Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2022-09-04 14:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgłoszenie awarii to jazda dla ciepliwych. Gdy się chcesz dodzwonić przygotuj się na wybieranie klawiszowe i około 1h wiszenia na telefonie w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem bo wszyscy są zajęci. Ale w końcu sukces - masz połączenie! Pani miłym głosem informuje Cie, ze juz już łączy Cie z odpowiednim Działem i... Zaczyna się wszystko od nowa:słuchanie muzyczki, wybieranie klawiszowe, odsłuchiwanie RODO i... Tak kolejna Pani łączy Cie z kolejna osoba!
    Generalnie nie da się, zapomnij o zgłoszeniu awarii telefonicznie.
    No więc OK - korzystasz z netia-online i zgłaszasz sprawę.
    Otrzymujesz komunikat, że się z Tobą skontaktują w przeciągu 48h. Ale do cierpliwych należy świat i... Otrzymujesz prosbe o dokładniejsze wyjaśnienie natury awarii wraz z informacją, że może weź parę razy wyłącz i włącz router.
    No to piszesz, że to zrobiłeś i niestety straszne zaskoczenie ale to nie pomogło. Wysyłasz i... TAK - Skontaktują się w ciągu 48h!
    Jak ktoś ma nature sadomasochistyczna to firma Netia jest goda polecenia.
    ZaletyDla sadomasohistow jak znalazł!
    WadyWłaściwie nie ma żadnych poza tym, że nie działa.
    MiejscowośćLublin
  • ~Paweł / 2022-10-28 14:04
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam od ponad roku światłowód i jestem bardzo zadowolony, brak jakichkolwiek usterek, raz w miesiącu zdarza się około 1 w nocy jakaś przerwa trwająca maksymalnie 5 minut.
    MiejscowośćKońskie
  • ~Paweł / 2023-01-31 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dziadostwo, bardzo żałuję że podpisałem z nimi umowę na 2 lata. Jeśli pracujesz z domu to nigdy nie wiesz kiedy przestanie działać internet. Obsługa klienta też tragedia, kiedyś zadzwoniłem i poinformowano mnie ze internetu może nie być kilka dni jak była awaria. Śmiech ma sali... dla osoby która pracuje zdalnie oznacza to że np będzie mieszkać u rodziny zanim naprawia sieć. Nigdy więcej i przestrzegam wszystkich przed tą firmą.
    MiejscowośćKraków
  • ~Paweł S / 2019-07-09 20:55
    Ocena: 1.50 / 5
    internet bardzo wolny i drogi nie reagują na awarie przynajmniej jedna w tygodnu,cena z kosmosu,
    ZaletyJeżeli kogoś nie lubicie to można polecić mu internet w neti
    MiejscowośćWrocław
  • ~Pawgro14 / 2023-11-28 16:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet ogólnie jak jest to nie można narzekać,problem pojawia sie jak zaczyna być niestabilny... Dzwonisz do nich bo przez 2 tygodnie ciągle zrywa połączenie a oni oczywiście nie widzą jak im nie zgłosisz... Co najlepsze jak już ich po informujesz o problemie to cały dzień jest zrywane połączenie 4 x częściej bo oni przecież naprawiają... Zero przepraszamy,nikogo nie obchodzi czy potrzebujesz połączenia czy nie... Płać. A oni robią co chcą...
  • ~peciak / 2022-12-26 03:06
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam ściek brak tv na świeta nie miałem chcialem ogladnac kevina
    Zaletynie ma
    Wadysa
    MiejscowośćBochnia
  • ~pepe / 2018-03-05 13:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia obsluga klienta to dramat ceny za telefon to platy premium a usuwanie awarii to 48 godzin ale roboczych wiec jeżeli stanie się to w pitek rano to potrwa to kilka dni a oni maja to w nosie teraz czekam z nie cierpliwoscia do zakończenia wspopracy z ta firma i przejścia do innego opertora nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyusuwanie awarii
  • ~Pepe / 2018-06-01 00:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaria przez 2 miesiące,za co i tak musiałem zapłacić.info to kpina . zdecydowanie nie polecam
    MiejscowośćChełmża
  • ~pepe / 2018-07-18 20:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Żenada to co tu pisza to chyba pracownicy tej firmy
    cena może dobra ale jakość usługi 0 mieszkam w dużym miescie a jak pada to internet się tnie telewizja oczywiście tez dodzwonić się nie da a jak da to płacisz tyle pieniędzy ze szkoda gadac
    nie polecam
    Zaletyzero
    Wadytnie jak pada zero obsługi klienta olewanie klienta i tyle w temacie i jeszcze płatne zgłaszanie awarii przez telefon
    Miejscowośćlodzi
  • ~PEZET / 2020-01-30 12:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kilku miesięcy NETIA urządza sobie kpiny z obowiązującego prawa, a podejście do wieloletniego klienta osiągnęło dno.
    Gorszego operatora chyba trudno będzie znaleźć, więc bez żalu go zmienię. Tym bardziej, że NETIA bez powiadomienia odłączyła usługę, czyli mogę uznać, że zerwała umowę bez okresu wypowiedzenia.
    A teraz do rzeczy.
    Jestem, a raczej byłem! klientem NETII od 2011r., o 9 za długo!
    W 2017r. za namową konsultanta NETII zmieniłem umowę. Pomijam już opisanie jak mnie wykiwał. No cóż dałem się zrobić, więc mam, co mam. Nowa umowa, nowe warunki.
    O wielu kwestiach oczywiście pan mnie nie poinformował, ale cóż, ja także nie przeczytałem pisanego maczkiem długiego regulaminu i umowy sprzed 8 lat, zaczęły się schody.
    Od firmy NETIA otrzymałem notę obciążeniową.
    Treść noty brzmi cyt.:

