strona 152 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »
-
~Katka / 2008-08-17 22:30
To firma , która sobie kpi z klienta!!!Podpisałam umowę z Netią 6 czerwca i do 31 lipca nikt z Netii nie raczył mnie powiadomić , że na umowie brak mojego adresu i'mail w związku z czym firma ma zamiar zerwać ze mną umowę , która miała obowiązywać od 1 lipca . Netia w moim imieniu nie wypowiedziała też umowy z TP która 1 lipca przeszła w umowę na czas nieokreslony . Dlaczego za czyjeś zaniedbanie to ja mam ponosić konsekwencje ? Prawie 2 miesiące firma świadcząca usługi telekomunikacyjne nie potrafi się skontaktować z klientem ????? Przecież to kpina!!! Istnieje jeszcze coś takiego jak Poczta Polska i można wysłać pismo z prośbą o kontakt prawda ? Jak najdalej od NETII !!!!!!!!!!!!! -
-
~Kiel / 2010-01-27 13:56
Pod koniec listopada kończyła mi się umowa, więc chciałem ją przedłużyć. Zadzwoniłem na 2 tygodnie przed końcem, pan poradził żebym zadzwonił za tydzień bo będą nowe promocje itd, odniosłem wrażenie że radzi mi bym nie przedłużał umowy. No ale tydzień później zadzwoniłem, czy jest możliwość przeniesienia telefonu do netii. Uzyskując odpowiedź odmowną, postanowiłem przedłużyć umowę o 2 lata - 1Mb. Następnego dnia o 20 telefon z netii, pan proponuje mi 2Mb+telefon w netii, gdyż niby u mnie nie da rady wziąć internet na LLU. OK, zgodziłem się, od 1 stycznia miałem mieć 2Mb. Czekałem cierpliwie, aż w połowie stycznia zdecydowałem się zadzwonić. Miła pani powiedziała, że 2Mb są niedostępne, gdyż nastąpiła zmiana technologii i na LLU dostępne są 4MB. Zgodziłem się, czekam do 1 lutego. Co ciekawe w związku ze zmianą technologii od października nie otrzymałem rachunku. A jeśli chodzi o samą jakość usługi, to bardzo dobrze. W grach sieciowych niski ping, przez 2 lata jedna awaria. Ciekaw jestem, czy za te 3 miesiace nalicza mi po cenie na umowe nieokreśloną. Zaletycena
jakośćWadyObsługa
Obsługa
i Obsługa2 lata, 59zł-1Mb -
~Kinga / 2011-01-04 22:31
01 grudnia podpisałam z Netia umowę o telefon i internet, miał działać od 01 stycznia,jest 4 stycznia i niema ani internetu ani telefonu.Dzwoniąc na infolinię dowiaduję się że nie podłączą bo nie mają łącza, mogę podpisać umowę przez TPSA , albo z inną firmą. Zostałam bez telefonu i internetu.Nawet nikt nie poinformował że maja techniczne problemu. Panienka na infolinii nie potrafi wyjaśnić przyczyny.
Banda oszustów i krętaczy. Jak chcieli podpisać umowę dzwonili przez rok co tydzień,a teraz nie ma z kim rozmawiać.Ostrzegam nie podpisujcie umowy z NETIĄ jeśli nie chcecie mieć samych problemów.ZaletybrakWadyFatalna obsługa -
~kkirko@wp.pl / 2009-05-20 11:56
Co to za ludzie tam pracują? Po zawodówce? Raczej tak, bo z tym co się spotkałem to DNO !
Pierwsza umowa podpisana, wydawało się wszystko OK, lecz po jakimś czasie coś nie tak i kazali podpisać kolejną, następnie znowu ktoś coś pomylił i podpisałem następną. Zamawiałem internet z telefonem (jako pakiet aby taniej było) a aktualnie mam tylko internet bo telefonu nie podłączyli zganiając całą winę na TP, bo to oni odwołali itd. Z tego co zdążyłem zauważyć jakiś niekompetentny przedstawiciel Neti zamiast wpisać Nr. ewidencyjny który ja podawałem wpisał zupełnie co innego, a co za tym idzie, umowe na internet do mnie a na telefon do w ogóle innego klienta TP, a potem się dziwią że TP nie chce im dać zgody na założenie ich telefonu jak zakładają komuś innemu. Po prostu sama patologia w Neti.
