Jak chcecie mieć 2 miesiące bez internetu to zapraszam do Netii.
Poczytajcie na moim blogu co mnie spotkało, kiedy przeszedłem do Netii: http://koszmarna-netia.blogspot.com
ZaletyBrak
WadyTotalny brak internetu. Netia nic nie robi, mimo że dzwonię do nich codziennie. Śmieją się klientowi w w twarz.
1,5 miesiąca
~paw / 2010-05-12 10:26
Od przeszło miesiąca próbuję doczekać się na podłączenie interentu. Mają klienta głębiko w poważaniu totalne olanie , w bardzo miły i profesjonalny sposób obsługa klienta informuje, że Netia ma gdześ nowych potencjalnych klientów. Próba połączenia się z kierownictwem kończy się fiaskiem pracownicy pierwszej lini bronią do nich dostępu jak lwy. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim podejściem.
Zaletybrak
Wadyignorowanie i brak szacunku dla klienta
~Poznaniaczek / 2015-08-25 19:01
Ocena: 5.00 / 5
Mam internet i telewizję w Netii od 4 miesięcy. W poznaniu na Piątkowie. Do tej pory bez zarzutów a nawet mogę pochwalić jakość i cenę. Kupiłem od gościa, który chodził po bloku. Wytłumaczył mi, że Netia ma złą opinię na sieci dzierżawionej od Orange.. jakieś lsu czy coś takiego. Ale jak się podłącza na ich sieci to jest ok. A ich sieć jest u Nas na piątkowie na jeżycach .. koperniku i gdzies tam jeszcze. Ja tam nie załuję, że jestem u nich. mega fajnie
ZaletyCena, jakość, ramówka TV
Wadybrak
4 miesiące. Kupiłem za 49 zł miesięcznie
~Serpher / 2010-08-02 11:31
Ja na swój router czekam już ponad 2 miesiące. Ostatnio ich ponagliłem i mają jutro przysłać, zobaczymy. Mam 6mb i mam tylko połowę prędkości, podejrzewam, że to przez linię, bo stara, ale może też być wina modemu obecnego, na którym teraz jadę (SpeedTouch 330).
~Steff / 2015-02-25 16:00
Ocena: 4.25 / 5
Ja mam Netię od roku mniej więcej i niue mam z nia żadnych większych problemów i jeszcze jak zamawiuałem, to była w super promocji. Nie zacina, nic się nie dzieje, raz była awaria - szybko ja naprawili.
Zaletyszybkie
rok
~Tomasz / 2015-12-07 18:23
Ocena: 5.00 / 5
Posiadam internet 50 mb/s i telewizje na Piatkowie w Poznaniu i powiem szczerze ze od roku nie mam zadnych zastrzezen. wszystko dziala jak nalezy. POLECEM
Zaletyszybkosc sciagania, dobra jakos tv
ponad rok
~tomek / 2010-08-10 19:50
Ocena: 5.00 / 5
Szok podpisałem umowe z Netią,znalazłem to forum i stres był ogromny. Od miesiąca działa mi 20MB nie ma problemu a router rewelacja nie to co livebox
Zaletywszystko
Wadybrak
~tp / 2010-07-27 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Nauczcie się czytać! Wyraźnie jest napisane w regulaminie odnoście prędkości że jest ona podana "do" np do 4 Mbit/s do 8 Mbit/s
~tunrida / 2011-06-29 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałam umowę 10 czerwca, Pan mnie zapewniał, że nie ma żadnego problemu z linią, 29 czerwca zadzwoniłam co się dzieje bo internetu jak nie było tak nie ma, a Pani mi na to że 20 czerwca co prawda wysłali mi sms( którego nie otrzymałam!) że usługa zostanie aktywowana 8 lipca, ale wczoraj (28 czerwca) wysłali mi wypowiedzenie umowy poniewaz nie ma możliwości technicznej podłączenia internetu! przeciez to jakaś kpina!, zero szacunku dla klienta, zero kompetencji, skandal po prostu!
~tzbych@wp.pl / 2015-03-18 15:59
Ocena: 2.25 / 5
sam internet działał poprawnie tv i telefon też ale spóźnienie sę sześć dni z wypowiedzeniem umowy pociągnało za sobą kolejny miesiac płacenia za darmo a co najgorsze w bład wprowadziła mnie pracownia
Zaletyspoko internet z małymi zakłóceniami
Wadywprowadzania w bład przez obsługe
ponad 2 lata
~Wkurzony / 2012-01-10 05:25
Ocena: 2.00 / 5
dzwonie co drugi dzień do niech i pytam sie o to czy wysłali do mnie sprzęt do podłączenia internetu ciągle mnie zbywają i nic nie mówią konkretnie. Konsultanci powiedzieli mi ze mam łącze 20 Mb/s ja ich poinformowałem ze chce mieć z sąsiadem na pół powiedzieli ze nie maja zastrzeżeń tylko nie można poszczać kablem poza dom i odrazu poinformowali mnie ze nie będziemy mili tak jak mówiłem na pół internet czyli po 10 Mb/s tylko po 20 Mb/s . Czy ktoś wie może czy to prawda jest czy kłamstwo?
Wadyobsługa
czas oczekiwania na usługe
~zament / 2010-11-17 13:31
netia zeszła z drogi która nazywa się SOLIDNOŚĆ. obciążanie niesłusznymi kosztami.
Zalety błękitnie miało być ; non stop swiat a wyszło zablokowany kantorek
Wadypojęcie swiadczenia usług istnieje tylko wirtualnie, lobbing bez pokrycia... i rozeznania
produkt????
~żej / 2015-02-27 13:49
wifi nie działa już trzeci dzień.. ciekawe kiedy naprawią, bo do tej pory konsultanci chyba przysypiają
piciu271 / 2010-07-31 17:09
Ocena: 4.50 / 5
kontynuujac watek o Tp.SA lacza LLu to tez lacza w czesci TP.SA uwazajcie na to przy podpisywaniu umowy o uwolnieniu lacza czas aktywacji minimum 42 dni i nie ma takiej mozliwosci zeby w 14 dni byl internet, a to ze przedstawiciele klamia...w kazdej firmie klamia, tacy sa sprzedawcy, ja przed podpisaniem czegokolwiek poprosilem o regulamin szczegoly promocji i przyjolem na klate fakt ze w polsce nie ma nic za darmo a firma nie odpowiada za klamstwa sprzedawcow ...a kto jest naiwny i nie sprawdzi niech sam sobie bedzie winien i lepiej miec stale 2mb niz awaryjne 10 :) nie jak narazie jest dobrze, lepiej niz w tp.sa oby tak dalej, szkoda ze jestem daleko od centrali bo od tego wszsytko zalezy
Zaletyoferta
Wadykolejka na infolinie, pewnie moj sasiad dzwoni ze go "nie poinformowano przy umowie " :)
*
rafalpk / 2012-01-06 19:30
Teraz akurat mają w promocji albo sam internet 25 Mbit za 1 zł przez pol roku albo pakiet telewizyjny za 99 zł z internetem 50 Mbit i telefonem za 1 zł z darmowymi rozmowami na stacjonarne numery bez limitu minut, więc chyba są to niezłe oferty Mogę się zgodzić co do obsługi na infolinii, jest beznadziejna
~Agnieszka / 2010-05-12 11:48
Ja nie mogę narzekać na obsługę ani na działanie Internetu. Po zamówieniu przez stronę www za dni pojawił się kurier w celu podpisania umowy i tego samego dnia Internet już działał! Mam go już prawie dwa lata i nigdy nie miałam z nim problemu, fakt, że czasem mam niższą prędkość, ale tak to działa bez zarzutu. Telefon mam w Netii także od samego początku istnienia firmy i w żadnym wypadku nie miałam problemów. W Zeszłym tygodniu p[oprosiłam o zwiększenie prędkości i u mnie jest za 4 Mb -49 zł. Obecnie mam 1 Mb. Zobaczę jak długo potrwa dojechanie kuriera z nowa umową, ale od razu pan mi powiedział, że do 10- ciu dni.
ZaletyMiła i szybka obsługa, bezawaryjność.
2 lata - 49 zł
~azbest / 2010-05-03 17:11
Ocena: 4.25 / 5
od jakiego czasu jakosc uslug w netii sie poprawila (przynajmniej w moim przypadku). Dzwoniłem do dzialu technicznego a tam informacja o awarii masowej. Poprosilem konsultanta o poinformowanie mnie jak awaria zostanie usunieta i odziwo zadzwonil z informacja ze powinno byc juz wszystko wporzadku nawet poczekal na sprawdzenie.
Jak dla mnie zalatwienie czego w dziale finansowym to masakra. czesto niby cos jest zrobione potem tego nie ma. Jesli chodzi o wszelkie zmiany predkosci na na laczach neti (llu) konsultant od razu po 3 minutowej rozmowie mi to zmienil. Bo dopiero dzial formalny wprowadzil zmiane u mnie na koncie.
Takze jako osluge od strony technicznej oceniam calkiem dobrze ( raz mnie zawiodl jak konsultant powiedzial ze nie pomoze mi skonfigurowac router, bo oficjalnie nie maja tego robic, tlumaczac sie ze maja awarie masowa i duzo osob czeka na polaczenie, grzecznie poprosil mnie o kontakt wieczorem albo rano to z checia pomoga, ale nie teraz) i zadzwonilem wieczorem i pomogli.
Zaletyobsluga kl. (techniczna), cena, predkosci, awaryjnosc lacza swoje
Wadyobluga techniczna (finansowa)
~badgo / 2010-11-01 14:09
W sierpniu po sprawdzeniu przez Netię możliwości technicznych zaoferowano mi pakiet telefon non stop i internet 20Mb. Poinformowano mnie, że wszystko ruszy od 1 września 2010r. W dniu 30 sierpnia dostałem informację, że od 1 września rusza usługa telefoniczna a o internecie ani słowa. 8 września zdołałem się dowiedzieć, że internetu o tej prędkości nie będzie. Na pytanie dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował, nie umiano mi odpowiedzieć ( a przecież pakiet był atrakcyjny tylko i wyłącznie ze względu na internet) Kiedy powiedziałem, że przez NETIĘ zostałem bez internetu, który jest mi potrzebny w pracy, nie usłyszałem nawet przepraszam. Gdy zapytałem o internet dowiedziałem się, że może być tylko 6Mb i w cenie droższej, bo PROMOCJA się skończyła!!!. (?) Zgodziłem się na dalsze ustępstwa ale gdy usłyszałem, że podłączenie internetu może nastąpić 23 października- po prostu zatkało mnie. Poinformowałem NETIĘ, że ze względu na to, że wprowadzono mnie w błąd odstępuję od umowy. Dostałem odpowiedź, że regulamin nie przewiduje odstąpienia a tylko wypowiedzenie (nie zauważając, że tak na prawdę, ze względu na wprowadzono mnie w błąd - bo chyba nie było to celowe oszustwo - nie doszło do zawarcia umowy- i nie dotyczy mnie regulamin. Niechlujność odpowiedzi: raz Pan raz Pani świadczy o systemie pracy "kopiuj - wklej". Oczywiście do dziś nie zwolniono mi łączy. (nadal mam sygnał w telefonie) i przysłano mi już dwie faktury w sumie na 200 zł. GORĄCO NIE POLECAM!!!
Zaletyżadnych
Wadysame
2 miesiące
~Basia / 2011-05-18 14:00
tylko szkoda że Netia przy okazji wprowadzania nowej oferty, nie zaproponowała swoim klientom testowania łącza. Coś takiego funkcjonuje już od dawna w TP (Neostrada na 30 dni prób) i przydałoby się to również tu. Jest to dość wygodnie rozwiązanie.
~boreso / 2010-10-04 00:17
Ocena: 4.50 / 5
Czytając te posty odnoszę wrażenie że piszą to ludzie z TP lub sam nie wiem kto. Od 2007 roku miałem internet 1Mbs za 49z na lini TP. Zero problemów .Przerwy były ale krótkie tylko wtedy gdy były burze z ulewami i pozalewało studzienki lub piorun przyładował gdzieś tam i uszkodził sieć szkieletową. Ale to już siła wyższa.Od centrali mieszkam(a to istotne)1500 metrów. Pingi niskie Transfer w normie a nawet czasami wyższy.Jednym słowem bez zastrzeżeń.Jeśli chodzi o BOK to różnie to bywało czyli kto tam siedział, jak młoda siusiara to przechlapane ale jakoś było. Wiele z BOK nie korzystałem,ale.Obecnie od 1 września wziąłem 4Mbs i telefon non stop razem za 98 zł. Co tu więcej wymagać. Jest tylko jedno ale. Jeśli usługa jest świadczona na linii TP i na węźle jest LLU NETII to nie ma problemu natomiast na starych centralach których TP ma jeszcze wiele i z linią napowietrzną i daleko od centrali to nie wymagajmy aby nie było problemów przy większych szybkościach gdyż nie zależy to od Netii tylko od TP gdyż ma taką linię.Chodząc po klientach(Servis komputerowy) którzy mają NEO i testując widzę co świadczy TP, np.8Mbs 3 000metrów od centrali i zastanawiam się jak oni mogli klientowi wcisnąć taką szybkość przy tak dużej odległości od centrali.Wejdźcie na forum usług TP to dopiero się naczytacie samych negatywów i problemów z rachunkami,płatnościami, reklamacjami itp. Pozdrawiam zadowolonych użytkowników usługi internetowej NETII jak i NEOSTRADY.