Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lamia / 2014-07-28 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego SYFU niż netia w zyciu nie widzialam !!!! ludzie jak chcecie miec spokojne zycie za zadne skarby nie podpisujcie umowy z ta dziadoska firma.!! zlozenie awarii trzeba potwierdzac po kilka razy bo konsultanci najzwyczajniej w swiecie nie zapisuja jej w systemie SYTUACJA POWTORZYLA SIE TRZYKROTNIE SKANDAL !!! umowe trzeba podpisac na 24 miesiace !!!! wykonczyc sie nerwowo mozna !!!!!
    Zaletyzadnych
    1,5 roku
  • ~lemax / 2014-09-09 14:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Dopóki był Dialog wszystko było OK. Od kiedy Netia połączyła się z Dialogiem zrobiła się kiszka. Kontakt zerowy, zlewka całkowita a jak już po któejś próbie kontaktu odzwonią to i tak nie nie pomaga. Dyletanci i ignoranci. Nigdy więcej Netii.
    ZaletyNet jeszcze po Dialogu właściwie bez zarzutu.
    WadyKompletna olewka obsługi, infolini, kontakt praktycznie zerowy, obsługa niekompetentna.
    8 lat, przez 7,5 jako Dialog od 0,5 roku Netia
  • ~Maciej Toruń / 2016-02-05 19:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Netia to najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Mamy od niej telewizję i internet stacjonarny. Jakość usługi to dramat. Telewizji nie da się oglądać - obraz co kikanaście minut "zamarza", albo całkowicie znika. Internet odmówił posłuszeństwa w zeszłym roku około 5 - 6 razy. Obecnie od 4 dni nie działa. W umowie jest, że mają 48h na usunięcie awarii ALE ROBOCZYCH! więc jak wysiadło w piątek wieczorem to nie ma zmiłuj, czekasz do wtorku pewnie. Dodatkowo telefony pod które zgłasza się awarię są płatne. Za rozmowy z konsultantami technicznymi wiosną 2015 zapłaciłem 70 zł!! Płaci się za to, że usługa nie działa!! Nie polecam nikomu. Lepiej już sobie Internet do domu w wiadrze przynosić niż kupowac od NETI.
    ZaletyJak działa to działa
    WadyNiestety często nie działa, a koszty dzwonienia do biura obsługi klienta to jakiś ponury żart
    2 lata
  • ~macmak31 / 2013-10-08 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    slaby ,wolny jak monituje odpisuja ,ze po rozbudowi bedzie lepiej ,ale jak podpisywalem umowe to nikt nic nie mowil ze maja klopoty z transferem ,place za 20 G a mam 250 Mb czyli nic ,bywa czsami 1 do 1,5 nie polecam zenada
    Zaletybrak
    Wadyfirma oszust
    10 miesiecy -90 zl razem z telefonem
  • ~magda / 2015-12-18 17:36
    Ostrzegam!!!na szczescie jestem juz bylym klientem od zeszlego roku-internetu standardowo przynajmniej kilka razy w miesiacu nie bylo bo zawsze byly awarie laczy....ale najgorsze jest to, ze po zakonczeniu umowy mialam jakas niedoplate. Nikt mi nie wyslal zadnego rachunku ani ponaglenia tylko po roku od zakonczenia umowy skontaktowala sie ze mna firma windykatorska!!!!!!!iz zalegam 10 zl.
    6lat
  • ~malinka571 / 2013-10-31 00:35
    Witam serdecznie chcialabym ustrzec wszystkich przed tą firmą nie sa slowni co chwile brak inernetu i to nie problem w modemie czy tez ruterze tylko w dostarczaniu przez nich internetu nie ma co chwile nocami dniami transfer jest tak okrutnie wolny ze człowieka moze krew zalac 150 tysiecy razy.. konsultanci ktorzy powinni pomoc w ustaleniu przyczyny problemu klamia i zwalaja wine na urzadzenia dodam ze to sa ich urządzenia niestety jestem programistka i znam sie troche na tym i wiem o co chodzi maja co chwilę jakies roboty na linii i to jest problem o ktorym sie z pewnością nie dowiecie od konsultantow ktorzy sa zwyklymi nastolatkami bez wykształcenia technicznego zwiazanego z domniemana ich profesja wykonywana praca nie potrafia rozroznic modemu od rutera itp. Poza tym przy podpisywaniu umowy klamia skladaja propozycje oferty ktora fiztcznue jest nie mozliwa np. Szybkosc transferu poza tym ceny maja zawrotne i nie adekwatne do prowadzonych uslug powinni rzadać pięćdziesięciu groszy za serwowane uslugi klientom bo za taka kwotedosrarczany jes internet w dni swiete netii bedace ogromna rzadkością u nich
    Zaletynie posiada ta firma zadnych zalet
    Wadybrak ufostepniania klientom internetu i obsluga niekompetentna
    dwa lata inernet w kablach od wielkiego gwizdka 89 zlotych
  • ~Marek / 2014-07-08 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Netii ponad 10 lat. Miasto prawie 200 tysięczne. Umowa na telefon i internet. Przy przedłużeniu umowy 2,5 roku temu obiecano 20 Mb/s. NIGDY nie było więcej niż 17 Mb/s; zazwyczaj jest 12 Mb/s. To nie jest jednak problemem; PROBLEMEM jest to, że kilkanaście razy w ciągu dnia; niemal co godzinę następuje 2-3 minutowa przerwa w połączeniu internetu. Połączenie zostaje przerwane i komputer mieli ze 3 minuty; praca w takich warunkach to koszmar. Zgłaszanie reklamacji mailem NIC nie daje; totalne lekceważenie, zgłaszanie telefoniczne to rozmowa z ignorantami, która niczym nie skutkuje. NIKOMU nie polecam umowy z NETIĄ. Po wakacjach wypowiadam umowę (po ponad 10 latach) i nigdy do tej firmy nie wrócę.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak stabilności połączenia
    ponad 10 lat; telefon + internet 114 zł/miesiąc
  • ~Marlena / 2013-03-14 20:06
    Ocena: 1.25 / 5
    katastrofa czesciej onternet rozlancza niz dziala odradzam kazdemu ja korzystam do konca umowy i uciekam
    Zaletybrak
    Wadysame
    1,5 roku 59zl
  • ~Maszina design studio / 2012-06-13 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Przed podpisaniem umowy poinformowano mnie że łącze pozwala na prędkość od 10-18mbps. Po wielu problemach ze stabilnością łącza mamy w firmie 2mbps z cenę prawie 100zł, a za zerwanie umowy (na czas nieokreślony) muszę zapłacić 320 zł. Dziś dostałem ofertę od lokalnego dostawcy internetu - 15mbps za 32,5zł.
    Odradzam Stanowczo
    Zaletystaram się coś znaleźć ale zalet brak
    Wadywprowadzanie w błąd, niestabilny internet, DROGO!!!
    1rok
  • ~Mefisto / 2013-05-12 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak działa to ok. Ale od miesiąca netiaspot rozłancza . Serwis nie jest w stanie naprawić , nawet do mnie już nie dzwonią że coś robią, na maile tez nie odpisują, reklamacje kazali mi pisać 4 razy bo słowo reklamacja nie wystarczyło tylko czegoś im brakowało. Brak internetu już mnie nawet nie śmieszy tylko wku....... Bo nawet przelewu nie mogę zrobić a rachunki przesyłają. Miałem znajomego co robił w multiplayu ktorego przejeła właśnie netia. Chodzi o to że teraz mają zewnętrzny sewrwis a kiedyś mieli własny i jak ktoś ponaglał usterke szło to do kierownika , teraz to każdy ma w ...... Liczba klientów spada ja na pewno nieprzedłuże umowy a nawet mam nadzieję że moja reklamacja spowoduje rozwiązanie jej wcześnie. Pozatym jestem z krakowa i niema tu kogoś wyżej niż technicy i ludzi z bok . Wszystko warszawa ehhhh tragediaaaa
    ZaletyBrak
    WadyWiele
    59,90 rok czasu
  • ~mona / 2015-03-02 22:24
    telefonów na infolinii też nie odbierają.. a że klient głupi to czeka i płaci, za brak usług.. odradzam.
