Najgorsza firma z jaką miałam kiedykolwiek styczność. Rzekomo Szybki internet, za który płacę nie jest nawet średniej prędkości. Niekompetentni konsultanci, którzy sami włączają jakieś uslugi o których dowiedziałam się przy otrzymaniu absurdalnie wysokiej faktury. Po dodzwonieniu się, co graniczy z cudem, i rozmowie z Panem zostałam poinformowana, że wszystkie niechciane usługi zostały wyłączone i cena abonamentu wraca do poprzedniej kwoty. Minął miesiąc i znowu przychodzi faktura praktycznie dwa razy większa niż powinna. Nie mam już siły do tej firmy, jedynym rozwiązaniem jest zerwanie umowy z tym państwem. Wszystkich przestrzegam i nie polecam. Jedno wielkie złodziejstwo!
ZaletyZero zalet
WadyZabraknie miejsca na wymieniane wad tej pseudo firmy
MiejscowośćBiałystok
~Zawiedziony klient / 2023-11-01 08:29
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam, same problemy. Umowa do 50 a nawet 1/3 nie mam bo jak technik mi powiedział więcej się nie da bo stare kable. Drugie router jest tak słaby że za ścianą już zasięgu nie mam. 3 to zgłaszam co chwilę awarie, brak zasięgu, spadająca prędkość internetu, tv się zacina. Coś podstawiają, dwa dni podziała i problemy wracają. Jeśli jesteś masochistą podpisz z nimi umowę. Nawet nie pomyślą o jakiejś rekompensacie. Są lepsze i tańsze firmy. Sprawa ląduje w UOKiK i zrywam umowę.
ZaletyZero
WadyBeznadziejnie słaby sprzęt, ciągle spadki internetu, zasięg znika za ścianą, drogo, oszukują z umową
MiejscowośćŚwiebodzice
~Zawiedziony mocno / 2019-11-13 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Brak usługi Internetu od dwóch tygodni. Całkowite ignorowanie klienta, brak kontaktu. Zbywanie, rozłączanie rozmowy przez konsultantkę w trakcie. Szczerze odradzam.
~Zbigniew / 2019-10-31 14:23
Ocena: 2.50 / 5
Mam internet netii kilka lat,ciągły spadek szybkości to najlepsze co może zaoferować Netia.
ZaletyKontakt
WadySpadek szybkości internetu z 50mb do nawet 12mb
MiejscowośćŚwiebodzice
~Zbyszek / 2019-10-09 10:10
Ocena: 5.00 / 5
ludzie pisza glupoty wszystko dziala super.Posiadam netie ponad cztery lata jedyna awrarja to jak ukradli kabel
MiejscowośćJaworzno
~Zbyszek / 2024-01-25 14:37
Ocena: 2.25 / 5
Po konsultacji z przedstawicielem zawarłem umowę na Telewizję i Internet W pakiecie miało być 65zł i 3 miesiące gratis Po pierwszym miesiącu dostałem fakturę do zapłacenia na kwotę 87zł plus opłaty aktywacyjne 80 zł Po interwęcji u przedstawiciela usłyszałem odpowieć ( a co ja mogę proszę dzwonić na infolinię) Więc dzwonię na infolinię i przedstawiam zaistniałą sytuację W odpowiedzi dostałem informację że muszę zapłacić i mogę reklamację a reklamacja może być uznana lub nie Ale i tak muszę zapłacić Więc pytam o co tu chodzi!!! O naciąganie klienta na promocje ?? A potem robią co chcą?? Może ktoś doradzi jak z tego wybrnąć bo czuję się oszukany Bo jak by nie było 87 x 3 =261zł a jeszcze nie wiem ile będe płacić dalej Czuję się oszukany i naciągnięty poprzez wyłudzenie pieniędzy Ze swojej strony odradzam jakiego kolwiek kontaktu z tą firmą Mogę nazwać ją złodziejską
~Zbyszek_30 / 2020-05-27 14:34
Ocena: 5.00 / 5
dzień dobry
Założenie internetu , obsługa - bardzo dobrze, Parametry - bardzo dobre , Internet działa na wysokim poziomie, nie ma przerw na łączu .Działanie internetu zależy też od od sprawności komputera, antywirusa i innych zainstalowanych programów
ZaletyZdecydowanie polecam
WadyNiema
MiejscowośćŻary
~Zdegustowana klientka / 2018-08-27 21:27
Ocena: 1.50 / 5
Filmy cały czas się zacinają nawet w 144p . Internet wieczorami ledwo kontaktuje bądź po prostu się rozłącza . Obsługa klienta ma to w dupie . Może i tanio, nawet spoko oferty , ale po na co , po co jak i tak szajs. NOE POLECAM! Ps. Kablówka również do kitu.
ZaletyChciałoby się ha ha
Wadywolny szajs
~zdenerwowana / 2020-04-23 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca rozmowa z konsultantką. Przy rezygnacji z płatnych usług dodatkowych pani jak katarynka namawiała mnie do ich pozostawienia. Kilkukrotnie musiałam powtarzać, że ich nie chcę. Dawno nie przeżyłam tak stresującej rozmowy. NIE POLECAM !!!
