Jeden wielki negatyw. Obsługa klijenta pod psem, moje doświadczenia z tą firma są bardzo negatywne. Traktownie klijenta z już podpisaną umową to lata 50-te.
ZaletyBrak zalet
WadyOpryskliwość, nachalność
~~rozczarowana / 2013-03-13 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Byłam klientem sieci Netia przez dwa lata. Od samego początku byly problemy z internetem. Miało być 4mega, z neta non stop wywalało, po czym po kilku miesiacach diagnozowania problemu okazało sie ze nie moge miec 4 tylko max 2 :/ no i net zaczął chodzić. Jakoś przetrwalam do końca umowy...postanowiłam zmienić operatora no i tu Netia również pokazała swoje prawdziwe oblicze. Netia po wypowiedzenie umowy postanowila utrudnic nam przejscie do innej sieci. Najpierw podala termin zakończenia umowy po czym nie poinformowała ze ten termin nie dotyczy zwolnienia przez nia łącza. I tak zostałam bez internetu telefonu na kolejne nie wiadomo ile dni...:/ Netia perfidnie utrudnia klientom zmiane operatora. Zdecydowanie nie polecam zawierania umów z Netia!
Zaletybrak
Wadykiepski zasieg, częste problemy z łaczem
2 lata, abonament za neta+tel 100zl
~Andrzej Kłosiński / 2012-08-20 12:07
Ocena: 1.00 / 5
1. W na początku ubiegłego tygodnia wystąpiła trwające trzy dni awaria telefonu i internetu Netii. Zanim jednak zostałem poinformowany, że to awaria, konsultantka przeprowadziła mnie przez procedurę restartu ustawień modemu ZyXEL. Nasza rozmowa trwała 35 minut. Konsultantka nic nie wiedziała o awarii. 2. W ostatnią sobotę 18 sierpnia ponownie wystąpiła awaria. Po mozolnym trzykrotnym sprawdzeniu moich danych i ustawień modemu przez konsultantki zostałem połączony z mężczyzną (prawdopodobnie to Pan Paweł Tomaszek), który szybko i sprawnie sprawdził połączenie stwierdzając, że to kolejna awaria i przyjął ode mnie zgłoszenie tej awarii informując mnie, że zostanie ona usunięta w ciągu 48 godzin. Z dużym więc zdziwieniem odebrałem dzisiaj (poniedziałek 20 sierpnia) o 8.06 SMS'ową informację, o przyjęciu zgłoszenia CTT 12/08/025228 z czasem naprawy kolejnych 48h. 3. Połączenie się z infolinią Netii to droga przez mękę. Dlatego nie mogę się doczekać końca umowy i skorzystać z usług innego, lepszego operatora. 4. Mimo wykupionych 4mb transfer jest bardzo wolny. Andrzej Kłosiński
~anielkaaa / 2011-11-14 11:35
Telewizja z Netii to jedna wielka lipa, odradzam każdemu kto chocby zastanawiał się nad jakimkolwiek powiązaniem z Netią, czy to Internet, czy Telefon. Nie warto. Pracowałam w Netii i wiem na jakich zasadach to wszystko funkcjonuje. Jedno wielkie oszustwo i problemy ciągnące się za klientami całymi miesiącami.
~Bardzo wkurzony klient / 2014-07-22 02:46
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakiś żart. Mam internet z netii od września 2013 roku, i od początku są z nim same problemy. Modem resetuje się co chwilę przy deklarowanej prędkości łącza 10 mbit/s, i w ramach naprawy państwo specjaliści z netii ograniczyli nam prędkość do 4 mbit/s, dzięki czemu medem resetuje się trochę miej często. Jeżeli się ich przyciśnie, to przysyłają faceta z nowym modemem, po którego instalacji wszystko psuje się tak jak wcześniej. Ostatnio prędkość 10mbit/s została przywrócona, i modem resetuje się średnio co 3 minuty. Dostanie się do internetu graniczy z cudem.
Generalnie totalna beznadzieja.Proszę omijać ten syf szerokim łukiem.