  • ~monika / 2012-09-17 11:56
    internet miał być podłączony 17 sierpnia jest 17 wrzesień Tragedia!!!!!
    Odstępuję od umowy.
  • ~nasti / 2013-07-26 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar!!! nie podpisujcie z nimi umowy, bo sie nie uwolnicie. Probujemy rozwiazac z nimi umowe od 3 miesiecy i ciagle do nas dzwonia konsultacji i pytaja o powod!! przeciez maja to wszystko na pismie albo na poprzednich rozmowach telefonicznych. Do tego podaja sprzeczne informacje. Jesli chodzi o internet, ciagle cos przerywa, rozlacza sie, telewizja sie zawiesza. Naliczaja na fakturze dodatkowe oplaty. Najgorszy dostawca jakiegokolwiek znalam.
    Zaletybrak
    Wadyzła jakość uslug, oszukiwanie i naciąganie Klienta
  • ~netia_nigdy_wiecej / 2013-06-27 13:35
    Ocena: 1.50 / 5
    odp. email z 26:
    Dzień dobry Panu, dziękuję za kontakt z Netią.
    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że zleciłem udostępnienie nagrania. Rozmowa będzie udostępniona w ciągu 14 dni od rejestracji zlecenia na stronie www.netiaonline.pl.


    odp. z 27-06
    Szanowny Panie, dziękuję za kontakt z Netią.
    W związku ze zlecenim na odsłuch rozmowy z dnia 10 stycznia 2013 informuję, że niestety nie ma możliwości udostępnienia jej zapisu.
    Zaletyzadne
    Wadyteraz juz wszystkie
    6 lat ~50 zl/mc
  • ~Oburzona klientka / 2015-06-01 12:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Szanowni Państwo, chciałabym podzielić się z Państwem opinią o tym, jak Netia "dba" o wieloletnich klientów. Oto zgłaszam awarię infrastruktury, informuję konsultanta o tym, że przewód telefoniczny=internetowy spadł ze słupa i leży na ulicy, stwarza zagrożenie, jeżdżą po nim samochody itp. i co słyszę? Że to nie jest sprawa Netii - dopóki działa linia!!! Mam (JA!) zadzwonić do właściciela infrastruktury i zgłosić problem! Nie daję za wygraną, mówię, że to Netii płacę, a współpraca z właścicielem przewodu (tu: ... zresztą nie będę pisać, która firma jest właścicielem infrastruktury, bo zaraz będę posądzona o reklamowanie konkurencji) jest sprawą Netii, to ona podpisywała współpracę dotyczącą korzystania z infrastruktury. Paranoja! Za sekundę jakaś ciężarówka zerwie przewód, linia przestanie działać i znów będę dzwonić do Netii, by - tym razem - zgłosić, że telefon i Internet nie działają - z oczywistej przyczyny, tj. tej, którą zgłosiłam 3 sekundy wcześniej!!!
    Czy zatem mogę - pytam - zerwać umowę, bo przecież Netia nie dba o dobrą jakość usług, ba!, nie dba o możliwość świadczenia usług telekom. Na to słyszę odpowiedź, że nie, bo nie ma podstaw.
    Nie ma podstaw, ale do kontynuowania współpracy z Netią.
    Zaletya mam powód, by w ogóle coś tu napisać?
    Wadybrak troski o długoletnich klientów, o bezpieczeństwo ludzi, narażanie klienta na dodatkowe koszty
    ok. 4 lat; 103 zł
  • ~paco / 2012-12-23 18:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Jesli masz alternatywę , nie wybieraj Netii
    Ciągłe problemy z szybkością łacza , zgłoszena awarii tzreba monitować wielokrotnie ponieważ firma nie załatwia sprawy po jednym zgłoszeniu. Samo zgłoszenie - pasmo oczekiwania w nieskończonośc
    Zaletyjest ... i tyle
    Wadyjw
    2lata - 49zł/m
  • ~potry7 / 2014-03-05 14:13
    NIE POLECAM. Netia przedewszystkim wymaga.. i skrupulatnie podsyła fakturki. natomiast z internetem róznie bywa. zwłaszcza wieczorem. O dodzwonieniu sie do nich nie wspominając. Dodatkowo nijak prowadza profil na FB a chcialem sie jak nie telefonicznie to moze tam sie z nimi skontaktowac.. jak ktos chce miec dobry internet to zdecydowanie nie szanowna NETIA/
  • ~Rebe Jojo / 2014-01-04 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem (niestety wciąż mam) nieprzyjemność współpracować. W połowie października 2013 dałem się skusić na zmianę operatora na netię (czego teraz bardzo żałuję), przy podpisywaniu umowy zostałem zapewniony, że usługi (internet + telefon) zostaną aktywowane do końca października. Około 5 listopada na infolinii dowiedziałem się, że doszło do lekkiego opóźnienia i wszystko będzie działać najpóźniej 14 listopada, mówię trudno poczekam, ale dopiero 20 listopada netia była na tyle dobroduszna, że poinformowała mnie iż usługi aktywuje od 31 grudnia 2013 ponieważ mieli problem z dogadaniem z z TP. 30 grudnia kurierem otrzymałem "router" Netia Spot", a 31 grudnia około godziny 12:30 SMS z informacją, że wszystko zostało aktywowane i życzą miłego użytkowania (od tego serfowania na ich internecie to aż można sobie palce powybijać :)) około godziny 15 zadzwoniłem na infolinię (samo dodzwonienie się do konsultanta to droga przez piekło) i dowiedziałem się, że owszem informację taką wysłali, ale żeby się tym zbytnio nie przejmować bo takie SMS wysyłają bardziej dla śmiechu, a usługi uruchamiają jak już im się łaskawie zachce. Złożyłem telefonicznie reklamacje i otrzymałem SMS, że wszystko zostanie naprawiono najpóźniej w ciągu 48h i tutaj kolejne moje zdziwienie ponieważ zegarki w netii chodzą zupełnie inaczej niż u mnie, bowiem 4 dni to wciąż mniej niż 48h i netia ma nadal czas. Wczoraj na infolinii usłyszałem, żebym już nie dzwonił oni mają moją skargę w systemie i to już wystarczy (skargą w systemie nie zamierzają się przejmować, a jak im ktoś głowę zawraca telefonami to już jest bardzo irytujące). Dzisiaj natomiast usłyszałem szczerą wypowiedź jednego pana, że on naprawdę nie wie co się dzieje i bladego pojęcia nie ma czy internet będę miał, a jeśli nawet to kiedy. Obecnie spodziewamy się podłączenia 31 lutego 2049 co jest najbliższym dogodnym dla netii terminem. Od połowy października korzystam z internetu mobilnego w komórce, za który niestety muszę słono płacić, koszty te oczywiście przedstawię firmie w formalnym piśmie z żądaniem ich zwrotu, ponieważ nie zamierzam płacić za czyjąś niekompetencję i ignorancję. Wszystkim z całego serca odradzam podpisywanie umów z netią na jakiekolwiek usługi, firma zapomni o Was już w momencie podpisania dokumentów.
    ZaletyBrak
    Wadynierzetelna, nieterminowa, niekompetentna obsługa
    3 mc
  • ~Stonoga / 2013-03-19 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z tej firmy to istna tragedia. Jest godny wszelkiego Nie-polecenia. Odkąd niby to zwiększali szybkość internetu(styczeń 2013) , internet jest niestabilny , potrafi go nie być cały dzień a szybkość? W ogóle tu nie ma takiego pojęcia.Raczej jej brak , chodzi tak wolno , że często przekraczany jest limit połączenia o ile w ogóle.
    NIE KUPUJCIE!
    Zalety-
    Wady-niestabilny - przerywany - niedziałający
    Od września 2012
  • ~szybko net / 2012-10-24 13:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Co tu pisać, przed podpisaniem umowy obiecują góry. Po podpisaniu a nawet w trakcie jak to jest w moim przypadku zmniejszają sobie prędkość !!! Tragedia odradzam !!!
    Zaletybrak zalet
    Wadyjedno wielkie kłamstwo, naciągają mówiąc że prędkość będzie taka jak w umowie
    6 m-cy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024