    ODSZKODOWANIE za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzętu - Netia Spot, MODEL: Router WiFi ADSLETH, kwota 300zł.

    ODSZKODOWANIE, którego żąda ode mnie NETIA dotyczy routera NetiaSpot, po 7 latach używania, którego wartość rynkowa jest chyba żadna.
    Szanowna NETIO kolejny raz informuję Was, że obowiązujące prawo jasno i wyraźnie określa, czym jest ODSZKODOWANIE.
    Polecam lekturę polskiego prawa! interpretacji, wykładni, orzeczeń itd. dot. ODSZKODOWANIA.
    Oczywiście złożyłem reklamację, oczekując szczegółowych wyjaśnień, wyceny szkody jaką NETIA poniosła itd.
    NETIA odpowiedziała, że wszystko jest zgodne regulaminem Netii (§ 7, pkt 13). Nie przedstawiono żadnych innych wyjaśnień związanych z ODSZKODOWANIEM.
    Zatem czytam regulamin NETII i wskazany przepis, a w nim nie ma ani jednego słowa o ODSZKODOWANIU!
    NETIA jak widać nie rozróżnia instytucji ODSZKODOWANIA od kary umownej.
    Kolejny raz dostaję SMS, grożono mi wyłączeniem usługi, kolejny raz złożyłem reklamację. Znów odpowiedź, że reklamacji nie uwzględniono.
    Osoby rozpatrujące reklamacje mają problem z czytaniem, czy nie widzą żadnej różnicy między ODSZKODOWANIEM jakiego żąda ode mnie NETIA a karą umowną, o której mówi regulamin?

    Próba rozmowy z konsultantem NETII to kolejna żenada. Oczywiście na wstępie informacja o nagrywaniu rozmowy. Konsultantka na początku rozmowy grzeczna i miła, do momentu poinformowania jej, że tak jak NETIA, ja także nagrywam rozmowę. Bardzo nerwowa reakcja i oburzenie pani. Oczywiście nie wyraziła zgody na nagrywanie i stwierdziła, że mogę sobie napisać maila, ona nie będzie ze mną rozmawiać. Nie było żadnej możliwości, przełączenie mnie do kogokolwiek kompetentnego. Rozmowa się nie odbyła.