Zaletybrak
Wadywysoka cena, awaryjność, niska prędkość
10 miesięcy
~Cielo / 2015-02-24 18:37
Ocena: 5.00 / 5
Śmiać mi się chce z osób zamawiających przez stronę www lub infolinię - żadna firma (nie ma znaczenia z jakiej branży) nie traktuje takich klientów poważnie. Sklepy Netii to pośrednicy. Dodatkowo co mogą wiedzieć o infrastrukturze w danym mieście osoby z innego miasta - infolinia, lub pośrednicy.
Zamawiałam Netię dla rodziców przez handlowca obsługującego firmę, w której pracuję, i jestem zadowolona. Chłopak uprzedził, że realnie będzie 4Mbit, choć na umowie napisane będzie 20Mbit, i tyle jest. Fakt, że handlowiec jest opiekunem naszej firmy 7 lat i prezes jest zadowolony. Ja również.
Dodam, że w Orange (TPSA) nieraz szarpałam się z infolinią. Nigdy nic nie zamówię przez stonę lub infolinię.
Zaletydziała, brak problemów, bo mam telefon do mojego opiekuna
Wadyżadnych
4 lata; łącze Orange; 90,92zł
~Edyta / 2011-08-22 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo, bardzo proszę pisac na mój adres wedd@onet.eu. Musimu wystosowac pismo zbiorowe do Głównego Rzeczniika Praw Konsumenta aby móc zerwac umowy z Netią lub obniżyc abonament do 1/3 kwoty. Netia nie ma prawa brac pieniędzy za coś czego nie jest w stanie dostarczyć, codziennie wyłączają internet gdyż remontują sieć albo są to awarie - ja tak myślę. Sadze, że wymigują sie awariami, ponieważ gdyby przyznali sie do remontów i wyłączania nam internetu i telefonów, musieliby za te przerwy na łączach nam zapłacić a oni wolą mówić, że to awaria. Ja otrzymuje od Netii pisma, że nie można przyjąć reklamacji skoro internet nie ma przerwy powyżej 12 h na dobę. Jednak skoro CODZIENNIE ma kilka razy przerwę w dostarczaniu internetu i linii telefonicznej to takie tłumaczenie nie dotyczy tej sytuacji. Ludzie, my nie wykupiliśmy internetu na kilka godzin dziennie, na jakąś część abonamentu tylko na 24h a skoro dostarczają nam częściowo to nich biora tylko część pieniędzy. Zgłaszam awarię, nazajutrz dzwoni facet z Netii gdy w ciagu dnia internet już akurat działa i oni twierdzą ze już awarii nie ma. NASZA AWARIA NAZYWA SIĘ - CODZIENNE PRZERWY W DOSTARCZANIU INTERNETU I TELEFONU i tę awarie Netia musi usunąć a nie pojedynczą przerwę bo pojedyncza przerwa to nie awaria w naszym przypadku. A poza tym jak zgłosic awarię jesli jednocześnie nie działa telefon? PRZEKOPIUJCIE SOBIE TĘ MOJĄ OPINIE I WYŚLIJCIE NA ADRES uokik@uokik.gov.pl z prośbą o załatwienie tej sprawy i żądaniem od Netii obnizenia abonamentów lub natychmiastowego zerwania umków!!! opiszcie jak traktują nas konsultanci oprócz tego w każdym mieście jest Rzecznik Praw Konsumentów i napiszcie też do Netii o ich adres internetowy bo z ich strony można tylko wyslac formularz kontaktowy na który czasami nie odpisuja i nie mamy dowodu na to ze wysylalismy pisma do nich i RÓBCIE WSZYSTKO NA PISMIE
~ene / 2014-10-01 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Słabo
Zaletybrak
Wadyograniczenie do 1.3 mb/s mimo pakietu bez ograniczeń
5 lat
~eol / 2014-01-20 10:43
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam osobom, które będą podłączone nie kablami Netii, tylko kablami tepsy. Netia inwestuje wyłącznie we własna sieć(o ile wo ogóle). Rezygnują z klientów podłączonych na kablach tepsy? Z powodu braku inwestycji w infrastrukturę, przy jednoczesnym wpuszczeniu telewizji na kable. Efekt jest taki, że gdy dotychczas(ponad 3 lata wstecz) miałem 10 Mb/s. Tak od grudnia mam 1-2 Mb/s, bo Netia wpuściła telewizję do swojej oferty. W nocy jest 10 a w dzień 1-2(synchro routera z dslam). Ponieważ już miesiąc jest taka sytuacja, to piszę rezygnacje i przenoszę się do tepsy. Może oni dbają o infrastrukturę.
