Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jajacek / 2014-05-01 11:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Byłem wcześniej klientem min. TPSA oraz kilku innych dostawców, ale z ręką na sercu, NETIA to BEZAPELACYJNIE najgorszy TWÓR na polskim rynku! ODRADZAM SZCZERZE!!! SZCZYT NIEKOMPETENCJI!!!
    ZaletyNa szczęście istnieje możliwość rezygnacji z usługi.
    WadySame wady.
    Ponad 2 lata.
  • ~Jaśkoluby / 2010-06-18 15:13
    Jeżeli jesteś Kolego albo Koleżanko agitatorem Netii to trochę kultury nawet Wam nie zaszkodzi, a poza tym nie opowiadaj bajek i nie wciskaj ludziom ciemnoty - wszyscy wiedzą, że Netia dzierżawi łącza od TPSA, czym przy każdej okazji próbuje się wyłgać, a skoro usługa internetu świadczona przez TP była na przyzwoitym poziomie, ta jakim cudem ta sama usługa na tym samym łączu jest nie do przyjęcia - transfer zamiast do 6 mB rzadko kiedy osiąga 2 mB. I jak to się dziej, że Netia mając 3 miesiące na sprawdzenie łącza (w moim przypadku) niemal natychmiast po zgłoszeniu mojej chęci podpisania umowy stwierdza, że nie ma żadnego problemu, a po dwóch miesiącach mojej walki z nimi i ewidentnych kłamstwach w zakresie możliwości technicznych (słynne "po naszej stronie wszystko jest OK - musimy sprawdzić w domu klienta" :-) dowiaduję się, że "nie ma możliwości technicznych". Kto tu z kogo robi małpę ?
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Joanna / 2015-01-10 11:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Skandal,skandal,skandal,żeby połaczyć się z konsultantem wysłuchałam 40 minut koncertu,nie dotrzymuja terminu usuniecia ustrki,bardzo uprzejmi konsultanci,którzy nic nie mogą,całkowita porażka
  • ~johnny / 2016-02-28 14:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Po przejściu z UPC dopiero doceniłem ich usługi. UPC w porównaniu do netii to niebo i ziemia. W UPC wszystko działało mi bardzo dobrze, miałem kilka epizodów z nimi co prawda, ale po wizycie pewnego ogarniętego montera problemów było brak. W netii natomiast... istny szajs, telewizja się zacina, a prędkość internetu zostawia wiele do życzenia. Potrafi mieć kilkuminutowe przerwy w dostawach, a jeśli już wraca internet to do prędkości ~500kb/s, co jest skandaliczne wręcz (po formacie komputera instalacja kilkunastu gier po kilka GB będzie trwać chyba kilka dni bez przerwy). Ech...
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, zacinająca się tv, niby jest trochę taniej, ale jakość rażąco nieadekwatna do ceny
    Dwa miesiące
  • ~Jooj / 2012-08-26 17:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie mogę polecić "internetu" który chwilami zwalnia do jednego kb/s czyli 3000 razy mniej niż powinien normalnie działać
    Zaletyczasem działa...
    Wadyinternet działa kiedy chce, ruter od nich ma słaby zasięg, prędkości to loteria
    3
  • ~Jurek / 2010-04-08 12:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam Netię trzeci rok -porażka.
    1. Co roku zawyżają mi faktury,ostatnio podwójny abonament za styczeń.Reklamacja trwa miesiacami. 2. Po wymianie serwerowni Netii - każdorazowo musze resetować router a jak byli na sprzęcie TPSA było OK./dwa lata/.
    3. Aplikacja kontaktowa odrzuca reklamacje - twierdząc ,że jest zły format.Reklamacja zgłoszona telefonicznie - twierdzą ,że jej nie było mimo ,że mam biling i podałem nazwisko ich serwisanta, czas rozmowy itd.
    4. By było śmieszniej mam pod domem ich studzienkę z linią światłowodową, której nie chca uruchomić i mam łącze na kablach TPSA.
    Reasumując - sam wyciągnij wnioski.