Internet mam i działa ale to i tylko to! Dzwonię do nich po kilka razy w tygodniu bo przyszło znowu pismo z Neti i chcę to wyjaśnić, ale widocznie pracują tam ludzie po zawodówce (jak już to pisałem), jednym uchem wpuszczą a drugim wypuszczą.
Teraz przyślą kolejną umowę aby w końcu podłączyć mi ten telefon, gdyż aktualnie płacę o 50zł więcej niż powinienem więc trochę różnica jest, spytałem nawet co się stanie gdy bym chciał zerwać umowę, w tedy płaci się większość abonamentu z góry....
Jeżeli ktoś to przeczyta to uświadomi sobie że lepiej powtarzać przedstawicielom Neti po kilka razy i pytać się co wpisują bo jeden błąd (a w ich przypadku to nie jest trudne) są problemy!
Od marca mam internet a telefon mają podłączyć mi w lipcu (chodź zamawiałem to i to w ten sam dzień jedną umową). Cena? Miałem płacić 107,50 (telefon+ internet) a pierwszy rachunek za sam internet wyniósł mnie 120zł (zwrócili mi całe 20zł po tym jak napisałem do nich że nie będę płacić za błędy ich przedstawicieli) do tego telefon (z TP bo łaskawie Netia nie potrafi mi podłączyć ich lini) rachunek na 65zł. Łatwo obliczyć że płacę o dużo za dużo.
Może wydawać się komuś to śmieszne, ale gdyby nie błędy tych co są po zawodówce to może teraz bym był pozytywnie nastawiony do usług Neti a tak to uważam że to nic nie warta firma i mojego zdania nie zmienię!Zaletyto że nie wyłączyli mi internetu?Wadywszystko!
Począwszy od obsługi (24/7 działa a nie mogę się dodzwonić przez godzine) i kończąc na ich usługi -
~klanki / 2014-12-23 00:10
A ja nie mam żadnych problemów z usługami od netii. Internet do 50mb/s niemal przez cały czas graniczy z obiecaną prędkością. Telewizja też bez żadnych problemów, Netia Player bardzo prosty i wygodny w obsłudze. Polecam ZaletyJakość usług i cenaWadybrak4 lata, obecnie internet 50mb+tv za 69,90 -
~klient / 2010-10-29 18:43
Dziwię się, że widzę tu same negatywne opinie.Z moim internetem poszło gładko i jestem bardzo zadowolony z usług Netii. Transfer nie spada mi poniżej 14 MB a wszystko co chciałem załatwić na infolinii - załatwiłem od ręki. Podejrzewam, że część wypowiadających się tu osób to pracownicy TP lub jedna osoba próbująca sabotować dobrą ofertę.