~Grzesiek / 2008-01-15 19:46
Ocena: 3.75 / 5
Jestem nawet zadowolony. Zamówienie złożyłem 12.7.2007, umowę do podpisu dostałem 15.7, po weryfikacji warunków technicznych przez tp, 31.7 niby miałem już mieć dostęp do internetu, ale nie z tpsą takie numery :D. Po kilku telefonach do obsługi Netii, bodajże pod koniec sierpnia, postanowiłem za pośrednictwem konsultanta Netii, zostawić dla Panów z tp, notkę, że jeżeli w ciągu tygodnia się nie ruszą, zgłoszę to do rzecznika praw konsumenta. Nie wiem czy akurat to pomogło, ale faktem jest że dokładnie tydzień później podłączyłem się. I do dzisiaj (15.1.2008) nie mam żadnych problemów z połączeniem.
~Hiurri / 2012-05-04 17:41
Ocena: 2.25 / 5
Jedna wielka tragedia. Internet przerywa, jest wolny (opóźnienia - latency). Ździerają kasę, oszukują w umowach, nie wiem co jeszcze. Jestem kompletnie niezadowolony bo płacę i nie dostaje nawet w połowie tego co było w umowie. Dziękuję za wysłuchanie - omijać Netię pod każdym względem, mam też internet mobilny który jest jeszcze gorszy - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!
2 lata
~Ja / 2015-08-05 12:31
Ocena: 1.25 / 5
Netia to niestety firma oszustów. Jeśli chodzi o Internet to fakt, działał jak trzeba. Gorzej z innymi rzeczami. Na siłę wlepili mi HBO GO, bo rzekomo, nie można bez tego podpisać umowy. Następnie poinformowali, że okres promocyjny dobiega końca, jeśli nie chcę za to płacić, to muszę wysłać pismo z rezygnacją. Zrobiłam to, ale wg Netii o dzień za późno... bujda na resorach (nie wspomnę o rozmowie z konsultantem, gdzie wyraźnie mówiłam, że chcę zrezygnować, a podobno rozmowa tel jest nagrywana i umowa słowna też jest wiążąca). W tej sytuacji zamiast płacić jakieś 50zł miesięcznie za Internet, płaciłam 80 zł, a HBO ani raz nie zadziałało, mimo, że trzeba za to płacić. Kolejna przygoda jest taka, że musiałam zmienić mieszkanie i konsultant Netii powiedział, że pod nowym adresem można podłączyć usługę, a potem się okazało, że jednak się nie da. W związku z tym Netia zażyczała sobie opłaty wyrównującej (jakieś 800zł), bo przecież konsultant udzielając mi takiej informacji nie mógł wiedzieć, że tego się nie da zrobić i umowę trzeba zerwać, albo płacić co miesiąc za Internet, którego nie mam, bo ich pracownicy mogą opowiadać bajki, a klient za to ma zapłacić!!!! Jeśli tak działa każdy biznes w Polsce, to pozdrawiam naszych przedsiębiorców.
ZaletyBrak
WadyOszukują klinta, twierdzą, że pracownik ma prawo udzielać błędnych odpowiedzi.
~jacekrml / 2014-12-13 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Bardziej chorej firmy nie ma na świecie , internet jako tako działa , telewizja zawiesza się regularnie , a na podłączenie telefonu czekam już 2,5 miesiąca i dalej nikt nic nie wie. NIE POLECAM NIKOMU TEJ CHOREJ FIRMY
Zaletybrak
Wadyniedouczeni konsultanci i praktycznie wszystko co może być nie tak
2 lata
~janos / 2015-01-13 17:11
Ocena: 1.25 / 5
netia wchodząc na rynek na mazowszu "lizała palce" kto potrzebował telefonu i jakoś to działało bez większych problemów, po przejściu na V-MAX wiecznie problemy i jak w tepsie brak możliwości technicznych i rzeczywiście tak jest, bo nawet przez ostatni miesiąc telefon nie działał i technik nie był w stanie nic zrobić, ale po rozwiązaniu umowy 22.10.2014 roku i oddaniu nibysprzętu do magazynu w Kopytowie k/Błonia tydzień póżniej raptem dnia 23.12.2014 roku wystawili fakturę za połączenia telefoniczne na kwotę 6.70 zł (słownie: sześć złotych siedemdziesiąt groszy,którą otrzymałem 12.01.2015 roku z terminem płatności do 2.01.2015 roku. Więc wszystkich nieświadomych uświadamiam z jaką firmą mogą mieć do czynienia i życzę powodzenia.