    Jurek
    ZaletyNie widzę
    WadyObsługa klienta, serwis techniczny
    Trzeci rok
  • ~Kas / 2010-05-16 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    mam ten internet od 5 miesiecy i go wiecej nie ma niz jest, co z tego ze zadzwonie i mowie ze nie ma, powiedza spoko, cos tam naprawia jak za godzine go znowu nie ma oO
  • ~kasia.m / 2013-04-05 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM! MOGŁABYM TO POWTARZAĆ 1000 RAZY , ILE NERWÓW ZJADŁAM,NIE LICZĄC PIENIĘDZY ILE STRACIŁAM NA TELEFONY.MIAŁAM MIEC PODŁĄCZONY INTERNET DO 40 DNI, TAK JEST W UMOWIE ,PO MOICH KŁÓTNIACH PODŁCZYLI MI PO 60 DNIACH . KŁAMCY,OSZUŚCI ,NACIĄGACZE,ZERO KONTAKTU Z KLIENTEM, PRZEŁANCZAJĄ OD KONSULTANTA DO KONSULTANTA I GODZINAMI WISISZ NA TELEFONIE.A I TAK NIC NIE ZAŁATWISZ.SZKODA KASY NA TELEFON. PO TYGONIU NA 2 TYGODNIE ODŁĄCZYLI INTERNET PONIEWAŻ STWIERDZILI ŻE NIE MAJĄ INFORMACJI OD TECHNIKA, ŻE WYKONAŁ INSTALACJE W DOMU.ZAPEWNIALI ŻE DO 5 DNI BĘDZIE WŁĄCZONY INTERNET,NIESTETY TO BLEF. WŁĄCZYLI PO 2 TYGODNIACH. ZAGADZAM SIĘ Z WSZYSTKIMI NEGATYWNYMI OPINIAMI.SZCZERZE ODRADZAM!!!!!
    ZaletyNIE MA
    WadyKŁAMCY,OSZUŚCI, BRAK KONTAKTU Z KLIENTEM, NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ Z UMOWY
    75,90ZŁ
  • ~katia / 2015-04-28 22:42
    odradzam jakichkolwiek umów z tą firmą,są oszustami,konsultanci wprowadzają w błąd przy podpisywaniu umowy,wszystko jest nie tak jak w umowie,jest problem od samego początku,zaraz po zawarciu umowy,każdy konsultant mówi co innego,jeden zaprzecza drugiemu,o zerwaniu umowy w ciągu dwóch tygodni podobno nie ma mowy bo zostały aktywowane usługi,to jest banda naciągaczy ,radzę zastanowić się ,zanim cokolwiek ktoś z nimi podpiszę.Jestem oburzona.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadywszystko
    drugi tydzień
  • ~Krzsztofk / 2013-12-10 17:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa tragedia, BOK to jakaś kpina, totalny brak kompetencji. Częste przerwy w dostępie do internetu. Kończy mi się umowa w styczniu i nie chcę znać tej firmy, która mnie olewa na kazdym kroku. Niestety internetia jest przykładem że to war sprzedany klient olany. Nie polecam.
    Zaletybyło dobrze 3 lata temu
    Wadyjw
    4 lata
  • ~leo / 2015-05-26 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy Neta! Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów :-(
    Zaletynie ma
    Wadyskandaliczne
    zbyt długo
  • ~lodz / 2015-02-07 18:04
    Ocena: 2.00 / 5
    caly internet muli
    Zaletybrak
    Wadymmmmmm
    8 lat
  • ~Maciej Ruda śląska / 2015-10-01 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę wszystkich by się nie nabrali na to g..... jak ja. internet nie przekracza 6mb a awarie 1 do 3 razy w tygodniu , dobrze że telefon dzwoni. obsługa bardzo nie miła u nich wszystko zawsze gra , a technicy swoje !!!!
    Zaletybrak
    Wadyawarie , nie miła obsługa
    8 miesięcy
  • ~marco / 2011-01-14 19:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam mieć przesył 8Mb a nie mam nawet 2Mb.Kontakt z nimi jest prawie nie możliwy a jak już się połączysz to cię trzymają na lini prawie godzinę.Pisałem na ich adres zgłoszenie awarii ,w odpowidzi napisano mi żebym sobie sprawdził prędkość na SPEED TESTER co wielokrotnie robiłem(fachowcy).Zmiany żadnej nie zauważyłem. Najgorsze że muszę się z nimi męczyć.
