Użytkuję Netię 4 mb od 1,5 miesiąca. Wcześniej korzystałem z TPSA. Łącze działa niezawodnie, w różnych porach dnia sprawdzam przepustowość i zawsze w granicach zadeklarowanej szybkości. Kontakt z obsługą klienta w porównaniu do TP o niebo lepsza, może wynika to mimo wszystko z mniejszej ilości użytkowników. Nie ukrywam, że czytając opinie nt Netii na opiniuj.pl miałem obawy ale jestem mile zaskoczony i mogę sobie tylko życzyć oby tak dalej. Jedyny zgrzyt był na początku. Aktywacja usług przesunęła się o 2 tygodnie, późnej ponad tydzień czekałem zamówiony modem aż w końcu ktoś uczciwie mi powiedział, że mają braki na magazynach. Kupiłem modem i działa super
ZaletyDobre parametry, cena, kontakt z centrum obsługi klienta
WadyObsługa klienta.
1,2 m-c
~eleonoraa / 2015-06-28 18:56
Ocena: 4.50 / 5
Ja nie narzekam. przede wszystkim jest tanio i solidnie :)
~gaa / 2014-07-03 21:13
Ocena: 5.00 / 5
Dziwi mnie tak niska ocena. Mam Internet z Netii od czterech lat (na łączach telekomunikacji), działa bezproblemowo.
Jedynym poważnym minusem jest nękanie klienta telefonami.
~grzecho12 / 2012-05-14 09:20
Ocena: 3.75 / 5
Ok godz 10-ej nastapila awaria internetu netii i zawieszonego tel w orange- ok godz 15 tego samego dnia juz wszystko dzialalo. Jesli chodzi o netie to jestem w miare zadowolony, i nie zamierzam rezgynowac z ich uslug- mam umowe na czas niekoreslony...
ZaletyParametry ok, szybkosc usuniecia awarii.
Mam net od nich od 7 miesiecy, place 69,80 za 12Mb i dla orange 21,53( zawieszony tel)
~H.BOSS / 2012-03-12 14:19
Ocena: 3.75 / 5
Witam czytam oponie i hahaha pisza niedouczeni pseudo handlowcy TP mam namiar na super goscia neti obsluguje tylko Biznes i ma wejscia w neti 0 awari itd pod z nim umowe i na bank masz to co chcesz!!!!!!! same uslugi polecam mam 50mbit/s oczywiscie na laczu NETI
Zaletylacze cena transfer
Wadyprzy przejsciu 3mies maly min
5mies
~Intermaniak / 2014-06-13 12:36
Ocena: 4.00 / 5
Mam Netię od roku, wszystko śmiga szybko i stabilnie. Do tego Telewizja Osobista, telefon i nigdy nie miałem żadnych problemów.
~iwonka / 2011-04-07 21:02
Ocena: 5.00 / 5
muszę przyznać,że ostatnio internet z Netii bardzo sie poprawił miałam mieć 4mb a na speed test mam 5mb i tak cały czas od jakiegos miesiąca
Zaletysame
Wadybrak
~jaaaaaaaaaaaaaa / 2010-04-26 13:47
Ocena: 5.00 / 5
umowa podpisana 3 miesiące temu podłączenie ustawione na 20.04 bo tak kończyła mi się umowa z tp,wszystko bez problemu zero przerwy płynne przejście jestem bardzo zadowolony polecam
Zaletysame
Wadybrak
~jacek / 2014-08-24 23:23
Ocena: 5.00 / 5
internet w netii działa bez zarzutu.mam szybki pakiet za niecałe 50zł i jestem zadowolony
Zaletyszybki
49
~janek / 2010-05-06 15:31
Ocena: 2.00 / 5
miałem i powiem jedno nigdy więcej.Lekceważenie klienta niekompetencja same problemy. I takt nie uwierzysz w moje problemy,jakie mialem z netia więc spróbojcie sami podpisz umowę i płać (teoretycznie tylko mniej - policz sobie :telefony czas stracony, brak internetu ile oszczędzasz?czy dopłacasz? Nie może jedno internet jakoś chodzi tu trzeba przyznać rację, ale obsługa fatalna
Zaletyjakoś chodzi
Wadydużo
24 mce 59 zł
~justa / 2010-07-02 22:20
Ocena: 4.75 / 5
Mieszkam na wsi ... i mieliśmy z neostrady internet 1mb/s, który był czasem ... w sensie że internet szedł tylko w godzinach nocnych tzn. od 2 w nocy ... Dlatego obniżyli nam prędkość do 512 za co i tak płaciłam 70 zł teraz mam w neti 4 mb/s i wszystko idzie super ;D
Zaletyplusem jest to że to nie neostrada tp
Wadynie znajduję
~kacper / 2010-08-18 19:30
Ocena: 5.00 / 5
mam Netię 2,5roku działa dobrze napewno nie zmienię na tp bo to jedno i to samo ale w Neti za 4 mb płacę 49 zł a w tp za 1mb 64 zł. kalkulacja jest prosta.A opiniee o Tp są tak samo kiepskie jak o Netii,więc po co przepłacac za taka sama usługę
Zaletycena,predkość
Wadybrak
2,5 roku
~Kamila / 2015-04-24 16:26
Ocena: 4.00 / 5
Ja osobiscie nie narzekam i polecam netie. nie mialam jeszcze problemow z internetem ;)
~karina / 2011-04-12 17:06
Ocena: 4.75 / 5
Przerabiałam kablówke i tpse a od 1,5 roku mam netie i nie zamierzam zmieniać.Jest lepsza od tp s.a o 1000%.Jedna awaria w tym czasie 15 minut i była naprawiona.
~Karolina23 / 2010-01-08 21:19
A co to jest za numer,jeśli można spytać????Bardzo chętnie bym skorzystała z jakiejś pomocy bo nie mogę sobie poradzić z tymi krętaczami z Netii.
Zaletybrak brak brak
Wadyolewanie klientów i wciskanie bajek na odczepne
~karolinka / 2015-12-07 17:01
dla mniej wymagających zachęcam do brania tel w netii za zeta a poźniej 7 dych a w tym 10GB. Samsung. Jestem zajarana, bo mam tyle w jednym pakiecie, ze HOHO :D
~Katka / 2008-08-17 22:30
To firma , która sobie kpi z klienta!!!Podpisałam umowę z Netią 6 czerwca i do 31 lipca nikt z Netii nie raczył mnie powiadomić , że na umowie brak mojego adresu i'mail w związku z czym firma ma zamiar zerwać ze mną umowę , która miała obowiązywać od 1 lipca . Netia w moim imieniu nie wypowiedziała też umowy z TP która 1 lipca przeszła w umowę na czas nieokreslony . Dlaczego za czyjeś zaniedbanie to ja mam ponosić konsekwencje ? Prawie 2 miesiące firma świadcząca usługi telekomunikacyjne nie potrafi się skontaktować z klientem ????? Przecież to kpina!!! Istnieje jeszcze coś takiego jak Poczta Polska i można wysłać pismo z prośbą o kontakt prawda ? Jak najdalej od NETII !!!!!!!!!!!!!
~Kiel / 2010-01-27 13:56
Ocena: 3.50 / 5
Pod koniec listopada kończyła mi się umowa, więc chciałem ją przedłużyć. Zadzwoniłem na 2 tygodnie przed końcem, pan poradził żebym zadzwonił za tydzień bo będą nowe promocje itd, odniosłem wrażenie że radzi mi bym nie przedłużał umowy. No ale tydzień później zadzwoniłem, czy jest możliwość przeniesienia telefonu do netii. Uzyskując odpowiedź odmowną, postanowiłem przedłużyć umowę o 2 lata - 1Mb. Następnego dnia o 20 telefon z netii, pan proponuje mi 2Mb+telefon w netii, gdyż niby u mnie nie da rady wziąć internet na LLU. OK, zgodziłem się, od 1 stycznia miałem mieć 2Mb. Czekałem cierpliwie, aż w połowie stycznia zdecydowałem się zadzwonić. Miła pani powiedziała, że 2Mb są niedostępne, gdyż nastąpiła zmiana technologii i na LLU dostępne są 4MB. Zgodziłem się, czekam do 1 lutego. Co ciekawe w związku ze zmianą technologii od października nie otrzymałem rachunku. A jeśli chodzi o samą jakość usługi, to bardzo dobrze. W grach sieciowych niski ping, przez 2 lata jedna awaria. Ciekaw jestem, czy za te 3 miesiace nalicza mi po cenie na umowe nieokreśloną.