Zaletybrak
Wadydo oceny przez zainteresowanych
miałem od początku istnienia netii w Raszynie tj. od 1997r.
~Jarek59 / 2015-11-05 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Tak złodziejskiej instytucji dawno nie spotkałem, na każdym kroku starają się oszukać klienta. Mimo złożenia wypowiedzenia na usługi cały czas pracownicy Netii starali się doprowadzić do przedłużenia umowy i nie dopuść do przekazania numeru telefonu innemu operatorowi. Bezczelnością jest wystawianie faktur po upływie terminu wywiedzenia. Nie wiążcie się umową z tą firmą.
ZaletyBRAK
WadySame wady
Od początku firmy Dialog
~Joanna / 2014-09-23 10:40
Ocena: 2.00 / 5
Netia to oszust i złodziej. Zamówiłam usługę, umowa i wszelkie dokumenty sprzedano z miejsca. Zainstalowano tak, że przez pierwszy miesiąc internet nie działał. Konsultanci techniczni nie widzieli problemu, co za tym idzie nie widzieli potrzeby żeby cokolwiek naprawić. Wreszcie udało mi się ich przekonać, że problem jednak istnieje - to był mój promocyjny pierwszy miesiąc. Potem internet działał z minimalną prędkością, wifi zrywało połączenie co 2 dni, więc trzeba było regularnie resetować router. Minęły dwa lata, umowa oczywiście nie zdecydowałam się przedłużać. Obciążono mnie fakturami za kolejne 3 miesiące, kiedy już internetu dawno nie miałam. wymyślili też karę 300 zł za niezwrócenie routera!
Zaletybrak
Wadycałokształt
~jurek / 2014-01-23 10:21
Żeby usługi działały jak najlepiej trzeba co chwila truć im głowe czyli pracownikom w BOK .Ja tak robiłem i non stop telefonami ich nawiedzałem oczywiście w kwestii problemu a problemem było rozłączanie się ich cudaka NETIA SPOT.Dopiero po 5 ciu miesiącach problem naprawili. Proponuje wszystkim nie zadowolonym NON STOP ich nawiedzać telefonami ale tylko w słusznej sprawie. Ale też nikomu ich nie polece :)
~krabka / 2015-10-29 18:21
Ocena: 1.00 / 5
W zeszłym roku namówili mnie na przedłużenie umowy.Mieli mi podnieść szybkość do 20MB.Szybkości nie podnieśli a odkąd zleciłam przeniesienie nr do innego operatora kilka razy w ciągu godziny mnie rozłączają.Oczywiście reklamacji nie uznali bo stwierdzili,że skoro 10MB i 20MB kosztuje tyle samo to nie ma problemu.Oszuści.Nie dajcie się nabierać
Zaletybrak
Wadydługo by wymieniać
za długo i za dużo
~Krzysztof / 2012-12-20 23:05
Ocena: 1.00 / 5
z obiecanych umową parametrów nie ma nawet 50%,to najgorsza firma,nie można zgłosić reklamacji bo wiecznie trwają prace konserwacyjne,KPINY Z KLIENTA!!!
ZaletyKPIĄ Z KLIENTA JAK NIKT INNY
WadyTO ,ŻE SIĘ Z NIMI ZWIĄZAŁEM
~Krzysztof Garncarek / 2012-09-19 11:37
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłem telefoniczne usługę internetową no i się zaczęło użeranie się nalicznie jakiś aktywacji niedopowiedzenia reklamacje i telefony !!!! Lepiej oszczędzic sobie nerwów