Moim zdaniem Netia jest ok.Zaletycena, jakośćWadynie zaobserwowałem -
~KM / 2009-02-24 08:17
Cóż, wraz z nowym mieszkaniem potrzebowałem internetu - to wiadome. Po zawiedzeniu się na Plusie bezprzewodowym (geez, dobrze że się to już skończyło), i Neostradzie (tak, nie ma to jak "będzie 1 mega, będzie Panie - a tu 512 i to jeszcze jak ostatnia tandeta), musiałem poszukać sobie nowego providera. Niestety, niezawodny dostawca jakim jest w moim rodzinnym domu - Toya, która daje mi obecnie fajnego symetryka 1/1 , tam gdzie jest nowy dom nie miała zasięgu. I wnet dzwoni do mnie miła Pani z Netii i proponuje mi fajny internet 4mbit/s za 49 zł, plus telefon za 42 (miałem tam za 50, z godziną). Na dodatek fajna sprawa, bo pozwala mi rozmawiać 2 godziny zamiast 1 i za granicę (mam znajomego w Holandii i Anglii, więc się przyda). Trochę byłem sceptyczny, bo znam ten rynek nieco. Poza tym upload był 512, ale jakoś nie miałem większej potrzeby, a i więcej to niż w TPSA. Tak więc zdecydowałem się, nawet te spore koszta jednorazowe poniosłem (najwięcej było za przeniesienie numeru, 61 zł - ale miła niespodzianka, teoretycznie zwróciło mi się gdy przyszedł mi ostatni rachunek z TPSA BEZ ABONAMENTU wow) Kupiłem oczywiście router, szkoda że Netia zastrzega sobie, że tylko ich routery działają (pewnie firma która im sprzedaje sobie to zastrzegła, biznes - wiadomo). No i czekam. Po około 17 dniach dostaje sprzęcik i mam kolejne 5 dni czekać na aktywację. W sumie podczas 5 dniach wszystko śmiga, choć te pierwsze godziny "nastrajania" (jak to zgrabnie Pani ujęła) to było troszkę niedogodności, ale potem już wszystko śmiga... dodatkowo fajne dwie słuchawki dostałem za 1 zł chyba, ale przydają się. No i śmiga! Wow, po prostu przefajnie. Da się odczuć w wielu miejscach za 4mbit to nie 1, choć 1 w zupełności czasami wystarcza. 4 mbit to jak ford focus kontra 1 mbit fiat 126 p. Polecam internet szybki z Netii, troszkę może czasami obsługa kuleje, ale jest i tak 100 razy lepsza od nieodbierającej wcale "Błękitnej linii". No i nie robią w konia. Polecam! ZaletySzybki internet za niską cenęWadyJednorazowe koszta2 miesiące około - za 49 zł internet i 42 zł telefon miesięcznie -
~kootletto / 2010-01-13 18:51
Uważajcie na tą firmę, naliczyli mi jakąś opłatę nie wiadomo skąd wziętą i przekazali do windykacji, nie dając szans na żadne wyjaśnienia! ZaletybrakWadyobługa klienta, zbywanie i olewanie klientów, zero kompetencji, przeciążona non stop infolinia (czas oczekiwania często nawet ponad 60 minut!)rok, 90 -
-
~Kuba / 2011-02-17 21:07
Mieszkam w domu, mam wifi, użytkuję netie od roku i za cały ten okres miałem 2 małe awarie, w porównaniu z internetem radiowym.. który miałem wcześniej - bajka - z neostradą miałem styczność parę lat temu.. nie wiem czy coś się poprawiło, ale wtedy zawieszała się co drugi dzień, pewnie wina modemu
Polecam każdemu, ale też trzeba być wyrozumiałym, to nie są europejskie transfery :]ZaletyBardzo miła i rzetelna obsługa klienta, szybkie terminy naprawy awarii,WadyNeostrada (TP) czasem robią problemy z umożliwieniem podłączenia się nowego użytkownika.. szkoda bo to nie jest czysta gra o klienta ;/ponad rok -
~lenek / 2015-08-06 14:12
Ja mam Giga kablowke i nie narzekam. :) dbra oferta i tania! -
~lis / 2009-12-02 10:07
za dawnych lat taka (nie)dzialaność klasifikowała sie jako dywersja gospodarcza za która groziły jedynie słuszne konsekwencje. jak widać Netia jest bezkarna ! Zaletyjakie ?????????????Wadysame !!!!!!!!!!!!!!! -
~lunatic / 2012-06-04 21:15