    Dwa dni temu nagle, bez powiadomienia wyłączono mi internet.
    Napisałem maila z prośbą wyjaśnienie. Pani odpisała, że wyłączono mi usługę, bo mam zadłużenie!
    Do nieuzasadnionego, naliczonego ODSZKODOWANIA, do bieżącego zadłużenia także dodała fakturę, której data płatności jest na 5.02.2020r.!
    Oczywiście na końcu maila, pani liczy na wypełnienie ankiety i moją pozytywna ocenę jej działań i zaangażowania.
    Pozdrawiam panią serdecznie i czekam na ankietę.

    Pięknie i miło jest tylko, gdy dzwonią z ofertą i do czasu podpisania umowy.
    Oczywiście nie zamierzam płacić ODSZKODOWANIA dopóki NETIA nie poda mi podstaw prawnych, wyceny szkody, którą poniosła itd. a dalsze bezpodstawne grożenie mi będziemy musieli rozpatrzeć na drodze sądowej. Jest kancelaria prawna, która zechciałaby się tym zająć?
    MiejscowośćJarocin
  • ~pfmn / 2019-10-02 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, fatalny kontakt z obsługa, żadnych informacji,
    Wadyinfolinia
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~pilu / 2019-03-13 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    10 kroków od routera nie mam juz wi fi a nawet jesli usiąde przy samym nadajniku to i tak srednio 5-10 razy dziennie zrywa połaczenie, tragedia, możnaby się sądzić o niedpołenienie warunków umowy. NIE POLECAM A WRECZ ODRADZAM Z CALEGO SERCA !
    Zaletyzero
    Wadywszystko
    Miejscowośćbez internetowa
  • ~Piona / 2021-04-24 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oglądam 1 film od 4 dni bo tak właśnie działa ten internet. Bo 3 miesiącach nie mam już żadnych zastrzerzen żeby z niego zrezygnować i co w tym wszystkim jest najlepsze. Dzwoniąc na infolinię 45min żeby naprawić jakoś połączenie co usłyszałem? Odkładająca słuchawkę bez żadnego a i b . Nie polecam nikomu
    ZaletyŻadne
    WadyCała ta siedzibą to jedna wielka wada
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Piotr / 2011-01-19 22:35
    A może ktoś z Was pomyśli i zastanowi się dlaczego tak się dzieje, że gość ma od roku usługi Netii i wszystko było ok, a nagle się zrywa itp. to są działania TP - monopolisty, przycinają transfer, blokują i jeszcze masę innych rzeczy robią. Sam jestem tego najlepszym przykładem, przeszedłem z TP do Netii i było ok, po 2 m-cach zaczęli wydzwaniać do mnie z TP, że nie wypowiedziałem im umowy i opłaty będą naliczane!! Pytam jak to możliwe, skoro podpisałem dokumenty z Netią na usługi na łączach TP, i to nasza kochana tepsa dokonuje przełączenia, więc na jakiej podstawie mam sygnał od Netii, skoro jak twierdzą nie mają dokumentów. Po takich wyjaśnieniach rozmówca rozłącza się be wyjaśnień!! Również miałem przycinany transfer i co do zachowania się Netii nie mam żadnych zastrzeżeń, postąpili bardzo fair i mialem miesiąc za free!! Tepsa pomimo kary jaką zapłaciła nadal stosuje praktyki monopolistyczne! I pewnie będzie tak, aż nie ludzie nie zrozumieją, że TP nie gra fair play!! Może zaczną szanować konkurencję jak jeszcze więcej klientów stracą. A pamiętajmy, że dzięki konkurencji zyskujemy my-konsumenci!! Powinniśmy wspierać Polskie firmy , a nie jakieś francuskie...
    Na szczęście Netia już od jakiegoś czasu świadczy usługi w nowych technologiach gdzie TP nie ma możliwości psuć dobrej marki.!!!
    Pozdrawiam wszystkich
  • ~piotr / 2016-06-02 17:26
    Ocena: 1.50 / 5
    korzystalel z ich uslug ,za duzy abonament ogolnie nie polecam obsluga klienta to kompletne dno
    Zaletybrak
    Wadyobsluga klienta, abonament wysoki
  • ~Piotr / 2017-10-25 13:36
    Ocena: 1.50 / 5
    W czerwcu br. obiecali mi internet 50 mb/s, nowy router i nowe przyłącze - to był warunek przedłużenia umowy na kolejne dwa lata. Rozmowa jest zarejestrowana. Po kilku dniach otrzymałem od telefon z informacją, że taka szybkość w mojej lokalizacji nie jest dostępna. Poprosiłem więc o pozostawienie umowy w czasie nieokreślony, na co konsultantka wyraziła zgodę.

