Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hary / 2007-11-15 22:35
    Ocena: 3.75 / 5
    Najlepiej to mi się podoba automatyczna sekretarka w firmie Netia.
    Osługa klienta w innych firmach odniosłem lepsze wrażenie , co do kompentencii.
    Najlepiej że miałem mieć usługę w promocjii, a tu masz przyszedł rachune i promocję diabli wzieli.
    Jak wytrzyma się ok dwóch mesięcy na aktywowanie usługi, to dalej powinno być OK.
    Zalety+
    Wady-
    1 m-c
  • ~HATENATIA / 2015-02-27 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAZKA!!!
    2tyg temu przyszla kobieta przedluzyc umowe na internet..mialem juz ruter i modem z dialogu..
    ..rozmawiali z moja mama,ktora im wyraznie powiedziala ze chce tylko przedluzyc umowe na internet i telefeon stacjonarny bo tv kablowa ma z vektry.
    ..noi siedzialy te kwoki i widzialy dekoder od vectry.internet niby w tej samej cenie do 40mb.wszystko wydawalo sie jasne i tylko parafka..
    ..za 2 dni przychodzi paczka a w srodku dekoder do tv i ruter..po co mi dekoder?!!
    wzialem kopie umowy i nie moglem uwierzyc..zostalismy normalnie naciagnieci i oszukani bo inaczej nei mozna tego nazwac,w umowie bylo zaznaczone ze dotyczy pakietu na tv i internet i przyslanie dekodera!!!
    zaczalem podlaczac,zaznacze ze gdyby mnie nie bylo w kraju teraz to jakby starsza kobieta miala podlaczyc??
    podlaczylem i co i NIE DZIALA..3dni bez internetu a umowa juz obowiazuje i trzeba placic.
    Przez kolejne 2dni probowalem sie dodzwonic na infolinie za swoje pieniadze ale slyszalem ze technicy sa zajeci..no qwa ale to ja jestem klientem i place! w koncu udalo sie dodzwonic i uruchomic..
    w miedzy czasie pojechalem do biora netii i mowie ze zostalem bezczelnie oszukany i tlumacze.wzialem ze soba dekoder i mowie ze zostaiwe go tutaj a ten cwok ze on nie ponosi odpowiedzialnosci??! ale co to za problem jak to wasz blad?!! bez mrugniecia okiem powinni wziasc ten dekoder ale problem bo on nie wezmie.co to jesT ZA STANDARD OBSLUGI KLIENTA JA SIE PYTAM???

    pracownik mowi ze trzeba napisac reklamacje,to mowie no to na co czekasz..pisz..masz chyba jakis gotowy druk bo podejrzewam ze to nie pierwszyzna tutaj,,on nic nie ma..ja pier..sam napisalem na miejscu i wyslalismy.reklamacja miaal na celu zerwanie tej zle podpisanej umowy i napisanie nowej,powiedzial ze przyjdzie odpowiedz i tutaj podpiszemy nowa..ale ja juz wiedzialem z z qwami nei podpisze nigdy juz nic.

    w miedzy czasei..internet dziala jak krew z nosa..jest gorszy niz byl,nie jestem w stanie pgrac na telefonie w najprostsza gre bo polaczenie jest za wolne,na komunikatorze tez czesto wyskakuje ze polaczenie wolne,jak mam zdjecie wyslac to laduje mi sie minute..to jest skandal i zadna jakosc!!!

    w miedzy czasie przyszedl list ze umowy nie mozna zerwac na podstawie jakiegos artykulu o ktorym oczywiscie oni tylko wiedza ale tv zostanie natychmiast wylaczona i ze poprzednie warunki zostana przywrocone oferta giga3..czyli co juz nie ma podpisywania nowej umowy!!! internet dziala ponizej jakichkolwiek standardow jest gorzej niz bylo wiec to nie sa poprzednie warunki.do tego na infolinie nie moge sie dodzwonic do technika bo mowia ze trwa proces zmiany umowy,czyli nic nei moge.a matka musiala dekoder za swoje pieniadze odeslac!!!!

    panstwo pozwala na funkcjonowanie takich firm ktore nas doja i oszukuja.w porownaniu z zagranica standardy bankowe telefoniczne i uslugowe sa na zalosnym poziomie a wmawia sie nam ze jest pieknie.

