Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~J# / 2012-04-20 12:21
    Jeden wielki nieprzyjemny żart i koszmar z klientów. Zarówno z firmy jak i prywatnie.. Że jeszcze nie zbankrutowali, to chyba dzięki naiwnym. Niech wszyscy od nich stronią
    ZaletyŁadne logo
    WadyWszystko pozostałe
  • ~jacekbigoski / 2012-11-05 08:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Przed podpisaniem umowy - obietnice zapewnienia itp. Po podpisaniu umowy problemy z nieuprzejmi a przede wszystkim z niekompetentnymi konsultantami. Ignorancja konsultantów a jeden podważa zdanie innego.Chęć wciśnięcia na siłę internetu mobilnego. Gdy padło w końcu stanowcze NIE - zwrot o 180 stopni i niegrzeczne zachowanie konsultantki. Firma ewidentnie nastawiona na sprzedaż co w przypadku możliwości wykorzystania jedynie 30 procent istniejącej infrastruktury byłej TPS-y ( wg. obowiązujących uregulowań prawnych ) daje jej marne możliwości zapewnienia poziomu świadczonych przez siebie usług. Przez pół roku ZAPEWNIALI mnie, że będę miał internet 20 Mb z telewizją a prawda jest taka, że nie mogli przyspieszyć internet z 1 mb do 6 mb. Po powrocie do TPS-y otrzymałem w ciągu dwóch dni 10 Mb na dzień dobry. Stanowczo odradzam Netie jako operatora co doświadczyłem przez rok na własnej skórze.
    Zaletyniestety nie było
    Wadybardzo dużo pracy przed nimi głównie w zagadnieniu zarządzanie jakością...
    na szczęście już się go pozbyłem - miałem przez rok niestety....
  • ~jargh / 2014-06-08 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma, która chwyta się najbardziej prymitywnych chwytów. Dzowni jakiś "pracownik telefoniczny" Netii, pokrzykuje, grozi naliczeniem dodatkowych opłat, domaga się wycofania pisma wypowiadającego umowę. Proponują zmianę umowy i nową ofertę, ale odmawiają przesłania treści aneksu bez uprzedniego wycofania pisma o wypowiedzeniu umowy.

    Na koniec pani "pracownik telefoniczny" (tzn. taki, który nie ma dostępu do maila) grozi, że wyłączą usługę ze skutkiem natychmiastowym, chociaż w umowie jasno napisane, że jest 1 miesięczny okres wypowiedzenia i do kiedy umowa obowiązuje.

    Szczerze odradzam, nawet jeśli oferują jakąś promocję, to proponuję się trzy razy zastanawić, czy chcecie się później z nimi szarpać. Po prostu zero szacunku dla klienta.
    Zaletynieznane
    Wadychamstwo, prymytiwizm, uciekanie się do kłamstw
    1 rok
  • ~Jaro / 2015-08-06 10:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, ostatnio toczę bój z NETIĄ. Do tej pory posiadałem pakiet Gigakablówka Internet+TV za 49,90. Zadzwonił do mnie pan konsultant, przedstawiając mi ofertę przedłużenia umowy (w połowie okresu jej obowiązywania) do sierpnia przyszłego roku w tej samej cenie. Dodatkowo miałem dostać telefon za darmo, a to czy sobie go podepnę czy nie, to już miało zależeć tylko ode mnie. Oczywiście zostałem poinformowany, że jeśli nie przedłużę umowy teraz, to prawdopodobnie promocji nie będzie po zakończeniu okresu umowy. Po paru dniach przyjechał kurier z umową, trochę zdziwiło mnie, że zaznaczona jest na niej tylko usługa telefoniczna i napis "dosprzedaż z telefonem" ale pomyślałem, że pewnie taką formę musi mieć ta umowa, żeby przedłużyć wszystko do przyszłego roku. Zaufałem telesprzedawcy, podpisałem no i to był fatalny błąd. Na infolinii dowiedziałem się, że żadnej akcji przedłużania umów nie było, a ja podpisałem jedynie zobowiązanie na telefon na 12 miesięcy. Niestety było to już 14 dni po podpisaniu papierów... W świetle prawa wszystko OK bo na umowie był zaznaczony tylko telefon. Może i w świetle prawa tak ale ja czuję się oszukany. Złożyłem reklamację, pani, która nie była przesadnie miła i zachowywała się tak jakby to ona wiedziała wszystko najlepiej nie mogła jednak znaleźć nagranej rozmowy z konsultantem i zaproponowała TV na 1 miesiąc za złotówkę w ramach rekompensaty. Nie zgodziłem się i poprosiłem aby rozmowa była koniecznie zweryfikowana. Jeżeli to nic nie da, to jestem skłonny zapłacić karę i odejść z NETII na zawsze. Nie mam zamiaru borykać się więcej z oszustwem i niekompetencją tej firmy. Dla innych mam przestrogę - uważajcie na propozycje konsultantów NETII, w dużej mierze są to pracownicy zewnętrzni, którzy wcisną byle kit, tylko żeby dostać kilka złotych prowizji za sprzedaż usługi. A dla NETII mam radę - lepiej dobierajcie firmy współpracujące przy telesprzedaży bo opinię później odbudować będzie ciężko. Pozdrawiam!
    Zaletyniska cena
    Wadyobsługa klienta
    6 miesięcy, 49.90
  • ~JUSTIN / 2009-03-16 19:03
    Jako byly pracownik TPSA, chciałbym zwrócić uwagę, że wiele negatywnych opinii o konkurencji (w tym Netii) to efekt działania pracowników TPSA, którzy rozsiewają tzw. "czarny marketing szeptany". Sam w tym brałem udzial, bo szef tego ode mnie wymagał. Przykro mi, że ktoś się na to "nabierał". Jako, iż ostatnie zmiany w TPSA zmusiły mnie do odejścia, chcialbym zrobić ten rachunek sumienia i przestrzec przed takimi praktykami.
    ZaletyNie wiem, nie korzystam
    WadyNie wiem, nie korzystam
    Nie wiem, nie korzystam
  • ~karol / 2014-02-21 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    witam opinia odnośnie telefonu w neti
    Telefon puki był w tpsa nigdy nie było z nim problemów (około 15lat)
    Przeniosłem usługi do Neti bo to samo tylko taniej po roku zaczęły się problemy aż w końcu telefon nieczynny przez 4 miesiące. Zgłaszane reklamacje i na czas przyjazdu technika telefon czynny (niby coś naprawił) (problem w centrali)za chwile weryfikacja ze strony Neti czy telefon czynny po czym telefon znowu był nieczynny i tak w koło. W końcu rezygnacja z umowy (niby na czas nie określony) bo na końcu umowy pisze o opłacie aktywacyjnej 120 zł pomniejszanej o 5 zł za każdy miesiąc. I się upominają o 33 zł a ja przecież przez 4 miesiące zapłaciłem abonament a nie mogłem wykorzystać nawet 1 minuty. Aż w końcu okres wypowiedzenia dobiega końca do 28 lutego i bach dzwonią że telefon czynny (bez przyjazdu technika) powód usterki problem w centrali. potem pan dzwoni że nie uznają reklamacji dotyczącej anulowania tej opłaty aktywacyjnej bo nie zgłaszałem awarii codziennie. wniosek złodzieje i oszuści płacić i nie korzystać
    ZaletyTrzeba płacić abonament
    WadyBrak możliwości kożystania z telefonu, obsługa klienta to kpina,
    1,5roku 35,90zł/msc abonament
  • ~kazio / 2013-10-25 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    około 1 rok temu internetia przejęła lokalnego prowidera netu. U poprzedniego dostawcy miałem szybki internet, sprawnie wszystko działało. Po przejęciu okazało się że obcięli mi parametry do 5mb/3mb.
    i mój router ma ciągłe zwiechy.
    od 48 h jest awaria netu i nie potrafią podac konkretnego terminu naprawienia usterki. Rewelka. Czas na zmiany
  • ~Krakus - ruczaj zawiła obozowa / 2015-07-18 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Netię i od kwietnia ciągłe awarie a na dodatek od 3 tygodni transfer 540 kb/s, mieszkam na ruczaju i za dużo sprzedali usług a za słabe łącza no i okazało się że infrastruktura padła. Dzwonię na infolinię i mnie zbywają a na dodatek nie wiedzą kiedy naprawią łącza. Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyNie kompetencja infolinii i techników, awaryjność i olewanie klietów
    3 lata za 40zł
  • ~Krs / 2012-07-26 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z netii to katastrofa co chwila się coś psuje, jak nie zrywa połączeń to stron nie otwiera. Później kontakt z pożal się boże infolinią... Nie wiem czy oni łapanki w łęcznej urządzają, żeby ich tam posadzić, banda nic nie wiedziących dyletantów potrafiących przełączać jeden do drugiego. Jeżeli ktoś tylko ma możliwość niech bierze co innego
    Zaletyże jest
    WadyCała reszta
  • ~Luzik / 2015-08-03 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia rżnie klientów zaniżając transfer i z 10 Mb/s zrobiło się siedem i z tego jeszcze może być 20% mniej czyli ok.5 Mb/s. Nie przyjmują reklamacji. Czas ich pożegnać dno. Mam umowę na czas nieokreślony.
    ZaletyBrak
    Wadykiepski transfer za duże pieniądze
  • ~Malenka / 2013-10-08 14:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Od niedawna mam umowe w Netii - 30mb/s i jestem rozczarowana :( Strasznie wolno mi dziala, wiesza sie. Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego tak sie dzieje? Szukalam tez na innych stronach np tej http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,824141 ale nikt nic nie wie. A na infolinii pracuja niekompetentne osoby :(
    Zaletybrak
    Wadywolny
    2 tygodnia
  • ~markus69 / 2012-12-22 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    lUDZIE nie wchodzcie w to netia bo to jest jeden wielki klam mialem 8gb myslalem ze jak bede mial 16gb bedzie szybciej mam od netii 16gb i jest wolniejszy niz 4gb
    Zaletyzadnych
    Wadypowolny i gasnacy internet
    3lata
  • ~marszal / 2014-09-12 10:24
    Ocena: 1.50 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE! Na szczęście udało mi się po walkach z kilkoma działami skutecznie wypowiedzieć umowę. Tutaj utrudnianie na każdym kroku, a to że nie dostali załącznika z wypowiedzeniem, a to ze termin przekroczony, odpowiedz po tygodniu, byleby KLient placil za niedzialajaca uslugę kolejny miesiąc.

    Internet ciągle nie działał, stałe braki sygnału TV często kilka dobrych godzin. BOK w ogóle nie pomaga tłumaczą się ciągłymi pracami konserwacyjnymi dla dobra abonentów. Dramat.

    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w dostawie usługi, niepomocny BOK, utrudnianie rozwiązania umowy
  • ~Max / 2016-01-12 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet powinien działac z prędkością 50Mbps a działa z 13... Moja opinia jest bardzo negatywna. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie działa jak powinien
    1 rok
  • ~Michał kot / 2012-12-20 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!
    Zaletynic
    Wadywszysko
    4 lata bo nie mam wyboru
  • ~MR / 2012-10-30 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to moim zdaniem banda naciągaczy i oszustów :-)

    strona interntowa skonstruowana tak, aby nic nie odszukac, serwiz netia 24 dziala słabo i żadko.

    Ceny zminiają jak chcą (w skrucie: dodajemy kanału, rachunek będzoe wyższy, ale możesz rozwiązać z nami umowę - wtedy zapłacisz za wcześniejsze rozwiązanie tej umowy)
    Zaletybrak
    Wadyreszta
    10 miesiecy - 130zl
  • ~MrZi / 2012-05-10 23:40
    Przy przedłuzaniu umowe do 20mb, nie informują że użytkownik ma mozliwosc zmiany zwyklego modemu na router za 1zl (ktory jest potrzebny do uzyskania takiej predkosci) a jak umowa wejdzie i internet nie dziala to każą sobie zaplacic 99zl za wypozyczenie sprzetu od nich albo zakup w sklepie komputerowym. Nie interesuje ich ze internet nie dziala na zwyklym modemie( podobno Sagem 800 dziala stabilnie do 6mb) a przy 20mb ma brak sygnalu.
    Prosilem o zmniejszenie do 6mb aby internet znajomej dzialal normalnie do czasu rozpatrzenia reklamacji i otrzymania przez nia routera za 1zl, niestety technik podobno nie ma takiej moziwosci(zwiekszyc mogl a zmniejszyc juz nie?). Co z tego ze klientka placi za dostep do sieci ktorego nie ma. Niech czeka.
    Wg mnie podejscie Netii do klienta jest karygodne. Jestem informatykiem, rozmumiem ze nie kazdy sie zna na tym, ale konsultant powinien zapytac jakie sprzetu uzywa klient, a nie przedluza umowe i zainteresowanie sie urywa.
    Spotałem sie z wieloma przypadkami, Podejscie konkurencji jest inne. Pomoc technika nastepuje po max 24h .Jesli cos nie dziala na linii stabilnie to przysyłaja technika i obniza on transfer. Wg mnie dbaja o ludzi.
    Dziwi mnie podejscie Netii do ludzi, skoro klient przedluza umowe, otrzymuje 20mb, ma zwykly modem i nie zostaje poinformowany o tym ze nie uzyska tego transferu na zwyklym modemie od nich to czemu do czasu rozpatrzenia reklamacji tj 30dni nie uruchmia mu słabszego łącza który ten modem jest w stanie obsluzyc?
  • ~nadszyszkownik / 2013-04-19 08:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia w Rawiczu to całkowite nieporozumienie. Dałem się naciągnać na 20MB. Oczywiście wskazówka speedtest nigdy nie wychyliła się powyżej 4. Poźniej z rozbrajającą szczerością pracownik BOKU powiedział mi że u mnie "nie ma technicznych możliwości na 20" i cmoknij się pan w tyłek. Ja wiem w jakim świecie żyje ale prawdę mówiąc jeśli kupilem 20 to po cichu liczyłem przynajmniej na 10. Skoro pan z BOKU tak łatwo sprawdził ile faktycznie moge miec przepustowości to dlaczego nie zrobił tego telemarketer gdy wybierałem abonament? (pytanie retoryczne)
    Internet przez ponad miesiąc tracił połączenie (co 10 minut na 1 minute)
    BOK nawet nie przyjmował zgłoszenia awarii bo jak usłyszałem "jest to awaria ogólna o której wiedzą"
    Teraz "awaria ogólna" została opanowana wiec internet zrywa już tylko co godzine. Dziś kolejna awaria "nieogólna" która dała mi motywacje do napisania tej opinii. Nie polecam!
    Zaletyczasem działa
    Wadyawaryjna i powolna (uważaj przy wyborze abonamentu!)
    od stycznia 2013, pakiet 20MB ~65zł/miesiąc
  • ~netiaPasożyty / 2012-11-20 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja też miałem problemy z netią, nie kompetencja pracowników to u nich standard biorą ludzi z łapanki, zero przeszkolenia. Ogólnie to nie tylko w netii dzieją się takie rzeczy w wielu firmach jest to samo, polskie firmy są jedne z najgorszych w UE czyli oszukiwanie klientów nie kompetencja pracowników itp.
    Zaletybrak
  • ~NIE NIE Nie I JESZCZE RAZ NIE / 2015-02-06 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem pewny czy ktoś oprócz mnie miał 8 routerów tej oto firmy gdyż Stwierdzone było kilka razy że internet nie działa jak powinien.Problem był taki że to ich serwery są beznadziejne i oni zamiast zaprzestać zapraszania i naciagania nowych klientów mogliby zająć się naprawą drewnianych serwerów. Nie polecam serdecznie tyle pieniędzy za tak mały transfer + raz w miesiącu jest on taki jak w umowę
    Zaletyhahahahaha
    Wadywszystko
    Nigdy więcej!!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024