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyWolałbym te pieniądze za abonament dać na WOŚP byłby z tego jakiś pożytek.
    Za długo
  • ~mariola / 2015-03-02 15:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Ludzie, sami prosicie się o wydu... zamawiając przez www i infolinię!
    Takie czasy.
    Też oglądam różne rzeczy w necie a kupuję w sklepie stacjonarnym.

    Zaletywszystko ok
    Wadyna razie nie ma
  • ~Mariusz / 2012-12-06 07:36
    Ocena: 1.25 / 5
    ZERO ODPOWIEDZIALNOŚCI CD. Dwie godziny po wizycie techników kolejny telefon do netii. Konsultant już był zorientowany i pyta: A CZEGO PAN OD NAS OCZEKUJE? Odpowiadam więc, że skoro nie ma fizycznej możliwości na 20 mega ani na 10 mega to niech będzie 6 mega tylko za odpowiednią opłatą. Nie ma sprawy 14 zł mniej i OK. Ale... ale przez miesiąc wrócę do 2 mega (jak do tej pory) a dopiero od następnego okresu rozliczeniowego będzie 6 mega BO TAKIE MAJĄ PROCEDURY. Jeszcze raz dzwoniłem wywodząc gdzie tu sens i logika NIE POMOGŁO! Minął dzień, pogodzony z "betonową" sytuacją słyszę od syna: TATO MAMY SZYBSZY INTERNET. I tak od trzech dni waha się od 4-5 mega. DOBRE I TO. CZYM JEST RÓWNIEŻ TROCHĘ DOBRYCH CHĘCI.
    Zaletyprzyzwoita cena
    WadyPROCEDURY NETII KONTRA KLIENT
    ok. 5 lat
  • ~miro / 2009-03-23 14:35
    Dziś postanowiłem zadryndać do neti z powodu rozeznania sie na polu walki z dostawcami bo mi sie umowa w tepsie kończy i nic a nic nie załatwiłem ale przynajmniej sie uśmiałem , a mianowicie , dzwonie uwaga - dzień dobry poproszę o propozycję jaką morze dać mi netia na swoich łączach i czekam miła kobietka cosik szperała widać no nic ale czekam - czy morze pan podac dokładny adres - podałem czekam nadal - czy na pewno chce pan na łączach neti ,zapytała drżącym głosem kobietka - hmmmmm ? sie nie zastanawiając palnołem jessssss- wie pan nie mamy takich możliwości teraz tylko na pana łączu z tepsy - ale ja nie chcem łącza z tepsy ja chcem po waszym łączu z waszego słupka rozumi droga pani - jak by zrozumiała i walneła że takiego słupka blisko mnie nie ma i tu parsknołem śmiechem - droga pani słupki i cała linia neti idzie pod moim płotem od ix lat miałem nawet od was telefon jak tylko zaczynaliście działalność co więcej w tym samym domu przez ścianę szwagier ma od was telefon z internetem co więcej z tego właśnie słupka co stoi pod moim płotem czy pani sobie robi ze mnie jaja ? pół godzinna konsternacja cisza szukanie zdziwko zmieszana kobitka drgającym głosem oświadcza nie śmiało że takiego łącza nawet nie ma w sieci ? ale sie zapyta techników hhahahahahahaah normalnie boki zrywac niby poważna firma a taki burdel dobre czyli szwagier przez ścianę ma wirtualne łącze a kasę wysyła dobroczynnie i tak na serio ,miałem zrezygnować z tepsa na rzecz neti lecz jeśli na samym początku usłyszałem takie bzdury to mi sie po prostu odechciało,raczej po poczytaniu i analizie prawdziwej części postów a tym bardziej opinii szwagra gotowy jestem pozostać w tepsie zwiększając jedynie prędkość co było jedynym wyznacznikiem zmiany dostawcy, wiec tak reasumując reklama ładna, działanie można powiedzieć na podstawie wypowiedzi szwagra że działa jeśli w danym momencie nie zrywa hahaha dodzwonic sie po pomoc to cud a cuda sie zdarzają podobno i info z ostatniej chwili zadzwoniła nieśmiała kobitka jednak ten słupek istnieje tylko nie wiedzą czy mogą podłączyć-brawo za rzetelność i gratuluje tym którym to coś działa ja raczej bym sie zastanowił nad bałaganem panującym w tej firmie której salon mam 80 kilometrów od domu to sie nazywa dbałość o klienta ?