    JAK NAJDALEJ OD NETII.
    ZaletyZADNYCH
    WadyINTERNET NA ZALOSNYM POZIOMIE,WOLNY,NACIAGANIE NA KOSZTY Z DEKODEREM KTOREGO NIE POTRZEBOWALEM,OSZUKANIE PODCZAS PODPISYWANIA UMOWY.
    NETIA 2TYG,WCZESNIEJ DIALOG.
  • ~jacek / 2012-08-05 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pięciu dni jestem pozbawiony radiowego internetu i telefonu (fax) , jest to niezbędne do pracy (księgowość), po trzech telefonach do netii w dalszym ciągu nie ma żadnego zainteresowania ze strony netii aby awarię usunąć.
    Z takim chamstwem i ignorancją w stosunku do klienta dawno nie miałem kontaktu.
    Urząd skarbowy i ZUS są bardziej pomocne przy rozwiązaniu problemu niż te kmioty z netii.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
    4 lata
  • ~jeszcze klient / 2014-08-12 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś OK. Teraz firma przekręt. Wciskają cudowne oferty, przysyłają nierealne umowy, gdy się sprawa rypnie, nie odpowiadają na próby kontaktu, czekają na upływ terminów żeby zniewolić abonenta. Radzę ich omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość, niekompetencja przedstawicieli,
    od 2011r.
  • ~justik / 2014-07-16 11:50
    Totalny balagan. internet zrywa co chwila. nie wiem za co ja płace.czas sie przeniesc do innego operatora i kazdemu radze to samo zrobic jak bezsensownych rachunkow nie chce placic za nic.
  • ~kertix / 2014-03-19 17:23
    Niekompetencja konsultantów jest porażająca. nie można ogólem sie do nich dodzwonić, a załatwienie czegoś trwa wieki. jeszcze wszystko by było pieknie gdyby nie to ze oni są ultra skrupulatni w przysylaniu faktur natomiast szkoda ze nie odliczają z nich tego co nie dostarczyli i ile razy np internet zrywało..
  • ~konik / 2015-01-11 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Brat nieszczęsny podpisał umowę na dwa lata. Naciągacze. Internet po linii telefonicznej kapie ledwie. Telefon niby działa ale wyjątkowo drogi. Taniej wychodzi komórka. Zaleciłem zakończenie umowy. Uciekajcie od NETII jak najdalej. Życzę im bankructwa przy obecnej polityce cenowej.
    Zaletyżadnych
    Wadytyle, ze brakuje tutaj miejsca
  • ~Kordelia85 / 2013-07-29 14:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra!!!!Ponad 4 tyg czekam na podłączenie usługi!! Nikt się niczym nie interesuje, pomoc techniczna na infolinii ma wszystko gdzieś!!!! Żałuję , że podpisałam z nimi umowę... Kurier przychodzi nagle w dzień roboczy o 13, instalator od linii telefonicznej również w dzień roboczy o 12 bez wcześniejszego uprzedzenia...
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca
    nadal nie mam podłączonej usługi, koszt 99 zł
  • ~Kosia43 / 2014-07-26 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie moje wkurzenie na firmę Netia osiągnęło zenit.W maju tego roku zaczęłam po 2 latach mieć problemy z internetem (posiadam telefon+internet).Zgłosiłam problem i przyjechali technicy którzy stwierdzili, ze to szwankuje router.I wtedy zaczęłam próby telefonicznego zgłoszenia tego faktur, niestety połączenie się z infolinią graniczy z cudem.Rozpoczęłam korespondencję , niestety nikt nie potrafił odpowiedzieć na zadane pytania jak mam otrzymać nowe urządzenie.Pisano coś o nowej umowie, choć stara była bezterminowa.Niestety z korespondencji nic nie wynikło i powróciłam do prób dodzwonienia się. Osiągnęłam sukces, dodzwoniłam się, panienka powiedziała że nowy oczywiście otrzymam odpłatnie jak przedłużę tę bezterminową umowę, uległam i podpisałam bo był już to drugi miesiąc bez internetu i telefonu, a w domu starsi rodzice potrzebujący zadzwonić do lekarza. Pani przedłużyła umowę , poprosiłam o jej wysłanie na skrzynkę powiedziała że wyśle, Zapytałam kiedy otrzymam ruter otrzymałam odpowiedź , ze ok 5 lipca, a nowa umowa od 15 lipca (dzwoniła 23 czerwca). Po zakończeniu rozmowy czekałam na obiecany sprzęt i umowę, sprzęt nie przyszedł, umowa owszem, a zaraz po umowie rachunek.21 lipca postanowiłam sprawdzić co się dzieje z routerem dla mnie, i tu niespodzianka okazało się że router powinien być wymieniony bezpłatnie po zgłoszeniu problemu technicznego jeszcze w maju, ze nie musiałam przedłużać bezterminowej umowy i że zostałam wprowadzona w błąd przez konsultantkę z infolinii.Pan z działu technicznego powiedział, ze już robi zlecenie na wysyłkę sprzętu i w ciągu 2, 3 dni roboczych otrzymam ja.Minęły 4 dni robocze i nic. Dzisiaj zadzwoniłam po raz kolejny i co się okazało , ze panienka widzi informację, ze usługa została dostarczona do ponownej wysyłki 24 lipca. Jestem tak wściekła na nich, gdybym wiedział ze będę tak potraktowana prędzej zrezygnowałbym z ich internetu niż jeszcze przedłużała umowę.
    Zaletybrak
    Wadysame
    ponad 3 lata
  • ~Kowalex42 / 2013-07-25 14:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia... mimo wszystko malo mamy dostawców netu i to pozwala np Netii na takie "numery". Mam umowe na 10Mb i jakos do tej pory nie udało sie osiagnąc tej predkosci. Jest w granicach 4 do 5Mb. Podczas podpisywania umowy zapewniano mnie, ze bedzie to min 70% tej wartosci... i przez okres kilku miesieczy z tego powodu otrzymywałem rabat 30% za net... i jakos sie z tym pogodzilem, bo w takim ukladzie bylo to warte tej oplaty. Nagle sie urwał rabat i... otrzymalem informacje z Netia
    "Dzień Dobry Panu
    dziękuję za kontakt z Netią