ja wziąłem niedawno z Netii internet z telewizją i jestem w miare zadowolony.Internet 20 Mb na speed tescie wychodzi nie najgorzej, najniżej spadła prędkość do 16 Mb.Jeżeli chodzi o telewizje to dekoder czasem się zawiesza i trzeba resetować, poza tym jak do tej pory wszystko ok. Zaletyw miare stabilna prędkośc internetu -
~M@rcin / 2010-06-02 13:51
Ja mam Netie od ponad 2 lat i jeszcze z nia problemów nie miałem. Transfery też mam ustawione wyżej niż powinny być;) więc mi pozostaje tylko chwalić a do tego stworzony niedawno blog neti gdzie można pisać bezpośrednio z pracownikiem z wyższej półki nie zapominając oczywiście o kontakcie z netią poprzez skype i czat czego jak się orientuje nie ma żadna inna firma:) Polecam ZaletyCena
Niezawodność
Wysokie transferyWadybrak3 lata płace 69 zł -
~marcin / 2010-02-09 18:12
Ty dobry a co Ty wogóle wiesz ???Wiesz chociaż że żyjesz tumanie? ZaletyżadnychWadywszystko -
~Maria / 2011-04-11 14:27
,jeżeli chodzi o internet radiowy.Natomiast w przypadku kabla, ciekawszą propozycją pod względem cenowym, czy też dodatkowych bonusów do umowy wydaje mi się oferta np. konkurencyjnej Tepsy. No i jak coś, zawsze można dodatkowo wziąć sobie do netu pakiety TV, czego trochę właśnie mi brakuje w Netii. -
~miłosz / 2014-09-30 00:09
internet mam w netii od dawna i nigdy nie miałem żadnych awarii. Prędkość też była zawsze zgodna z tą która zamawiałem. Zaletyszybki -
-
~naos / 2010-07-21 20:46
darujcie sobie wszelkie obelgi w stronę konsultantów czy netii.
Każdy kto do was dzwoni w imieniu firmy, najpierw sprawdza w specjalnym programie jakie macie lacze, jak daleko wasz dom znajduje s ie od centrali i na tej podstawie proponuje wam internet. Jesli jestescie dalej niz 12 km od centrali to ludzcie sie ze bedziecie miec 12mbit/s tylko przykladowo 9, dlatego konsultant zaproponuje wam 8 mbit/ sek, a nie dlatego, ze mysli, ze ktos jest bardziej zamozny czy cos.
po drugie. rozmowy telefoniczne sa nagrywane, dlatego wszsytko co ustalicie przez telefon, odzwierciedla przyslana pozniej umowa.
jesli macie watpliwosci, zostaje wam reklamacja , a wasza rozmowa ponownie odsluchana.
takze nie piszcie takich glupot.
dziekuje. ;] -
~netia / 2010-12-08 08:28
Znalazłem sposób na niższą cene za usługi i krótszy czas umowy...wystarczyło im powiedziec ze nie chce miec przedluzonej umowy na 24 miesiace tylko na 12 a jak nie to rezygnuje , gdzies mnie polaczyli, potem przekierowali i mam :) taniej i krocej.
a z tp.sa to jaja były, bo mam ich kabel. 1 raz ze nie na mnie linia tylko na mame - no to cesja , potem ze oni tylko 20% centrali netii dali wiec mi 20 nie pojdzie tylko 10 ok spoko...potem ze jednak 6 bo tp niwe pozwoliła bo centrale przeciaze...3 miesiace bez internetu..jak sie kxxxxx z tp.sa cos robi to tak to potem jest...
obsługa na infolinii...podejzewam, ze oni tam z 5 zł zarabiaja na godzine , nie ma co wymagac,
polecam sposob...to ja rezygnuje...prosze mi cos innego zaproponowac :) dział utrzymania ...chyba tak to sie nazwyałoZaletyw koncu niw w tp.saWadydługo sie czeka na cokolwiek4 miesiace 6m 49.00 na 12 miesiecy + telefon za darmo polaczenia do uni na stacjonarne -
~orain / 2011-06-14 12:06
pod względem obsługi klienta, to dla mnie TP prowadzi. Oferty internetowe mają co prawda dość zbliżone (Wymarzony Internet, No Limits), ale różnice np. w pomocy technicznej są raczej znaczne. A przecież, sama cena abonamentu to nie wszystko. -
~Paweł / 2011-04-04 11:14
Według mnie internet w Netii jest o wiele lepszy w TP i do tego sporo tańszy, u mnie zdarzyły się 2-3 awarje w ciągu 2 lat. Prawdopodobnie przedłużę umowę o 12-24 miesiące, cena pakietu ma się podobno zmniejszyć, a prędkość lepsza.
strona 152 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »