Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~rozgoryczonyklyent / 2013-06-21 13:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma tragedia. Oszukuja na czym sie da, a ich pracownicy na infolini niekompetentnii. Dzwonisz, oni sie zgadzaja, wystawiaja zlecenie ktorego nie sa wstanie zrealizowac bo im sie nie oplaca, ale biora wszystko. JEZELI KTOS MA PAKIET INTERNET 20MB PLUS TELEFON NA LINII NETII TO MOZE ODRAZU ZAPOMNIEC O PODNIESIENIU PRZESYLO LACZA DO 50MB CHOCIARZ W SKANTERKU MA TAKA MOZLIWOSC. NETII SIE NIE OPLACA, ALE JAK DOKUPIECIE TV GDZIE ZMIENIA SIE TELEFON Z NIELIMITOWANYCH ROZMOW NA 200MIN DO WSZYSTKICH TO SIE OPLACA I PRZEJSCIE NA NIZSZY ABONAMENT. PARANOJA. MOZE POJDE DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA BO NIE ZNALAZLEM W REGULAMINIE TAKIEGO WPISU ZE SIE NIE NALEZY WIEKSZY TRANSFER.
    ZaletyJEDNA, TROCHU TANIEJ OD KONKURENCJI
    WadyKONKURENCJA JEST LEPSZA JAKOSCIOWO!!! WIELE INNYCH WAD ZA MALO MIEJSCA DO OPISANIA!!
    3 lata w netii, z poczatku internet teraz telefon plus itnernet za 106zł
  • ~Ryuukami / 2015-08-26 22:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem osobą stosunkowo młodą, przez co korzystam z Internetu bardzo często. Niestety dostęp do niego w Netii jest coraz gorszy. Katastrofa. Router dostarczony przez tą firmę często się przegrzewa wymaga średnio cotygodniowych restartów(ostatnio stały się częstsze). W umowie jest prędkość do ograniczenia łącza ale nie mniej niż 20 Mb/s. Ta jednak ostatnio sięga nawet 4 Mb/s, czyli około 0.5 MB na sekundę pobierania plików. Pingi do serwerów w mojej miejscowości(Lublin) wynoszą często ponad 600ms a powinny być poniżej 40ms. Różnica diametralna.
    Jako że jestem graczem internetowym potrzebuję stabilnego łącza, ale Netia trzęsie nim jak sznurek na wietrze podczas burzy. Jeżeli bym miał polecić komukolwiek Netię to musiałbym tą osobę okłamać.

    Szkoda, bo jeszcze pół roku temu było wszystko pięknie.
    ZaletyTanio
    WadyWszystko inne
    5
  • ~Selena / 2015-02-22 13:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Wydawało mi się że tak duża i znana firma, w której jestem od kiedy skromne Tele 2 zostało przez nią wykupione, ma jakieś zasady, ale wiadomo żeby zdobyć kolejnego klienta, w moim przypadku chodziło o przedłuzenie umowy,można wcisnąć człowiekowi wszystko. Warunki odnoście telefonu -super ale w sprawie internetu wpuszczono mnie w przysłowiowe maliny.Zaproponowano mi przesył 10 co w przypadku posiadania 2 graniczyło z cudem, no ale za pieknie nie może być ,odczekałam miesiąc na aktywację nowego pakietu , zadzwoniłam zeby wyłaczono dodatkowe usługi, które nie są mi potrzebne i wszystko wydawało się ok..do czasu sprawdzenia przesyłu..gdzie po telefonie do Netii zostałam szybko sprowadzona na ziemię...a mianowicie miły pan był szczerze zdziwiony kto w ogóle zaproponował mi taki przesył bo na dzień dzisiejszy to są mi w stanie posłać co najwyzej 1...szczerze przeprosił , ale czy to wystarczy w tej sytuacji????na domiar złego...okazało się że kompetentna pani ,która zaproponowała mi 10 coś tam pochrzaniła i umowa obowiązuje z miesięcznym opóźnieniem.Zastanawia mnie w takim razie jak wyłączono mi dodatkowe usługi z dniem 8 lutego jeśli umowa przesunęła sie na 8 marca??????Mam wrażenie że mają tam,przepraszam za wyrażenie, jeden wielki burdel...musiałam odkręcać przedłuzenie umowy, złożyć pisemną rezygnację , odesłać router na swój koszt oczywiście,zapłacić karę bo najszybciej mogę rozwiązać umowę w kwietniu, ale wolę wydać te niecałe 5 dych i mieć od nich spokój....absolutnie nie polecam...zresztą teraz jest juz duza konkurencja za ich 1 za 49 zeta bede mieć 65 za 70 zł razem z telefonem...ich czas sie powoli kończy...pozdrawiam P.S.oczywiście po fakcie kilka telefonów z pytaniem dlaczego...po wyjaśnieniu i niemocy w kwestii dalszych propozycji...miłe pożegnanie...
  • ~Speedo / 2008-01-07 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiej doliny jak ta netia to ja w życiu nie widziałem, czekam już ponad miesiąc od podpisania umowy i status mojego wniosku to "wysłaliśmy do ciebie dokumenty w celu podpisania..." bla bla bla, na infolinii nic nie wiedzą, skargi pisemne zbywają "pilnie rozpatrzymy" a cisza w temacie zupełna

    NIE KUPUJCIE TEGO SZITU NIGDY!!! NIE POLECAM!!! TOTALNA PORAŻKA!!!
    Zaletybrak
    Wadyw Zimbabwe szybciej internet podłaczają w szałasach niż w Polsce w mieście wojeódzkim
    nie mam a za darmo chyba bym go nie chciał
  • ~stary / 2015-04-03 12:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Zamówiłem internet w Netii dropss. Potwierdzałem z konsultantem przed zamówieniem umowy dwukrotnie termin podłączenia - oświadczył, że około tygodnia będę musiał czekać na przyłącz (aktywację łączą) po zakończeniu umowy z poprzednim operatorem. Jak można się domyślić minęły trzy tygodnie i nie otrzymałem nawet informacji, kiedy łączę będzie aktywowane. Nie polecam - operator wprowadza w błąd klientów żeby tylko podpisali umowę. Po analizie artykułu z przed ponad pół roku:
    antyweb.pl/chce-odejsc-z-netii-zanim-jeszcze-zostalem-jej-klientem
    można stwierdzić, że nic w tej kwestii nie robi i działa w pełni świadomie w celu wprowadzenia w błąd nowego klienta.
  • ~stm / 2012-03-19 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku miałem z Netii 4Mb. Skusiła mnie oferta Internet MAX. Oczywiście najpierw sprawdziłem jaką mogę mieć szybkość - konsultant oddzwonił i powiedział że może to być 6-8Mb.
    Zgodziłem się i od 1 marca zaczął się mój horror. Było 9 Mb, ale rwało się co 30 sek. Spędziłem kilka godzin na infolinii, wykonywałem różne ćwiczenia zadawane przez konsultantów. Obecnie mam 2,5 Mbs. Złożyłem reklamację z wnioskiem o rozwiązanie umowy z winy Netii.
    Po tygodniu przyszła odpowiedź, że usługa jest świadczona zgodnie z regulaminem, dają tyle na ile pozwala łącze, czyli powinienem się cieszyć z moich 2 Mb. Jakie są możliwości łącza o tym wie tylko Netia. Nawet weryfikacja szybkości przed zawarciem umowy nie ma znaczenia i nie zobowiązuje Netii do niczego. NetiaSpot oczywiście również nie ma.
    Podsumowywując wpadłem jak śliwka w kompot: zamiast 4 Mb mam 2 Mb i to na 26 m-cy.
    Internet MAX to jest ściema, mogą wcisnąć wszysko, jak będzie 128 kbps to też będzie to zgodne z umową.
    Zaletybrak
    WadyBrak określonych parametrów usługi
  • ~szewc / 2014-04-15 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci nie kompetentni bez jakiejkolwiek wiedzy na temat internet czy telewizji!

    Mam 50 mb konsultant powiedział że telewizja u mnie nie będzie działać !dzwoniłem kilka razy i kazdy mówił co innego !
  • ~tak_to_jest / 2016-02-02 00:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 2 lata miałem internet prędkości 6MB, po przedłużeniu umowy o kolejne 2 lata na tych samych warunkach nagle obniżyli mi prędkość o połowę, dzwoniąc na infolinię tłumaczą się, że szybciej nie da rady na moim łączu, na pytanie "dlaczego wcześniej można było" albo "dlaczego sąsiad ma dalej 6MB" odpowiadają to samo i że nic nie mogą zrobić, jak zaprogramowane roboty!

    OSZUSTY!
    Zaletyjest internet
    Wadyoszukują, wykorzystują, naciągają
    6 lat
  • ~tomek szczecin / 2016-01-05 12:35
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam netie od 3 miesięcy, z minusów podam: Deklarowany Internet 50gb a mam od 25 do 35gb, wiedziałem o tym po rozmowie z konsultantem, przez te 3miesiace dwa razy zawiesił mi się eleven sport na okolo 4-5 min. Innych minusów nie ma, sprzęt pracuje bez zarzutu, można śmiało grać w Xbox live i nie ma żadnych zacięć. Polecam, na pewno wygrywają z multimedią
    Zaletyoferta programowa, dobór pakietów, fajny bezawaryjny dekoder tv
    Wadynie ma
    4 miesiace, 122 zł
  • ~Tomeq / 2016-02-06 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i pieniędzy na tę firmę. Podpisałem umowę na internet parę dni temu i już żałuję. Przedstawiciel czy jak tam się nazywa ten ich człowiek od umów zapewniał mnie, że będę miał internet w ciągu 48 godzin i że monter przyjedzie razem z modemem/routerem. Monter faktycznie zjawił się w ciągu 48 godzin...podłączył modem/router...zadzwonił gdzieś...odłączył router i powiedział, że kazali mu zabrać sprzęt bo mój przyjedzie kurierem i szybko uciekł. Zadzwoniłem do typa od umów i pytam o co tutaj chodzi...facet zdziwiony jak nie wiem co...powiedział, że zaraz się dowie o co biega i oddzwoni. Nie oddzwaniał więc znów się z nim skontaktowałem...kazał dzwonić na infolinię. Na infolinii baba powiedziała, że router przyjedzie kurierem do 12-tego...telefon do typa od umów...typ twierdzi, że zwykle routery przysyłają jeszcze przed wizytą montera...obiecał, że to załatwi i już jutro będę miał sprzęt. Oczywiście sprzętu na drugi dzień nie dostałem...telefon do typa...typ stwierdził, że jego kolega przywiezie mi router do godziny 18-stej albo na drugi dzień...czekam...nikt nie przyjechał...telefon do typa już z zamiarem rozwiązania umowy...typ twierdzi że jutro przywiezie sam...powiedziałem, że już nie trzeba i dziękuję za umowę...pożegnał się i się rozłączył. Telefon na infolinię...odbiera facet...mówię, że chciałbym rozwiązać umowę...pyta o powód...opowiadam historię...facet coś sprawdza i mówi...nikt u nas nie zaznaczył, że trzeba wysłać router...już zaznaczam...w poniedziałek będzie na 100%...czekam do poniedziałku i ani dnia dłużej...ta firma to jeden wielki żart.
    Zaletypotrafią ślicznie zwodzić ludzi
    Wadyistnieje i prowadzi usługi
    nadal go nie mam i na szczęście jeszcze nic nie zapłaciłem
  • ~user77 / 2012-12-16 10:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Z DALEKA OD TEJ FIRMY
    ŁĄCZĄ PRZEPEŁNIONE ZRYWANIE CO 5 MINUT NA ŁACZU ETHERNET 4MB. PORAŻKA
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyŁĄCZE JAKOŚCI MOBILNEGO- NAWET SKYPE NIE MOŻE DZIAŁAĆ NORMALNIE BO PING WYNOSI PONAD 100MS
    39.90
  • ~wku*wiony / 2014-11-27 07:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM kupiłem telewizje i na aktywacje czekam 2 miesiąc, internet... kobieta zapewniała mnie ze będę miał transfer ok. 20 Mb/s a ledwo wyciągam 3. Dzwoniąc do nich to najpierw trzeba jakieś prochy uspokajające zażyć ponieważ inaczej z nimi się rozmawiać nie da. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ
    ZaletyZADNE
    WadyCAŁA NETIA
    5
  • ~wkurzony / 2016-01-16 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Renata,
    wielu operatorow daje HBO za darmo w pierwszym miesiacu.bo jakos nie wierze aby netia dawala go za free na caly rok.
    Ponadto co mi po tym HBO jak bedzie mi sie zawieszal obraz lub dzwiek w trakcie ogladania lub jak nie nagra mi sie na dysku film abym pozniej mogl go obejrzec?
    Jak bylem u poprzedniego operatora to dostalem 3 miesiace za 1 zl. Netia tegonnie daje.
    U poprzedniego operatora w ciagu 2,5 roku mialem moze ze trzy razy problem z netem. W Netii z internetem i tv sa przynajmniej raz dziennie.
    Jak zachecali do podpisania umowy to mialo byc tak pieknie. Jeszcze wysmiewali prymitywna technologie poprzednika, tylko ze ona byla niezawodna.No i predkosc netu nie zalezala m.in. od ilosci ogladanych w danym momencie kanalow hd na telewizorach.
    Placisz niby za 100Mb/s a nigdy tego nie zobaczysz. Twoj kolega z wykupiona predkoscia 20Mb/s moze miec w rzeczywistosci tak samo szybki przesyl danych i wszystko jest w zgodzie z regulaminem.
    Mam nadzieje ze sie nie rozczarujesz tak jak ja ta firma.
    Bedzie to pierwszy raz kiedy zmienie dostawce na skutek kiepskiej jakosci uslug. Do tej pory powodem byla korzystniejsza cena.
  • ~Wrazsacz / 2015-12-17 16:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Koszmar kompletny, ciągłe usterki, brak możliwości połączenia, olewatorski stosunek do klienta, obsługa przy próbie złożenia rezygnacji z usług zakrawa na czyste chamstwo, buractwo i brak kultury. Gdy tylko zadzwoniliśmy, że chcemy zrezygnować to jeszcze przed dopełnieniem formalności prędkość spadła do modemowej. Przypadek? Nie sądzę/
  • ~Zawiedziona / 2014-12-27 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca jaki istnieje to wlasnie NETIA.Zerwane polaczenie non stop.Porazka.Wypowiedzenie na zawsze od tych zlodzieji.Porazka na calej linii.
    ZaletyZadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~Zofia / 2010-02-05 13:29
    Ocena: 2.00 / 5
    chciałam zwiększyć prędkość łącza z 1mb do 4mb, umowa wygasała mi w połowie grudnia wiec w listopadzie już zadzwoniła, Jakaś guła przyjęła ode mnie zlecenie, trwało to pół godz.Otrzymałam zapewnienie tak od grudnia ma pani szybkie łącze.zbliża się termin, żadnych dokumentów do podpisu nie ma.Zadzwoniłam na dezinolinie: tak tak już załatwione, będzie działać. Nic się nie dzieje dzownie8 początek okresu rozliczeniowego-dowiaduję się , ze podłączono mi 2mb(których nie zamawiałam)jednak lasia rozłącza rozmowę,po tym jak żądam wyjaśnień kto zamawiał 2mb bo ja nie!W końcu udaje mi się połączyć z kompetentnym gościem, który po sprawdzeniu podaje mi,że : pierwsza lasia nie zrobiła nic, druga wpisała w zamówieniu 2mb zamiast 4mb,trzecia się rozłączyła, pan możne mi podłączyć to 4mb ale dopiero w lutym, bo to 2mb to będzie od stycznia działało.Napisałam wypowiedzenie nikt się nie zainteresował, ale zadzwonił konsultant z ofertą,że mogę zwiększyć prędkość internetu!!! powiedziałam,że jak ktoś wyżej niż konsultant zadzwoni i przeprosi mnie za zaistniałą sytuacje, to może zamówię. Pan powiedział, żeby nie liczyć na to że ktoś zadzwoni i ze on skontaktuje się ze mną przed upływem terminu wypowiedzenia..Nie skontaktował się ani przełożony ani on...Nie zdają sobie sprawy,że poważny klient woli zapłacić więcej, ale mieć lepsza jakość i obsługę-nie wszystko co tanie jest warte swojej ceny. A zresztą mam cynk od osoby, która pracowała wysoko w Netii - uciekaj:P
    A pan z TPSA( zgłoszenie przez www we wt, wczoraj pani oddzwoniła, dzisiaj dzwonił instalator) powiedział: a wie pani ile my teraz roboty mamy, bo ludzie z Netii uciekają i wracają do nas..I wcale nie uważam, żeby to był chwyt marketingowy tego pana. Ja też od nich uciekam i radzę to innym.
    Zaletydziałało oki, kiedy był tylko telefon, odkąd pojawił się net...szkoda mówić
    Wadybrak szacunku do klienta, niekompetencja,dezinformacja, rozłączanie się w trakcie niewygodnych pytań, nie poczuwanie się do winy i można byłoby jeszcze dłuuugo pisać
    od 10 lat
  • ~abonentka Netia / 2015-01-05 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukał mnie przedstawiciel przy podpisywaniu umowy - podał inną datę umowy niż de facto była zawarta.
    Oszukała mnie konsultantka (lub brak kompetencji).
    Niespójna procedura reklamacyjna.

    NA UMOWIE NIE MA DATY ROZPOCZĘCIA ŚWIADCZENIA USŁUGI!!!
    Na umowie nie ma numeru abonenta.

    Multiroom przez kabel sieciowy (skrętka), a nie antenowy - konieczność nowego okablowania.
    ZaletyTelewizja jak inne - specjalnych zalet nie posiada.
    WadyBrak kompetencji konsultantów, kręcący przedstawiciele, brak daty na umowie, NIE POLECAM
    4 miesiące
  • ~Agata / 2015-05-03 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od ponad roku internet i telewizję od Netii. Raz, że internet i telewizja na jednym kablu. Do wyboru albo oglądasz film albo masz internet.Problemy z dekoderem i opłatami za brak telewizji Netia zapowiedziała, że w porządku zrekompensuje mi. To bezczelne przysłała mi listem , że brak opłaty.Czekam tylko na koniec umowy i z dala od tej firmy.
    Dodam jeszcze, że technik który u mnie był to nawet nie wiedział jaki mam problem. Ot i cała Netia.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji , jeżeli mam obiecany zwrot kosztów za brak telewizji i nie mam a dostaję upomnienie za nie opłacony rachunek to coś nie tak.
  • ~Aleks / 2016-02-09 19:19
    Ocena: 1.25 / 5
    zlodzieje!!! Miałam umowę na poprzednim mieszkaniu (na chłopaka), zmieniliśmy adres, nowa umowa podpisana na mnie (już nigdy więcej!)a po roku (!!!) nęka firma windykacyjna o zwrot sprzętu który został odesłany miesiąc przed wygaśnięciem umowy i zada zapłaty 500 zł za niezwrócony sprzęt (pomijając fakt ze został zwrócony to nie otrzymaliśmy żadnego pisma ze go nie zwróciliśmy...). Nie pomaga przesyłanie potwierdzenia wysłania odbioru sprzętu, netia za każdym razem na infolinii mówi ze sprawę załatwia i nic z tym nie robią. Na dodatek uparcie twierdza ze naszego sprzętu nie ma w magazynie... Ostatecznie pomogło napisanie pisma z groźba skierowania sprawy do prokuratury o próbę wyłudzenia i nękanie - pismo do firmy koksztys oraz do wglądu netii i rzecznika praw konsumenta. Nigdy więcej netii! Ostrzegam i zachęcam do dluuugiego przechowywania potwierdzeń zwrotu sprzętu - niestety jedyna możliwość zwrotu to wysyłka... Na nieszczęście ta złodziejska firma w pewnych miejscach ma monopol....
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje. Częste przerwy w dostępie do internetu.
    4
  • ~Anatol / 2014-05-30 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa całkowicie niekompetentna !! Nie ma z kim rozmawiać !
    Moja rada omijajcie tą firmę z daleka
    ZaletyŁadnie obiecują jak chcą złapać klienta
    WadyJak już złapią klienta to totalnie go lekceważą
    Teretycznie mam ale w praktyce podłanczają 2 tygodnie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4665
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3014
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2607
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023