    Odpowiadając na Pana pytanie, formalnie według zapisów umowy, którą Pan podpisał posiada Pan łącze do 10mb/s co oznacza że router łączy się z prędkością jak pozwala na stabilną współprace z centralą z zakresu od 1 do 10 mb/s i każda prędkość z tego zakresu formalnie jest prawidłowa.

    Pozdrawiam Serdecznie
    Tomasz Rogoziński
    Centrum Obsługi Biznesu"
    Oznacza to tyle, ze predkosc w umowie nie jest wiążąca dla Netii bo jest tam magiczne słowo "DO" co oznacza włąsnie powyzszą odpowiedz.
    Mysle, ze trzeba zwracac na to uwage, bo cóz... płace wiecej - za 10 Mb a otrzymuje tyle co w nizszej cenie !
    Zaletyjedyna zaleta to ze jest.
    WadyPrzestrzegam przez słowem "do" w umowach !
    Od kilku miesiecy, standartowa cena.
  • ~lu / 2014-01-30 21:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma tragiczna jeżeli chodzi o kontakt lub załatwienie czegokolwiek. Jeżeli wszystko chodzi to jest ok, ale jeżeli są jakiekolwiek problemy, to kaplica! Cztery dni temu zgłosiłąm awarię telewizji. Przyjęto zgłoszenie, dostałam smsa, że awaria zostanie usunięta w ciągu 48 godzin. Po 48 godzinach tv dalej n ie było i dostaąłm smsa, że zgłoszenie awarii zostało zamknięte. Zadzwoniłąm do konsaultanta, któy był owszenm bardzo uprzejmy, próbował mi pomóc, ale niestety nie udało się, bo prawdopodobnie zepsuł się dekoder, czyli NetiaPlayer. Przyjadą technicy i wszystko będzie dobrze. Nikt nie przyjechał od dwóch dni (razem już cztery dni od zgłoszeni.TRAKTUJĄ KLIENTÓW JAK ŚMIECI! CO ZA FIRMA!
    WadyLEKCEWAŻENIE KLIENTA! Konsultanci mili, ale bardzo nieskuteczni!
  • ~luther34 / 2012-10-26 08:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Ludzie pamiętajcie o tym że jako klienci i odbiorcy macie swoje prawa
    skoro operator zobowiązał się do dostarczenia 10mb to powinien się z tego wywiązać
    jeżeli operator nie wywiązuje się z dostarczenia należnej prędkości
    ( pamiętajmy o dowodzie na to czyli print screen ewentualnie zapisujmy wyniki prędkości ) są strony które umożliwiają zapisywanie wyników pomiaru prędkości łącza
    jeżeli dostawca pomimo próśb nie wywiązuje się z umowy to macie prawo do odstąpienia od umowy
    warto zachować zapisy z testu prędkości łącza i powiadomić operatora że zostawiacie je sobie na wszelki wielki :) a operator niechaj was cmoknie w miejsce gdzie plecy tracą szlachetną nazwę
    Zaletynie widziałem zalet
    Wadyza mało tu miejsca na wszystkie wady
  • ~m-zm / 2007-08-28 17:33
    Od ponad miesiąca (po podpisaniu umowy) czekam na podłączenie internetu. Netia nie potrafi w tym czasie zrobić nic ponad nieustanne "prośby o cierpliwość" i "wyrazy zrozumienia". Ta firma powinna się zając wypasem trzody chlewnej albo innymi zajęciami nie wymagającymi kompetencji. Netia to pomyłka, która przerodziła się w horror :/
  • ~mahe / 2008-02-02 09:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem dla firmy internet 1M rok mam za darmo a następnie przez 2 lata za 49zeta.
    Działa bezproblemowo, tylko raz była awaria.
    Zgłosiłem reklamację o 20, a w następnym dniu od godzin rannych miałem znowu połączenie.
    Na stronie www.speedtest.pl można sprawdzić prędkość i zawsze pokazuje więcej niż tp w opcji 1M.
    Każdemu polecam (faktura w obrazie elektronicznym na pocztę)
    Zaletysame plusy
    Wadybrak
    wrzesień 2007
  • ~Marcin / 2013-03-12 20:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet w netii wziąłem ze względu na przyzwoitą prędkość, cenę oraz okres trwania umowy (9 mies)
    Nie chcąc marnować czasu postanowiłem zamówić usługę przez telefon dzwoniąc do centrali netii w Warszawie, po około tygodniu od zamówienia umowa przyszła kurierem, podpisałem i było wszystko ok.
    Na umowie był zapisany okres aktywacji usługi 21 dni, oczywiście technicy netii przyszli do mnie po 23 dniach, niby włączyli linie i powiedzieli że mój modem internetowy nie spełnia nowych standardów, ok więc postanowiłem kupić nowy, kupiłem modem za 200zł z ADSL2+ podpinam go w domu konfiguruje i nic... okazało się że technicy nie włączyli nawet linii, stary modem był dobry i naciągnęli mnie na 200zł. Po zgłoszeniu usterki na infolinii miła pani zagwarantowała mi że problem zostanie rozwiązany w przeciągu max. 2 dni (48h), po przeczekaniu 2 dni dzwonie drugi raz, a pani powiedziała że technicy netii pracują nawet w soboty i niedziele, no to ok, czekam następny dzień (niedziela) i nic, teraz jest wtorek 20:00 i szanowni technicy dalej nie raczyli przyjechać i włączyć mi linie po okresie oczekiwania już 28 dni!!! w piątek rozwiązuję umowę i przechodzę do innego operatora.
    Podsumowując; jedna wielka porażka, burdel na kółkach, ODRADZAM korzystania z usług netii chyba że nie chcesz mieć internetu przez miesiąc lub więcej.
    Zaletyw netii są tylko wady
    WadyOkres oczekiwania, niekompetentni technicy, zerowa obsługa klienta, jedno wielkie DNO...
    miesiąc, 59zł
  • ~Marek Gołębski / 2011-07-01 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem namówiony na zmianę operatora z TP SA na NETIĘ przez panie Małgorzatę Głowacką i Emilię Wolińską z biura netii (tel 533 555 991). Obie Panie zarzekały się, że "technologia netii" pozwoli na dostarczanie mi internetu o prędkości 6Mb na łączach TP SA pomimo, że TP SA nie jest w stanie tego zrobić. po uruchomieniu usługi okazało się to nieprawdą. Panie przestały ze mną rozmawiać (jedna chora a druga twierdziłą, że ... "przez pierwszy miesiąc internet będzie chodził wolniej" !!!! i że MI O TYM MÓWIŁA !!!!!. Na zlożoną oficjalną reklamację w której zażądałem zniesienia opłąt do czasu usunięcia "awarii" lub zakończenia umowy "w sposób umożliwiający mi płynną zmianę operatora". Na odpowiedź miałem czekać 30 dni...!!! (wszystko zgodnie z umową! - sprawdźcie!). po dwóch tygodniach czekania ... WYŁĄCZYLI MI INTERNET BEZ OSTRZEŻENIA !!!!
    Czuję się oszukany, NIE ZADAWAJCIE SIĘ Z TĄ FIRMĄ - bezczelność króluje!
  • ~Marlena / 2016-01-26 20:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Z bólem korzystam bo inny do mnie nie dociera.
    Zaletydziała
    Wadyawarie co pare miesięcy, spadki prędkości do 1mb, przeciążenia centrali
    5 lat
  • ~Mimi / 2012-11-12 12:56
    Ocena: 2.50 / 5
    tylko NIE Netia!! Ogólnie byliśmy zadowoleni, dopóki nie przeprowadziliśmy się do nowego mieszkanka w obrębie tej samej niewielkiej miejscowości. Miesiąc przed planowaną przeprowadzką zatelefonowałam na infolinię z prośbą o przeniesienie usług. Sprawa miała zostać załatwiona w ciągu 3 tygodni. Od przeprowadzki minęło już ponad 2 miesiące a my dalej nie mamy neta w domu, chociaż: wielokrotnie dzwoniliśmy na infolinię (i wydaliśmy sporo kasy), pisaliśmy reklamację oraz byliśmy w biurze obsługi klienta. Adres biura był na stronie Netii, ale na miejscu okazało się, że to jest Internetia, więc niestety nie mogą nam pomóc (chyba, żebyśmy chcieli podpisać nową umowę, to jest możliwość!!). w międzyczasie przychodzili pracownicy techniczni, ale bez wcześniejszego uzgodnienia, dlategobyliśmy wtedy w pracy... Ponadto okazało się, że w starym mieszkaniu przez miesiąc była świadczona usługa, bo nie zgłosiłam, że trzeba ją zablokować. Nic się nie stało, ale gdyby nowi lokatorzy dzwonili na potęgę, to dostałabym kosmiczny rachunek (bo niby jak miałam kontrolować rozmowy wychodzące w mieszkaniu, które nalezy do kogoś innego?!). Obłęd, dezorganizacja, niesolidność.
    Zaletyw miarę przystępna cenowo
    Wadyniesolidna i nieuczciwa firma, brak dostępu do internetu
    1,5 roku, ok. 90 zł
  • ~miska34 / 2010-02-24 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    w sieci jest sporo opinii na temat jednego i drugiego operatora,
    ale mało kto skupia się na szczegółach proponowanych ofert i skonkretyzowaniu swoich potrzeb.
    Dla mnie lepsza okazała się się neostrada z możliwością 3 miesięcznego testowania łącza i tyle

  • ~MN / 2015-03-02 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam. Bałagan, zatrudniaja bezmozgich analfebetów.

    wysłalem rezygnacje przez Vectre, mam potwierdzenie odbioru, innej osobie z tej korespondencji rozwiazali umowe, ale to nie przeszkadza im twierdzic ze wyslalem wypowiedznie na niewlasciwy adres.

    i podtrzymuja to mimo ewidentnego scanu....
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024