Zaletycena jakość
WadyObsługa Obsługa i Obsługa
2 lata, 59zł-1Mb
~Kinga / 2011-01-04 22:31
Ocena: 1.00 / 5
01 grudnia podpisałam z Netia umowę o telefon i internet, miał działać od 01 stycznia,jest 4 stycznia i niema ani internetu ani telefonu.Dzwoniąc na infolinię dowiaduję się że nie podłączą bo nie mają łącza, mogę podpisać umowę przez TPSA , albo z inną firmą. Zostałam bez telefonu i internetu.Nawet nikt nie poinformował że maja techniczne problemu. Panienka na infolinii nie potrafi wyjaśnić przyczyny. Banda oszustów i krętaczy. Jak chcieli podpisać umowę dzwonili przez rok co tydzień,a teraz nie ma z kim rozmawiać.Ostrzegam nie podpisujcie umowy z NETIĄ jeśli nie chcecie mieć samych problemów.
Zaletybrak
WadyFatalna obsługa
~kkirko@wp.pl / 2009-05-20 11:56
Ocena: 1.50 / 5
Co to za ludzie tam pracują? Po zawodówce? Raczej tak, bo z tym co się spotkałem to DNO ! Pierwsza umowa podpisana, wydawało się wszystko OK, lecz po jakimś czasie coś nie tak i kazali podpisać kolejną, następnie znowu ktoś coś pomylił i podpisałem następną. Zamawiałem internet z telefonem (jako pakiet aby taniej było) a aktualnie mam tylko internet bo telefonu nie podłączyli zganiając całą winę na TP, bo to oni odwołali itd. Z tego co zdążyłem zauważyć jakiś niekompetentny przedstawiciel Neti zamiast wpisać Nr. ewidencyjny który ja podawałem wpisał zupełnie co innego, a co za tym idzie, umowe na internet do mnie a na telefon do w ogóle innego klienta TP, a potem się dziwią że TP nie chce im dać zgody na założenie ich telefonu jak zakładają komuś innemu. Po prostu sama patologia w Neti. Internet mam i działa ale to i tylko to! Dzwonię do nich po kilka razy w tygodniu bo przyszło znowu pismo z Neti i chcę to wyjaśnić, ale widocznie pracują tam ludzie po zawodówce (jak już to pisałem), jednym uchem wpuszczą a drugim wypuszczą. Teraz przyślą kolejną umowę aby w końcu podłączyć mi ten telefon, gdyż aktualnie płacę o 50zł więcej niż powinienem więc trochę różnica jest, spytałem nawet co się stanie gdy bym chciał zerwać umowę, w tedy płaci się większość abonamentu z góry.... Jeżeli ktoś to przeczyta to uświadomi sobie że lepiej powtarzać przedstawicielom Neti po kilka razy i pytać się co wpisują bo jeden błąd (a w ich przypadku to nie jest trudne) są problemy!
Od marca mam internet a telefon mają podłączyć mi w lipcu (chodź zamawiałem to i to w ten sam dzień jedną umową). Cena? Miałem płacić 107,50 (telefon+ internet) a pierwszy rachunek za sam internet wyniósł mnie 120zł (zwrócili mi całe 20zł po tym jak napisałem do nich że nie będę płacić za błędy ich przedstawicieli) do tego telefon (z TP bo łaskawie Netia nie potrafi mi podłączyć ich lini) rachunek na 65zł. Łatwo obliczyć że płacę o dużo za dużo.
Może wydawać się komuś to śmieszne, ale gdyby nie błędy tych co są po zawodówce to może teraz bym był pozytywnie nastawiony do usług Neti a tak to uważam że to nic nie warta firma i mojego zdania nie zmienię!
Zaletyto że nie wyłączyli mi internetu?
Wadywszystko! Począwszy od obsługi (24/7 działa a nie mogę się dodzwonić przez godzine) i kończąc na ich usługi