Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2011-01-05 10:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Przypadkowo trafiłem na to forum i kiedy czytam o kłopotach z Netią to wpadam w zadumę. Dopiero teraz zaczynam się bać. Do tej pory na tego usługodawcę nie mogę nic złego powiedzieć. Przez kilka lat moim dostawcą Internetu była TPSA i odszedłem z niej z powodu złego traktowania klienta. Kłopotów technicznych z siecią TPSA nie miałem. Już prawie rok korzystam wraz ze swoimi znajomymi z Netii i muszę powiedzieć, że w niczym nie ustępują TPSA. Może Ci, których dotknęły kłopoty mieli wyjątkowego pecha a ja wyjątkowe szczęście - nie wiem...
    ZaletyWszystko działa normalnie.
    WadyDo tej pory nie widzę, ale po przeczytaniu tych postów jestem w strachu. Prewencyjnie obniżyłem ocenę obsługi klienta choć dotychczas nie zgłaszałem żadnych kłopotów, więc tak naprawdę nie wiem.
    ok. 6 m-cy
  • ~marian / 2010-08-26 16:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziwi mnie, że ludzie specjalnie się rejestrują tylko po to, żeby napisać tylko jednego posta jaka to Netia zła, jakoś ja nie mam problemów z Netią i inni też nie mają, więc może Ci pechowcy niech już nie wypisują?

    Zapamiętajcie jedno, nie ma idealnego dostawcy usług internetowych, nawet na UPC czy inne większe sieci ludzie się skarżą, że u nich net u tego dostawcy nie działa ale takie osoby jak Wy to wyjątki. U innych Netia czy UPC działa dobrze a u kilku osób w ogóle nie działa i tak się zdarza niestety. Ja osobiście jestem zadowolony z usług Netii a problem widocznie leży po waszej stronie, skoro się choć trochę nie znacie na tym to nie zamawiajcie w ogóle neta, bo u każdego innego dostawcy będziecie mieli te same problemy.

    Pozdrawiam!
    Zaletycena
    Wadybrak
  • ~Miedzianek / 2013-01-14 12:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Mam internet od Netii,wczesniej mialem w CSK(siec tylko u nas w miescie i okolicach-Bialystok). Od kiedy przeszli do Netii/Internetii jakies 2 lata temu mam lepszy transfer,mniejsze pingi,lepszy upload. Na umowie(podpisanej jeszcze z CSK) mialem 8/8 symetryk,zewnetrzne ip,w nocy predkosc x4. Za dnia mialem realnie 20/10,w nocy sie zdarzalo 150/60,ale realnie bylo 100/50,pingi ponizej 20,nigdy nie zrywalo polaczenia. Teraz mialem przeniesc cesje z firmy na siebie jako prywatna osobe,ale Pani polecila mi zerwanie umowy i od razu podpisanie nowej jako nowy abonent(co wiaze sie z lepszymi warunkami platnosciowymi) w opcji internet max 100. Mozliwosci mojego lacza sa,wiec wzialem. Rachunek 5zl nizszy niz kiedys,a jak bedzie z transferami-zobaczymy. Jednak po moim 4letnim doswiadczeniu z ta firma moge smialo powiedziec,ze porzadna firma:) Rowniez NIGDY nie bylo problemu z obsluga klienta-czy to przez telefon,czy tez osobiscie w punkcie.
    Nie wiem skad te malo pochlebne opinie,moze macie stara infrastrukture/problemowe routery(polecan D-Link/Linksys/TP-Link)/zamulone kompy,u mnie nowy bloczek,nowe 'stare' osiedle,niegdysiejsze CSK bardzo mocno inwestowalo w infrastrukture w Bialymstoku,po calym miescie(szczegolnie na moim osiedlu) rozsiane sa swiatlowody(albo i cos lepszego-nie jestem znawca,ale o swiatlowodach wiem,ze montowali pare lat temu)
    Zaletyniski ping,wysokie transfery DL/UL,stabilnosc lacza
    Wadyhmm...moglo by byc za darmo:P?
    4 lata? 70zl miesiecznie
  • ~net24 / 2010-03-05 16:06
    Ale z was baranki , delikatnie to ujmjąc. Ja jak wielu innych naiwnych dałm sie na poczatku roku nabrać na oferte netii. Szkoda ze nie byliście wtedy w biurze tej firemki i nie widzieliście ilu jest tam zdesperowanych i wnerwionych klientów , którzy poczuli sie oszukani.
    Życze wam zeby internet działał bezawaryjnie, bo w innnym przypadku netia ma 3DNI NA ZAREAGOQWANIE NA USTERKE, ZARERAGOWANIE A NIE USUNIECIE bo to moze potrwać znacznie dłużej , wspołczuje wam baranki.
  • ~NETIA / 2009-11-23 15:53
    Tylko do konca listopada, internet i telefon po 1zl przez pierwsze 6mc, od 7mc do 24mc internet od 59zl, telefon 35zl. formalnosci zalatwiamy za ciebie. wiecej informacji pod numerem tel. 784-235-390.
    sylwia filipecka.
  • ~P@atrykos / 2014-01-12 00:25
    Ocena: 4.50 / 5
    Posiadam od 5 lat internet 6 Mb/s oraz abonament telefoniczny non stop i jestem baaardzo zadowolony. Cena jest ok, zero awarii, obsługa przyjemna. I to wszystko na łączach od TP - Orange...zatem zdecydowanie Polecam!!!
    Zaletyszybkie, stabilne łącze
    Wadybrak
    5 lat, 89 zł
  • ~Pan X / 2014-11-05 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam, opowiem wam moją historię z Netią... Po namolnym dzwonieniu kilka razy dziennie konsultantów, dla świętego spokoju odebrałem. Zadzwoniła do mnie Pani Agnieszka i przedstawiła ofertę ( bądź co bądź całkiem dobrą)Umówiłem się z nią na kolejną rozmowę za 2 dni. Poczytałem wasze opinie, właśnie na tym forum, które bądź co bądź nie są pochlebne. Prowadzę firmę, lubię ryzyko więc zaryzykowałem. Pani Agnieszka oznajmiła,że internet będzie na liniach starej Tepsy ale dwa razy szybszy.Minimalna prędkość 15 Mbit/s. Pani podała mi swoje imię i nazwisko oraz numer komórkowy. Minął miesiąc, drugi... i nadszedł czas przepięcia. Zadzwoniłem do mojej Pani Agnieszki, pomogła mi przy pierwszej instalacji internetu i... od tego momentu żałuje potwornie żałuje...,że nie zrobiłem tego wcześniej. Internet miał mieć prędkość 20 Mbit/s a ma 25 Mbit/s. Wszystko działa jak należy. Jestem ciekawym człowiekiem, więc postanowiłem poszukać mojej Pani Agnieszki na portalu społecznościowym. Pewnie nie tylko ja zastanawiam się jak wygląda konsultant z którym rozmawiam i obdarzam dużym kredytem zaufania. Po długim poszukiwaniu odnalazłem, miała nawet wpisane na profilu, że pracuje w Netii( więc raczej nie wstydzi się firmy).Okazała się śliczną dziewczyną, z którą nie tylko rozmawiał bym o ofercie ale również zatrudnił do pracy albo poszedł na kawę. Co do awaryjności to niestety nic się nie psuje, a szkoda bo bym z moją Panią Agnieszką porozmawiał a tak pretekstu nie mam. Na zakończenie Netia to nie taki straszny diabeł jak go malują, łatwo obsmarować, trudniej napisać coś dobrego.
    Zaletyszybki internet, miła obsługa
    6 miesięcy, 20 Mbit/s 49,90zł netto
  • ~Przedstawiciel Netii / 2010-07-20 15:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli ktoś chce skorzystać z usług netii, proszę o kontakt, sprawdzę dostępność usług i wybiorę najlepszą ofertę. Przedstawiciel Anna 784 235 320
  • ~Robert G / 2012-11-20 20:24
    Ocena: 3.25 / 5
    Dla mnie całkiem nieźle. Dobre ceny i transfer. Niestety strasznie syfiasty media spot. Zasięg mniejszy niż zasięg rąk kurdupla. Zdarza się , że zrywa połączenie i nie wiadomo dlaczego.
    Media spot pomimo zapewnień nie działa ze wszystkimi drukarkami jako print serwer. Jeżeli netia, to koniecznie trzeba własny porządny ruter.
    Zalety20MB w dobrej cenie 59 PLN brutto
    Wadyopisałem powyżej
    3 lata
  • ~wojewoda / 2010-06-09 20:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam 1 Mb, właśnie kończy mi się umowa, zamierzam wziąć teraz na promocji od jutra 6Mb. Miałem kiedyś Neostradę to porównując do Netii, w TP była porażka jeśli chodzi o obsługę klienta. Jeśli jakiś problem był w Netii z łączem, to po telefonie do nich następnego dnia (piątek, światek, czy niedziela) był technik i zaraz naprawiał. Jeden problem był tylko ze spowolnieniem łącza w lutym 2010 (problem z przejściem z łączy tp na sieć netii). Poza tym nie narzekam, a cena konkurencyjna.
    ZaletySzybka obsługa w razie jakiś problemów
    WadySpowolnienie przez okres 1 miesiąca
  • ~wolnoscwyboru / 2010-02-03 23:27
    Witam. Od 1.02 obowiązuje nowa oferta Netii - Internet Superliga.
    Usługi dla firm można zamówić pod numerem 695 620 913, lub wysyłając
    zgłoszenie na lsamson@wolnoscwyboru.com

    Konsultant skontaktuje się do 3 dni roboczych.
  • ~zbig / 2011-04-04 16:32
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam od kilku lat. 1 awaria załatwiona bardzo szybko. Parametry zgodne z umową. Przedłużyłem umowę i mam promocję tak jak dla nowych klientów. Za niecałe 100 zł mam internet 6Mb i telefon do stacjonarnych bez limitu cały dzień.
    2 lata
  • ~ZielonaŻabka / 2014-07-29 14:35
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam z internetu Netii od półtora roku i jak do tej pory (odpukać) ŻADNYCH problemów :-)
  • ~123ag / 2008-10-27 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    według zapewnień telefonicznych miałem mieć internet z Netii od pierwszego pażdziernika (z końcem IX skończyła się moja umowa na Neostradę). Co więcej, z informacji przesłanej emailem wynikało, że internet powinien być do 7ego X. Do dziś nie mam internetu (który w czasach Neostrady używałem ok 4 godz dziennie). Przedstawiciele Netii wprowadzają mnie w błąd:
    a) że modem rzekomo przekazany do kuriera (póżniej okazało się, że nie przekazano, gdyż ponoć zabrakło modemów),
    b) że interweniują w TP o specjalny tryb przyspieszony - tymczasem w TP nie otrzymali żadnego wystąpienia z Netii o przyspieszenie
    c) że otrzymanie modemu (ze zwłoką, po wielu moich interwencjach) oznacza, że usługa jest aktywowana - nieprawda, modem jest u mnie od tygodnia, a usługa nie działa
    d) Netia dezinformuje mnie ciągle (od 3 tygodni)o terminie uruchomienia netu, że niebawem; a TP oznajmiła o prawdopodobym terminie ok 3ego listopada (!!!!) czyli 4 tygodnie póżniej niż wynikało z deklaracji Netii.
    Nie życzę następnym klientom takiej obsługi i traktowania - prawdopodobnie sprawę upublicznię przez wystąpienie na drogę formalną z żądaniem przeprosin mnie i innych tak traktowanych klientów.
    Zaletyna razie tylko teretyczne
    Wadyskandaliczne traktowanie klientów, drwienie z zapisów umowy
  • ~DonPorazzo / 2014-08-07 14:48
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z usług Netii (czy też internetii). Korzystam z internetu oraz pakietu TV - razem około 90 kanałów za 95 zł/m.
    Prędkość internetu, która została mi zaoferowana to 100 mbit/s down klienta oraz 50 mbit/s up. Rzeczywtsite osiągi to 95 mbit/s down i 48 mbit/s up, więc jest rewelacja! Ani razu nie zdarzyło, aby była jakaś awaria internetu. Adres IP, który mi przydzielono nie jest stały, ale od początku trwania umowy (już ponad rok) nie zmienił się ani razu.
    Zaletydobra cena jak za tę prędkość; rewelacyjne osiągi; ping rzędu kilku ms; praktycznie stały adres IP (choć na infolinii mówili, że może się zmienić kiedyś); ZERO awarii (do tej pory)
    Wadytylko jedna wada - NETIA SPOT - dziwne oprogramowanie, życzyłbym sobie lepszy zasięg wifi, korzystam z Netia Playera (TV), więc nie mogę użyć swojego routera, choć NetiaSpot posiada 2 porty USB w kolorze niebieskim, to żaden z nich nie jest portem USB3, także prędkość transferu z pendrive'a jest bardzo niska
    ponad 12 miesięcy, 95 zł / miesiąc (w tym TV 90 kanałów)
  • ~kalvin2613 / 2010-12-14 01:37
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie rozumiem narzekań innych forumowiczów. Mam Netie 20 Mb i ciągnie całym pasmem praktycznie cały czas. Przez 4 miesiące tylko raz przez 20 minut nie było internetu i to w godzinach nocnych. Mój Wujek ma też tylko po liniach Tps-y na wszi tylko 2 Mb ale też nie narzeka i tesz jest praktycznie te 2. Pozdrawiam i ja bynajmniej polecam
  • ~kaśka / 2015-03-17 14:46
    Ocena: 5.00 / 5
    ja mam internet w netii i jest super. czasem trzeba zrestartowac router, ale to przecież nie problem.
    Zaletyszybki i mobilny :)
    Wadyhmm, nawet nie wiem. w sumie nie narzekam
    mam go rok
  • ~Leon / 2012-02-04 22:05
    Prosze o dobrą radę do końca marca br. mam ważną umowę na łącze 2 mg w sieci Orange free dom na lini TP S.A, płacę za niego 54 zł (umowa na rok) w związku z tym zastanawiam się nad zmianą operatora np. NETIA proponują ponoć umowę na czas nieograniczony czy to prawda? w cenie 59 zł miesięcznie i wyższe łącza nie wiem co robić czy warto ? zmieniać operatora na obecnego nie mam co narzekać wszystko "cacy" kusi mnie jednak ta umowa w netii na czas nieokreślony oraz wyższe łącze czy podzielacie mój pogląd.... czy mówią prawdę?
  • ~lol / 2011-04-21 09:07
    Ocena: 3.25 / 5
    hehe fajnie że na tym forum wypowiadaja sie negatywnie osoby które na tym samy nicku pisza pochwały na TP.SA.

    Oj przedstawiciele Tepsy zrobia wszystko by sprzedać Neostradę...

    A netia...jak ktos ma łącza Tp.SA niech lepiej kablówki szuka...bo na tym samym drucie to nic lepszego nie pójdzie.

    może i netia ma taniej ale to technicy z TP.SA te łącza naprawiając więc dla konkurencji nie trwa to 2 H tylko 3 dni..

    801802803 to zajei.... infolinia...ale jak masz coś do załatwienia lepiej napisac @ lub pismo...nie męczcie tych biednych ludzi...pracowałam w poznaniu na Infolini Tepsy - o matko jacy ludzie potrafia być okropnii .. tępi i bez zrozumienia ze tam to siedzą specjalisci ale tak na prawde co oni moga..

    Pozdrawiam Serce i rozum :)


    ZaletyNie okradają pracowników jak TP.SA
    Wadykorzystaja z Łącz TP.SA
    nie mam
  • ~Łukasz / 2014-08-11 20:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja przygoda z Netią trwa już 4 lata i żadnych zgłoszeń ode mnie że brak internetu czy coś podobnego. Przy Netii tutejszy lokalny miastowy dostawca internetu może się schować ze swoim łączem i ofertą. Moje łącze Netii 50 mb down. / 5,5 mb up. za 39,90 :D kiedy lokalny operator najwięcej ma 20mb w cenie 90 zł :)
    ZaletyRuter NETIA SPOT
    WadyBrak :D
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4728
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2034
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306