mieszkam. Po kilku dniach netia się odezwała i stwierdziła że przyśle ponownie technika który się nie pojawił, potem następny miał przyjechać zmarnowałem cała sobotę i tak dalej pojawiali sie Technicy Widmo. Wreszcie zadzwonił technik który przyjechał po kilku dniach do mnie na umówiona dokładnie godzinę byłem w domu bo prosił o to żeby ktoś był ponieważ jedzie do nas z miasta odległego o 400km!!!! WTF?? Mieszkam w jednym z większych miast w Polsce a Netia wysyła speca który jest 400 km stąd hm spodziewałem się wyjątkowego speca. Skończyło się to na podłączeniu słuchawki i stwierdzeniu że trzeszczy. Do dzisiaj usługa nie działa płacę abonament za telefon z którego nie można korzystać a internet zwolnił przez ich prawdopodobnie manipulacje w centrali do tragicznego stopnia.
Ostrzegam wszystkich przed pięknymi reklamami i promocjami Netii to jest kompletne dno brak kompetentnych Techników i kompletnie olewanie klienta w obsłudze klienta.ZaletyBrakWadyObsługa klienta
Technicy17 miesięcy -
~Bednaro / 2015-01-01 15:34
Jest 1 stycznia 2015r, dwa miesiące temu dobrowolnie pozwoliłem Netii Dropssowi pozbawić się internetu Orange, od Netii Dropssa nie otrzymałem klucz aktywujący by uruchomić internet, jestem bez dostępu do stałego łącza. Pierwsza porażka. Wiedząc, że nie mam stałego łącza powinni już 31 grudnia przysłać mi smsem klucz aktywujący ruter. Tak na wszelki wypadek pisze wzór wypowiedzenia do Netii Dropssa. -
-
~beno1951 / 2014-11-12 21:21
najgorzy dostawca uslug ,i cierzko z nimi zerwac umowe -
~borowkat / 2012-06-04 23:28
Masakra ,w ofercie telefonicznej miało być 20 MB - jest 6 MB , dwa pierwsze miesiące za 1 zł - na fakturze po 6 zł , abonament miesięczny niecałe 60 zł - po 3 miesiącach doliczone po prawie 10 zł za "bezpieczny internet" który ponoć automatycznie się aktywował , tylko dlaczego nikt nas w rozmowie telefonicznej o tych niuansach nie poinformował. OSZUSTWO DO POTĘGI. Czekam z utęsknieniem aż się skończy umowa Zaletywogóle jestWadyoferując usługę nie informują o wszystkich opłatachponad dwa lata , 100 zł -
~bulson / 2015-10-07 09:58
Mamią szybszym internetem niz w orange .Miałem w orange 8-9 Mb W neti 4-5 ,Dzwonie z reklamacja ze jest wolniej niz miałem a zapewniano mnie ze bedzie 10 na mojim laczu
odpowiedz wiecej nie ma możliwosci technologicznych to jakas kpina wszyscy na ulicy maja szybszy sosiad z tego samej puszki ma 12 MB
nie polecam kanciarzy tylko podpisz umowe potem placzZaletyprzed podpisaniem umowy obiecaja wszystko a po maja cie w d.......Wadypredkosc92 zł z telefonem 1 rok -
~chuck bass / 2009-03-01 18:11
Mam od 2 lat usługę net24. Za 512 kbit/s (zwiększone od razu było na 640) płacę ponad 40 zł. Połączenia zrywało nagminnie na początku użytkowania, po może 15 telefonie poskutkowało, bo zrywa mniej, zdarzy się od czasu do czasu. Jeśli chodzi o obsługę w infolinii, to trafiałem raczej na profesjonalistów i uprzejmych ludzi. Niestety dbalość o stałych klientów jest słaba i to bardzo. Dzwoniłem o podniesienie transferu, gdyż po tych dwóch latach płacenie prawie 50 zł za "pół mega" jest lekkim przegięciem, gdy nowi klienci płacą 40 zł za 4 Mbit/s. Usłyszałem, że mogą mi podnieść na jeden mega ale zapłacę 60 zł miesięcznie :/ No przepraszam, ale w czasie tych 3 lat abonamentu realia się zmieniają i to co było kiedyś wystarczające, lub świetne, po jakimś czasie staję się zbyt słabe, więc powinni dbać o klientów i automatycznie dostosowywać ich transfer do panujących realiów. Na pewno umowy nie przedłużę, gdyż najadłem się zbyt dużo nerwów przez Netię, a 3 lata trwania w stagnacji łącza to gruba przesada Zalety- obsługaWady- niemożność zmiany transferu na bardziej aktualny bez podniesienia diametralnie opłaty
- zrywa łącze2 lata -
~Daniel / 2016-01-26 17:05
Nie polecam netii, rozłącza mi internet co chwile a jak nie to działa jak czołg, plus mam miliard pingu ZaletyNie maWady1.Internet ma raka 2.Nie działa 3. Tłumaczą sie że u nich jest dobrze 4. Strata kasyRok -
~Dorota / 2015-11-09 09:40
Mam taką sytuację z Netią. Ciągle wyłączał się internet, zgłaszałam awarie, reklamowałam, aż w końcu przyjechał technik i wymienił router VDSL THOMSON TG 589vn na Netia Spot twierdząc że teraz na takie podłączają i tego THOMSON-a zabrał. To było w lipcu ubiegłego roku , a teraz wystawiono mi Notę na kwotę 400,00 PLN za tego właśnie THOMSON-a. I najgorsze to jest to, że ja nie mam potwierdzenia że technik zabrał ten router. Dzwoniłam do Netii, ale oni nic nie wiedzą bo technik był z jakiejś firmy zewnętrznej i nie wiedzą kto to był. Odesłali mnie do Katowic bo z Warszawy mogę się nie doczekać odpowiedzi, cokolwiek miało by to znaczyć. ZaletyBRAKWadySAME WADY. Szkoda ze nie ma minusów, bo dałabym -5 -
~Dt / 2015-08-13 15:01
Od sierpnia mam internet i telefon w netii.Przeszedłem z orage, bo miało być szybciej i taniej, niestety zrobiłem wielki błąd.Umowa podpisana kilka miesięcy wcześniej , pani wydzwaniała prawie codziennie obiecując 20Mbit. Usługa uruchomiona 4 dni po terminie, nie obyło się bez wizyty techników, a podobno wystarczy podłączyć modem i wpisać hasła z sms-a.Na moje pytanie dlaczego jest 10Mbit a nie 20 pan odpowiedział, że tyle udostępnia im orange, ale ja mam w umowie 20. Dzisiaj od rana 255kbit!!! Zgłosiłem awarię, po dwóch tygodniach mam dość netii. Zaletydostęp do sieciWadyJeśli to wada - niedotrzymanie warunków umowy, mała prędkość internetu, zbywanie klienta przez obsługę infolini. -
~dziekan / 2012-10-19 01:01
od samego początku brak możliwości połączenia z niektórymi numerami. do dzisiaj nie potrafią wytłumaczyć o co chodzi.
ostatnia kilkakrotna próba połączenia z konsultantami technicznymi skończyła się za każdym razem po wysłuchaniu reklamy, melodycznym buczeniem w słuchawce.
jeżeli jeszcze z nimi nie zacząłeś, to daj sobie spokój. zaoszczędzisz czas i nerwy.
kiedyś w globalconectcie jeszcze przed fuzją z netią zawsze trafiałem na konsultanta którego arogancja (umiejętnie przykryta pozorami grzeczności doprowadzała mnie do białej gorączki). w sposób delikatny i taktowny próbował robić ze mnie przygłupa.
rada dla klientów którzy chcą się z nimi pożegnać:
przy wszelkich zmianach ustawowych ingerujących w warunki umowy, oni muszą muszą uzyskać zgodę na kontynuację umowy.wysyłają wtedy odpowiednie pismo. to jest moment kiedy można się z nimi bezboleśnie rozstać.Zaletymam ich dośćze 4 lata -
-
~Eurotaz / 2011-06-10 17:16
parametry - nie zgodne z obiecywanymi przez firme
obsluga klienta - zalosna ! - niezgodnosc rzeczywistosci z tym co na umowie, uzasadniaja roznice zgoda na zmiane podczas rozmowy z konsultantem. Jedyny problem w tym ze takiej zgody nie bylo.
Niezawodnosc - bez komentarza
Cena - za ta jakos o wile za wysko mniej wiecej stu krotnie za wysoka
Najgorsza dostawca uslug telekomunikacyjnych i internetowych z jakim sie spotkalem
Szczerze mozna polecic komus kogo bardzo nie lubimyZalety1 - Absolutny brak zaletWadyogolnie- wszystko !2 lata -
~ewelina / 2014-11-30 18:54
jestem w netii a właściwie byłam 5 lat,rozwiązałam umowę,po 2 miesiącach nasłali firmę windykacyjną,że jestem winna firmie 270 zł.Czy jest ktoś w takiej sytuacji?Co właściwie robic? Zalety1Wadytylko5lat -
~exnetia / 2012-04-23 19:56
Mam niestety bardzo NEGATYWNĄ opinię dotyczącą zarówno usług internetowych jak i telefonicznych oferowanych przez NETIĘ. Po ponad półrocznej batalii i zasięgnięciu opinii Rzecznika Praw Konsumentów muszę ostrzec, że firma ta dopuszcza się licznych bezprawnych działań, licząc, że nikt nie złoży pozwu sądowego ze względu na koszty i czas z tym związane... Pierwsza sprawa dotyczyła sfałszowanej umowy, na którą powoływał się rzeczony operator, wysyłając wniosek do TP o przejęcie a następnie blokując nas przez trzy miesiące, do czasu rzekomego wyjaśnienia sprawy. Dodatkowo biuro obsługi klienta W NICZYM nie pomogło rozwiązać sprawy - różni konsultanci powtarzali jednakową śpiewkę o możliwości zgłoszenia sprawy na policję, itd. a nawet wówczas nie zrobiono NIC, aby wyjaśnić sprawę. Łączę zwolnili w ponaddwumiesięcznym opóźnieniem i to tylko dlatego, że powołaliśmy się na ustawę o szczególnych prawach konsumentów. Po wszystkim - zdegustowani i zwyczajnie wściekli - zrezygnowaliśmy również z usługi telefonicznej. Efekt - już trzeci tydzień po deklarowanej przez NETIĘ dacie wyłączenia usługi - nasz telefon dalej nie działa! ODRADZAM NETIĘ ZDECYDOWANIE!!! -
~Ferondix / 2013-04-28 23:16
Ta Netia to istna tragedia! Okropnie wolny internet JAK W SZKOLE PUBICZNEJ!!! Nie mogę oglądać filmów na YouTube w 720p!!! ZaletyChociaż działa...WadyOkropnie wolny internetPół roku lub więcej. Kosztu nie znam rodzice kupili
strona 27 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »