Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowolony / 2011-06-20 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem Netii już 4 lata (1mb/s)... nikomu nie polecam... Na przysłanie modemu i aktywacji czekałem 2 miesiące od podpisania umowy.. Przez pierwsze miesiące użytkowania internetu, internetu nie było, cały czas się rozłączał.. kiedy dzwoniłem do biura obsługi powiedzieli że to wina mojego komputera(komputer nowo kupiony) i złego podłączenia prze zemnie modemu(jestem informatykiem...).. Przez 3 miesiące braku internetu musiałem zapłacić 3 * 50 zł czyli łącznie 150 zł.. po czym "kochana netia" zwróciła mi 9.50 zł zadość uczynienia za to że nie miałem internetu 3 miesiące.. do pół roku użytkowania internetu internet potrafił się rozłączać do 20 raz na dzień.. po pół roku się poprawiło ale nadal internet potrafił się rozłączać nie wiedzieć czemu.. przez 3 lata użytkowania nigdy nie miałem pełnego 1mb/s internetu zawsze prędkość była zmniejszona do 0.5-0.7 mb/s.. i zawsze się internet rozłączał.. mimo to podpisałem umowę na 1 rok mimo to że byłem już użytkownikiem 3 lata nie dostałem lepszej umowy płaciłem tyle samo czyli 50zł miesięcznie, nie dostałem także nowego modemu.. przez ostatni rok nic się nie zmieniło było tak samo jak zawsze, prędkość nie była pełna internet się rozłączał itp... Ale to co dzisiaj Netia mi zaproponowała w związku z przedłużeniem umowy po prostu wbiło mnie w ziemie.. dotychczas płaciłem 50 zł a teraz netia oferuje mi internet 1mb/s za 60 zł i router za 1zł.. powiedziałem, że dziękuje ale nie skorzystam z tej jak to pani powiedziała "oferty specjalnej"..

    NIKOMU nie polecam internetu w NETII... z wszystkich opcji jakę są teraz dostępne na rynku NETIA jest najgorszą..
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Oszukany klient / 2012-09-03 20:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam Serdecznie,
    chciałbym przestrzec wszystkie potencjalne ofiary firmy INTERNETIA.
    Otóż firma ta,jawnie oferuje lub oferowała nieodpłatnie PREZENT w postaci np.kamery internetowej w zamian za podpisanie umowy.
    Jest to bardzo ciekawa propozycja i myślę,że zachęciła nie jednego klienta.Ale uwaga,nie daj się naciągnąć!!!
    Niestety jest to po prostu zwykłe oszustwo.
    Od ok. 6 miesięcy próbuje otrzymać jakiekolwiek informację dlaczego kamera jeszcze do mnie nie dotarła.I co?
    Po kilkunastu mailach i kilkunastu telefonach jakie musiałem wykonać oczywiście na własny koszt dostałem odpowiedźod Pani Anita G.,że kamera została wysłana w lipcu ale jeśli nie dotarła to wyślemy jeszcze jedną.Jak mam to rozumieć?
    Wspomnę również,że firma INTERNETIA sama nie raczy poinformować klienta na jakim etapie jest sprawa tylko trzeba niestety samemu się tym zainteresować co kosztuje dużo czasu,pieniędzy i nerwów.
    Podsumowując:
    nie dajcie się naciągnąć na rzekomy PREZENT wymieniony w umowie ponieważ jes to nic innego jak tylko chwyt marketingowy a prezentu i tak nie otrzymacie.
    OSZUSTWO!!!
    Zaletybrak
    Wadydużo
    8miesięcy
  • ~Panna z zachodnio pomorskiego / 2015-01-30 20:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet jest szybki, raz na jakiś czas. Wtedy jestem z niego naprawdę zadowolona. Ale gdy minie ta chwila to jedna witryna internetowa potrafi się ładować 5 minut.
    ZaletyPiękne słówka przy zawieraniu umowy, internet czasami robi naprawdę dobre wrażenie, lecz tylko na chwilę.
    WadyOkropnie niska prędkość, często w ogóle nie ma internetu
  • ~Robert / 2012-12-23 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Obiecywali podłączenie internetu w ciągu 7 dni a czekałem 28. Do tego oszust siedzący w punkcie Netii obiecywał pierwszy rachunek za 19.90 bez kosztów aktywacji (przeczytałem umowę i wszystko było ok) a na rachunku akuku: zamiast 20zł - 120zł. I ciągłe zawieszanie, zepsucia i awarie. Zrobiłem katastrofalny błąd podpisując z nimi umowę.
    Zaletybrak.
    Wadyoszustwa, awarie, wprowadzenie w błąd, jakość obsługi żenująca.
    klient od 3 lat, produkt od 3 miesięcy.
  • ~robert / 2012-12-29 09:31
    Ocena: 2.00 / 5
    witam,totalna porażka,po przedłużeniu umowy internet nie przyspieszył do obiecanych 10mega a wręcz zwolnił.Urządzenie Netia SPOT tak reklamowane nie działa,ogólnie lipa,nastawieni na zysk i nie dbają o klienta,po przyciśnięcu konsultanci rozłączają rozmowy,NIE POLECAM,SPRZEDAJĄ USŁUGĘ KTÓREJ NIE POSIADAJĄ
    WadyMAŁA PRĘDKOŚĆ,NIEDZIAŁAJĄCE URZĄDZENIA
  • ~tylko stałe łacze !!! / 2015-01-11 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    co tu durzo pisac zoabczcie sami płace za 10 Mb a mam 0,64 mb dzwonie co 2 -3 dni zgłaszam awarie dzien dwa normalnie do 8 a potem znow to samo i takmw koło GORĄCO POLECAM !!!!!! na szczescie konczy mi sie umowa juz nigdy wiecej !! tylko stałe łacze nigdy ADSL syffff
    ZaletyZadnych drogo ! ciagłe problemy , koniecznosc wykupienia internetu + telefonu a poco dzis komus tel stacionarny smiech
    Wadywszytskie mozliwe oszukuja na predkosci
    2lata
  • ~vico / 2014-10-10 13:37
    Ocena: 3.50 / 5
    obsługa klienta - beznadziejna, awaryjność duża
  • ~xxxx / 2015-01-25 18:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadam umowe na telewizje plus itnernet, jednakkorzystam tlyko z internetu. Jest to pakietm Max 20 czy jakos tak. Teoretycznie predkosc maksymalna powinan wynosić 20Mb/s, jednak najwyższa jaką zarejestrowałem kiedyś w nocy to było niecałe 8Mb/s. Ostatnimi czasy(od jakiś 3 miesięcy) w ciągu dnia zrywa mi połączenie na 10-30 minut pare razy dziennie. Był też przypadki, że internetu nie miałem pare dni. Po zgłoszeniu przyjechał monter, sprawdził, poweidział że u mnie wszystko okej,a internet powinien niedługo być. Na drugi dzień internet się pojawił ale prędkość wynosiła 0,5Mb/s. Nie na taką prędkość była umowa! Wiem że wumowie jest napisane MAKSYMALNA prędkość, jednak 0,5 to jest chyba jakaś przesada. Postanowiłem podziękować tej firmie i już więcej nie mieć z nią do czynienia. Są tańsze, stabilniejsze i lepsze opcje niż Netia. Pozdrawiam z Gliwic.
    Zaletyprzez słuchawkę bardzo mili
    Wadyniestabilne i wolne połączenie, duża ilość "awarii"
    od 2011, Płacę koło 120 zeta miesięcznie
  • ~Anonimowy / 2014-12-14 21:10
    Potwierdzam. Jestem klientem od 3 lat. Odkąd rządzi netia, co chwile zgłaszam awarie!!!! Bez tv i neta byłam przez dwa tygodnie. Jak wreszcie pojawił sie technik u mnie na chacie, siedział dwie godziny, wymienił modem, zrobił milion restartów i.....udało się, usługi powróciły. Po tej akcji obiecałam sobie że nie przedłużę umowy. Pewnego dnia zadzwonił kolo z Netii że zwiększają prędkość neta,miałam 20 max, mam mieć 50 max...Właśnie mijają trzy tygodnie, technik będzie jutro. Daje im ostatnią szansę, potem spadam do Neostrady.
    Zaletyha, ha, ha !!!!!!
    Wadynie mam tyle czasu żeby je wszystkie wypisać.......
  • ~Anty / 2009-11-04 22:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytając komentarze chciałam zwrócić uwage na jeden fakt. Piszecie tu o LLU - jest to technologia na lini tepsy. Piszecie równiez o awaryjności internetu. A nie zastanowiliscie się, dlczego tak jest ? A może jest tak własnie dlatego że TP jako do niedawna jedyny monopolista w tej dziedzinie nagle ma konkurencje w postaci Netii. Warto zwrócić uwagę na fakt iż większa częśc usług netii takie jak LLU czy BSA swiadczone jest na łaczach TP. I co dalej? Dzwoni Pan X na infolinię, zgłasza usterke. I własnie tu zaczynają się schody. Bo to technicy z TP musza to sprawdzić. Mowiąc krotko - zastanówcie się co dla tepsy jest korzystniejsze ? Sprawne zalatwianie usterek swoich czy usterek na laczach swiadczonych dla Netii ? Dla mnie odpowiedź jest oczywista. Osobiscie wiem jak to wyglada i wiem że wszystko co jest na łaczach TP jest złem. Warto wziąść zwykłego ADSL na linii Netii i wtedy to juz nie jest tak straszne. A co do prędkości - oczywiscie - jeżeli klient chce miec 6Mb to na taka prędkośc się umowę podpisuje i w praniu dopiero wyjdzie czy taka predkośc może byc swiadczona. I tyle. I tak jest nie tylko w netii. Nie ma co narzekać, kiedyś byly modemy wdzwonkowe i ludzie się cieszyli że mieli internet a dzisiaj 16 Mb dla osoby prywatnej to juz za mało ..
  • ~Aroko / 2012-11-01 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukuje, rachunki miały być niższe niż w Orange a są wyższe o 20zł. Internet miał być szybszy, umowa podpisana na 2Mb a jest 1Mb. Internet się zawiesza.
    W umowie są HACZYKI! czytać dokładnie umowę.
    NIE POLECAM TEJ FIRMY!
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejny internet, wyższe rachunki niż miały byćrachunki, są haczyki w umowie
    2 miesiące
  • ~Arturwkurt / 2016-02-27 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet do 20Mbs a mam ledwie ponad 1Mbs przy cenie 70 zł kpina
    Posiadam protokół oględzin instalacji wykonany przez TP S.A i spokojnie powinno być 7Mbs .

    Pisał już ktoś skargę do Rzecznika Praw Konsumenta?
    He nawet na jedna gwiazdkę nie zasługuje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Autumn81702 / 2014-01-30 23:57
    Ocena: 2.75 / 5
    A widzicie? Jednak miałem rację pisząc że Netia oferuje niską jakość usług. Niepełna prędkość jak się utrzymywała, tak się dalej utrzymuje.
    Tak więc droga Netio, w maju oczekuj papierów rozwodowych, dziękuję za tą "współpracę", może kiedyś wrócę do ciebie ale na tą porę - sorki, ale nie ma bata, nie wracam.

    Oceny na koniec następujące:
    Parametry - 3. Nie ukrywam, mogłoby być lepiej.
    Cena - 2. Grunt że działa, ale ceny trochę zbyt duże.
    Obsługa - 4. Mam dobry humor, dlatego daję tyle ;-).
    Niezawodność - 2. Jakoś działa, ale czasem pozostawia wiele do życzenia.
    ZaletyDobrze, że pomoc techniczna szybko naprawiła internet ;-].
    WadyWymieniałem wiele razy te wady.
    Prawie 4 lata, ok. stówy.
  • ~B / 2015-12-31 23:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Jako, że większość opinii tutaj jest po tym jak coś jest nie tak, to ja dorzucam swoje doświadczenia po 4 latach użytkowania samego internetu w netii.
    Problemy miałem na początku, gdzie przy podpisywaniu umowy po milion razy pytałem o prędkość internetu, twierdzili, że spoko, 20mb/s to będzie to co ja bedę miał na pewno w mieszkaniu niemalże w centrum warszawy. Po podpięciu wyszło 7 z hakiem, czyli 80zł płacę za 7 mb/s. Z czego 40zł to utrzymanie łącza. Przez 4 lata problemów z tym internetem nie było, ani jednego braku, chwilowe zerwania i fiksowania routera tak, ale żeby nie było internetu przez choćby godzinę to nie pamiętam. Jeśli chodzi o obsługę klienta to dla mnie największy dramat netii to nękanie telefonami z promocjami, ofertami i innymi. Po 5 razy dziennie z różnych numerów. Z płatnościami, ukrytymi kwotami, aneksami czy innymi wyłudzeniami nie miałem tutaj do czynienia.
    Przechodzę do UPC gdzie za tą samą cenę mam nie 7 a 250mb/s.
    Grunt to czytać i dopytywać, nie zgadzać się na ich oferty, a będzie dobrze.
    Zaletystabilność
    WadyCENA! PRĘDKOŚĆ
    4 lata za 80zł/mc za 7mb/s
  • ~david062 / 2013-01-26 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    netia przejeła moj internet od przejecia minelo 6 miesiecy ponad dziala o wiele gorzej niz wczesniej , obsluga klienta sekretarka automatyczna . Zmieniam na neostrade :)
    Zaletypotrafi zdenerwowac
    Wadynie dziala
    6 miesiecy ponad
  • ~Ewa / 2009-09-21 00:11
    Ocena: 2.75 / 5
    Przechodząc z tp do Netii zrobiłam NAJGORSZY interes życia!!!!!!!!!!!!!! Mam telefon i internet - to jest jedna wielka żenada i ściema!!! Ciągle nie mamy telefonu i internetu,zrywa nam połączenia, więc dzwonimy na infolinię z komórki i WYDAJEMY kasę z komóry, tam odsyłają nas od konsultanta do konsultanta, w ogóle to jest jedna wielka LIPA, nie są warci tych pieniędzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! Żałuję, że odeszłam z TP!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Ewa / 2014-09-09 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, jezeli chodzi o zalatwianie rejklamacji. Przypomina to walenie glowa w mur. W moim przypadku Netia weszla po kablach Orange do mieszkania, nie informujac mnie o tym. Dowiedzialam sie, gdy chcialam przywrocic Telefon Orange, nie uzywany przez pewien czas. Zadna reklamacja nie skutkuje. Za kazdym razem obsluguje reklamacje ktos inny i powtarza w kolko wyuczone zdania, ignorujsc zarzut postawiony przez mnie.Z pozycji silniejszego probuja wymusic zaplate kary za zerwanie umowy za wszelka cene,chociaz sami zawinili, nasylajac firme netia arvato-widykacja. Odradzam goraco zawieranie jakichkolwiek umow z Netia! Moja droga cierniowa z Netia trwa juz od marca..
    A tu inna opinia, ktora znalazlam na Forum, na temat Netii i jej sposobow na zarabianie pieniedzy:

    Użytkownicy
    1 postów


    Napisano 29.04.2013 - 18:10

    Mam Internet Dialog-Netia 20 Mb/s od trzech miesięcy. Oparty jest na skrętce miedzianej. Prędkość pobierania średnio to ok 14 Mb/s. Ogólnie działa dość stabilnie choć często zdarzają się krótkie przerwy w działaniu, również moi znajomi z innych dzielnic też się na to skarżą.
    Przy okazji ostrzegam przed pochopną aktywacją usługi HBO GO. Usługę aktywuje się łatwo zaś rezygnacja wymaga sporo zachodu i kosztów. Abonament za tą usługę 25 zł miesięcznie, aby zrezygnować, choćby zaraz po aktywacji trzeba zapłacić haracz w wysokości ok 180 zł +abonament za kolejny miesiąc i wysłać pismo do Netii. Łatwiej chyba obronić się przed rabusiem w ciemnej ulicy.
  • ~freed / 2012-12-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest firma tylko pasożyty, zerują na tym co wybudowała TP zamiast położyć swoje kable. U mnie kable mają 35 lat są całe czarne ze starości, ja się pytam kiedy je wymienią za 50lat? 80lat? KIEDY??? polska będzie ostatnim krajem w UE która będzie mieć światłowód, brak inwestycji latami w infrastrukturę zrobiło swoje.
    Zaletybrak
    Wadywszyskto
  • ~Gdynianin / 2011-07-08 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Uwaga na umowy tej złodziejskiej firmy. Diabeł tkwi w szczegółach, niedomówieniach, naciąganiu na promocje którym się nie podlega o czym dowiadujemy się przy pierwszej fakturze której wysokość nijak się nie ma do tego czego się spodziewaliśmy i co niby było ustalone z działem sprzedaży i spisane w postaci umowy oraz dodatkowe dokumenty które "są integralną częścią umowy" jak się wyrażają na infolinii po fakcie, a których przed podpisaniem umowy klient nie jest świadomy istnienia ;/.
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM.
    Gdynianin
  • ~gość / 2013-04-08 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    nikomu nie polecam, klamcy i zlodzieje, strasza jesli nie chce sie a nimi przedłuzyc umowy
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie z możliwych
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024