~Zdzicho / 2019-04-30 14:18
Ocena: 2.33 / 5
Drugi telewizor działa przez wifi-telewizor gaśnie i nie można oglądać .Zdzicho
WadySłaby sygnał
MiejscowośćWarszawa
~Zenek / 2021-01-21 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle braki w dostawie internetu raz jest A raz nie ma czekam na koniec umowy i rezygnuje najgorszy internet jaki miałem
ZaletyNie ma takich w neti
WadyInternet od neti to jedna wieka wada
MiejscowośćRaciborowice Dolne
~ZENEK / 2022-02-19 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Moja opinia na temat tej firmy jest jak najgorsza. Infolinia to dno a dodatkowo trzeba uważać żeby nie zadzwonić na nr zaczynający się od 801 bo wówczas można narazić się na niezłe koszty i nawet nie porozmawiać z konsultantem. Dziś czekałem 20 minut na odebranie telefonu przez konsultanta i nie odebrali, a połączenie 4,15zł + VAT. Poza tym nie potrafią wykonać prostej diagnozy. Otóż 4-5 kanałów muzycznych, które wykupiłem w ramach pakietu rozrywka nadaje w lewym kanale stereo, to nawet nie jest mono. Więc jeżeli są utwory, w których jakiś instrument gra tylko w prawym kanale już go nie usłyszycie. Przez 2 lata nie potrafią naprawić tej usterki. DNO!
ZaletyBRAK!
WadySAME WADY!
MiejscowośćKoszalin
~Zenek / 2024-06-09 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Wyłudzają pieniądze które im śie nie należą, naliczają kwoty z kosmosu
ZaletyŻadne
WadyDno
~zetesz / 2022-08-12 16:33
Ocena: 2.00 / 5
Zmieniłem dostawcę mediów, bo chciałem lepiej... Dałem się oszukać ulotkom i naganiaczom.
Ci ostatni nie przedstawiają rzetelnie oferty, naciągają klienta na dodatkowe koszty o których nie wspominają bądź znacznie je zaniżają. Netia po podpisaniu umowy zbywa klienta oświadczeniem naciągagacza w którym podaje nieprawdę.
Samo działanie TV/internet dalekie od ideału. Awarie, które wiecznie trzeba zgłaszać, bezczelne zanykanie zgłoszenia po 2 dniach bez poinformowania klienta i bez usunięcia awarii. Tzw. technicy to też niezłe cudaki - dzwonią z nr zastrzeżonych na które nie można oddzwonić. Skutkuje to często brakiem kontaktów, bo przecież nie każdy siedzi na telefonie i czeka tylko na ich kontakt... Potem mówią, że dzwonili ileś razy - a wrzeczywistości zwykle 1x.
Infolinia to stracone 30 minut - najpierw reklamy, potem inne bzdety, w końcu opcje i czekanie ok 15 minut...
Jednym słowem - dziadostwo... niestety.
MiejscowośćWrocław
~zibi / 2008-10-09 11:41
dobra oferta 4xszybki internet lecz czesc konsultantow to beznadzieja (niekompetentne klamczuszki) i nie jest to ich wina tylko kierownictwa niereagujacego na opinie klientow
Wadybalagan organizacyjny
~ziggy / 2018-11-11 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Netia chłam!!! Przychodzi weekend, lub święta brak sygnału lub telewizji. Próbujesz ustalić problem, dzwonisz i się nie dodzwonisz. Informacja że pracują nad rozwiązanie, problemu. Bardzo słabo, nie wiem jak wygląda reklamacja bo nikt nie czyta umów
Zaletyshit
WadyBrak kontaktu. Dodzwonić się na infolinie to jak wygrać w lotto
MiejscowośćWrocław
~Ziii / 2023-11-20 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarny internet o ile w ogóle jest, bo przez 70% czasu go nie ma, a przez 30% jest tak słaby, że nie daje rady z najprostszymi aplikacjami, które wymagają internetu. Tragedia! Obsługa się tylko umie tłumaczyć z milionów błędów i nic więcej.
Zaletybrak
WadyCała Netia to wada i nie polecam
~Zioło / 2019-06-19 13:13
Ocena: 1.00 / 5
Mam w biurze i w domu, Netia to porażka. Na początku było ok. Potem sukcesywne obniżanie parametrów.
Można dzwonić, ale obsługa coś tam testuje i dalej kicha.
MiejscowośćKraków
~Zły / 2022-06-12 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma to jak z nowym użytkownikiem pogrywać sobie. Jestem bardzo nie zadowolony z waszych usług. Ciągły brak internetu.
ZaletyBrak
WadyChyba wszystkie
MiejscowośćRuda Śląska
~Zniesmaczony / 2023-10-09 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Internet niestabilny od czasów ataków ddos. Pora zmienic providera.