    Zaletyładna reklama zachwycające propozycje
    Wadybałagan bałagan i bulisz za połączenia nawet gdy masz netie
  • ~miron / 2011-02-18 19:46
    3 miesiące czekam na internet, 4 umowy podpisane i ciągle go niemam!!! banda osób niekompetentych pracujących w centrali!!!! NIE PCHAJCIE SIĘ W NETIE!!! Każdy konsultant na lini twierdzi, że załatwi to czy tamto bo jest kierownikiem i tego osobiście dopilnuje i... KUPA!!! wysylaja do mnie stare umowy do podpisu, które już były odrzucone przez ich system. Jak mogą tego nie wiedzieć skoro ja wiem a nie pracuję w tym szajsie?
    ZaletyZERO PLUSÓW
    WadyKŁAMCY ZA BIURKAMI
  • ~misio / 2012-12-03 07:19
    Ocena: 1.25 / 5
    nie wiem czy to brak kompetencji czy celowe dzialanie firmy ktora stanowczo odradzam zdecydowalem sie na netie bo niby mial dzialac fon (duze miasto nie ma problemu) nie dosc ze nie dziala to jeszcze problemy z wlaczona usluga hbo ktorej nie chcialem ale mi wlaczyli natomiast wylaczyc nie chca bo licza na to ze minie miesiac i zaplace za nia dzwoniac do nich za kazdym razem podaja inny powod byle tylko nie wylaczyc tej uslugi
    Zaletyw porownaniu z innymi zadne
    Wadymaly zasieg klamliwa niekompetentna infolinia
    chwile a juz mnie wq......
  • ~mistrzó / 2008-10-26 23:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Kiedyś miałem net24 640/160 był to bardzo dobry internet, jestem z netią od początku jej istnienia i nie mogłem powiedzieć o nich złego słowa. Pewnego dnia postanowiłem przedłużyć umowę na 2 lata zwiększając transfer na 1024/256 i tu był mój błąd. Już tego dnia co mieli mi zmienić prędkość na 1Mb/s zaczęły się problemy miałem starą prędkość, dzwonię a tu słyszę że mam 1Mb/s więc to reklamuję znowu, za którymś razem zadziałało. Net działał w miarę, transfery 120KB/s było ok. Jak netia wprowadziła internet dla klientów TPSA zaczęły się problemy z niestabilnymi transferami i pingami którym toważyszyło dużo packet lossów. Dzwoniąc na infolinię pan z BOKu mówi żebym pobrał coś ze strony, a ja mu powtarzam 10 raz że mam problem z pingiem i transfery mam 120KB/s ;o Mówi niech pan wpisze ping www.onet.pl to ja mu średni 70ms a on panie to bardzo dobry ping i jak nie pasuje to niech pan zmieni internet (rozłączyłem się). Ostatnimi czasy net24 potrafi również rozłączyć wtedy kiedy tego internetu najbardziej potrzebuję, pingi w cs na Polskich serwerach 60+ cod4 również w czym w cs mam loss 10+ niezależnie od rate a w cod4 lagometer jest cały czerwony. Dodam że modem sagem f@st 800 dodawany do net24 jest bardzo wytrzymały - walę po nim a ten dalej działa ;d Jak mnie netia zdenerwuje to rozwalę skrzynkę netii na mojej klatce schodowej ;d
    Nie polecam
    Zaletykiedyś było fajnie
    sagem f@st 800 ;d
    WadyAle już nie jest ;[
    Niekompetentna obsługa
    Słabe pingi
    i transfery
    disconnecty
    packet lossy
    jakieś 4 lata za 67zł/miesiąc, aktywacja 1,22zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024