    PRZEDŁUŻYLI JEDNAK TĄ UMOwĘ BEZ MOJEJ ZGODY I WIEDZY !!

    Dalej jest te biedne 20 mb/s, zero nowego routera i przyłącza. Przecież to jest ewidentna niezgodność towaru z umową !!
    Będąc święcie przekonanym że umowa jest na czas nieokreślony od dwóch tygodni próbuję rozwiązać umowę a Wy i straszą mnie karą 700 zł.
    Z działu reklamacji nikt się nie odzywa, to wszystko z ich strony jest śmieszne i żałosne !!!
    12 lat
  • ~Piotr / 2017-12-01 20:41
    Ocena: 2.75 / 5
    sama usługa ok choc oczywiscie 100 Mb internet to oczywiście fikcja. Jak jest 20 Mb to jest dobrze.
    Zaletyw miarę dobra przepustowosc
    Wadyoszustwo cenowe po podpisaniu umowy: najpierw wysylaja maila z ogolna informacja żeby aktywowac hbo go bez podawania zadnych szczegolow ze to w ogole cos kosztuje. Ktos moze miec wrazenie ze to darmowy dodatek. Po utworzeniu konta przez Klienta usluga sie aktywuje i wysylany kest kolejny mail ze szczegolami ze ta usluga jest platna jesli Klient bedzie chcial dalej z niej korzystac. Nie jest jednak jasne ze ta usluga automatycznie przechodzi na opcje platne i rezygnacja z niej jest w zasadzie niemozliwa. Nigdy sie nie czulem tak oszukany przrz dostawce uslug kal tu przez netie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2019-02-08 10:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Dramat z tym internetem jakiś czas bylo ok ale do jakiegoś czasu to nawet przez Wi-Fi nie mogę korzystać w domu bo nie działa
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr / 2020-04-22 17:57
    Ocena: 2.25 / 5
    łącze nie stabilne, często zrywane. Prędkość nigdy nie osiąga maksymalnego pułapu.
    Miejscowość84-242 Luzino
  • ~Piotr / 2020-05-13 14:49
    Ocena: 1.50 / 5
    10 lat temu zrezygnowałem z Netii już wtedy zaczęła zrywać połączenia netowe i do tego wysoka cena w stosunku do konkurencji. Przeszedłem do UPC i od tamtego dnia nadal wszystko śmiga. Oczywiście w różnej części miasta i regionie różnie działa net czy tv natomiast mieszkałem wiele lat w Konstancinie potem przeprowadziłem się do Piaseczna i nadal UPC wymiata. Chociaż moi znajomi również mieszkający w Piasecznie ale winnej części miasta bardzo narzekają na UPC. Tak jak mówiłem różnie to bywa lecz Netia to gniot do tego obsługa klienta dużo pozostawia do życzenia natomiast w UPC super obsługa.
    MiejscowośćPiaseczno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021